Automobili, motori...
Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88
Re: Automobili, motori...
Momcovi, koji sprej je dobar za prefarbat lajsne na autu, naravno crna boja je u pitanju, jel ima neki sprej bas da je dobar za to!?
Re: Automobili, motori...
Koliko znam, saobracajni znakovi vaze dok se ne pojavi novi znak ili do raskrsnice, nebitno bila ona oznacena signalizacijom ili se radi o "obicnom" ukrstanju glavne ulice s nekom random ulicom. Kod nas u Zenici ima bas takav slucaj gdje se jedna duza ulica svakih 100-200 metara ukrstava sa sporednim ulicama koje vode do zgrada u naselju i nakon svakog ukrstanja imas nove znakove za ogranicenje jer "stari" nakon ukrstanja prestaju vazit. Dakle ako je do ukrstanja ogranicenje bilo 60 i nakon ukrstanja nemas nikakav znak, a jos uvijek se radi o naseljenom mjestu, onda neka logika nalaze da je ogranicenje 50. Moguce je da grijesim jer inace ne vozim bas cesto al mislim da su se ovakve situacije bas spominjala na predavanjima za teorijski dio vozackog.
Re: Automobili, motori...
Ovo recimo ima smisla. Problem je sto ja to nisam ucio u autoskoli i mislio bih da mi je losa autoskola da sam danas kad sam pitao policajce dobio od njih taj odgovor. Da su mi oni to rekli ne bih nista pitao ovdje. Al ni oni nisu znali nego su rekli da provjerim negdje.Epidaurus je napisao/la:Koliko znam, saobracajni znakovi vaze dok se ne pojavi novi znak ili do raskrsnice, nebitno bila ona oznacena signalizacijom ili se radi o "obicnom" ukrstanju glavne ulice s nekom random ulicom. Kod nas u Zenici ima bas takav slucaj gdje se jedna duza ulica svakih 100-200 metara ukrstava sa sporednim ulicama koje vode do zgrada u naselju i nakon svakog ukrstanja imas nove znakove za ogranicenje jer "stari" nakon ukrstanja prestaju vazit. Dakle ako je do ukrstanja ogranicenje bilo 60 i nakon ukrstanja nemas nikakav znak, a jos uvijek se radi o naseljenom mjestu, onda neka logika nalaze da je ogranicenje 50. Moguce je da grijesim jer inace ne vozim bas cesto al mislim da su se ovakve situacije bas spominjala na predavanjima za teorijski dio vozackog.
Generalno su kod nas saobracajni znaci ogromna kriza. Nevjerovatna razlika u odnosu recimo na Srbiju gdje mozes prekrsit nesto jedino ako bas namjerno hoces.
Fascinantno mi je recimo sto ima i mjesta u BiH gdje je sve super objasnjeno poput Bijeljine. I kad odes prvi put tamo ne mozes se zajebat.
I am unquestionably, undoubtedly, the greatest human artist of all time. It’s not even a question at this point. It’s just a fact.
Re: Automobili, motori...
Sve se dokaže, uvijek je upravu onaj koji je krenuo prvi u preticanje. Ako si ti ispred njega prvi krenuo u preticanje onda nema šanse da te ovaj iza ugrozi. Međutim ako je ovaj iza tebe krenuo prvi(to se lahko vidi) onda si ti ispred kriv. Uglavnom da se ne duži, imaju alate i ekipa koja izađe na uviđaj dokaže situaciju 100%, po gumama i ostalom dadnu čistu grafiku kretanja vozila. A žmigavac ti ne igra nikakvu ulogu, to je kultura vozača, ali nikad se nemoj osloniti na žmigavac, i kriviti nekoga poslije što nije bilo žmigavca. A ako u isto vrijeme krenete u preticanje onda je ovaj prvi opet u prednosti, jer ovaj iza je svjestan situacije i neće se zabijati namjerno u drugo vozilo.Kanye je napisao/la:Tu se postavlja jos jedno pitanje. Sta ako ovaj iza krene u preticanje, a ne da zmigavac? To se kod nas precesto desava u kolonama. Kamion usporava i dodjes do prostora za preticanje. I odjednom 10 auta krene u preticanje bez zmigavca. Kako da ovaj prvi bude spreman na to?
