Automobili, motori...
Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88
Re: Automobili, motori...
Pogrešno. Ti ne kontaš šta ja govorim. Al haj ti to objasni tvrdoglavom asteriksu
Još jednom: došla njemačka kolica koja su na njemačkom tržištu bila treća liga i pomela konkurenciju na yu tržištu.
Jednostavno, nismo imali auto bolje od golfa.
Ako se to uzme u obzir, dolazimo do zaključka da su ostala yu auta bila teški krševi.
Vozio se u njima, znam šta pričam.
Uzmeš jugu, nabiješ nogom u gumu, mjenjač ispadne na cestu
Još jednom: došla njemačka kolica koja su na njemačkom tržištu bila treća liga i pomela konkurenciju na yu tržištu.
Jednostavno, nismo imali auto bolje od golfa.
Ako se to uzme u obzir, dolazimo do zaključka da su ostala yu auta bila teški krševi.
Vozio se u njima, znam šta pričam.
Uzmeš jugu, nabiješ nogom u gumu, mjenjač ispadne na cestu
like my saint of a mum used to say, "get 'em young, and the possibilities are endless."
Re: Automobili, motori...
Kako treca liga kada je bio jedan od najbrzih hecbeka svog doba, a da je serijska proizvodnje i siroke namjene.
Po cemu je tadasnji Merc dvije klase iznad Golfa? Eo sad smo u 2018., imas vremena razlucit. Limarija VW odlicna, na istu kubikazu golf startniji, cak i protiv vise cm3, radi dimenzija bolje upravljanje u krivinama, jeftinije odrzavanje...
Konacne finese, linija i komocija su na strani Mercedesa, nista vise. Znaci pricamo za period 70-ih i 80-ih.
Kako to moze biti trecerazredno auto kad u svojoj kompakt klasi nije imalo konkurencije. Prvi (turbo)dizelas dostupan srednjoj klasi.
Plus mijenjas pricu, dje je ono ne moze preko 30 - 40 km/h. Dam ti crno na bjelo, sve podatke, al jok.
Cak i da je treca liga jedne inovativne Svabije, kakve to veze ima sa nasim trzistem. Veze s mozgom nema uporedba, nizerazredni golf pomeo Jugu, pa je Jugo krs, a kec/dvica inace ikone, al pazi, zato BMW i Merc su elitni rang. I ?
Po cemu je tadasnji Merc dvije klase iznad Golfa? Eo sad smo u 2018., imas vremena razlucit. Limarija VW odlicna, na istu kubikazu golf startniji, cak i protiv vise cm3, radi dimenzija bolje upravljanje u krivinama, jeftinije odrzavanje...
Konacne finese, linija i komocija su na strani Mercedesa, nista vise. Znaci pricamo za period 70-ih i 80-ih.
Kako to moze biti trecerazredno auto kad u svojoj kompakt klasi nije imalo konkurencije. Prvi (turbo)dizelas dostupan srednjoj klasi.
Plus mijenjas pricu, dje je ono ne moze preko 30 - 40 km/h. Dam ti crno na bjelo, sve podatke, al jok.
Cak i da je treca liga jedne inovativne Svabije, kakve to veze ima sa nasim trzistem. Veze s mozgom nema uporedba, nizerazredni golf pomeo Jugu, pa je Jugo krs, a kec/dvica inace ikone, al pazi, zato BMW i Merc su elitni rang. I ?
If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibration. ✍️
Re: Automobili, motori...
Si dobar? Haman si miješo pića
Prva liga je porše. U drugoj naravno merc i bavarski giganti. Tek onda dolazi vw i opel.
Šta je to juga imala da je moglo parirat golfu? Ništa.
Kamara raje je izginula vjerujuci da turniranom golfu nema ravnog na cesti.
Prvi vjetar ih je učio drugačijem. Okrene ga ko kalaju.
Ja sam se vozio i znam o čemu pričam.
Kad se natovari jugo i krene na more, nije imo šanse da uz karaulu nabije 50. Ako probaš u nižoj brzini, prokuha dok kažeš keks.
Da ne govorim o fići i tristaću. Pezejac
Ps.
Ne jugu auto, nego je pomeo konkurenciju na jugo(jugoslovenskom) tržištu.
I da, nauči citirat
Dovoljno si rekoAsteriks je napisao/la:Po cemu je tadasnji Merc dvije klase iznad Golfa?
Prva liga je porše. U drugoj naravno merc i bavarski giganti. Tek onda dolazi vw i opel.
Šta je to juga imala da je moglo parirat golfu? Ništa.
