Automobili, motori...
Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88
Re: Automobili, motori...
Nije tacno, evo striktno za Focus. Fenomenalan za nase puteve, ponavljam odlican ovjes, a onaj 1.8 tddi prejeftino odrzavanje. Onaj noviji, 1.8 TDCi ima tik paprenije dizne al to je to.
Nije tacno ni za Fiestu, mada imas losih benzinaca npr. kod pete geneneracije itd.
Evo navest cu i sta se striktno gleda kod voznje po kozijim stazama, znaci dijelovi koji su prvi na udaru, trpe sile i vibracije - ramena, spone stabilizatora, kugle, krajnice, amortizeri, lezajevi amortizera, cahure itd. Ovo su itekako pristupacni polovnjaci, a to ce ti potvrditi svaki strucnjak.
I da se vratim na onu gore generalizaciju. Ford, msm to je jako sirok pojam, pa se u startu trebalo naglasiti Fiesta, xy kubikaze, x tipa goriva, godiste...
Nije tacno ni za Fiestu, mada imas losih benzinaca npr. kod pete geneneracije itd.
Evo navest cu i sta se striktno gleda kod voznje po kozijim stazama, znaci dijelovi koji su prvi na udaru, trpe sile i vibracije - ramena, spone stabilizatora, kugle, krajnice, amortizeri, lezajevi amortizera, cahure itd. Ovo su itekako pristupacni polovnjaci, a to ce ti potvrditi svaki strucnjak.
I da se vratim na onu gore generalizaciju. Ford, msm to je jako sirok pojam, pa se u startu trebalo naglasiti Fiesta, xy kubikaze, x tipa goriva, godiste...
Zadnja izmjena: Asteriks, dana/u 06 okt 2020, 21:09, ukupno mijenjano 1 put.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.
- AshburtonG
- Postovi: 6052
- Pridružen/a: 15 jan 2016, 14:05
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Ford je sto se tice odnosa kvalitete, pouzdanosti i cijene, vjerovatno u samom vrhu automobilske industrije. To sto si ti kupio auto od skoro 200k na satu i ocekujes da ti se ponasa kao novo nije validan razlog i argument da nazivas kompletan brand smecem. Vozio sam jedno vrijeme Mondea i pokazao se kao odlicno auto. 

Re: Automobili, motori...
Razlika između 174.000 i 200.000 je jako velika za gradsko auto.
Ma laik sam ja u autima, nije da sam više u autu nego kući (zbog posla).
Niko ne govori o motorima, fenomenalni su, ali zbog naših puteva, ovakva auta su smeće.
Btw, ford fiesta, 1.4tdi, godište sam naveo, potrošnja nikakva. Uzeo ga zbog potrošnje, jer mi je Mercedes 2.5 trošio 8-10 litara.
PS: Ja na osnovu svog iskustva govorim o autu. Poznanik ima 16 focusa, fali ih na svakom koraku. Ja sam trebao uzeti Opel Astru 2004, ali žena ga u temelj slupala, tako da sam uzeo Forda.
Ma laik sam ja u autima, nije da sam više u autu nego kući (zbog posla).
Niko ne govori o motorima, fenomenalni su, ali zbog naših puteva, ovakva auta su smeće.
Btw, ford fiesta, 1.4tdi, godište sam naveo, potrošnja nikakva. Uzeo ga zbog potrošnje, jer mi je Mercedes 2.5 trošio 8-10 litara.
PS: Ja na osnovu svog iskustva govorim o autu. Poznanik ima 16 focusa, fali ih na svakom koraku. Ja sam trebao uzeti Opel Astru 2004, ali žena ga u temelj slupala, tako da sam uzeo Forda.
Re: Automobili, motori...
Ponavljam, Fordovi modeli (Focus i Fiesta) nisu smece, cak ni za nase puteve. Jeftini za odrzavati, udobni, stabilni/upravljivi, pouzdani itd. Gore sam ti naveo sta se gleda kod losijih puteva tj. koji dijelovi su prvi na udaru, e onda imas odredjen vijek trajanja koji se uporedjuje sa polovnjacima ostalih proizvodjaca.
Dijelovi su potrosna roba, pa tako npr. ako zamjenis lijevi lezaj, desni moze zezati nakon nekog vremena pa kontas da popravkama nikad kraja. Onda, npr. zavisi koju si marku amortizera kupio - poznate Bilstein, Sachs, Koni, Monroe ili neku zlj.
