Automobili, motori...

Teme koje nemaju veze sa sportom

Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88

Vozim...

Dizel
61
60%
Benzin
23
23%
Plin
2
2%
Hibrid
1
1%
Elektro vozilo
1
1%
ništa ne vozim :(
13
13%
 
Ukupno glasova: 101

semcho
Postovi: 1477
Pridružen/a: 05 nov 2010, 18:54
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la semcho » 06 jan 2019, 15:55

Oktavia i Passat, najbolja auta u Evropi, mislim ovako standardna porodicna, da nisu troskali itd...

Avatar
Asteriks
Postovi: 14290
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Asteriks » 06 jan 2019, 17:41

- Ford Mustang Shelby GT500
- Chevrolet Camaro Z28
- Pontiac GTO
- Dodge Charger RT
- Ford Mustang 429
- Plymouth Roadrunner
- Pontiac Firebird Coupe
- Chevrolet Chevelle

Neka moja lista najboljih muscle cars svih vremena. Nevjerovatno, ali upravo su ove legende bile okidac mog interesovanja za datu tematiku + dan danas su ostali neprevazidjenog stila.
Priča počinje još ranih pedesetih godina kada se zapaža masovna dorada, prilično dosadnih, standardnih modela. Tako tjunirana vozila, korišćena su uglavnom za ilegalne dreg-trke (trke ubrzanja na 400 metara). U praksi je to bilo uglavnom opasno jurenje od semafora do semafora. Sve do 1957. godine, proizvođači nisu obraćali pažnju na ovo tržište i te godine Chrysler stvara modernu mitologiju sa modelom 300 C, u ono vreme najjači američki serijski automobil. Važna stvar oko ovog modela je i Hemi motor od 331 k.i. (5,4 l) koji je razvijao 350 KS, a laganom preradom, snaga se mogla povećati i na 600-700 „konja”! Hemi motori su tipično američka izmišljotina i predstavljaju motore sa hemisferičnim (poluloptastim) komorama u glavi agregata. Time se dobija mnogo veća snaga i obrtni moment nego kod klasičnih motora, ali se malo smanjuje vek upotrebe. Ovi agregati se mogu smatrati jednim od zaštitnih znakova Muscle Cars ere. Ipak, zbog visoke cene, Chrysler 300 C nije bio dostupan širem krugu ljudi, a danas predstavlja vrednu klasiku. Početkom šezdesetih predstavljena su i dva izuzetna sportska automobila, Chevrolett Corvette StingRay i Shelby Cobra (oba detaljno opisana u prethodnim brojevima našeg magazina) koji su samo rasplamsali strast za brzinom, ali nikako za šire tržište. Ideja da se ponudi izuzetno performantan automobil, a po prihvatljivoj ceni za široke narodne mase, dovela je Pontiac do predstavljanja prvog pravog muscle automobila, modela GTO, 1964. godine. Na ovom prvencu se jasno vide i osnove razmišljanja po kojima su svi kasniji muscle automobili razvijani, a to su jeftina velikoserijska mehanika, dopadljiva kupe ili kabrio karoserija, mnogo interesantne dodatne opreme i mnogo ili što više „konja”. Ovakve automobile Amerika je oduševljeno dočekala, stvorivši im večan nadimak „Muscle Cars” (muscle - mišić, nabildovani automobili) i potpuno novu urbanu sub-kulturu koja ih je pratila.

Tokom perioda najveće popularnosti nije postojao semafor u zemlji ispod kog nisu bili tragovi spaljenih guma. Sa druge strane, moraju se spomenuti i negativni aspekti ovih vozila. Prvo, zbog jeftine mehanike, zadnje osovine su uvek bile klasične, krute, što nije moglo dobro da utiče na stabilnost. Osim toga, rani modeli su često imali doboš kočnice, a tek kasnije i diskove i to samo na prednjoj osovini. Bezbednost je bila na minimumu, jer neki modeli nisu imali čak ni sigurnosne pojaseve. Sve to u kombinaciji sa najčešće mladim, neiskusnim vozačem, rezultovalo je mnogim nesrećama.