Vjerovatno bi mi bilo krivo na ovog ispred, ali bih priznao krivicu, jer sam svjestan svoje greške i odstojanja,JohnCleese je napisao/la:Sjetit ces se ovih rijeci ako kad naletis na profesionalog brake checkera.
A nailazio sam na takve, sreća uspio sam netaknut da izađem.
Ne bih volio da budem u takvoj situaciji, jer krivica je 100%, a često se mi znamo zanijeti i na odstojanje zaboraviti.
Shvatam i tvoju štetu i ljutnju što je on kočio, znam možda i nije pravedno, ali zakon je takav, to je najsigurnije pravilo u saobraćaju, ako si udario nekog od natrag zna se ko je kriv, izuzev ove situacije gore, jer kad neko iza pretiče on je već zauzeo liniju kretanja i nema mu se pravo to oduzeti.
Ima tih situacija u saobraćaju bezbroj, gdje sa ljudske strane i tvog gledišta nisi kriv, ali zakon ima tumačenje koji gleda činjenice, a ne ljudske emocije.
To je sve škola, i prođe čovjek dosta takvih situacija, u nekima se izvuče i nauči, a u nekima pokupi i neku štetu i nauči. Sve je dobro dok je zdravlja.
Re: Automobili, motori...
Vidi, ima situacija u kojoj dio krivice moze snositi vozac koji vozi ispred - naglo kocenje bez neposredne opasnosti ili cak cijelu krivicu - ako mu je stalo auto na magistrali (bez prosirenja) ali pomenuto nije ogradio sigurnosnim trokutom (100 metara od vozila).
Cak dobrim vjestacenjem i zavisno od uvjeta ceste i vrste vozila ucesnika u nezgodi moze se desiti da vozac ispred i iz prve stavke bude krivac. Primjer ides vozilom blizu 100 km/h, vlazna magistrala, ovaj iza drzi normalno odstojanje. Ali bez razloga ovaj ispred koci i njegov zaustavni put jer kraci je npr. 35 metara zbog prednosti vozila, dok ti sa polovnjakom i prosjecnom ali ispravnom markom guma kocis tek na preko 50m (te zbog manjeg kocionog diska itd). Razmak je bio nekih 10-ak metara i eto prilike da ga zaljepis. Pogotov kada mu nalijeces iza blagog zavoja.
Cak dobrim vjestacenjem i zavisno od uvjeta ceste i vrste vozila ucesnika u nezgodi moze se desiti da vozac ispred i iz prve stavke bude krivac. Primjer ides vozilom blizu 100 km/h, vlazna magistrala, ovaj iza drzi normalno odstojanje. Ali bez razloga ovaj ispred koci i njegov zaustavni put jer kraci je npr. 35 metara zbog prednosti vozila, dok ti sa polovnjakom i prosjecnom ali ispravnom markom guma kocis tek na preko 50m (te zbog manjeg kocionog diska itd). Razmak je bio nekih 10-ak metara i eto prilike da ga zaljepis. Pogotov kada mu nalijeces iza blagog zavoja.
Zadnja izmjena: Asteriks, dana/u 18 okt 2019, 09:30, ukupno mijenjano 1 put.
If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibration. ✍️
- JohnCleese
- Postovi: 5743
- Pridružen/a: 02 sep 2015, 09:52
- Lokacija: zemlja "ciganska"
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Sekundu jednu ne priznajem krivicu nit sam kivan na sebe, ali se osjecam popisanim.
Ne mozes se krenuti odvajati na prosirenje pa se naglo vratiti na cestu i bez razloga stati. Tu rastojanje pada u vodu jer je auto ispred vec dodatno usporilo tim sto je garant zelio zaustaviti vozilo pa se u trenutku predomislio, vratio se na put sa jos manjom brzinom nego sto smo isli dvije sekunde ranije i na sve to se ukopa na sred ceste.
Ma ćer'o bi se na sudu godinama, da nije bilo jos upravo takvih kao sto je klare koji su me slicno sjetovali ( kao sve ce biti isto samo ces jos gore financijski proci) i koji se kao roboti bespogovorno drze da je vazda krivac ovaj sto udara auto ispred otpozadi.