Masina se mora odrzavati, godisnje redovan mali servis + neka vanredna posjeta jer vozis polovnjaka, interval velikog servisa zavisno od propisanih intervala datog proizvodjaca te stanja, onda npr. vijek trajanja kinetickog 150k (+/-)...
Dijelovi su potrosna roba, pa tako npr. ako zamjenis lijevi lezaj, desni moze zezati nakon nekog vremena pa kontas da popravkama nikad kraja. Onda, npr. zavisi koju si marku amortizera kupio - poznate Bilstein, Sachs, Koni, Monroe ili neku zlj.
Masina se mora odrzavati, godisnje redovan mali servis + neka vanredna posjeta jer vozis polovnjaka, interval velikog servisa zavisno od propisanih intervala datog proizvodjaca te stanja, onda npr. vijek trajanja kinetickog 150k (+/-)...
Jasno da ova izjava nema osnove. Cista generalizacija na osnovu malog uzorka, vozila bogapitaj kakvog stanja.Mene je Ford izašao preko 6000KM, nemojte to smeće nikad kupovati
Without a moral compass, the human mind will justify anything.
Re: Automobili, motori...
Ponavljam, Autokuća Nuić, detaljan pregled, auto u odličnom stanju, ispada po tvome pisanju da sam sa otpada auto uzeo
Čuj Boga pitaj kakvom stanju, valjda je Bog ljudima dao pamet pa da imaju Autokuće koji ti provjeravaju i servisiraju auto. Nuić je vrhunska autokuća, najbolja u gradu u kojem živim, zato su im i cijene masne. Čuvaj sve račune u slučaju prodaje koja će se dogoditi u skorašnje vrijeme.

Čuj Boga pitaj kakvom stanju, valjda je Bog ljudima dao pamet pa da imaju Autokuće koji ti provjeravaju i servisiraju auto. Nuić je vrhunska autokuća, najbolja u gradu u kojem živim, zato su im i cijene masne. Čuvaj sve račune u slučaju prodaje koja će se dogoditi u skorašnje vrijeme.
Re: Automobili, motori...
Ne vezi se za neke nebitne pojmove, jasno sta je srz diskusije.
Cak i da si ga dobio u perfetkom stanju i tu imas par od hiljadu sto ce praviti vanredne probleme, koji znaci nisu hronicni za tu seriju.
Razni faktori uticu na takve stvari, neke sam naveo - marka dijelova, pravovremena zamjena, preventivna zamjena, pa stil voznje...
Cak i da 1.4 tdci odredjenog godista proglase za problematicnu to ne znaci da Fiesta te generacije ne valja jer imas redizajn neke serije, pa razlicite kubikaze itd. A ti nam citav Ford proglasi smetljem.
Primjera radi, na Meganu su izvodili razne akrobacije do kraja 2005., a jedan od problema je Dephi pumpa i dizne. Poslije odlican.
Nista protiv tebe i slicnih, slobodno kudi svoj automobil samo sam reagovao na onu izjavu o jednom legendarnom proizvodjacu. Mislim, ni njemacki ADAC ne moze ocrniti ovog giganta niti uopce pokusavaju.
Cak su svakakva iskustva pozeljna jer samo tako se moze zaokruziti cijela slika.
Cak i da si ga dobio u perfetkom stanju i tu imas par od hiljadu sto ce praviti vanredne probleme, koji znaci nisu hronicni za tu seriju.
Razni faktori uticu na takve stvari, neke sam naveo - marka dijelova, pravovremena zamjena, preventivna zamjena, pa stil voznje...
Cak i da 1.4 tdci odredjenog godista proglase za problematicnu to ne znaci da Fiesta te generacije ne valja jer imas redizajn neke serije, pa razlicite kubikaze itd. A ti nam citav Ford proglasi smetljem.
Primjera radi, na Meganu su izvodili razne akrobacije do kraja 2005., a jedan od problema je Dephi pumpa i dizne. Poslije odlican.
Nista protiv tebe i slicnih, slobodno kudi svoj automobil samo sam reagovao na onu izjavu o jednom legendarnom proizvodjacu. Mislim, ni njemacki ADAC ne moze ocrniti ovog giganta niti uopce pokusavaju.
Cak su svakakva iskustva pozeljna jer samo tako se moze zaokruziti cijela slika.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.
- Sarajlijica1946
- Postovi: 7865
- Pridružen/a: 21 jan 2016, 11:37
- Lokacija: https://www.fksarajevo.ba/bs/
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
asteriks, preskace mi servo pumpa gdje da je vozim?
