Nece Maxa, u tom i jest fol.chelsea358 je napisao/la:Ni vettel nije trebao biti kaznjen a ni Max sad ne bi trebao ali ako su vec Seba treba i Maxa
Što nas dovodi do nepobitnog zakljucka da sudije izyebaše Ferrari u oba slucaja


Moderator/ica: rio_Ferdy88
Nece Maxa, u tom i jest fol.chelsea358 je napisao/la:Ni vettel nije trebao biti kaznjen a ni Max sad ne bi trebao ali ako su vec Seba treba i Maxa
Onaj koji je brži neće da pređe bez DRS-a, zato što neće doći u situaciju da pređe, zato što gubi gomilu vremena u svakom zavoju na stazi. Tačnije, preći će onaj koji vozi Mercedes onoga koji vozi Haas, ali što se tiče bolida koji su kompetitivni do bilo koje mjere, ne bi imao nikakvih preticanja. Imao bi utrke u kojima se nikad ništa ne dešava osim kada neko od glavnih dobije penalty u kvalifikacijama ili iz nekog razloga završi nazad tokom utrke, a i u tim okolnostima često bi dolazio u Alonso/Petrov situacije iz 2010. kada bolji vozač u bržem bolidu vozi 10000 krugova iza bez realne šanse da pretekne.Unofficialpage je napisao/la:Kako nije turbo, vozač iza vozi 30-40 kmh brže, nema šanse da se iko od tog odbrani, nebitno kakav bolid imaš. Onaj koj brži će da prođe i bez DRS-a, ovako vozaču ispred si dao 2% šanse da se oDbrani i to samo ako vozač iza napravi neku grešku. To su umjetna preticanja, preticanja samo kao preticanja, bez borbe, napetosti, znaš da ako vozač uđe unutar jedne sekunde da će te i preći. Da nema DRS-a ovakve stvari kao danas što je uradio Max se ne bi kažnjavale jer bi ovo bio čist trkači incident a ovako se mora kazniti, pošto nema potrebe da ide ovako. Sačekaj DRS zonu, pretekni ga u pola pravca. Treba pustiti vozače da trkaju više.Donnie Darko je napisao/la:DRS nije turbo. Ideja DRS-a nije da napravi prednost za bolid iza, već da neutrališe prirodnu prednost koju ima bolid ispred (zbog svog prljavog zraka kojeg generišu bolidi koji onemogućavaju bolidu iza da prati u bilo kakvoj vrsti zavoja). Sad, ima svoje probleme, i teško je napraviti balans, ali svakako ću radije gledati DRS preticanja nego vozove bolida na stazi. To se i ovako dešava na gomili staza, bez DRS-a bi bilo na svim stazama.
Gledam neki dan duel Schumacher vs Alonso, koja perverzija Alonsa od odbrane, evidentno Schumacher dosta brži ali Alonso se brutalno branio a to danas nema šanse.
Moraju sacekat da odu svi navijaci sa Red Bull RingaCaptain4 je napisao/la:u 6 saslušanje.
