Automobili, motori...

Teme koje nemaju veze sa sportom

Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88

Vozim...

Dizel
84
60%
Benzin
29
21%
Plin
4
3%
Hibrid
1
1%
Elektro vozilo
1
1%
ništa ne vozim :(
20
14%
 
Ukupno glasova: 139

Avatar
Asteriks
Postovi: 11437
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Asteriks » 06 okt 2020, 21:06

Nije tacno, evo striktno za Focus. Fenomenalan za nase puteve, ponavljam odlican ovjes, a onaj 1.8 tddi prejeftino odrzavanje. Onaj noviji, 1.8 TDCi ima tik paprenije dizne al to je to.

Nije tacno ni za Fiestu, mada imas losih benzinaca npr. kod pete geneneracije itd.

Evo navest cu i sta se striktno gleda kod voznje po kozijim stazama, znaci dijelovi koji su prvi na udaru, trpe sile i vibracije - ramena, spone stabilizatora, kugle, krajnice, amortizeri, lezajevi amortizera, cahure itd. Ovo su itekako pristupacni polovnjaci, a to ce ti potvrditi svaki strucnjak.

I da se vratim na onu gore generalizaciju. Ford, msm to je jako sirok pojam, pa se u startu trebalo naglasiti Fiesta, xy kubikaze, x tipa goriva, godiste...
Zadnja izmjena: Asteriks, dana/u 06 okt 2020, 21:09, ukupno mijenjano 1 put.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.

Avatar
AshburtonG
Postovi: 6052
Pridružen/a: 15 jan 2016, 14:05
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la AshburtonG » 06 okt 2020, 21:08

Ford je sto se tice odnosa kvalitete, pouzdanosti i cijene, vjerovatno u samom vrhu automobilske industrije. To sto si ti kupio auto od skoro 200k na satu i ocekujes da ti se ponasa kao novo nije validan razlog i argument da nazivas kompletan brand smecem. Vozio sam jedno vrijeme Mondea i pokazao se kao odlicno auto. :salut:

Avatar
Neutral
Postovi: 37791
Pridružen/a: 19 nov 2008, 14:27
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Neutral » 06 okt 2020, 21:16

Razlika između 174.000 i 200.000 je jako velika za gradsko auto.

Ma laik sam ja u autima, nije da sam više u autu nego kući (zbog posla).

Niko ne govori o motorima, fenomenalni su, ali zbog naših puteva, ovakva auta su smeće.

Btw, ford fiesta, 1.4tdi, godište sam naveo, potrošnja nikakva. Uzeo ga zbog potrošnje, jer mi je Mercedes 2.5 trošio 8-10 litara.

PS: Ja na osnovu svog iskustva govorim o autu. Poznanik ima 16 focusa, fali ih na svakom koraku. Ja sam trebao uzeti Opel Astru 2004, ali žena ga u temelj slupala, tako da sam uzeo Forda.

Avatar
Asteriks
Postovi: 11437
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Asteriks » 06 okt 2020, 21:41

Ponavljam, Fordovi modeli (Focus i Fiesta) nisu smece, cak ni za nase puteve. Jeftini za odrzavati, udobni, stabilni/upravljivi, pouzdani itd. Gore sam ti naveo sta se gleda kod losijih puteva tj. koji dijelovi su prvi na udaru, e onda imas odredjen vijek trajanja koji se uporedjuje sa polovnjacima ostalih proizvodjaca.

Dijelovi su potrosna roba, pa tako npr. ako zamjenis lijevi lezaj, desni moze zezati nakon nekog vremena pa kontas da popravkama nikad kraja. Onda, npr. zavisi koju si marku amortizera kupio - poznate Bilstein, Sachs, Koni, Monroe ili neku zlj.

Masina se mora odrzavati, godisnje redovan mali servis + neka vanredna posjeta jer vozis polovnjaka, interval velikog servisa zavisno od propisanih intervala datog proizvodjaca te stanja, onda npr. vijek trajanja kinetickog 150k (+/-)...
Mene je Ford izašao preko 6000KM, nemojte to smeće nikad kupovati
Jasno da ova izjava nema osnove. Cista generalizacija na osnovu malog uzorka, vozila bogapitaj kakvog stanja.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.