Re: Automobili, motori...
Sad, koje auto je u pitanju, da li je elektricna servo pumpa, da li je pokrece zupcasti eventualno remen alternatora itd. Recemo kod vozila gdje je pokrece remen alternatora pomenuti zna proklizati (remenica ili istrosenost samog kaisa) pa zamjena rjesava taj problem.
Onda, pitanje da li pusta ulje na semeringu letve volana ili je neka lijeva caka sa tom letvom itd.
Masa pitanja a odgovor ces dobiti u nekom od servisa.
Onda, pitanje da li pusta ulje na semeringu letve volana ili je neka lijeva caka sa tom letvom itd.
Masa pitanja a odgovor ces dobiti u nekom od servisa.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.
Re: Automobili, motori...
88kw i 110kw su fiatovi dizel motori oznake mJTD (multi jet). Moje mišljenje je da su to i više nego solidni motori. Što se tiće potoršnje ne pije mnogo više od ove varijante 1.7 koju je radio Isuzu. Vrlo tih i pouzdan dizel agregat (kažu da je 8v pouzaniji od 16v) te može istrpiti raznorazne gluposti u slucaju slabijeg održavanja.Centre forward je napisao/la: ↑01 okt 2020, 15:51SDI motori su vezani za VW grupaciju, nema veze sa Opelom, ako si na to mislio.AA23 je napisao/la: ↑01 okt 2020, 01:08Kakve su Astre 1.9 cdti od 6000 pa nadalje
Gledao sam dosta automobila, ne ide mi se ispod 1.9, bio sam nageo na pola dugo vremena 1.4 ali kazu mi da su im ti losi motori, iako sam sam trazio i cuo sam da je 1.4 75hp solidan, da je 1.9 sdi prelijen itd
Ako neko ima preporuku od 5000-6500 dobro bi dosla, hatchback ili klasicno gradsko auto, nikakvi karavani ne dolaze u obzir![]()
U tom cjenovnom rangu ima Astri sa 1.7 CDTI (74KW) motorom kojeg im je svojevremeno isporučivao ISUZU. Jedan od boljih dizel motora iz tih godina. To će ti potvrditi i kolega asteriks a i 90% majstora. Ti 1.9 CDTI su ustvari Fiat dizeli. Solidan je to motor. Imaju verzije 88 i 110 KW. Brat je im'o Astru GTC, taj motor od 88 KW. Ide k'o vjetar, stiče se dojam da je mnogo jača, ali je fino u nju i ulagao. Znam da joj je mijenj'o nešto oko izduva u Opelu u Tuzli i bilo je debelo preko 1000 KM. Prodao je prije par mjeseci nekom momku u Sarajevo, ostali su u kontaktu, i eto kaže da ga sluša.
Nemoj 1.4, bilo da se radi o benzincu ili o nekom dizelu. Tromi su, što implicira da vole popit'.
Ti tražiš auto u cjenovnom rangu koji je najkritičniji.Uglavnom, bježi od VW za te novce. To su sve grobovi.
Astra, Focus. Megane, 307 su otp tvoje "mete". Nemoj puno da gledaš ima li Alu felge, da li mu je ugradjen onaj displej na c. konzoli i slično. To su sve auta u pet deka i nabavi onaj koji je u najboljem stanju, a obično su takvi na čeličnim felgama.
Moje subjektivno mišljnje, svaki Fiatov dizel zapremine 1.9 ,ne bitno da li JTD ili mJTD ,jede wagenove 1.9 motore.
- Centre forward
- Postovi: 6393
- Pridružen/a: 26 jun 2010, 14:37
- Lokacija: Rudolf Diesel straße
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Pa dobro, to je OK. Neko sa Fiatom ili sa njegovim dizel motorima zgazi 300.000 km, i više, bez ikakvih problema. Većina nas i nije kompetetna da procijeni koji dizel, pa i svaki drugi motor, je kvalitetniji, jer obično malo ko ima sredstava da kupi nov auto i da ga po propisu vozi i održava, te da nakon nekoliko stotina hiljada kilometara izvrši evaluaciju.
Italijanski inženjering se ne smije osporavati, bar onaj malo stariji, pa to može samo lud čovjek. Ja ipak mislim da je VW (dakle TDI) ipak izdržljiviji i kvalitetniji motor od JTD. To ako ništa govore prodajni rezultati. Fiat je u ozbiljnom kanalu već 20 godina. Masu je razloga tome. Ali, on je jednostavno prevelik, mnogo bitan, da bi ga se pustilo niz vodu. 'talijanski ponos. Neka naša verzija Energoinvesta, onog nekad naravno. Da je neko prije 30 godina rek'o da će Škoda u 2020 godini isporučivati više vozila u Evropi nego Fiat vjerovatno bi ga uhapsili, ali eto, desilo se.
