Automobili, motori...

Teme koje nemaju veze sa sportom

Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88

Vozim...

Dizel
84
60%
Benzin
29
21%
Plin
4
3%
Hibrid
1
1%
Elektro vozilo
1
1%
ništa ne vozim :(
20
14%
 
Ukupno glasova: 139

Avatar
Sarajlijica1946
Postovi: 7865
Pridružen/a: 21 jan 2016, 11:37
Lokacija: https://www.fksarajevo.ba/bs/
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Sarajlijica1946 » 09 okt 2024, 09:26

Izbor je pao na petlas 94 km komad, bilo je to ili sava a nijd me nesto ocarala, pogotovo na kisi nisam bio zadovoljan savom

Avatar
Asteriks
Postovi: 11437
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Asteriks » 12 okt 2024, 19:51

Neki od razloga zbog cega bi Toyota mogla izbit na zeljene prodajne brojke za ovu 2024. Naravno uporedjujuci sa VW-om, koji je vec u prilicnoj krizi.

Toyota ne zavisi od kineskog trzista u toj mjeri kao VW.
Onda, trecinu svojih modela prodaje na americkom trzistu, gdje pomenuti VW nije konkurentan.

Uspjesnu strategiju dobrim dijelom bazira i na pouzdanim hibridima, dok su elektro vozila stavili u neki rezervni plan.

Primjer, uspon kineskih proizvodjaca preplavio je domace trziste, zbog cega je VW u trecem kvartalu ove godine imao pad od 15 % u odnosu na proslu.

VW je prosle god prodao preko 3,2 miliona vozila u Kini dok je Toyota negdje oko 1,9 miliona.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.

Avatar
MaroonBjelave
Postovi: 5600
Pridružen/a: 18 jun 2018, 13:12
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la MaroonBjelave » 12 okt 2024, 20:04

Asteriks je napisao/la:
12 okt 2024, 19:51
Neki od razloga zbog cega bi Toyota mogla izbit na zeljene prodajne brojke za ovu 2024. Naravno uporedjujuci sa VW-om, koji je vec u prilicnoj krizi.

Toyota ne zavisi od kineskog trzista u toj mjeri kao VW.
Onda, trecinu svojih modela prodaje na americkom trzistu, gdje pomenuti VW nije konkurentan.

Uspjesnu strategiju dobrim dijelom bazira i na pouzdanim hibridima, dok su elektro vozila stavili u neki rezervni plan.

Primjer, uspon kineskih proizvodjaca preplavio je domace trziste, zbog cega je VW u trecem kvartalu ove godine imao pad od 15 % u odnosu na proslu.

VW je prosle god prodao preko 3,2 miliona vozila u Kini dok je Toyota negdje oko 1,9 miliona.
Hajde ti meni reci šta misliš o Ford Puma :D

Avatar
Asteriks
Postovi: 11437
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Asteriks » 12 okt 2024, 20:56

Puma je Fordov gradski crossover, a dijeli platformu, izmedju ostalog sa Fiestom. Sklapa se u Rumuniji.

Najprodavaniji Fordov model u EU, iako kotira tamo izmedju 15. i 20. mjesta.

Nudi dizelasa 1.5 od 120 konja, startnosti oko 10,5 sec do 100 km/h. Nosivost dobra, oko 550 kg.

2022. nije se proslavila na kres testu sa 4 zvjezdice.

Nudi hibride i napregnute turbo benzinske trocilindrase.

Dizel je msm remen, dok kod benzinaca lanac.

To su vozila koja prate eko trendove, imaju kojekakva napredna konstrukcijska rjesenja ali u biti ono, vozi par godina i mijenjaj. To je odgovor na pitanje pouzdanosti x polovnjaka, koji ipak na bh trzistu trebaju moc da se "izmuzu" do zadnje kapi.

Generalke, pretvaranje vozila u porodicno koja duzi niz godina prirastaju srcu, robusnost itd., nisu stavke koje ces generalno naci u gradskim, vecinom downsizing vozilima.

Ali eto, za svaciji ukus ponesto.😁
Without a moral compass, the human mind will justify anything.

Avatar
MaroonBjelave
Postovi: 5600
Pridružen/a: 18 jun 2018, 13:12
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la MaroonBjelave » 12 okt 2024, 21:29

Asteriks je napisao/la:
12 okt 2024, 20:56
Puma je Fordov gradski crossover, a dijeli platformu, izmedju ostalog sa Fiestom. Sklapa se u Rumuniji.

Najprodavaniji Fordov model u EU, iako kotira tamo izmedju 15. i 20. mjesta.

Nudi dizelasa 1.5 od 120 konja, startnosti oko 10,5 sec do 100 km/h. Nosivost dobra, oko 550 kg.

2022. nije se proslavila na kres testu sa 4 zvjezdice.

Nudi hibride i napregnute turbo benzinske trocilindrase.

Dizel je msm remen, dok kod benzinaca lanac.

To su vozila koja prate eko trendove, imaju kojekakva napredna konstrukcijska rjesenja ali u biti ono, vozi par godina i mijenjaj. To je odgovor na pitanje pouzdanosti x polovnjaka, koji ipak na bh trzistu trebaju moc da se "izmuzu" do zadnje kapi.

Generalke, pretvaranje vozila u porodicno koja duzi niz godina prirastaju srcu, robusnost itd., nisu stavke koje ces generalno naci u gradskim, vecinom downsizing vozilima.