Avatar
Neutral
Postovi: 37791
Pridružen/a: 19 nov 2008, 14:27
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Neutral » 06 okt 2020, 22:03

Ponavljam, Autokuća Nuić, detaljan pregled, auto u odličnom stanju, ispada po tvome pisanju da sam sa otpada auto uzeo :D

Čuj Boga pitaj kakvom stanju, valjda je Bog ljudima dao pamet pa da imaju Autokuće koji ti provjeravaju i servisiraju auto. Nuić je vrhunska autokuća, najbolja u gradu u kojem živim, zato su im i cijene masne. Čuvaj sve račune u slučaju prodaje koja će se dogoditi u skorašnje vrijeme.

Avatar
Asteriks
Postovi: 11437
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Asteriks » 06 okt 2020, 22:09

Ne vezi se za neke nebitne pojmove, jasno sta je srz diskusije.

Cak i da si ga dobio u perfetkom stanju i tu imas par od hiljadu sto ce praviti vanredne probleme, koji znaci nisu hronicni za tu seriju.

Razni faktori uticu na takve stvari, neke sam naveo - marka dijelova, pravovremena zamjena, preventivna zamjena, pa stil voznje...

Cak i da 1.4 tdci odredjenog godista proglase za problematicnu to ne znaci da Fiesta te generacije ne valja jer imas redizajn neke serije, pa razlicite kubikaze itd. A ti nam citav Ford proglasi smetljem.

Primjera radi, na Meganu su izvodili razne akrobacije do kraja 2005., a jedan od problema je Dephi pumpa i dizne. Poslije odlican.

Nista protiv tebe i slicnih, slobodno kudi svoj automobil samo sam reagovao na onu izjavu o jednom legendarnom proizvodjacu. Mislim, ni njemacki ADAC ne moze ocrniti ovog giganta niti uopce pokusavaju.

Cak su svakakva iskustva pozeljna jer samo tako se moze zaokruziti cijela slika.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.

Avatar
Sarajlijica1946
Postovi: 7865
Pridružen/a: 21 jan 2016, 11:37
Lokacija: https://www.fksarajevo.ba/bs/
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Sarajlijica1946 » 07 okt 2020, 08:37

asteriks, preskace mi servo pumpa gdje da je vozim?

Avatar
Asteriks
Postovi: 11437
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Asteriks » 07 okt 2020, 12:30

Sad, koje auto je u pitanju, da li je elektricna servo pumpa, da li je pokrece zupcasti eventualno remen alternatora itd. Recemo kod vozila gdje je pokrece remen alternatora pomenuti zna proklizati (remenica ili istrosenost samog kaisa) pa zamjena rjesava taj problem.

Onda, pitanje da li pusta ulje na semeringu letve volana ili je neka lijeva caka sa tom letvom itd.

Masa pitanja a odgovor ces dobiti u nekom od servisa.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.

Avatar
edoox
Postovi: 1672
Pridružen/a: 04 feb 2009, 12:30
Lokacija: Jajce/Sarajevo
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la edoox » 07 okt 2020, 13:11

Centre forward je napisao/la:
01 okt 2020, 15:51
AA23 je napisao/la:
01 okt 2020, 01:08
Kakve su Astre 1.9 cdti od 6000 pa nadalje

Gledao sam dosta automobila, ne ide mi se ispod 1.9, bio sam nageo na pola dugo vremena 1.4 ali kazu mi da su im ti losi motori, iako sam sam trazio i cuo sam da je 1.4 75hp solidan, da je 1.9 sdi prelijen itd

Ako neko ima preporuku od 5000-6500 dobro bi dosla, hatchback ili klasicno gradsko auto, nikakvi karavani ne dolaze u obzir
SDI motori su vezani za VW grupaciju, nema veze sa Opelom, ako si na to mislio. :thumbup:

U tom cjenovnom rangu ima Astri sa 1.7 CDTI (74KW) motorom kojeg im je svojevremeno isporučivao ISUZU. Jedan od boljih dizel motora iz tih godina. To će ti potvrditi i kolega asteriks a i 90% majstora. Ti 1.9 CDTI su ustvari Fiat dizeli. Solidan je to motor. Imaju verzije 88 i 110 KW. Brat je im'o Astru GTC, taj motor od 88 KW. Ide k'o vjetar, stiče se dojam da je mnogo jača, ali je fino u nju i ulagao. Znam da joj je mijenj'o nešto oko izduva u Opelu u Tuzli i bilo je debelo preko 1000 KM. Prodao je prije par mjeseci nekom momku u Sarajevo, ostali su u kontaktu, i eto kaže da ga sluša.

Nemoj 1.4, bilo da se radi o benzincu ili o nekom dizelu. Tromi su, što implicira da vole popit'.

Ti tražiš auto u cjenovnom rangu koji je najkritičniji. :D Uglavnom, bježi od VW za te novce. To su sve grobovi.

Astra, Focus. Megane, 307 su otp tvoje "mete". Nemoj puno da gledaš ima li Alu felge, da li mu je ugradjen onaj displej na c. konzoli i slično. To su sve auta u pet deka i nabavi onaj koji je u najboljem stanju, a obično su takvi na čeličnim felgama.
88kw i 110kw su fiatovi dizel motori oznake mJTD (multi jet). Moje mišljenje je da su to i više nego solidni motori. Što se tiće potoršnje ne pije mnogo više od ove varijante 1.7 koju je radio Isuzu. Vrlo tih i pouzdan dizel agregat (kažu da je 8v pouzaniji od 16v) te može istrpiti raznorazne gluposti u slucaju slabijeg održavanja.
Moje subjektivno mišljnje, svaki Fiatov dizel zapremine 1.9 ,ne bitno da li JTD ili mJTD ,jede wagenove 1.9 motore.

Avatar
Centre forward
Postovi: 6393
Pridružen/a: 26 jun 2010, 14:37
Lokacija: Rudolf Diesel straße
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Centre forward » 07 okt 2020, 14:44

Pa dobro, to je OK. Neko sa Fiatom ili sa njegovim dizel motorima zgazi 300.000 km, i više, bez ikakvih problema. Većina nas i nije kompetetna da procijeni koji dizel, pa i svaki drugi motor, je kvalitetniji, jer obično malo ko ima sredstava da kupi nov auto i da ga po propisu vozi i održava, te da nakon nekoliko stotina hiljada kilometara izvrši evaluaciju.

Italijanski inženjering se ne smije osporavati, bar onaj malo stariji, pa to može samo lud čovjek. Ja ipak mislim da je VW (dakle TDI) ipak izdržljiviji i kvalitetniji motor od JTD. To ako ništa govore prodajni rezultati. Fiat je u ozbiljnom kanalu već 20 godina. Masu je razloga tome. Ali, on je jednostavno prevelik, mnogo bitan, da bi ga se pustilo niz vodu. 'talijanski ponos. Neka naša verzija Energoinvesta, onog nekad naravno. Da je neko prije 30 godina rek'o da će Škoda u 2020 godini isporučivati više vozila u Evropi nego Fiat vjerovatno bi ga uhapsili, ali eto, desilo se.

Isto tako mislim da BMW pravi najbolje dizel motore na svijetu. Čak ih i Toyota koristi.

Moj dajdza koji je radio u Iraku bi te ubijedio da je to Cummins. :mrgreen:

Mada je u zadnje vrijeme autoindustrija grupisana u par velikih konglomerata, i da su razlike medju novim autima u istim klasama najmanje u historiji. Eko norme, softveri, tehnologija najvećih dobavljača i slično su uslovili takvu situaciju.
05.09.1995 ♥

11-0-0 Rekordmeister

Ratzel Hettner Ritter Meyer Waldseemüller CF Gauss

Avatar
Sarajlijica1946
Postovi: 7865
Pridružen/a: 21 jan 2016, 11:37
Lokacija: https://www.fksarajevo.ba/bs/
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Sarajlijica1946 » 07 okt 2020, 14:51

Asteriks je napisao/la:
07 okt 2020, 12:30
Sad, koje auto je u pitanju, da li je elektricna servo pumpa, da li je pokrece zupcasti eventualno remen alternatora itd. Recemo kod vozila gdje je pokrece remen alternatora pomenuti zna proklizati (remenica ili istrosenost samog kaisa) pa zamjena rjesava taj problem.