Isto tako mislim da BMW pravi najbolje dizel motore na svijetu. Čak ih i Toyota koristi.
Moj dajdza koji je radio u Iraku bi te ubijedio da je to Cummins.
Mada je u zadnje vrijeme autoindustrija grupisana u par velikih konglomerata, i da su razlike medju novim autima u istim klasama najmanje u historiji. Eko norme, softveri, tehnologija najvećih dobavljača i slično su uslovili takvu situaciju.
Italijanski inženjering se ne smije osporavati, bar onaj malo stariji, pa to može samo lud čovjek. Ja ipak mislim da je VW (dakle TDI) ipak izdržljiviji i kvalitetniji motor od JTD. To ako ništa govore prodajni rezultati. Fiat je u ozbiljnom kanalu već 20 godina. Masu je razloga tome. Ali, on je jednostavno prevelik, mnogo bitan, da bi ga se pustilo niz vodu. 'talijanski ponos. Neka naša verzija Energoinvesta, onog nekad naravno. Da je neko prije 30 godina rek'o da će Škoda u 2020 godini isporučivati više vozila u Evropi nego Fiat vjerovatno bi ga uhapsili, ali eto, desilo se.
Isto tako mislim da BMW pravi najbolje dizel motore na svijetu. Čak ih i Toyota koristi.
Moj dajdza koji je radio u Iraku bi te ubijedio da je to Cummins.

Mada je u zadnje vrijeme autoindustrija grupisana u par velikih konglomerata, i da su razlike medju novim autima u istim klasama najmanje u historiji. Eko norme, softveri, tehnologija najvećih dobavljača i slično su uslovili takvu situaciju.
05.09.1995 ♥
11-0-0 Rekordmeister
Ratzel Hettner Ritter Meyer Waldseemüller CF Gauss
11-0-0 Rekordmeister
Ratzel Hettner Ritter Meyer Waldseemüller CF Gauss
- Sarajlijica1946
- Postovi: 7865
- Pridružen/a: 21 jan 2016, 11:37
- Lokacija: https://www.fksarajevo.ba/bs/
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
fabia je u pitanju benzin, mislim da je elektricna. nakon par kilometara se upali lampica i volan je osjetno teziAsteriks je napisao/la: ↑07 okt 2020, 12:30Sad, koje auto je u pitanju, da li je elektricna servo pumpa, da li je pokrece zupcasti eventualno remen alternatora itd. Recemo kod vozila gdje je pokrece remen alternatora pomenuti zna proklizati (remenica ili istrosenost samog kaisa) pa zamjena rjesava taj problem.
Onda, pitanje da li pusta ulje na semeringu letve volana ili je neka lijeva caka sa tom letvom itd.
Masa pitanja a odgovor ces dobiti u nekom od servisa.
Re: Automobili, motori...
Kod elektricnih cesti problem je istrosenost cetkica motorica.fabia je u pitanju benzin, mislim da je elektricna. nakon par kilometara se upali lampica i volan je osjetno tezi
Toyota ih je koristila i to onaj motor kubikaze 1.6. Koliko sam informisan, vise ne. Razlozi - prestao se proizvoditi Avensis, dok je Auris sada Corrolla hatchback, a znamo da Corrolla u svojoj paleti duzi niz godina ima samo benzinjare a tako ce i nastaviti uz hibride i slicne pizdarije.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.
- Centre forward
- Postovi: 6393
- Pridružen/a: 26 jun 2010, 14:37
- Lokacija: Rudolf Diesel straße
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Koristili su i njihove 2.0 D. Malo se tu zakočilo dok se ne smiri hajka oko dizel motora. Doći će to na svoje. Čak je bilo planirano da BMW paletu motora preuzme i Lexus, ali iz nekog razloga se odustalo od toga. Saradnja je veća nego što se misli. Dijele nešto tehnologije i oko hibrida i baterija.
Pa Supra je Z4 za sirotinju. Skoro da i nema razlike izmedju ta dva auta.
Pa Supra je Z4 za sirotinju. Skoro da i nema razlike izmedju ta dva auta.