Bez obzira na sve, Amerika je tonula u oktansko ludilo i ulične trke su postale najvažnija stvar. Iako su muscle automobili, zbog velike snage i zapremine bili neverovatni potrošači, 5 centi za galon benzina je bila prihvatljiva cena. Ako bi jedna godina mogla da perfektno opiše muscle pokret to bi sigurno bila 1970, jer nikada pre ili posle nije toliko automobila bilo u ponudi, ali se tada vide i prvi preteći znaci. Naime, već sledeće godine restriktivni zakoni o emisiji štetnih gasova pogađaju ovo tržište, osiguravajuće kompanije podižu premije za osiguranje, naftna kriza je na pomolu, a prodaja popušta. Sledećih par godina ovi modeli bivaju ugašeni od strane svojih kompanija, i nestaju kao dinosaurusi, jer bi nekada snažne, ponosne mašine kojima je opljačkana snaga i izgled uništen sigurnosnim dodacima, delovale više nego tužno. Ipak, neki od njih preživljavaju, kao Pontiac Firebird, ali nikada više neće sijati takvim sjajem. Godine koje su sledile donele su još pokoji muscle automobil, ipak neuporediv sa prethodnicima, a primer modernog muscle razmišljanja, bio bi sigurno Dodge Viper, u najboljoj tradiciji predaka iz svoje kuće.
Da ponovimo... :tokralju:
If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibration. ✍️

semcho
Postovi: 1477
Pridružen/a: 05 nov 2010, 18:54
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la semcho » 06 jan 2019, 22:22

Ima li ljepseg autica!?

Medjuosovniski raspon veci za dset cm od prethodnog Pola,
gepek veci za 25%,
na ovom modelu ima ugradjen i novi VW-ov motor 1.5 benzin,
u 14 razlicitih boja,

VW Polo 2018

slika
slika
slika

Avatar
miki_92
Postovi: 21597
Pridružen/a: 07 jun 2010, 19:41
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la miki_92 » 08 jan 2019, 21:47

Enron Musk :rol:
Musk Thinks Tesla Will School Toyota On Lean Manufacturing
"This whole thing is pretty much done. We're more ghosts than people."

Avatar
Sveti
Postovi: 10179
Pridružen/a: 01 sep 2012, 21:25
Lokacija: Silent Hill
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Sveti » 09 jan 2019, 13:11

Raja kakva je ova nova astra 1.4 turbo 125 hp
naprijed rejal

Avatar
VelaHavle
Postovi: 5362
Pridružen/a: 02 feb 2015, 12:41
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la VelaHavle » 09 jan 2019, 14:52

Sveti je napisao/la:Raja kakva je ova nova astra 1.4 turbo 125 hp
Koliko sam citao i to sve na motor talk-u su dobre recenzije. Zahvalan motor, pouzdan.

I ja gledam nesto u toj klasi. Mazda 3, Audi 3, Focus(ne ovaj novi) ulaze u neki uzi izbor pa dok misljenje ne promijenim :salut:
Aljegri, out!

Avatar
Asteriks
Postovi: 14290
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Asteriks » 09 jan 2019, 15:45

Recenzije su skucenog karaktera obzirom da stotinjak ljudi ostavi dojam i nerijetko hvali svoje vozilo.

Najbolji način informiranja su auto servisi, prekaljeni vlasnici autootpada te mehanicari koji idu u korak sa vremenom pa tek onda pokoji portal bilo domaci ili strani.

Ta Astra K tek treba da se pokaze. Ima stabilnu bazu te turbobenzinca koji je ekvivalent onom jacem iz ove palete po konstrukciji ( samo vjerovatno el. ogranicen) ...

Koristi lanac umjesto remena a potrosnja nekih 6.5 kombinovana.

U svijetu automobila vazi nepisano pravilo - prvo traziti fabricku/hronicnu gresku ali i ako nema iste, treba se posavjetovati sa strucnjakom gledajuci okolnosti za koje ga uzimas.
If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibration. ✍️

Avatar
miki_92
Postovi: 21597
Pridružen/a: 07 jun 2010, 19:41
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la miki_92 » 11 jan 2019, 15:11

"This whole thing is pretty much done. We're more ghosts than people."

Avatar
Brokula
Postovi: 30904
Pridružen/a: 13 feb 2014, 18:32
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Brokula » 11 jan 2019, 18:48

Koje ulje da sipam? Uskoro mi je servis i motor je 1.7 CDTI Opel. Prethodni vlasnik je sipao 5w40, da li da nastavim sa istim ili je 10w40 sasvim ok??

Neko da se razumije?
7 - Tottenham Hotspur are the first English side to concede seven goals in any European competition since Tottenham Hotspur themselves lost 0-8 to FC Koln in the UEFA Intertoto Cup in July 1995. Spursy.

semcho
Postovi: 1477
Pridružen/a: 05 nov 2010, 18:54
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la semcho » 12 jan 2019, 05:17

Brokula je napisao/la:Koje ulje da sipam? Uskoro mi je servis i motor je 1.7 CDTI Opel. Prethodni vlasnik je sipao 5w40, da li da nastavim sa istim ili je 10w40 sasvim ok??

Neko da se razumije?
koje je godiste brate, jel to Corsa? Forumas Asteriks ce ti objasnit?