Onda, pitanje da li pusta ulje na semeringu letve volana ili je neka lijeva caka sa tom letvom itd.

Masa pitanja a odgovor ces dobiti u nekom od servisa.
fabia je u pitanju benzin, mislim da je elektricna. nakon par kilometara se upali lampica i volan je osjetno tezi

Avatar
Asteriks
Postovi: 11437
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Asteriks » 07 okt 2020, 16:25

fabia je u pitanju benzin, mislim da je elektricna. nakon par kilometara se upali lampica i volan je osjetno tezi
Kod elektricnih cesti problem je istrosenost cetkica motorica.
Centre forward je napisao/la:
07 okt 2020, 14:44
Čak ih i Toyota koristi.
Toyota ih je koristila i to onaj motor kubikaze 1.6. Koliko sam informisan, vise ne. Razlozi - prestao se proizvoditi Avensis, dok je Auris sada Corrolla hatchback, a znamo da Corrolla u svojoj paleti duzi niz godina ima samo benzinjare a tako ce i nastaviti uz hibride i slicne pizdarije.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.

Avatar
Centre forward
Postovi: 6393
Pridružen/a: 26 jun 2010, 14:37
Lokacija: Rudolf Diesel straße
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Centre forward » 07 okt 2020, 16:42

Koristili su i njihove 2.0 D. Malo se tu zakočilo dok se ne smiri hajka oko dizel motora. Doći će to na svoje. Čak je bilo planirano da BMW paletu motora preuzme i Lexus, ali iz nekog razloga se odustalo od toga. Saradnja je veća nego što se misli. Dijele nešto tehnologije i oko hibrida i baterija.

Pa Supra je Z4 za sirotinju. Skoro da i nema razlike izmedju ta dva auta.
05.09.1995 ♥

11-0-0 Rekordmeister

Ratzel Hettner Ritter Meyer Waldseemüller CF Gauss

bombaysaphire
Postovi: 8135
Pridružen/a: 17 apr 2017, 00:36
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la bombaysaphire » 07 okt 2020, 16:52

Centre forward je napisao/la:
07 okt 2020, 16:42
Koristili su i njihove 2.0 D. Malo se tu zakočilo dok se ne smiri hajka oko dizel motora. Doći će to na svoje. Čak je bilo planirano da BMW paletu motora preuzme i Lexus, ali iz nekog razloga se odustalo od toga. Saradnja je veća nego što se misli. Dijele nešto tehnologije i oko hibrida i baterija.

Pa Supra je Z4 za sirotinju. Skoro da i nema razlike izmedju ta dva auta.
Po čemu za sirotinju ?
Naši navijači se sjajno zabavljaju. Maskoti EURO-a pjevaju "glupane, glupane, n****i se k****e", a on ne razumije pa pleše.
Dame i gospodo , najčitaniji sportski portal u državi !!!

Avatar
Asteriks
Postovi: 11437
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Asteriks » 07 okt 2020, 16:55

Pa dobro, dizeli ce vratiti staru slavu, izmedju ostalog, kada isteknu zalihe kobalta, vaznog sastava baterija. Procjenjuje se da ga ima 25 miliona tona na kopnu te 5x vise u okeanu. Trenutno se godisnje trosi oko 20k tona sa tendencijom rasta na preko 100k.

