Automobili, motori...
Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88
- Bosniacum Lilium
- Postovi: 18607
- Pridružen/a: 31 jul 2011, 01:32
- Lokacija: Nigerija
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Preporucite kaki teretni kombi 2010+
Uz tebe su tvoje Horde, Ti si opet šampion !
Osvajači ss.ba kupa 13. sezone - Green Dragons. Prva napadacka violina - moja malenkost. Kapiten i glavno smetalo - Legenda Reala.
Osvajači ss.ba kupa 13. sezone - Green Dragons. Prva napadacka violina - moja malenkost. Kapiten i glavno smetalo - Legenda Reala.
Re: Automobili, motori...
Svi kaki, samo odaberi marku
- majestic24
- Postovi: 17394
- Pridružen/a: 29 maj 2009, 23:26
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Golf 4 1.6 sr-termoprekidac
Primjetio sam u zadbje vrijeme neke promjene,pa me zanima da li je termoprekidac moguci uzrok tome.
Prvi problem je taj sto nekad nece da isklopi ventilator nakon gasenje auta...razumijem da moze da radi minut ili dva,ali.nemoze 10 minuta...nece da se ugasi sve dok ponovo ne stavim kljuc u bravu. Takodjer,zna se nekad upaliti ventilator i nakon par minuta voznje iako je motor "hladan".
Drugi peolem je sto mi se nikad nepali ventilator da radi punom.snagon,vec onaj sporiji mod.
Trece,zna mi se desiti da mi radna temp predje 90 stepeni kad malo "opteretim"autom ..npr vozim 5-om uzbrdicu...predje mi kazaljka preko 90 stepeni na par sekundi i vrazi se ponovo na radnu twmp nakon toga
Primjetio sam u zadbje vrijeme neke promjene,pa me zanima da li je termoprekidac moguci uzrok tome.
Prvi problem je taj sto nekad nece da isklopi ventilator nakon gasenje auta...razumijem da moze da radi minut ili dva,ali.nemoze 10 minuta...nece da se ugasi sve dok ponovo ne stavim kljuc u bravu. Takodjer,zna se nekad upaliti ventilator i nakon par minuta voznje iako je motor "hladan".
Drugi peolem je sto mi se nikad nepali ventilator da radi punom.snagon,vec onaj sporiji mod.
Trece,zna mi se desiti da mi radna temp predje 90 stepeni kad malo "opteretim"autom ..npr vozim 5-om uzbrdicu...predje mi kazaljka preko 90 stepeni na par sekundi i vrazi se ponovo na radnu twmp nakon toga
GLORY,GLORY MAN.UNITED : 1907–08, 1910–11, 1951–52, 1955–56, 1956–57, 1964–65, 1966–67, 1992–93, 1993–94, 1995–96, 1996–97, 1998–99, 1999–2000, 2000–01, 2002–03, 2006–07, 2007–08, 2008–09, 2010–11 , 2012-13
..:::The Black Mamba Strikes Again::...
..:::The Black Mamba Strikes Again::...
Re: Automobili, motori...
Kada si mijenjao termostat (pitanje na koliko ti isti otvara), vodenu pumpu, kako voda cirkusle, kakvo je stanje hladnjaka. Treba provjeriti termoprekidac, te jednostavno ispravnost table, nekad pokazuje vise temperature od stvarne.
Dalje, puse li ti crijeva nakon voznje tj. da li su tvrda (onda bi mogli pricati o dihtungu glave motora).
Uopce, pitanje kakvo je generalno stanje motora i da li je blizu generalke.
Ima tu dosta stvari za ispitati, da bi onda detektovao problem.
Dalje, puse li ti crijeva nakon voznje tj. da li su tvrda (onda bi mogli pricati o dihtungu glave motora).
Uopce, pitanje kakvo je generalno stanje motora i da li je blizu generalke.
Ima tu dosta stvari za ispitati, da bi onda detektovao problem.
If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibration. ✍️
- majestic24
- Postovi: 17394
- Pridružen/a: 29 maj 2009, 23:26
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Asteriks je napisao/la: ↑11 mar 2020, 15:52Kada si mijenjao termostat (pitanje na koliko ti isti otvara), vodenu pumpu, kako voda cirkusle, kakvo je stanje hladnjaka. Treba provjeriti termoprekidac, te jednostavno ispravnost table, nekad pokazuje vise temperature od stvarne.
Dalje, puse li ti crijeva nakon voznje tj. da li su tvrda (onda bi mogli pricati o dihtungu glave motora).
Uopce, pitanje kakvo je generalno stanje motora i da li je blizu generalke.
Ima tu dosta stvari za ispitati, da bi onda detektovao problem.
Na 105 stepeni otvara.
