Automobili, motori...
Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88
Re: Automobili, motori...
Odnedavno vozim Golf 4 1.6ticu benzinca, 101ks. Auto ima skroz malo snage, treba mu ca. 3200 (pa i vise) obrtaja u petoj brzini za 130-140km/h po autoputu, općenito bez velikih obrtaja nemožes ništa sa njim. Da li je ovo normalno za ovaj tip motora? Čitao sam da općenito nisu oštri na gasu, ali baš ovako slabo za 101ks - nisam očekivao.
Jel ima neko iskustva sa ovim autom?
Jel ima neko iskustva sa ovim autom?
Re: Automobili, motori...
Ako je atmosferac,sasvim normalno,nista ne brini...hifans je napisao/la: ↑13 sep 2020, 15:49Odnedavno vozim Golf 4 1.6ticu benzinca, 101ks. Auto ima skroz malo snage, treba mu ca. 3200 (pa i vise) obrtaja u petoj brzini za 130-140km/h po autoputu, općenito bez velikih obrtaja nemožes ništa sa njim. Da li je ovo normalno za ovaj tip motora? Čitao sam da općenito nisu oštri na gasu, ali baš ovako slabo za 101ks - nisam očekivao.
Jel ima neko iskustva sa ovim autom?
Re: Automobili, motori...
Jest, atmosferac je. Kod Golfa 4 benzinca nemas ovu kubikazu sa turbinom. To je onaj 1.8 T...
Obrtni moment, koji predstavlja energetsku iskoristljivost motora, tj. idealni moment na manjem broju obrtaja, kod tvoje cetvorke je 145 Nm, sto znaci da u petoj i ne mozes bez tih 3200 (+) obrtaja. Komponente tipa ventila se trose vremenom, a motor ce godinama izgubiti par konja od onih fabricki deklarisanih. Da bi dobio i priblizan ucinak ranijih godina trebas osvjezenje u vidu generalke.
Sad, moras ustanoviti da li je sve u redu sa potrosnjom i osjetis li nemiran rad. U slucaju ovih problema, trebao bi baciti oko na lambdu sondu.
Obrtni moment, koji predstavlja energetsku iskoristljivost motora, tj. idealni moment na manjem broju obrtaja, kod tvoje cetvorke je 145 Nm, sto znaci da u petoj i ne mozes bez tih 3200 (+) obrtaja. Komponente tipa ventila se trose vremenom, a motor ce godinama izgubiti par konja od onih fabricki deklarisanih. Da bi dobio i priblizan ucinak ranijih godina trebas osvjezenje u vidu generalke.
Sad, moras ustanoviti da li je sve u redu sa potrosnjom i osjetis li nemiran rad. U slucaju ovih problema, trebao bi baciti oko na lambdu sondu.
If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibration. ✍️
- majestic24
- Postovi: 17396
- Pridružen/a: 29 maj 2009, 23:26
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Postoji jos jedna mogucnost...mozda trebas prozraciti cilindar od kvacila. Ja stavio na svog golfa (u mene je 1.6 sr) nov set kvacila,auto treba pun qrac obrtaja za visoko brzinu. Jedno slucajno kolega isao samnom,automehanicar,idemo na autoputu,kaze on "proklizava ti lamela". Nema sanse,nova...onda kaze imas zraka u sistemu. Na kraju kad smo prozracili,skroz drugo auto. Vozio sam 120 na 3400 obrtaja,sad vozim istu brzinu na manje od 3000 (ista je i cesta gdje smo testirali)hifans je napisao/la: ↑13 sep 2020, 15:49Odnedavno vozim Golf 4 1.6ticu benzinca, 101ks. Auto ima skroz malo snage, treba mu ca. 3200 (pa i vise) obrtaja u petoj brzini za 130-140km/h po autoputu, općenito bez velikih obrtaja nemožes ništa sa njim. Da li je ovo normalno za ovaj tip motora? Čitao sam da općenito nisu oštri na gasu, ali baš ovako slabo za 101ks - nisam očekivao.
Jel ima neko iskustva sa ovim autom?
GLORY,GLORY MAN.UNITED : 1907–08, 1910–11, 1951–52, 1955–56, 1956–57, 1964–65, 1966–67, 1992–93, 1993–94, 1995–96, 1996–97, 1998–99, 1999–2000, 2000–01, 2002–03, 2006–07, 2007–08, 2008–09, 2010–11 , 2012-13
..:::The Black Mamba Strikes Again::...
..:::The Black Mamba Strikes Again::...
Re: Automobili, motori...
Ja sam imao Vartu i sad mi je baner
Uglavnomako budes uzimao crnu izbjegavaj, plava je dobra a siva odlicna
Baner power bull mi trenutno dosta duze traje nego Varta crna.
Mia San Mia
Re: Automobili, motori...