Najbitnije je zdravlje, jest, a ovakve stvari mi samo mogu poremetiti mentalno zdravlje.
Jos mi je zao sto nisam vozio kamion ili bar nekog terenca sa celicnim branicima pa da ga barem fino razvalim.
Ne mozes se krenuti odvajati na prosirenje pa se naglo vratiti na cestu i bez razloga stati. Tu rastojanje pada u vodu jer je auto ispred vec dodatno usporilo tim sto je garant zelio zaustaviti vozilo pa se u trenutku predomislio, vratio se na put sa jos manjom brzinom nego sto smo isli dvije sekunde ranije i na sve to se ukopa na sred ceste.
Ma ćer'o bi se na sudu godinama, da nije bilo jos upravo takvih kao sto je klare koji su me slicno sjetovali ( kao sve ce biti isto samo ces jos gore financijski proci) i koji se kao roboti bespogovorno drze da je vazda krivac ovaj sto udara auto ispred otpozadi.
Najbitnije je zdravlje, jest, a ovakve stvari mi samo mogu poremetiti mentalno zdravlje.
Jos mi je zao sto nisam vozio kamion ili bar nekog terenca sa celicnim branicima pa da ga barem fino razvalim.
Nije problem u slijepim vođama, problem je u slijepim sljedbenicima.
Svabo je to...
Svabo je to...
Re: Automobili, motori...
Iduce godine na proljece bi se trebalo obnovit sto se auta tice. Honda HRV mi se djasvi izgledom a i cijenom od nekih 18-20 hiljada €.
Takodjer i Nissan Qashqai 140 ili 160 ps benzinac.
Benzinci su, super su za grada, vjerujem. Par puta godisnje na duza putovanja ici, otprilike 15 hiljada kilometara bi se prelazilo.
Je li im‘o neko iskustva sa pomenutim autima?
Takodjer i Nissan Qashqai 140 ili 160 ps benzinac.
Benzinci su, super su za grada, vjerujem. Par puta godisnje na duza putovanja ici, otprilike 15 hiljada kilometara bi se prelazilo.
Je li im‘o neko iskustva sa pomenutim autima?
Aljegri, out!
Re: Automobili, motori...
Ma pada ti to u vodu na sudu...aj ti dokazi da je on bez razloga zakocio ...tu je rijec protiv rijeci i tu ga pusi ovaj iza sto udara....u najboljem slucaju mozes izvuc obostranu krivicu ...sto previse ne znaci osim sadisfakcije nekeAsteriks je napisao/la:Vidi, ima situacija u kojoj dio krivice moze snositi vozac koji vozi ispred - naglo kocenje bez neposredne opasnosti ili cak cijelu krivicu - ako mu je stalo auto na magistrali (bez prosirenja) ali pomenuto nije ogradio sigurnosnim trokutom (100 metara od vozila).
Cak dobrim vjestacenjem i zavisno od uvjeta ceste i vrste vozila ucesnika u nezgodi moze se desiti da vozac ispred i iz prve stavke bude krivac. Primjer ides vozilom blizu 100 km/h, vlazna magistrala, ovaj iza drzi normalno odstojanje. Ali bez razloga ovaj ispred koci i njegov zaustavni put jer kraci je npr. 35 metara zbog prednosti vozila, dok ti sa polovnjakom i prosjecnom ali ispravnom markom guma kocis tek na preko 50m (te zbog manjeg kocionog diska itd). Razmak je bio nekih 10-ak metara i eto prilike da ga zaljepis. Pogotov kada mu nalijeces iza blagog zavoja.
Re: Automobili, motori...
Procitaj ponovo, ako je po srijedi kvalitetno vjestacenje mjesta nezgode mozes cak izvuci prednost iako su generalno sanse male (specificno mjesto, profesionalna obrada oba vozila, ) itd.
Pravno gledano, kriv je onaj koji prekrsi propise i uzrokuje udes. Posto se radi o situaciji gdje i vozac iza jednostavno mora biti spreman te pravovremeno reagovati (uz propisano odstojanje) krivicu mogu snositi cak obojica.