Možemo se složiti da ne valja nijedna situacija. Koliko god da imaš više preticanja danas to nije utrkivanje, ne u pravom smislu. Imaš dva scenarija:Donnie Darko je napisao/la:Onaj koji je brži neće da pređe bez DRS-a, zato što neće doći u situaciju da pređe, zato što gubi gomilu vremena u svakom zavoju na stazi. Tačnije, preći će onaj koji vozi Mercedes onoga koji vozi Haas, ali što se tiče bolida koji su kompetitivni do bilo koje mjere, ne bi imao nikakvih preticanja. Imao bi utrke u kojima se nikad ništa ne dešava osim kada neko od glavnih dobije penalty u kvalifikacijama ili iz nekog razloga završi nazad tokom utrke, a i u tim okolnostima često bi dolazio u Alonso/Petrov situacije iz 2010. kada bolji vozač u bržem bolidu vozi 10000 krugova iza bez realne šanse da pretekne.Unofficialpage je napisao/la:Kako nije turbo, vozač iza vozi 30-40 kmh brže, nema šanse da se iko od tog odbrani, nebitno kakav bolid imaš. Onaj koj brži će da prođe i bez DRS-a, ovako vozaču ispred si dao 2% šanse da se oDbrani i to samo ako vozač iza napravi neku grešku. To su umjetna preticanja, preticanja samo kao preticanja, bez borbe, napetosti, znaš da ako vozač uđe unutar jedne sekunde da će te i preći. Da nema DRS-a ovakve stvari kao danas što je uradio Max se ne bi kažnjavale jer bi ovo bio čist trkači incident a ovako se mora kazniti, pošto nema potrebe da ide ovako. Sačekaj DRS zonu, pretekni ga u pola pravca. Treba pustiti vozače da trkaju više.Donnie Darko je napisao/la:DRS nije turbo. Ideja DRS-a nije da napravi prednost za bolid iza, već da neutrališe prirodnu prednost koju ima bolid ispred (zbog svog prljavog zraka kojeg generišu bolidi koji onemogućavaju bolidu iza da prati u bilo kakvoj vrsti zavoja). Sad, ima svoje probleme, i teško je napraviti balans, ali svakako ću radije gledati DRS preticanja nego vozove bolida na stazi. To se i ovako dešava na gomili staza, bez DRS-a bi bilo na svim stazama.
Gledam neki dan duel Schumacher vs Alonso, koja perverzija Alonsa od odbrane, evidentno Schumacher dosta brži ali Alonso se brutalno branio a to danas nema šanse.
Da nema DRS-a ne bi imao situaciju u kojoj je Max bio danas. Došao bi do Leclera na sekundu, vozio par krugova iza bez da mu jednom priđe dovoljno da pokuša napasti, poderao bi gume i brzo bi spao par sekundi iza i tako kulirao do kraja utrke. To je ako izolujemo i tu situaciju. Da nema DRS-a u realnosti ostao bi iza Vettela do kraja utrke.
Umjesto nekog all time klasik klipa poput tog pogledaj neku prosječnu, manje poznatu utrku iz te ere, na nekoj nezahvalnoj stazi pogotovo pa ćemo pričati onda.
Ti ko da ne shvatas sta se desava sa gumama i motorom kad jedan bolid vozi vise krugova iza drugog jako blizu.Unofficialpage je napisao/la: Možemo se složiti da ne valja nijedna situacija. Koliko god da imaš više preticanja danas to nije utrkivanje, ne u pravom smislu. Imaš dva scenarija:
1. voze dva vozača 100 krugova jedan iza drugog, ne dešava se ništa
2. vozac B stigne vozača A, dođe unutar sekunde, klikne dugme, dobije mnogo veću brzinu i pretekne
koja je razlika, nikakva. FIA mora uraditi nešto po tom pitanju, brži vozač treba da ima prednost ali mora i drugi vozač mora da ima mogućnost odbrane.
Max je glup vozač, koliko god da je zaslužio pobjedu zbog brutalne vožnje tako je zaslužio i kaznu i da izgubi pobjedu zbog glupog poteza.
Da je sve cisto i po propisima donijeli bi odluku davno, Max je prekasno kocio i nije ostavio prostora Charlesu da se vrati na stazu.JoeBleck je napisao/la:Ja zaista ne vidim ni jedan parametar i jednakost incidenta Vetel vs Hamilton i ovog danasnjeg.
Prije svega Vetel je branio putanju greskom ,bio sporiji cca.20 km/h od Hamiltona i zatvorio mu ugao.
Ono sto je Max uradio danas je preticanje sa unutrasnje strane i blokada prolaza sa vana vozacu koji je u tom trenutku bio iza njega i sporiji od njega.
Maxu kapa dole za ono sto je pokazao danas,nevjerovatna voznja i ogromna zelja.
Ovi sto kompariraju ovaj “incident” i onaj od ranije su iskljucivo ljubitelji jedne strane i veliki nepoznavaoci utrkivanja i F1.
Max nece biti kaznjen jer je uradio sve po propisima i legalno prestigao covjeka .
Ko koga yebe ovdjeirfo je napisao/la:To je fejk, nije jos odluka donesena
Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.