05.09.1995 ♥
11-0-0 Rekordmeister
Ratzel Hettner Ritter Meyer Waldseemüller CF Gauss
11-0-0 Rekordmeister
Ratzel Hettner Ritter Meyer Waldseemüller CF Gauss
-
- Postovi: 8135
- Pridružen/a: 17 apr 2017, 00:36
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Po čemu za sirotinju ?Centre forward je napisao/la: ↑07 okt 2020, 16:42Koristili su i njihove 2.0 D. Malo se tu zakočilo dok se ne smiri hajka oko dizel motora. Doći će to na svoje. Čak je bilo planirano da BMW paletu motora preuzme i Lexus, ali iz nekog razloga se odustalo od toga. Saradnja je veća nego što se misli. Dijele nešto tehnologije i oko hibrida i baterija.
Pa Supra je Z4 za sirotinju. Skoro da i nema razlike izmedju ta dva auta.
Naši navijači se sjajno zabavljaju. Maskoti EURO-a pjevaju "glupane, glupane, n****i se k****e", a on ne razumije pa pleše.
Dame i gospodo , najčitaniji sportski portal u državi !!!
Dame i gospodo , najčitaniji sportski portal u državi !!!
Re: Automobili, motori...
Pa dobro, dizeli ce vratiti staru slavu, izmedju ostalog, kada isteknu zalihe kobalta, vaznog sastava baterija. Procjenjuje se da ga ima 25 miliona tona na kopnu te 5x vise u okeanu. Trenutno se godisnje trosi oko 20k tona sa tendencijom rasta na preko 100k.
Naravno, proizvodnja ce se automatizirati, masa radnika ostat bez posla, velikim proizvodjacima bit ce jeftinije podmirivati masine plus manje dijelova za elektro vozila zbog cega bi npr. Bosch mogao preusmjeriti proizvodnju na respiratore .
Lose prognoze, ne. 
U Njemackoj npr. od 2017. imas trend pada potraznje za dizelasima.
Naravno, proizvodnja ce se automatizirati, masa radnika ostat bez posla, velikim proizvodjacima bit ce jeftinije podmirivati masine plus manje dijelova za elektro vozila zbog cega bi npr. Bosch mogao preusmjeriti proizvodnju na respiratore .


U Njemackoj npr. od 2017. imas trend pada potraznje za dizelasima.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.
- Centre forward
- Postovi: 6393
- Pridružen/a: 26 jun 2010, 14:37
- Lokacija: Rudolf Diesel straße
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Kolega @Asteriks. Ma ja mislim da će oni "namjenski" zakomoplikovat' električna vozila, jer svjetska ekonomija ne bi mogla da podnese takvo radikalno prestruktuiranje industrije. Bosch bi se možda nekako i mog'o izvuć' jer je i najveći i najinovativniji dobavljač u autoindustriji. Za ostale sumnjam. Naravno, sve ovo zavisi od toga koliko će taj projekat da zaživi u realnom životu.
Nema bez dizela ništa.
Dženetlija Rudolf Diesel je izumio najsavremeniji stroj u povijesti (Dr. Marušić).
Btw, jesi li vidio cijene novog Golfa? Motor 2.0 TDI od 85 KW i sa iznadprosječnom opremom da tako kažem stoji preko 60.000 KM. Ista takva Octavia u Cosmosu u Tuzli negdje oko 40.000 KM. Nema logike.

Nema bez dizela ništa.

Btw, jesi li vidio cijene novog Golfa? Motor 2.0 TDI od 85 KW i sa iznadprosječnom opremom da tako kažem stoji preko 60.000 KM. Ista takva Octavia u Cosmosu u Tuzli negdje oko 40.000 KM. Nema logike.
Malo vučem vodu na germanski mlin. Zayebancija.bombaysaphire je napisao/la: ↑07 okt 2020, 16:52Po čemu za sirotinju ?Centre forward je napisao/la: ↑07 okt 2020, 16:42Koristili su i njihove 2.0 D. Malo se tu zakočilo dok se ne smiri hajka oko dizel motora. Doći će to na svoje. Čak je bilo planirano da BMW paletu motora preuzme i Lexus, ali iz nekog razloga se odustalo od toga. Saradnja je veća nego što se misli. Dijele nešto tehnologije i oko hibrida i baterija.
Pa Supra je Z4 za sirotinju. Skoro da i nema razlike izmedju ta dva auta.

05.09.1995 ♥
11-0-0 Rekordmeister
Ratzel Hettner Ritter Meyer Waldseemüller CF Gauss
11-0-0 Rekordmeister
Ratzel Hettner Ritter Meyer Waldseemüller CF Gauss
Re: Automobili, motori...