GLORY,GLORY MAN.UNITED : 1907–08, 1910–11, 1951–52, 1955–56, 1956–57, 1964–65, 1966–67, 1992–93, 1993–94, 1995–96, 1996–97, 1998–99, 1999–2000, 2000–01, 2002–03, 2006–07, 2007–08, 2008–09, 2010–11 , 2012-13
..:::The Black Mamba Strikes Again::...
..:::The Black Mamba Strikes Again::...
Re: Automobili, motori...
To je onda normalno.
Sa ventilatorom ne bi trebalo biti nista strasno, mozes mijenjati termoprekidac ali samo pazi na ova crijeva i tecnost, plus sipaj propisani antifriz (uzmi kvalitetan) te nek ozrace sistem rashladne tekucine.
Sto spominjem generalku, jer bi tek sa istom dobio motor koji ne dize temperaturu na uzbrdici. Ovo sto malo predje pod teretom je jednostavno do stanja pomenutog (preko 400k prevaljenih km).
Npr. kod dvica benzinaca je to redovno, ali opet prelaze bruku. Vazno je da ne nabija pritisak u crijeva, da cirkulise tecnost te da je posuda puna do oznacene granice.
Sa ventilatorom ne bi trebalo biti nista strasno, mozes mijenjati termoprekidac ali samo pazi na ova crijeva i tecnost, plus sipaj propisani antifriz (uzmi kvalitetan) te nek ozrace sistem rashladne tekucine.
Sto spominjem generalku, jer bi tek sa istom dobio motor koji ne dize temperaturu na uzbrdici. Ovo sto malo predje pod teretom je jednostavno do stanja pomenutog (preko 400k prevaljenih km).
Npr. kod dvica benzinaca je to redovno, ali opet prelaze bruku. Vazno je da ne nabija pritisak u crijeva, da cirkulise tecnost te da je posuda puna do oznacene granice.
If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibration. ✍️
- Bosniacum Lilium
- Postovi: 18607
- Pridružen/a: 31 jul 2011, 01:32
- Lokacija: Nigerija
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
pise se khaki
Samo Sprinteri, Crafteri, Jumperi, Masteri. Lepeza je tu motora. Recimo rekli su mi da trebam izbjegavati tu 313ku npr Nesto sam skeptican i u vezi Iveco Dailly...
Uz tebe su tvoje Horde, Ti si opet šampion !
Osvajači ss.ba kupa 13. sezone - Green Dragons. Prva napadacka violina - moja malenkost. Kapiten i glavno smetalo - Legenda Reala.
Osvajači ss.ba kupa 13. sezone - Green Dragons. Prva napadacka violina - moja malenkost. Kapiten i glavno smetalo - Legenda Reala.
- majestic24
- Postovi: 17394
- Pridružen/a: 29 maj 2009, 23:26
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Na ovoj mojoj cetvorki,nema niata za ozracivanje....Asteriks je napisao/la: ↑11 mar 2020, 16:23To je onda normalno.
Sa ventilatorom ne bi trebalo biti nista strasno, mozes mijenjati termoprekidac ali samo pazi na ova crijeva i tecnost, plus sipaj propisani antifriz (uzmi kvalitetan) te nek ozrace sistem rashladne tekucine.
Sto spominjem generalku, jer bi tek sa istom dobio motor koji ne dize temperaturu na uzbrdici. Ovo sto malo predje pod teretom je jednostavno do stanja pomenutog (preko 400k prevaljenih km).
Npr. kod dvica benzinaca je to redovno, ali opet prelaze bruku. Vazno je da ne nabija pritisak u crijeva, da cirkulise tecnost te da je posuda puna do oznacene granice.
A sto se tice km,ima 240 000
GLORY,GLORY MAN.UNITED : 1907–08, 1910–11, 1951–52, 1955–56, 1956–57, 1964–65, 1966–67, 1992–93, 1993–94, 1995–96, 1996–97, 1998–99, 1999–2000, 2000–01, 2002–03, 2006–07, 2007–08, 2008–09, 2010–11 , 2012-13
..:::The Black Mamba Strikes Again::...
..:::The Black Mamba Strikes Again::...
Re: Automobili, motori...
U kilometrazu cetvorke ne mozes biti siguran. Koliko je promjenila vlasnika, gdje se odrzavala, gdje su servisne knjizice te istorijat servisa, koliko su te knjizice validne itd.
To sto pokazuje 240k ne mora znaciti nista. Manipulisanje kilometrazom je svakodevnica.
Ljudi godsinje znaju prelaziti od cca 10k do preko 50k, zavisno od vrste posla.
Ovako odoka, moja dvica je presla milion dok je Polo negdje blizu 700k.
To sto pokazuje 240k ne mora znaciti nista. Manipulisanje kilometrazom je svakodevnica.