I kod mene je u autu trenutno Banner od 80 ah, s tim da je to sigurno previše, al takav mi došao. I već 6 godina je kod mene. S tim da auto nije na zimi nikad prenoćilo. Uvijek u garaži. Skoro mi na dva mjesta mjerili, i rekoše da je kapacitet akumulatora 39%, pa eto treba to što prije zamijeniti.
Re: Automobili, motori...
@Asteriks
2.0 motor 103 kw od Wv ....jucer normalno ugasio auto bez greske ...upalim ga navece izbaci lampicu od Engine Menagmet i vidim da je izgubio na vuci pofino , dok sam isao prema majstoru upali se i check engine lampica ...posto je vec bilo pola 7 majstor nije imao kad da detaljise nego me prvo pitao jel izgubio na vuci i kad sam mu potvrdio da jest ...kaze ne sikiraj se nije opasno il je Erg ventil il dpf filter se zaprljo pa se prebacio u safe mode.
E sad mene interesuje bili moglo biti nesto drugo i ako jest ovo sto je on naveo koliko kosta popravka istih ako znas ?
2.0 motor 103 kw od Wv ....jucer normalno ugasio auto bez greske ...upalim ga navece izbaci lampicu od Engine Menagmet i vidim da je izgubio na vuci pofino , dok sam isao prema majstoru upali se i check engine lampica ...posto je vec bilo pola 7 majstor nije imao kad da detaljise nego me prvo pitao jel izgubio na vuci i kad sam mu potvrdio da jest ...kaze ne sikiraj se nije opasno il je Erg ventil il dpf filter se zaprljo pa se prebacio u safe mode.
E sad mene interesuje bili moglo biti nesto drugo i ako jest ovo sto je on naveo koliko kosta popravka istih ako znas ?
-
- Postovi: 9974
- Pridružen/a: 17 apr 2017, 00:36
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
DPF filter se zaprljao , idi na autoput i vozi 15-20 minuta između 3000-3500 obrtaja da se pročisti ...jelle je napisao/la: ↑16 sep 2020, 07:46@Asteriks
2.0 motor 103 kw od Wv ....jucer normalno ugasio auto bez greske ...upalim ga navece izbaci lampicu od Engine Menagmet i vidim da je izgubio na vuci pofino , dok sam isao prema majstoru upali se i check engine lampica ...posto je vec bilo pola 7 majstor nije imao kad da detaljise nego me prvo pitao jel izgubio na vuci i kad sam mu potvrdio da jest ...kaze ne sikiraj se nije opasno il je Erg ventil il dpf filter se zaprljo pa se prebacio u safe mode.
E sad mene interesuje bili moglo biti nesto drugo i ako jest ovo sto je on naveo koliko kosta popravka istih ako znas ?
Tako nama rekoše iz Škode prije par godina kada smo imali isti problem sa Octavijom ...
Naši navijači se sjajno zabavljaju. Maskoti EURO-a pjevaju "glupane, glupane, n****i se k****e", a on ne razumije pa pleše.
Dame i gospodo , najčitaniji sportski portal u državi !!!
Dame i gospodo , najčitaniji sportski portal u državi !!!
Re: Automobili, motori...
Ma prvo cu danas do njega otici nek ga skopca i potvrdi 100 % da je nesto od toga ...ne bi da ga opterecujem vako na slijepo dok ne budem siguran
Re: Automobili, motori...
Identican kvar imao prije mjesec dana. U pitanju je bila neka leptirasta zaklopka, koja mora funkcionisati da bi se dpf regenerisao. Sumnjam da ces moci isforsirati regeneraciju jer je kod mene toliko izgubilo vucu da nisam nikako mogao nabiti preko 2200 obrtaja. Izasao na pravac i gas do daske, jedva poslije poslije 700m uspio nabit 110kmh.
Uglavnom, 400KM sa rukama u skodinom servisu. Kod mene je isti audi, 2.0
Iste lampice ko u tebe se popalile, s tim da je bila upaljena i od dpfa lampica, al kod tebe je upaljena rezerva pa se ne vidi
Uglavnom, 400KM sa rukama u skodinom servisu. Kod mene je isti audi, 2.0
Iste lampice ko u tebe se popalile, s tim da je bila upaljena i od dpfa lampica, al kod tebe je upaljena rezerva pa se ne vidi
SM to the R.
🔴 Zvijezda Gradačac
🔴 Manchester United
🟢 SS.ba liga | Joint FC
🔴 Zvijezda Gradačac
🔴 Manchester United
🟢 SS.ba liga | Joint FC
Re: Automobili, motori...
Kod mene normalno nabija obrtaje , samo sto slabije vuce do 3000 obrtaja , a onda pocupa kao da nema nikakv problem ..SMR187 je napisao/la: ↑16 sep 2020, 10:04Identican kvar imao prije mjesec dana. U pitanju je bila neka leptirasta zaklopka, koja mora funkcionisati da bi se dpf regenerisao. Sumnjam da ces moci isforsirati regeneraciju jer je kod mene toliko izgubilo vucu da nisam nikako mogao nabiti preko 2200 obrtaja. Izasao na pravac i gas do daske, jedva poslije poslije 700m uspio nabit 110kmh.