De, ohani malo. Nije ti ovo neš što možeš naučit čitajući vikipediju.Asteriks je napisao/la:bolje upravljanje u krivinama
Kamara raje je izginula vjerujuci da turniranom golfu nema ravnog na cesti.
Prvi vjetar ih je učio drugačijem. Okrene ga ko kalaju.
To je istina. Pitaj starije koji su vozili ta auta.Asteriks je napisao/la:dje je ono ne moze preko 30 - 40 km/h
Ja sam se vozio i znam o čemu pričam.
Kad se natovari jugo i krene na more, nije imo šanse da uz karaulu nabije 50. Ako probaš u nižoj brzini, prokuha dok kažeš keks.
Da ne govorim o fići i tristaću. Pezejac
Ps.
Ne jugu auto, nego je pomeo konkurenciju na jugo(jugoslovenskom) tržištu.
I da, nauči citirat
like my saint of a mum used to say, "get 'em young, and the possibilities are endless."
Re: Automobili, motori...
Svaki model ima svoje adute. Nemos pretovarti Jugu i negdje krenut a auto od 790 kg.
Seco, nisi mi odgovorio, koji model tadasnjeg Merca je po brzini mogao parirati Golfu a da za taj Merc nisi morao izdvojiti bogatstvo ? Zamisli auto slicne brzine, cak i brze u nekim varijantama a mnogo jeftinije.
Logicno da je sa startnijom dvicom, manjih dimenzija i tezine lakse upravljat u krivinama vec sa tromim Mercom. Nemoj mi sada neke motore ovog brenda koji trose ko mlazni avion.
Cuj izginula, ginuli su i sa Wranglerom pa sta.
Ne shvatas kakvu revoluciju je napravio VW sa kompakt klasom. Sada su Merc i BMW tri levela iznad, ali tada nije bilo tako. Ponavljam, jes ako si zelio konacnu doradu i komociju. Pouzdanost glede motora bila je na istim granama.
I sve ovo u konacnici nema veze sa poentom. Jugo nije krs, kao ni Fico a pogotov ne Kadet. Luksuz je nesto sto svako ne moze priustit a Golf nije bio takav. Zato je kao pristupacna verzija osvojio trziste, jer je bio mal, okretan i za svoje performanse super jeftin. To sto je Njemacka pravila veca auta, skuplja, vise paznje posvecivala zavrsnici ne baca Golfa u trecu ligu. Barem tada ne. Danas je prica mnogo drugcija, i u sustini u 21. st ne mozes poredit limuzinu te neki manji segment.
I da, kladim se u 10 000 KM da ce Jugo uz Lendavu (Jablanica) izaci u trecoj preko 60 km/h. Ma sta 10k, duplo.
Seco, nisi mi odgovorio, koji model tadasnjeg Merca je po brzini mogao parirati Golfu a da za taj Merc nisi morao izdvojiti bogatstvo ? Zamisli auto slicne brzine, cak i brze u nekim varijantama a mnogo jeftinije.
Logicno da je sa startnijom dvicom, manjih dimenzija i tezine lakse upravljat u krivinama vec sa tromim Mercom. Nemoj mi sada neke motore ovog brenda koji trose ko mlazni avion.
Cuj izginula, ginuli su i sa Wranglerom pa sta.
Ne shvatas kakvu revoluciju je napravio VW sa kompakt klasom. Sada su Merc i BMW tri levela iznad, ali tada nije bilo tako. Ponavljam, jes ako si zelio konacnu doradu i komociju. Pouzdanost glede motora bila je na istim granama.
I sve ovo u konacnici nema veze sa poentom. Jugo nije krs, kao ni Fico a pogotov ne Kadet. Luksuz je nesto sto svako ne moze priustit a Golf nije bio takav. Zato je kao pristupacna verzija osvojio trziste, jer je bio mal, okretan i za svoje performanse super jeftin. To sto je Njemacka pravila veca auta, skuplja, vise paznje posvecivala zavrsnici ne baca Golfa u trecu ligu. Barem tada ne. Danas je prica mnogo drugcija, i u sustini u 21. st ne mozes poredit limuzinu te neki manji segment.
I da, kladim se u 10 000 KM da ce Jugo uz Lendavu (Jablanica) izaci u trecoj preko 60 km/h. Ma sta 10k, duplo.
If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibration. ✍️
Re: Automobili, motori...
Aha, sad tako. Da, bio je pretovaren kad sjednu četiri odrasle osobe i stave dva bidona vodeAsteriks je napisao/la:Svaki model ima svoje adute. Nemos pretovarti Jugu i negdje krenut a auto od 790 kg.