Ljudi godsinje znaju prelaziti od cca 10k do preko 50k, zavisno od vrste posla.
Ovako odoka, moja dvica je presla milion dok je Polo negdje blizu 700k.
If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibration. ✍️
Re: Automobili, motori...
Što volim kad neko prihvati šalu, ne mogu riječima opisatiBosniacum Lilium je napisao/la: ↑11 mar 2020, 17:18pise se khaki
Samo Sprinteri, Crafteri, Jumperi, Masteri. Lepeza je tu motora. Recimo rekli su mi da trebam izbjegavati tu 313ku npr Nesto sam skeptican i u vezi Iveco Dailly...
- majestic24
- Postovi: 17394
- Pridružen/a: 29 maj 2009, 23:26
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Uvezena iz Italije,ja drugi vlasnik...servisna knjiga,ovlasteni servis,racuni prilozeni...zena bila vlasnik...godisnje pravila od 8000-14 000 kmAsteriks je napisao/la: ↑11 mar 2020, 17:30U kilometrazu cetvorke ne mozes biti siguran. Koliko je promjenila vlasnika, gdje se odrzavala, gdje su servisne knjizice te istorijat servisa, koliko su te knjizice validne itd.
To sto pokazuje 240k ne mora znaciti nista. Manipulisanje kilometrazom je svakodevnica.
Ljudi godsinje znaju prelaziti od cca 10k do preko 50k, zavisno od vrste posla.
Ovako odoka, moja dvica je presla milion dok je Polo negdje blizu 700k.
GLORY,GLORY MAN.UNITED : 1907–08, 1910–11, 1951–52, 1955–56, 1956–57, 1964–65, 1966–67, 1992–93, 1993–94, 1995–96, 1996–97, 1998–99, 1999–2000, 2000–01, 2002–03, 2006–07, 2007–08, 2008–09, 2010–11 , 2012-13
..:::The Black Mamba Strikes Again::...
..:::The Black Mamba Strikes Again::...
- Bosniacum Lilium
- Postovi: 18607
- Pridružen/a: 31 jul 2011, 01:32
- Lokacija: Nigerija
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
NOVI STARI PRVAK JE SA KOŠEVAalacious je napisao/la: ↑11 mar 2020, 17:45Što volim kad neko prihvati šalu, ne mogu riječima opisatiBosniacum Lilium je napisao/la: ↑11 mar 2020, 17:18pise se khaki
Samo Sprinteri, Crafteri, Jumperi, Masteri. Lepeza je tu motora. Recimo rekli su mi da trebam izbjegavati tu 313ku npr Nesto sam skeptican i u vezi Iveco Dailly...
Uz tebe su tvoje Horde, Ti si opet šampion !
Osvajači ss.ba kupa 13. sezone - Green Dragons. Prva napadacka violina - moja malenkost. Kapiten i glavno smetalo - Legenda Reala.
Osvajači ss.ba kupa 13. sezone - Green Dragons. Prva napadacka violina - moja malenkost. Kapiten i glavno smetalo - Legenda Reala.
- Fantasista
- Postovi: 3693
- Pridružen/a: 26 avg 2013, 23:01
- Lokacija: Tuzla
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Iveco smeće od kombija, pokisne i krene korozirat. U svakoj firmi u kojoj sam bio Iveco kombi se raspada dok Renault i Mečka sasvim OK izgledaju i idu.
Što se tiče golfa 4 benzinca. Koga god da znam da vozi ili je prije imao 1.6 ili 1.4 to su muke bile sa autom. Kvare se i imaju kamaru mana, nevjerovatno.
Što se tiče golfa 4 benzinca. Koga god da znam da vozi ili je prije imao 1.6 ili 1.4 to su muke bile sa autom. Kvare se i imaju kamaru mana, nevjerovatno.
Re: Automobili, motori...
Nemoj bre da siris dezinformacije.Što se tiče golfa 4 benzinca. Koga god da znam da vozi ili je prije imao 1.6 ili 1.4 to su muke bile sa autom. Kvare se i imaju kamaru mana, nevjerovatno.
Golf 4 1.6 sa 8 ventila je jedan od najpouzdanijih benzinaca VW-a. Trebas razluciti, ima sa 8 i 16 ventila te FSI (16V).
Zavisi kako je odrzavano, kako ga odrzavas, gdje majstor nabavalja djelove, ko je proizvodjac... Onda prije kupovine detaljan pregled motora. Sira slika je strasno povoljna.
Kod nas u HNK kad raja kupuje polovnjak zna se desiti da povedu nekog zlj strucnjaka, ovaj kucne par puta oko pragova, onda kae - otvori poklopac, ne dimi, dobar. Zatim gas do daske, kae - uu sto leti, vrh. Kupuj.