Eo jedan tekst za one razumne.
Od japanskih proizvodjaca, Mazda je trenutno ostala vjerna dizelu.
Volvo ce npr. u S60 ukinuti dizelase itd.
Sto se dobavljaca tice, Continental je svakako specijaliziran i za gume, Febi za ovjes itd.

Sve prognoze trenutno su tmurne, a to se pokazuje izmedju ostalih u nekoliko evropskih drzava (pogotov znacajna trzista Njemacke i Britanije).Ma ja mislim da će oni "namjenski" zakomoplikovat' električna vozila, jer svjetska ekonomija ne bi mogla da podnese takvo radikalno prestruktuiranje industrije. Bosch bi se možda nekako i mog'o izvuć' jer je i najveći i najinovativniji dobavljač u autoindustriji. Za ostale sumnjam. Naravno, sve ovo zavisi od toga koliko će taj projekat da zaživi u realnom životu. Nema bez dizela ništa.
Od japanskih proizvodjaca, Mazda je trenutno ostala vjerna dizelu.
Volvo ce npr. u S60 ukinuti dizelase itd.
Sto se dobavljaca tice, Continental je svakako specijaliziran i za gume, Febi za ovjes itd.
Zadnja izmjena: Asteriks, dana/u 07 okt 2020, 18:08, ukupno mijenjano 2 puta.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.
-
- Postovi: 8135
- Pridružen/a: 17 apr 2017, 00:36
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Nemoj mi na Japance gospodara miCentre forward je napisao/la: ↑07 okt 2020, 17:22Kolega @Asteriks. Ma ja mislim da će oni "namjenski" zakomoplikovat' električna vozila, jer svjetska ekonomija ne bi mogla da podnese takvo radikalno prestruktuiranje industrije. Bosch bi se možda nekako i mog'o izvuć' jer je i najveći i najinovativniji dobavljač u autoindustriji. Za ostale sumnjam. Naravno, sve ovo zavisi od toga koliko će taj projekat da zaživi u realnom životu.
Nema bez dizela ništa.Dženetlija Rudolf Diesel je izumio najsavremeniji stroj u povijesti (Dr. Marušić).
Btw, jesi li vidio cijene novog Golfa? Motor 2.0 TDI od 85 KW i sa iznadprosječnom opremom da tako kažem stoji preko 60.000 KM. Ista takva Octavia u Cosmosu u Tuzli negdje oko 40.000 KM. Nema logike.
Malo vučem vodu na germanski mlin. Zayebancija.bombaysaphire je napisao/la: ↑07 okt 2020, 16:52Po čemu za sirotinju ?Centre forward je napisao/la: ↑07 okt 2020, 16:42Koristili su i njihove 2.0 D. Malo se tu zakočilo dok se ne smiri hajka oko dizel motora. Doći će to na svoje. Čak je bilo planirano da BMW paletu motora preuzme i Lexus, ali iz nekog razloga se odustalo od toga. Saradnja je veća nego što se misli. Dijele nešto tehnologije i oko hibrida i baterija.
Pa Supra je Z4 za sirotinju. Skoro da i nema razlike izmedju ta dva auta.![]()

Ništa čudno to je VW , kad je Arteon mogao biti 130000 KM može i Golf 60000 ...
Naši navijači se sjajno zabavljaju. Maskoti EURO-a pjevaju "glupane, glupane, n****i se k****e", a on ne razumije pa pleše.
Dame i gospodo , najčitaniji sportski portal u državi !!!
Dame i gospodo , najčitaniji sportski portal u državi !!!
Re: Automobili, motori...
Vjerovatno ima neko na forumu ko vozi auto na plin. Je li uredu da lampica benzina na indikatoru gori ( treperi plava ona ) i kada se auto ugasi i zaključa ? To traje oko minutu i onda se i ona ugasi. Kolega mi reče da to ne bi trebalo tako da bude, jer kod njega se odmah ugasi, dok neko govori da treba tako, računar prebaci na benzin radi lakšeg ponovnog paljenja.
® GONGASHI POWERHOUSE ®
- forza_juve
- Postovi: 2113
- Pridružen/a: 06 nov 2010, 15:52
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Iskustva zimske gume? Koje uzeti. Michelin, bridgstone, sava, hankok...?
❤️1946❤️
Na tronu može biti samo jedan
Na tronu može biti samo jedan
Online
Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 3 gosta.