Pravno gledano, kriv je onaj koji prekrsi propise i uzrokuje udes. Posto se radi o situaciji gdje i vozac iza jednostavno mora biti spreman te pravovremeno reagovati (uz propisano odstojanje) krivicu mogu snositi cak obojica.
If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibration. ✍️
Re: Automobili, motori...
Jarane je li on bio sa sve cetri točka na putu kuda si se ti kretao, da li mu je dio ijednog točka bio van ceste na proširenju. Jedino tu imaš osnova, u svim ostalim slučajevim je kriv ovaj iza.JohnCleese je napisao/la:Sekundu jednu ne priznajem krivicu nit sam kivan na sebe, ali se osjecam popisanim.
Ne mozes se krenuti odvajati na prosirenje pa se naglo vratiti na cestu i bez razloga stati. Tu rastojanje pada u vodu jer je auto ispred vec dodatno usporilo tim sto je garant zelio zaustaviti vozilo pa se u trenutku predomislio, vratio se na put sa jos manjom brzinom nego sto smo isli dvije sekunde ranije i na sve to se ukopa na sred ceste.
Ma ćer'o bi se na sudu godinama, da nije bilo jos upravo takvih kao sto je klare koji su me slicno sjetovali ( kao sve ce biti isto samo ces jos gore financijski proci) i koji se kao roboti bespogovorno drze da je vazda krivac ovaj sto udara auto ispred otpozadi.
Najbitnije je zdravlje, jest, a ovakve stvari mi samo mogu poremetiti mentalno zdravlje.
Jos mi je zao sto nisam vozio kamion ili bar nekog terenca sa celicnim branicima pa da ga barem fino razvalim.
Ovo što Asteriks piše, poštovanje njemu na ovoj temi, ali ovaj slučaj je jasan, ni obostrana ne dolazi u obzir ako su obojica u istoj liniji kretanja. Jer druže postoji pravilo odstojanja kako na suhoj tako i na mokroj cesti.
Šteta što nisi išao na sud da ispuniš svoje hirove i shvatiš borbu protiv zakona na malo uporniji i teži način.
Možda bi i priznao grešku i pobijedio svoj ego.
Žao mi je zbog tvoje materijalne štete, ali trebaš prijatelju biti malo sa vedrije strane, kao što rekoh sve je to škola i nije važno sekirancije u ovom životu. Zakon ne zanimaju motivi nego stvarno stanje.
Re: Automobili, motori...
https://anwaltauskunft.de/magazin/mobil ... mer-schuldOvo što Asteriks piše, poštovanje njemu na ovoj temi, ali ovaj slučaj je jasan, ni obostrana ne dolazi u obzir ako su obojica u istoj liniji kretanja. Jer druže postoji pravilo odstojanja kako na suhoj tako i na mokroj cesti
Eto ovo ti je lako prevesti.Es bleibt festzuhalten: Die Annahme, dass der Auffahrende bei einem Unfall immer die Schuld trägt, ist falsch. Wie so oft im Recht kommt es ganz auf den Einzelfall an.
If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibration. ✍️
Re: Automobili, motori...
Kako mozes vjestacenjem dokazat da je ovaj namjerno zakocio i da mu nije izletila macka , konj , bigfot pa moro zalocit....vjestacenjem mozes utvrdit brzinu i te gluposti ...a ne ovo zasto je vozilo ispred zakociloAsteriks je napisao/la:Procitaj ponovo, ako je po srijedi kvalitetno vjestacenje mjesta nezgode mozes cak izvuci prednost iako su generalno sanse male (specificno mjesto, profesionalna obrada oba vozila, ) itd.
Pravno gledano, kriv je onaj koji prekrsi propise i uzrokuje udes. Posto se radi o situaciji gdje i vozac iza jednostavno mora biti spreman te pravovremeno reagovati (uz propisano odstojanje) krivicu mogu snositi cak obojica.
Re: Automobili, motori...