Naravno, proizvodnja ce se automatizirati, masa radnika ostat bez posla, velikim proizvodjacima bit ce jeftinije podmirivati masine plus manje dijelova za elektro vozila zbog cega bi npr. Bosch mogao preusmjeriti proizvodnju na respiratore . :mrgreen: Lose prognoze, ne. :lol:

U Njemackoj npr. od 2017. imas trend pada potraznje za dizelasima.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.

Avatar
Centre forward
Postovi: 6393
Pridružen/a: 26 jun 2010, 14:37
Lokacija: Rudolf Diesel straße
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Centre forward » 07 okt 2020, 17:22

Kolega @Asteriks. Ma ja mislim da će oni "namjenski" zakomoplikovat' električna vozila, jer svjetska ekonomija ne bi mogla da podnese takvo radikalno prestruktuiranje industrije. Bosch bi se možda nekako i mog'o izvuć' jer je i najveći i najinovativniji dobavljač u autoindustriji. Za ostale sumnjam. Naravno, sve ovo zavisi od toga koliko će taj projekat da zaživi u realnom životu.

Nema bez dizela ništa. :cool: Dženetlija Rudolf Diesel je izumio najsavremeniji stroj u povijesti (Dr. Marušić).

Btw, jesi li vidio cijene novog Golfa? Motor 2.0 TDI od 85 KW i sa iznadprosječnom opremom da tako kažem stoji preko 60.000 KM. Ista takva Octavia u Cosmosu u Tuzli negdje oko 40.000 KM. Nema logike.

bombaysaphire je napisao/la:
07 okt 2020, 16:52
Centre forward je napisao/la:
07 okt 2020, 16:42
Koristili su i njihove 2.0 D. Malo se tu zakočilo dok se ne smiri hajka oko dizel motora. Doći će to na svoje. Čak je bilo planirano da BMW paletu motora preuzme i Lexus, ali iz nekog razloga se odustalo od toga. Saradnja je veća nego što se misli. Dijele nešto tehnologije i oko hibrida i baterija.

Pa Supra je Z4 za sirotinju. Skoro da i nema razlike izmedju ta dva auta.
Po čemu za sirotinju ?
Malo vučem vodu na germanski mlin. Zayebancija. :mrgreen:
05.09.1995 ♥

11-0-0 Rekordmeister

Ratzel Hettner Ritter Meyer Waldseemüller CF Gauss

Avatar
Asteriks
Postovi: 11437
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Asteriks » 07 okt 2020, 17:55

Eo jedan tekst za one razumne. :mrgreen:
Kao i Golf, Octavia također koristi novi MIB 3 (modularni infotainment komplet) za povezivanje.

Svatko tko se odluči za Octaviju može birati između benzinskih, dizelskih, na plin i blagih hibridnih motora. Postoji e-registarska pločica s jednim od dva priključna hibrida. Za to je dostupan veliki broj kombinacija DSG-a i pogona na sve kotače. Da, svi motori dolaze iz portfelja Golfa, ali Škoda izostavlja verzije benzinskih motora sa 130 KS. Dakle, ako ne tražite nužno više konjskih snaga, tj. GTI ili R, dobit ćete onoliko mogućnosti koliko kod brata VW.

Ipak, najvažnija novost je paket za spavanje straga. Pomoću njega stražnje sjedalo dobiva široke naslone za glavu koji se po potrebi mogu sklopiti prema rubovima. Dakle, glava je podržana i omogućuje ugodno drijemanje. U prvom testu cijeli sustav ostavlja izvrstan dojam. Da ne zahladi, tu je i pokrivač. Golf ne nudi takva rješenja za udobnost. Definitivno razlog za uzimanje Škode!

Napravljena je na zajedničkoj koncernskoj modularnoj platformi MQB , s više od 50 posto udjela najčvršćeg čelika te ni malo ne treba sumnjati da će ostvariti izvrstan rezultat na testu sigurnosti (EuroNCAP).
Ma ja mislim da će oni "namjenski" zakomoplikovat' električna vozila, jer svjetska ekonomija ne bi mogla da podnese takvo radikalno prestruktuiranje industrije. Bosch bi se možda nekako i mog'o izvuć' jer je i najveći i najinovativniji dobavljač u autoindustriji. Za ostale sumnjam. Naravno, sve ovo zavisi od toga koliko će taj projekat da zaživi u realnom životu. Nema bez dizela ništa.
Sve prognoze trenutno su tmurne, a to se pokazuje izmedju ostalih u nekoliko evropskih drzava (pogotov znacajna trzista Njemacke i Britanije).

