Centre forward je napisao/la: ↑30 apr 2023, 20:23
Ima li neko da je imao LIČNOG iskustva sa uklanjanjem DPF i EGR ventila ? Kako se auto ponaša, da li brže ili sporije dostiže radnu temperaturu i kakva je potrošnja ?
Focusom se uglavnom vozikam po gradu, a i ono nešto malo medjugradske više naginje ka gradskoj. Regeneraciju je počeo radit' svakih desetak dana i vjerujem da je filter baš začepljen.
Izvadjen dpf i egr off prije jace od godinu.
Auto brze dosta, lakse na gasu, rasterecenije...
Svako gorivo upisano u fuelio, potrosnja pala za 0.5 l na 100 km(dugurocno, preko 15k km uzorak, a vozio 10k km prije toga sa dpf i egr).
Satro se trazeci uzrok prljanja dpfa, kontam nesto ne valja, tripovo se.Majstor govore sve ok.
Evo godinu poslje nikakvih problema na autu.
Razlog je bio gradska voznja koja ga je ubila, ostalo ispravno.
Auto se malo malo sporije zagrijava.To je primjetno samo na minusima, inace apsolutno ne.
I da, prije 2 mj radio tehnicki.
Zacrnjenje na tehnickom, pogadjajte rezultat?
3 max, kod mene 0.03, auto ni ugrijano na radnu nije bilo
Imam sliku ovog, cim nadjem saljem.2011, 2.0 tdi sa 250k ma satu.
Tako da, slobodno cupaj i vadi ****.