Avatar
Bosniacum Lilium
Postovi: 18611
Pridružen/a: 31 jul 2011, 01:32
Lokacija: Nigerija
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Bosniacum Lilium » 13 jan 2019, 15:54

Brokula je napisao/la:Koje ulje da sipam? Uskoro mi je servis i motor je 1.7 CDTI Opel. Prethodni vlasnik je sipao 5w40, da li da nastavim sa istim ili je 10w40 sasvim ok??

Neko da se razumije?
GM ulje 5W40 nastavi sipati. Ako hoćeš najbolju cijenu u Sarajevu javi se
Uz tebe su tvoje Horde, Ti si opet šampion !

Osvajači ss.ba kupa 13. sezone - Green Dragons. Prva napadacka violina - moja malenkost. Kapiten i glavno smetalo - Legenda Reala.

Avatar
adisice
Postovi: 1960
Pridružen/a: 02 jun 2010, 13:17
Lokacija: Soba
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la adisice » 13 jan 2019, 17:43

Javio mi se neki dan problem sa polo 1.4 benz. Odjednom mi se upalio epc problem i motor kao da je iizgubio snagu.Otisao kod automehanicara i spojio na dijagnostiku kaze neki problem sa diznama 3 i 4 i on izbrise greske i vise se auto nemoze upaliti.On je zamijenio senzor radilice ali i dalje auto ne pali.Elektricar evo 2 dana cacka nemoze skontat.Jel imao ko slicni problema?
http://www.youtube.com/watch?v=Pk9A-6_O6QA

Avatar
Brokula
Postovi: 30904
Pridružen/a: 13 feb 2014, 18:32
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Brokula » 15 jan 2019, 21:47

adisice je napisao/la:Javio mi se neki dan problem sa polo 1.4 benz. Odjednom mi se upalio epc problem i motor kao da je iizgubio snagu.Otisao kod automehanicara i spojio na dijagnostiku kaze neki problem sa diznama 3 i 4 i on izbrise greske i vise se auto nemoze upaliti.On je zamijenio senzor radilice ali i dalje auto ne pali.Elektricar evo 2 dana cacka nemoze skontat.Jel imao ko slicni problema?
What the EPC light means
Since the EPC is used on multiple other systems on the vehicle, it is likely that other warning lights will be illuminated on the dash as well. Typically, the stability control and cruise control will be disabled and their respective lights will be illuminated as well. The check engine light may also come on to show that the engine itself isn’t operating at normal efficiency. To try and protect the engine, the computer can limit the vehicle’s throttle and the car may feel sluggish as a result.

Znači to što ti je auto oslabilo je jer je EPC limitirao gas, i kasnije je automehaničar nešto syebo vjerovatno
7 - Tottenham Hotspur are the first English side to concede seven goals in any European competition since Tottenham Hotspur themselves lost 0-8 to FC Koln in the UEFA Intertoto Cup in July 1995. Spursy.

Avatar
adisice
Postovi: 1960
Pridružen/a: 02 jun 2010, 13:17
Lokacija: Soba
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la adisice » 16 jan 2019, 00:03

Otisla elktronika tako kaze
http://www.youtube.com/watch?v=Pk9A-6_O6QA

Avatar
Azpi
Postovi: 4458
Pridružen/a: 17 maj 2018, 13:26
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Azpi » 16 jan 2019, 00:21

Sta li je on obrisao kad je obrisao greske :crazy: jbg bas belaj ti ispade :(
Sajt od kojeg zivis, 2,5M pratioca, napisana knjiga i prodata u 1000 primjeraka.
!!!GOAT!!!
Jeste cap definisan al ako vlasnik hoce da baca pare onda cap ne vrijedi.Lal moze imat lebrona,klaya,davisa i irvinga u ekipi.

semcho
Postovi: 1477
Pridružen/a: 05 nov 2010, 18:54
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la semcho » 16 jan 2019, 10:58

Svidjaju mi se opasno Hyundai Accent, model iz 2007/2008, nevjerovatno fin autic za neku relativno finu cijenu. Auto bas top stanje mozes naci za nekih 6.5 hiljada, benzin i jeftinije. Ne znam kakvi su benzinci u potrosnji, znam da Elantra 1.6 trosi podobro, Getz manje, naravno lakse auto, inace Getz po nekim testiranjima dosta pouzdaniji od Accenta, medjutim meni je Accent bas cool omjer cijene i kvaliteta, mislim da od mana sam citao da na limariju treba obratit paznju, koliko ste vi upoznati s ovim autom i ima li ko iskustvo sa Accentom ili Getzom?
Zanimljivo, golf 4 recimo 99 godiste ima pribkiznu cijenu kao Accent iz 2008, skoro deset godina mladje auto...