Bogatstvo? Kome bogatstvo?Asteriks je napisao/la:Seco, nisi mi odgovorio, koji model tadasnjeg Merca je po brzini mogao parirati Golfu a da za taj Merc nisi morao izdvojiti bogatstvo ?
Neko ga kupi. Mislim da je merc 123 prodat u preko 2 miliona primjeraka. Eto ko je mogao kupiti.
Pa jbt država, porediš golfića i njegovih 75 il 90 ks sa mercom koji je već krajem 70-ih imao motore sa preko 200 ks.
Mojne mi svoje logike. Svi vw modeli(golf, polo, audi a3 i dr.) imaju te probleme. Audi ih je donekle riješio ugrađujući rep.Asteriks je napisao/la:Logicno da je sa startnijom dvicom lakse upravljat u krivinama vec sa tromim Mercom.
Opa, onda nas je dvojicaAsteriks je napisao/la:Ne shvatas
Ja itekako znam o čemu govorim, al ti miješaš babe i žabe.
Ope: auto iz jedne zemlje, inače namijenjeno sirotinji, ode u jugu i postane kultno jer je bilo bolje od svih auta koja su se kretala po jugoslovenskim cestama.
Naravno da nije. U letu je osvojio njemačko i američko tržište, a ford, krajsler, merc i bmw su otpustili 2/3 radnika jer je jugo uzeo tržišteAsteriks je napisao/la:Jugo nije krs
like my saint of a mum used to say, "get 'em young, and the possibilities are endless."
Re: Automobili, motori...
Et vidis koliko si skrenuo ubacujuci neki luksuz od same poente.Bogatstvo? Kome bogatstvo?
Neko ga kupi. Mislim da je merc 123 prodat u preko 2 miliona primjeraka. Eto ko je mogao kupiti.
Pa jbt država, porediš golfića i njegovih 75 il 90 ks sa mercom koji je već krajem 70-ih imao motore sa preko 200 ks.
Taj merc 123 je u svojih 7 verzija bio tromiji od dvice a mnooogo skuplji. Znaci imas dvicu koja sa 90 konja na startu i u krivinama dere verzije pomenutog (od 95 KS i 110 KS, dok o Mercovim utegama od 70 konja nema potrebe pricati) je agilnija (pri normalnoj G sili), trosi manje, jeftinija za odrzavat a ima motor skoro istog vijeka trajanja.
Ne govorim o stabilnosti per se, vec pri duelu.
Ubacivati konjazu od 200 KS nema logike, jer pricamo o kompakt klasi. Za taj Merc od 200 KS si u svakom pogledu morao izdvojiti bogatstvo a 123-cu su vecinom prodala ona blaza izdanja.
Eo ti odgovor u prvom pasusu.auto iz jedne zemlje, inače namijenjeno sirotinji
Znaci Jugo na uzbrdicu moze preko 60 km/h, nije kvarljiva kroja, Fico mali gusjenicar, Kadet kvalitetna izvedba. Jos jednom ponavljam, to sto je Golf zauzeo trziste, je zbog inovacije dizel motora jer si tada imao benzince, a tadasnji dizelas ima odlicne brzine, manje trosi a duze traje.
I to nema nikakve veze sa statusom Golfa u Svabiji, a inace je u tom periodu bio prica za sebe.
Cheers.
If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibration. ✍️
Re: Automobili, motori...
Treba razluciti kako klase nije umjesno porediti. Drugo, i kada pokusamo, razlika tadasnjeg Golfa i Merca nije na ovosadanjsnoj razini. Naravno Mercov dzip je sveti gral i nije predmet rasprave.
Zasto, pa gledamo performanse, izdrzljivost, limariju i pouzdanost motora. Merc je naravno luksuz radi enterijera, zavrsnih finesa instrument table, ugodjaja, druge linije, komocije ali i vecih ulaganja te astronomskih troskova odrzavanja.
VW-u nije bio cilj proizvesti Golf V5 3.0 i slicno. Ljudi se orijentirali na onaj segmnet koji je bio nepopunjen. Preko 6 miliona primjeraka keca + tako i dvice a tadasnja cijena 2x veca neg jednog Juge (znaci nije za sirotinju). Ipak, povoljan gledajuci na odnos ulozeno - dobijeno. Pametnom dosta.
Ne mozemo ga nazvati trecerazredno jer se radi o drugim mjerilima.
Vratimo se u novije vrijeme, Merc pocev od C klase radi remek djela, postao je pristupacniji glede cijena a performansama kuca u sam vrh.