Ne smijes naglo kociti ako nemas opravdan razlog. Malo vjerovatno da ce ti na put za koji nema upozorenja "zivotinja na cesti" iskociti krava, konj, isl., tj - vece zivotinje. Tokom obrade mjesta nesreca naravno da ce istrzitelji gledati sve mogucnosti, znaci da li je na toj dionici do sada bilo slicnih incidenata zbog navedenog. I to zovem ona kvalitetna obrada mjesta nezgode.
Ne mozes naglim kocenjem zbog macke ugroziti saobracaj, dok je odron na cesti situacija koja se moze lakše dokazati.
Onda imas tragove putanja kocenja dva ili vise ucesnika itd.
Ne mozes naglim kocenjem zbog macke ugroziti saobracaj, dok je odron na cesti situacija koja se moze lakše dokazati.
Onda imas tragove putanja kocenja dva ili vise ucesnika itd.
If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibration. ✍️
- JohnCleese
- Postovi: 5743
- Pridružen/a: 02 sep 2015, 09:52
- Lokacija: zemlja "ciganska"
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Stvarno steta sto nisam otisao na sud jos uvijek zalim.Klare je napisao/la:Jarane je li on bio sa sve cetri točka na putu kuda si se ti kretao, da li mu je dio ijednog točka bio van ceste na proširenju. Jedino tu imaš osnova, u svim ostalim slučajevim je kriv ovaj iza.JohnCleese je napisao/la:Sekundu jednu ne priznajem krivicu nit sam kivan na sebe, ali se osjecam popisanim.
Ne mozes se krenuti odvajati na prosirenje pa se naglo vratiti na cestu i bez razloga stati. Tu rastojanje pada u vodu jer je auto ispred vec dodatno usporilo tim sto je garant zelio zaustaviti vozilo pa se u trenutku predomislio, vratio se na put sa jos manjom brzinom nego sto smo isli dvije sekunde ranije i na sve to se ukopa na sred ceste.
Ma ćer'o bi se na sudu godinama, da nije bilo jos upravo takvih kao sto je klare koji su me slicno sjetovali ( kao sve ce biti isto samo ces jos gore financijski proci) i koji se kao roboti bespogovorno drze da je vazda krivac ovaj sto udara auto ispred otpozadi.
Najbitnije je zdravlje, jest, a ovakve stvari mi samo mogu poremetiti mentalno zdravlje.
Jos mi je zao sto nisam vozio kamion ili bar nekog terenca sa celicnim branicima pa da ga barem fino razvalim.
Ovo što Asteriks piše, poštovanje njemu na ovoj temi, ali ovaj slučaj je jasan, ni obostrana ne dolazi u obzir ako su obojica u istoj liniji kretanja. Jer druže postoji pravilo odstojanja kako na suhoj tako i na mokroj cesti.
Šteta što nisi išao na sud da ispuniš svoje hirove i shvatiš borbu protiv zakona na malo uporniji i teži način.
Možda bi i priznao grešku i pobijedio svoj ego.
Žao mi je zbog tvoje materijalne štete, ali trebaš prijatelju biti malo sa vedrije strane, kao što rekoh sve je to škola i nije važno sekirancije u ovom životu. Zakon ne zanimaju motivi nego stvarno stanje.
A s obzirom da nisam, pa tako ne znam ni kakav bi zaista bio konacni ishod, mogu komotno ostati pri svom.
Svejedno, stvarnost, a i moj postupak je takav da ste svakako vi ispali mudriji i pravedniji.
Materijalna steta je najmanji problem, uredno sam placao za svoje vece gluposti, ali za gluposti i greske.
Za kraj, cuvajte se nevidljivih bigfootova koji naglo izlijecu pogotovo u gradskom i prigradskom zonama u kojima se 99 % ucesnika pridrzava rastojanja. Odlican i unosan business za saobracajne vukoyebine tipa BiH
Nije problem u slijepim vođama, problem je u slijepim sljedbenicima.
Svabo je to...
Svabo je to...
Re: Automobili, motori...
Puno gledas Csi ...uzivajAsteriks je napisao/la:Ne smijes naglo kociti ako nemas opravdan razlog. Malo vjerovatno da ce ti na put za koji nema upozorenja "zivotinja na cesti" iskociti krava, konj, isl., tj - vece zivotinje. Tokom obrade mjesta nesreca naravno da ce istrzitelji gledati sve mogucnosti, znaci da li je na toj dionici do sada bilo slicnih incidenata zbog navedenog. I to zovem ona kvalitetna obrada mjesta nezgode.