Uglavnom, 400KM sa rukama u skodinom servisu. Kod mene je isti audi, 2.0
Iste lampice ko u tebe se popalile, s tim da je bila upaljena i od dpfa lampica, al kod tebe je upaljena rezerva pa se ne vidi
Re: Automobili, motori...
Check engine se moze paliti zbog nekoliko stvari, cak zbog senzora polozaja radilice, tako da je to jedan kompleksan problem. O cemu je rijec mozes znati samo nakon detaljne dijagnostike, a nema sanse da ovako mozemo nagadjati glede cijena popravke.jelle je napisao/la: ↑16 sep 2020, 07:46@Asteriks
2.0 motor 103 kw od Wv ....jucer normalno ugasio auto bez greske ...upalim ga navece izbaci lampicu od Engine Menagmet i vidim da je izgubio na vuci pofino , dok sam isao prema majstoru upali se i check engine lampica ...posto je vec bilo pola 7 majstor nije imao kad da detaljise nego me prvo pitao jel izgubio na vuci i kad sam mu potvrdio da jest ...kaze ne sikiraj se nije opasno il je Erg ventil il dpf filter se zaprljo pa se prebacio u safe mode.
E sad mene interesuje bili moglo biti nesto drugo i ako jest ovo sto je on naveo koliko kosta popravka istih ako znas ?
Inace, EGR moze ostati u otvorenom il zatvorenom polozaju itd. Onda, zavisi koji je nivo mehanickog ostecenja, da li je potrebno ciscenje ili zamjena...
If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibration. ✍️
Re: Automobili, motori...
Natocio gorivo pogasise se sva upozorenja ...otiso opet do majstora ...kaze de malo do autouputa na 35oo obrtaja vozi ...dpf filter prijavljuje gresku ... Propusi ga malo slobodno ...sad za sad je udure ...
-
- Postovi: 9974
- Pridružen/a: 17 apr 2017, 00:36
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Ma
Naši navijači se sjajno zabavljaju. Maskoti EURO-a pjevaju "glupane, glupane, n****i se k****e", a on ne razumije pa pleše.
Dame i gospodo , najčitaniji sportski portal u državi !!!
Dame i gospodo , najčitaniji sportski portal u državi !!!
Re: Automobili, motori...
To je u vecini slucajeva odgadjanje problema i pitanje vremena kada ces u servis na ciscenje, za pocetak. Vijek trajanja pomenutog je otprilike 200k, sto opet zavisi od rezima voznje i ostalih faktora.
Ako vozis na krace relacije, barem jednom dnevno pusti da ti odradi desetak minuta prije polaska. Optimalna radna temperatura je spas.
Treba prekontrolisati i senzor temperature izduvnih gasova koji se nalazi ispred dpf-a.
If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibration. ✍️
Re: Automobili, motori...
Zahvaljujem na savjetima .... Koliko je ciscenje dpf-a kod nas da li si upoznat ?Asteriks je napisao/la: ↑16 sep 2020, 16:44To je u vecini slucajeva odgadjanje problema i pitanje vremena kada ces u servis na ciscenje, za pocetak. Vijek trajanja pomenutog je otprilike 200k, sto opet zavisi od rezima voznje i ostalih faktora.
Ako vozis na krace relacije, barem jednom dnevno pusti da ti odradi desetak minuta prije polaska. Optimalna radna temperatura je spas.
Treba prekontrolisati i senzor temperature izduvnih gasova koji se nalazi ispred dpf-a.
Re: Automobili, motori...
Zavisno od stepena zacepljenja i metode ciscenja.
Proces svakako traje nekoliko sati, a pitanje da li su dva senzora, koja su povezana sa ovim filterom ispravna, sto bi mogao biti i dodatni trosak.
Kako se krecu cijene ne znam, al vazno je da se pravilno odradi, kako bi bio miran duzi period.
Proces svakako traje nekoliko sati, a pitanje da li su dva senzora, koja su povezana sa ovim filterom ispravna, sto bi mogao biti i dodatni trosak.
Kako se krecu cijene ne znam, al vazno je da se pravilno odradi, kako bi bio miran duzi period.
If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibration. ✍️
Re: Automobili, motori...
Je li imaš ti kakav radni odnos sa automobilima? Šteta potencijala ako ne uzimaš pare od ovoga.
"We need to suffer. And we need to fight."
Re: Automobili, motori...
Uzitak je pricati sa autolimarom o nepristupacnosti izduva tamo neke Fieste, posjecivati autootpade, biti ucesnik dzipijade, probati automatika Cherokeea,...
Cudan je taj svijet automobila.
Cudan je taj svijet automobila.
If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibration. ✍️