Zbog toga je sada u svim parametrima plafon i nenadjebivi broj 1 bilo da se radi o limuzinama il onoj G klasi koja je nesto najbolje sto je inzinjerski um sklopio. Ikad.
Zasto, pa gledamo performanse, izdrzljivost, limariju i pouzdanost motora. Merc je naravno luksuz radi enterijera, zavrsnih finesa instrument table, ugodjaja, druge linije, komocije ali i vecih ulaganja te astronomskih troskova odrzavanja.
VW-u nije bio cilj proizvesti Golf V5 3.0 i slicno. Ljudi se orijentirali na onaj segmnet koji je bio nepopunjen. Preko 6 miliona primjeraka keca + tako i dvice a tadasnja cijena 2x veca neg jednog Juge (znaci nije za sirotinju). Ipak, povoljan gledajuci na odnos ulozeno - dobijeno. Pametnom dosta.
Ne mozemo ga nazvati trecerazredno jer se radi o drugim mjerilima.
Vratimo se u novije vrijeme, Merc pocev od C klase radi remek djela, postao je pristupacniji glede cijena a performansama kuca u sam vrh.
Zbog toga je sada u svim parametrima plafon i nenadjebivi broj 1 bilo da se radi o limuzinama il onoj G klasi koja je nesto najbolje sto je inzinjerski um sklopio. Ikad.
If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibration. ✍️
Re: Automobili, motori...
Aljegri, out!
Re: Automobili, motori...
... ne racunajuc sportski segment za posebne namjene, modele koji traze perfektne staze, kostaju iznad svake granice...
Gledajuci svestranost, pristupacnost, nepoderivost, iskoristenost, originalne stvari... Mosa...
Gledajuci svestranost, pristupacnost, nepoderivost, iskoristenost, originalne stvari... Mosa...
If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibration. ✍️
Re: Automobili, motori...
kakva diskusija
for this life i cannot change
1974. 1975. 1976. 2001. 2013. 2020!
1974. 1975. 1976. 2001. 2013. 2020!
Re: Automobili, motori...
malo sam istrazivao, da se 316 ka nacerat na 320 ku, ali to je ekstrem. na 318 navodno bez problema, tj nekih 40 konja...sto bi meni bilo dovoljno zasadsekerbay je napisao/la:Može al do nekih 25 konja. Da je 40 il 50,isplatilo bi se.Tweeds_10 je napisao/la:imal ko iskustva sa chipovanjem BMW-a 316d F30, cuo sam da je isti motor kao i u 318d i 320 d, samo softwerski ogranicen.
Ovako, razmisli hoćeš li bacati pare zbog tako malo konja.
pi.
- Bosniacum Lilium
- Postovi: 18614
- Pridružen/a: 31 jul 2011, 01:32
- Lokacija: Nigerija
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Golf 6
1.4 tfsi 90 kw
Iskustva?
Cuo sam da potrosnja nije strasna, zanimaju me druge stvari.
Hvala
1.4 tfsi 90 kw
Iskustva?
Cuo sam da potrosnja nije strasna, zanimaju me druge stvari.
Hvala
Uz tebe su tvoje Horde, Ti si opet šampion !
Osvajači ss.ba kupa 13. sezone - Green Dragons. Prva napadacka violina - moja malenkost. Kapiten i glavno smetalo - Legenda Reala.
Osvajači ss.ba kupa 13. sezone - Green Dragons. Prva napadacka violina - moja malenkost. Kapiten i glavno smetalo - Legenda Reala.
Re: Automobili, motori...
Da vam je budzet nekih 20-25k eura, sta bi vi uzeli sebi, u obzir dolazi i novo i polovno
When I was a boy of 14, my father was so ignorant I could hardly stand to have the old man around. But when I got to be 21, I was astonished at how much the old man had learned in seven years. (Mark Twain)
Re: Automobili, motori...
f10,ne mozes uzet bolje auto za te pare_dreamer_ je napisao/la:Da vam je budzet nekih 20-25k eura, sta bi vi uzeli sebi, u obzir dolazi i novo i polovno
https://pbs.twimg.com/media/Bm6HHeLCEAE3QJh.jpg
Re: Automobili, motori...
Samo Volvo, naravno da imam na raspolaganju 50k km!_dreamer_ je napisao/la:Da vam je budzet nekih 20-25k eura, sta bi vi uzeli sebi, u obzir dolazi i novo i polovno
Re: Automobili, motori...