Ne mozes naglim kocenjem zbog macke ugroziti saobracaj, dok je odron na cesti situacija koja se moze lakše dokazati.
Onda imas tragove putanja kocenja dva ili vise ucesnika itd.
Re: Automobili, motori...
Kad policajci hoće da te kazne, kaznit će te
7 - Tottenham Hotspur are the first English side to concede seven goals in any European competition since Tottenham Hotspur themselves lost 0-8 to FC Koln in the UEFA Intertoto Cup in July 1995. Spursy.
Re: Automobili, motori...
Asteriks jarane, vozam jednu dvicu, s vremena na vrijeme osjeti se unutra nesto kao da se topi neka plastika, kao da je lamela sprzena, tako nekakav slican miris, naravno to nije stalno, ne znam sta da mu radim, svu instalaciju sam pregledao, izolovao, to jest, majstor, medjutim opet se opnekad javi. Posebno se osjeti kad tek otvorim vrata od gepeka, pa onaj zrak sto naleti nanese mi taj miris, moze li biti da se ponekad zagriju pakne ili nesto struže, ne kontam brate...
Re: Automobili, motori...
U gepeku Golfa 2 imas poklopac od rezervoara i moguce da ti odatle dolazi neki smrad. Lamela smrdi na pokvarena kuhana jaja, ne znam kako drugcije da ti priblizim.
Moguce da se cuje i zbog kvara na hladnjaku kabine.
Moguce da se cuje i zbog kvara na hladnjaku kabine.
If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibration. ✍️
- majestic24
- Postovi: 17396
- Pridružen/a: 29 maj 2009, 23:26
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Asterix,zamjenio sam onaj termostat na autu. Postavili novi,vrqtili antifriz i upalili auto...cekali smo 15 min ,kazaljka je dosla do 90 stepeni ali ventilatoe se ne pali. Zatim sam otisao se provozati,uz jednu veliku stranu vrqtio se ali i dalje se ventilator ne pali. Ponovo sam dosao pred servis i auto bilo upaljeno da bi na kraju se napokon ventilator upalio. Temp je i dalje pokazivala 90 ili sasvim malo preko...bilo nam je to ave cudno da bi na kraju ovaj jedan otisao u trgovinu i provjerio da se taj moj termostat otvara na 105 stepeni.
I jos me jedino zanima da li je nornalno da voda izlazi kad se otvori cep na boci..i to da pritisak izbija mozda litru tekucine??
I jos me jedino zanima da li je nornalno da voda izlazi kad se otvori cep na boci..i to da pritisak izbija mozda litru tekucine??
GLORY,GLORY MAN.UNITED : 1907–08, 1910–11, 1951–52, 1955–56, 1956–57, 1964–65, 1966–67, 1992–93, 1993–94, 1995–96, 1996–97, 1998–99, 1999–2000, 2000–01, 2002–03, 2006–07, 2007–08, 2008–09, 2010–11 , 2012-13
..:::The Black Mamba Strikes Again::...
..:::The Black Mamba Strikes Again::...
Re: Automobili, motori...
Imas dvije opcije zbog cega se to desava. Prva, majstor nije dobro ozracio sistem gdje ide rashladna tekucina ili ti je otisao dihtung glave motora pa nabija pritisak.
Ovo drugo pored nekoliko simptoma ima i onaj standardni da ti se pusu crijeva od tekucine i nakon sto se zagrije motor budu tvrda skoro ko kamen. Provjeri to jednostavno sa dva prsta, morao bi ih moci malo stinuti samo pazi (uzmi rukavice). Mozda ti je cak golfac blizu generalke.
Ovo drugo pored nekoliko simptoma ima i onaj standardni da ti se pusu crijeva od tekucine i nakon sto se zagrije motor budu tvrda skoro ko kamen. Provjeri to jednostavno sa dva prsta, morao bi ih moci malo stinuti samo pazi (uzmi rukavice). Mozda ti je cak golfac blizu generalke.
If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibration. ✍️