Od japanskih proizvodjaca, Mazda je trenutno ostala vjerna dizelu.

Volvo ce npr. u S60 ukinuti dizelase itd.

Sto se dobavljaca tice, Continental je svakako specijaliziran i za gume, Febi za ovjes itd.
Zadnja izmjena: Asteriks, dana/u 07 okt 2020, 18:08, ukupno mijenjano 2 puta.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.

bombaysaphire
Postovi: 8135
Pridružen/a: 17 apr 2017, 00:36
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la bombaysaphire » 07 okt 2020, 18:02

Centre forward je napisao/la:
07 okt 2020, 17:22
Kolega @Asteriks. Ma ja mislim da će oni "namjenski" zakomoplikovat' električna vozila, jer svjetska ekonomija ne bi mogla da podnese takvo radikalno prestruktuiranje industrije. Bosch bi se možda nekako i mog'o izvuć' jer je i najveći i najinovativniji dobavljač u autoindustriji. Za ostale sumnjam. Naravno, sve ovo zavisi od toga koliko će taj projekat da zaživi u realnom životu.

Nema bez dizela ništa. :cool: Dženetlija Rudolf Diesel je izumio najsavremeniji stroj u povijesti (Dr. Marušić).

Btw, jesi li vidio cijene novog Golfa? Motor 2.0 TDI od 85 KW i sa iznadprosječnom opremom da tako kažem stoji preko 60.000 KM. Ista takva Octavia u Cosmosu u Tuzli negdje oko 40.000 KM. Nema logike.

bombaysaphire je napisao/la:
07 okt 2020, 16:52
Centre forward je napisao/la:
07 okt 2020, 16:42
Koristili su i njihove 2.0 D. Malo se tu zakočilo dok se ne smiri hajka oko dizel motora. Doći će to na svoje. Čak je bilo planirano da BMW paletu motora preuzme i Lexus, ali iz nekog razloga se odustalo od toga. Saradnja je veća nego što se misli. Dijele nešto tehnologije i oko hibrida i baterija.

Pa Supra je Z4 za sirotinju. Skoro da i nema razlike izmedju ta dva auta.
Po čemu za sirotinju ?
Malo vučem vodu na germanski mlin. Zayebancija. :mrgreen:
Nemoj mi na Japance gospodara mi :kafa:

Ništa čudno to je VW , kad je Arteon mogao biti 130000 KM može i Golf 60000 ...
Naši navijači se sjajno zabavljaju. Maskoti EURO-a pjevaju "glupane, glupane, n****i se k****e", a on ne razumije pa pleše.
Dame i gospodo , najčitaniji sportski portal u državi !!!

Avatar
Derdiyok
Postovi: 18292
Pridružen/a: 10 maj 2015, 04:48
Lokacija: Σα
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Derdiyok » 08 okt 2020, 18:40

Vjerovatno ima neko na forumu ko vozi auto na plin. Je li uredu da lampica benzina na indikatoru gori ( treperi plava ona ) i kada se auto ugasi i zaključa ? To traje oko minutu i onda se i ona ugasi. Kolega mi reče da to ne bi trebalo tako da bude, jer kod njega se odmah ugasi, dok neko govori da treba tako, računar prebaci na benzin radi lakšeg ponovnog paljenja.
® GONGASHI POWERHOUSE ®

Avatar
forza_juve
Postovi: 2113
Pridružen/a: 06 nov 2010, 15:52
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la forza_juve » 09 okt 2020, 10:41

Iskustva zimske gume? Koje uzeti. Michelin, bridgstone, sava, hankok...?
❤️1946❤️
Na tronu može biti samo jedan

Odgovori

Natrag na “Diskusije”

Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 3 gosta.