Bosniacum Lilium je napisao/la:Golf 6
1.4 tfsi 90 kw
Iskustva?
Cuo sam da potrosnja nije strasna, zanimaju me druge stvari.
Hvala
Taj model je imao problema sa lancem. Veliki skandal, a iz stozera VW-a obecali da ce 50% troskova popravke preuzeti na svoju kapu. Naravno, mnogi ostali čičava repa, a ono sto nije regulirano (i pitanje da li se uopce moglo rijesit) sutnulo se ovamo po BiH i okruzenju.
Sta je stos, naprezanja koja ovaj mali turbobenzinac razvija/podnosi nisu kompatibilna sa konstrukcijom lanca, a onda isti moze preskociti sto je i kraj za motor, vecinom ili nenadjebivi troskovi servisa.
Sestica je poentirala u drugim segmentima bilo da se radi o munjevitom GTI ili dizelasima, gdje su vec od ovog modela prevazisli tradicionalno ubrizgavanje, presli na common rail te vratili sjaj onom 2.0 TDI a ovaj downsizing im nije isao bas od ruke.
Sjeti se testa VW-a sa trocilindrasem 1.4 TDI koji su gurnuli u Polo i ugradjivali cak u petoj generaciji, nakon facelifta.
If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibration. ✍️
- Bosniacum Lilium
- Postovi: 18614
- Pridružen/a: 31 jul 2011, 01:32
- Lokacija: Nigerija
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Hvala ti, znači da zaobilazim. Gledamo nesto i Passat 6, ali stari samo hoce onaj od 125kw. Da je jos 10 milja pa da se opremim novim RapidomAsteriks je napisao/la:Bosniacum Lilium je napisao/la:Golf 6
1.4 tfsi 90 kw
Iskustva?
Cuo sam da potrosnja nije strasna, zanimaju me druge stvari.
Hvala
Taj model je imao problema sa lancem. Veliki skandal, a iz stozera VW-a obecali da ce 50% troskova popravke preuzeti na svoju kapu. Naravno, mnogi ostali čičava repa, a ono sto nije regulirano (i pitanje da li se uopce moglo rijesit) sutnulo se ovamo po BiH i okruzenju.
Sta je stos, naprezanja koja ovaj mali turbobenzinac razvija/podnosi nisu kompatibilna sa konstrukcijom lanca, a onda isti moze preskociti sto je i kraj za motor, vecinom ili nenadjebivi troskovi servisa.
Sestica je poentirala u drugim segmentima bilo da se radi o munjevitom GTI ili dizelasima, gdje su vec od ovog modela prevazisli tradicionalno ubrizgavanje, presli na common rail te vratili sjaj onom 2.0 TDI a ovaj downsizing im nije isao bas od ruke.
Sjeti se testa VW-a sa trocilindrasem 1.4 TDI koji su gurnuli u Polo i ugradjivali cak u petoj generaciji, nakon facelifta.
Zadnja izmjena: Bosniacum Lilium, dana/u 07 okt 2018, 12:36, ukupno mijenjano 2 puta.
Uz tebe su tvoje Horde, Ti si opet šampion !
Osvajači ss.ba kupa 13. sezone - Green Dragons. Prva napadacka violina - moja malenkost. Kapiten i glavno smetalo - Legenda Reala.
Osvajači ss.ba kupa 13. sezone - Green Dragons. Prva napadacka violina - moja malenkost. Kapiten i glavno smetalo - Legenda Reala.
Re: Automobili, motori...
Audi a7_dreamer_ je napisao/la:Da vam je budzet nekih 20-25k eura, sta bi vi uzeli sebi, u obzir dolazi i novo i polovno
Re: Automobili, motori...
Koliko sam shvatio, ti gadjas na rang do cca 15 - 16k. Ako vec trazite nesto jace (stariji su pametni po tom pitanju, slusaj ih) onda najbolje da zaganjas Merca C klasu 220 CDI, od 170 konja, 2008., eventualno 2009. do pomenute vrijednosti, ali u Svabiji. Znaci otp bi te toliko izasla sva papirologija prevoda, registracija itd... a mos ih tamo, na striktno filtrirani model naci od oko 6800 eura (kada spustis na pregovore).Gledamo nesto i Passat 6, ali stari samo hoce onaj od 125kw. Da je jos 10 milja pa da se opremim novim Rapidom
Passat je dobar, sestica takodjer ali ova zvjerka bi mogla da traje vjecno, haman.
Zipa ovo...
https://gebrauchtwagen.autobild.de/details/357285872/
If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibration. ✍️
Online
Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 18 gostiju.