Avatar
Asteriks
Postovi: 14290
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Asteriks » 17 jan 2019, 09:37

PostPostao/la sekerbay
Zaboravi te upitat koliko je po fabrickoj deklaraciji tvoj Merc imao konja te koliko si mu cipovanjem digao snagu.

Da li je ono rijec o e63 V8 5.5...

Cisto da znas, na turbobenzincima nemos izbiti vise od 40 % tako da, pazi sto ces reci, da ne bi gluho bilo posumnjali.... :mrgreen:
If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibration. ✍️

Avatar
sekerbay
Postovi: 5010
Pridružen/a: 29 jan 2014, 09:48
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la sekerbay » 17 jan 2019, 12:42

Asteriks je napisao/la:Da li je ono rijec o e63 V8 5.5...
Šta da pazim?
Da, taj od 5,5 litara sa serijskih 585 ks
Urađeni su hlađenje sa sportskim filterima, optimiranje softvera i auspuh.
Sad je na ca 700 ks(možda malo više)

Sljedeći korak koji će se InshaAllah raditi u ovoj godini su dvije nove turbine i pojačano kvačilo.
To će biti dovoljno za ca 850 ks.
Da dobijem 900, morao bih raditi katalizatore. Problem je što bi onda bio pteglasan i ne bi ga smio vozati na cesti.
like my saint of a mum used to say, "get 'em young, and the possibilities are endless."

Avatar
Asteriks
Postovi: 14290
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Asteriks » 17 jan 2019, 13:48

Pa to je otprilike max, zato kazem. Nije izvodivo raditi preko nekih 45 % pojacanja na tim motorima a da su za svakodnevnu upotrebu.

Ima ljudi kaze, ma digao ga sa 600 na 950. Laz.

Dalje, kupis Merca fine vrijednosti, uradis softver tipa G-Power za oko 2500 eura, turbina po vrijednosti min 2000 te izduvni sistem od nehrdjajuceg celika koji vjerovatno kosta i preko 5000 eura (nov). I ona si dobio vrijednost vozila + ovaj tuning ≈ 9500 eura. Uz sve to, itekako skuplje odrzavanje jer fakticki prelazis na sportski paket. Tu idu i nove, pojacane opruge, bolji diskovi (jer nije isto kad kocis sa + 250 KS itd).

Znaci ionako velike troskove pocetne vrijednosti i preko 25 000, vece potrosnje i odrzavanja tjeraju u nedogled. Zato kazem, razumno ali ne iznad te granice, sem ako imas mjesecna primanja od cirka 5000 (+).

Ovo sve cisto informativno, jer sam prisustvovao razgovoru profesionalaca, koje nedavno sretoh u jednom servisu (oba zaposlena u Holandiji).
If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibration. ✍️

Avatar
sekerbay
Postovi: 5010
Pridružen/a: 29 jan 2014, 09:48
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la sekerbay » 17 jan 2019, 14:39

Asteriks je napisao/la:jer sam prisustvovao razgovoru profesionalaca, koje nedavno sretoh u jednom servisu (oba zaposlena u Holandiji).
Koji tuneri, koja firma?
Lično znam većinu evropskih tako da baratam ciframa.
Tuning je preskup sport.
Prvo, laže ti taj koji kaže da se na samom podešavanju softvera može izvući 40%
Možeš maksimalno 20%
Evo malo cijena za moje auto.
Ako hoćeš da ti recimo tuner posaidon napravi rs verziju koja će imati 850 ks, moraš platiti ravno 45000 eura.
Dakle, ugrađuju se drugi hladnjaci, druge turbine, drugi katalizatori, drugi auspuh od nehrđajućeg čelika, te pojačava mjenjač.
Skupo je jer kompletan motor mora napolje.
Skupe su ruke. Preskupe.
A ako hoćeš da ti isti urade samo softver, košta 2400 eura i tad imaš 680 ks.

Ja radim drukčije. Kupujem dijelove a iste ugrađuje jedan jaran koji je majstor.
Evo cijena:
Dvije turbine 8000 eura.
Novi hladnjak 3500 eura.
Katalizatori i auspuh 6000 eura.
Dijelovi za mjenjač oko 2000 eura.
Novi federi (gevinde) od kw suspensions sa ugradnjom 1300 eura.
Nove gume i felge 3500 eura.
Filteri 130 eura.
Ps.
Zaboravih jedan detalj.
Amg kočnice su odlične, ali ako hoćeš bolje, uzimaš keramiku. Ista za mog merca košta 8000 eura.
like my saint of a mum used to say, "get 'em young, and the possibilities are endless."

Odgovori

Natrag na “Diskusije”

Online

Trenutno korisnika/ca: Brokula, nerkolfc i 24 gosta.