If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibration. ✍️
- Fantasista
- Postovi: 3693
- Pridružen/a: 26 avg 2013, 23:01
- Lokacija: Tuzla
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Ma ja samo kažem iz svog iskustva. Pogotovo taj 1.4 čuo sam da nije pouzdan. Rođak se prije par godina riješio jednog. Noćne more imao. A evo vidimo da se majestic stalno žali na svog ljubimca.
Re: Automobili, motori...
Vidi ovo je mal uzorak o cemu pricamo. Komsija je uzeo sesticu, platio je 17 000, nije vozio pola godine i vec na popravke ulozio oko 4000. Covjek iz Mostara ista kubikaza ista godina, skoro je prodao zbog problema. To ne znaci da sestica ne valja, cak da su istu zbog falicnosti prijavili jos desetorica iz istog kantona.
Dalje, masu faktora treba uzeti u razmatranja. Prvo, starija vozila odrzavamo kod nekih majstora koji nisu uvijek u stanju otkriti problem.
Nedavno sam vozio dvicu (inace totalno obnovljena) da mijenjam prednje diskove i plocice. Tamo problem propada pedala kocnice ali ne pusta ulje. Sreca majstor kvalitetan pa zamjenio i glavni kocioni cilindar.
Zelim reci, desava se nekad da kvar ostane i nakon posjete mehanicaru, raja izbjegava skuplje servise a onda blati VW, Svabu i odredjenu seriju.
Na polovnjake treba ulagati jer dijelovi se trose. Tek kada imas cijeli popis onog sto si zamjenio, a znas otp interval sljedece zamjene tek onda mozes biti prilicno siguran.
Dalje, masu faktora treba uzeti u razmatranja. Prvo, starija vozila odrzavamo kod nekih majstora koji nisu uvijek u stanju otkriti problem.
Nedavno sam vozio dvicu (inace totalno obnovljena) da mijenjam prednje diskove i plocice. Tamo problem propada pedala kocnice ali ne pusta ulje. Sreca majstor kvalitetan pa zamjenio i glavni kocioni cilindar.
Zelim reci, desava se nekad da kvar ostane i nakon posjete mehanicaru, raja izbjegava skuplje servise a onda blati VW, Svabu i odredjenu seriju.
Na polovnjake treba ulagati jer dijelovi se trose. Tek kada imas cijeli popis onog sto si zamjenio, a znas otp interval sljedece zamjene tek onda mozes biti prilicno siguran.
If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibration. ✍️
- Bosniacum Lilium
- Postovi: 18607
- Pridružen/a: 31 jul 2011, 01:32
- Lokacija: Nigerija
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Znaci Master 2.3 dci je po tebi ok masina? Ja bih jos jednu mecku uzeo, ali kazu da su ove 313ke lose, a njih pun pik.Fantasista je napisao/la: ↑11 mar 2020, 18:19Iveco smeće od kombija, pokisne i krene korozirat. U svakoj firmi u kojoj sam bio Iveco kombi se raspada dok Renault i Mečka sasvim OK izgledaju i idu.
Uz tebe su tvoje Horde, Ti si opet šampion !
Osvajači ss.ba kupa 13. sezone - Green Dragons. Prva napadacka violina - moja malenkost. Kapiten i glavno smetalo - Legenda Reala.
Osvajači ss.ba kupa 13. sezone - Green Dragons. Prva napadacka violina - moja malenkost. Kapiten i glavno smetalo - Legenda Reala.
-
- Postovi: 1238
- Pridružen/a: 08 sep 2013, 16:21
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
neka preporuka kvalitetnih xenon sijalica koje ne prijavljuju gresku?
Re: Automobili, motori...
Druže, trebao bih raditi mali servis. Prošle godine kad mi je majstor radio mali servis sipao je totalovo ulje10/40. Nedavno sam bio kod drugog majstora vezano za dizne, te je usput provjerio ulje i rekao da je gušće nego što bi trebalo, te da preporučuje 5/40 s obzirom da je pretežno gradska vožnja u pitanju. Zanima me tvoje mišljenje.
Peugeot 407 1.6 HDI 2005 314.000km, znaš da sam ukinuo dpf.
Jesi sutra gore
® GONGASHI POWERHOUSE ®
Re: Automobili, motori...
Sad, koliko znam sinteticko 5w40 daje optimum na visim temperaturama te jednostavno ti je i propisano od strane proizvodjaca (Castrol isl).
Ali kako motor stari, moze se koristiti ulje vece viskoznosti npr. polusinteticko 10w40 jer je tolerancija zazora veca od propisane i tu ide nesto gusce. Ako si do sada koristio 10w40, mislim da bi trebao nastaviti ili jednostavno potrazi misljenje treceg majstora.
If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibration. ✍️
Online
Trenutno korisnika/ca: Felixians4, feniksptica i 19 gostiju.