Ali eto, za svaciji ukus ponesto.😁
Ford Puma ST X line. Nije planirana za kupnju u Bosni. Malo sam zapadnije od tebe trenutno :D

Avatar
TefalTava
Postovi: 777
Pridružen/a: 20 mar 2024, 10:43
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la TefalTava » 12 okt 2024, 22:55

Asteriks je napisao/la:
12 okt 2024, 19:51
Neki od razloga zbog cega bi Toyota mogla izbit na zeljene prodajne brojke za ovu 2024. Naravno uporedjujuci sa VW-om, koji je vec u prilicnoj krizi.

Toyota ne zavisi od kineskog trzista u toj mjeri kao VW.
Onda, trecinu svojih modela prodaje na americkom trzistu, gdje pomenuti VW nije konkurentan.

Uspjesnu strategiju dobrim dijelom bazira i na pouzdanim hibridima, dok su elektro vozila stavili u neki rezervni plan.

Primjer, uspon kineskih proizvodjaca preplavio je domace trziste, zbog cega je VW u trecem kvartalu ove godine imao pad od 15 % u odnosu na proslu.

VW je prosle god prodao preko 3,2 miliona vozila u Kini dok je Toyota negdje oko 1,9 miliona.

slika

Koliko nekada glupi kvarovi mogu iznervirati covjeka a kod nas naci dio isto kao zem zem vodu da sam ugradjivao u auto nigdje na stanju ova poluga samo nego čitav moras uzeti pa motor prepakovati **** ziva :rol: dio pola plastika moras poskidati da zamjenis plasticni nosac :puke: :puke:

a sto se tice prodaje vratiti ce se vw na svoje mjesto i kod nas toyota zivo na tri modela svi ostali se prodaju u neznatnim kolicinama yaris je zadnje dvije godine bum jer je imao dobru cijenu

Avatar
Asteriks
Postovi: 11437
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Asteriks » 12 okt 2024, 23:10

Toyota RAV4, a posebno Corolla su ozbiljni modeli koji evo godinama dominiraju ili su u samom vrhu svjetske liste.

Na americkom i jos par trzista van EU, tu su jos Toyota Camry te Hilux.

Corolla, najprodavaniji svjetski model 2022., prosle na drugom mjestu. Pa najprodavanija 2021., 2019., pa tako vjerovatno unazad deset godina itd.

Sto se grupacije tice, Japanci su trenutno korak ispred Svaba. Bilo po pitanju benzinaca, goriva koje dominira i na njemackom trzistu, po pitanju cijene, hibrida, pouzdanosti te fleksibilnosti na drugim velikim trzistima.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.

Avatar
VivaLaStella
Postovi: 1873
Pridružen/a: 29 jun 2023, 08:41
Lokacija: 76250 / 75270
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la VivaLaStella » 14 okt 2024, 22:47

Huske je napisao/la:
03 okt 2024, 21:39
Golf 8 GTE part III, vožnja. :cool:

Prije svega da kažem, jer dosta ljudi negoduje kad vidi cijenu Golfa u Style opremi sa 150hp i IQ light blizu 75k KM, ili kad vidi GT varijantu preko 80k KM, ili R od 100k KM. Cijena je opravdana, Golf 8e generacije je čisti premium, od sjedišta, polažaja za volanom, položaja i ugođaja za vozača, kao i prostora i položaja putnika na zadnjoj klupi. Golf u kabini ima prostora više negoli neki premium brendovi u D segmentu, udoban, prava limuzina, porodično auto, sportsko auto. Ta središnja konzola je impresivna, način na koji se ponaša na neravnoj cesti, a u ovoj GT opremi na kraju krajeva i ono najslađe kako se vozi u sportskom modu.
Neko će reći hej nije premium, tvrda je plastika u donjem dijelu vrata. :shock: Halo bolan koga briga za tu plastiku, bitno je kako je to sve utegnuto, a Golf kako izvana tako i iznutra izgleda kao iz jednog dijela, nema prelaza, i slabo koji proizvođač se može pohvaliti takvom elegancijom i urednošću.
Još prije sam govorio koliko je poboljšana izolacija, kako dihtuju vrata i gepek, sve je na utisku velike robusnosti i neodoljivog kvaliteta.

I ponovo sam impresioniran digitalizacijom, tom rezolucijom, osvjetljenjem ekrana i kvalitetom boja, jednostavnošću i responzivnošću, nestvaran kvalitet ekrana, ovo u automobilu nisam očekivao, očekivao sam 720p, a ovo je 4k. Bubam naravno, ne znam šta je, ali volim i dobre mobitele i monitore, ovi ekrani su prekvalitetni.

A sada ono kako se vozi. Dakle, baterija nije punjena, na praznoj bateriji smo krenuli koja uvijek ima 2%. Vožnja kroz grad, auto uvijek prikupi dovoljno energije u bateriju i uvijek polazi čisto na struju, a način na koji pali i gasi benzinski motor je nestvaran, nikad se ne može znati koji mu je pogon u gradu, nego se samo vidi na obrtajima, toliko profinjeno. DSG fantazija, toliko brz, britak, naravno benzinski motor za razliku od dizela ima svoj uticaj, ali ovakvu glatkoću nisam očekivao. Držanje u krivinama na neravnoj cesti i upijanje neravnina na makadamu auto za sve prilike.
Ali dati gasa ovom autu, pri čemu DSG šalta u dvije niže, taj osjećaj moći, režanja i preskakanja kilometara, e za taj osjećaj vrijedi živjeti.
Obnovljivost energije je priča za sebe, čim se pusti gas on puni bateriju, pri kočenju puni najviše. Mi sa konvnencionalnim motorima kočenjem gubimo energiju, on ne, ta energija mu se vraća u bateriju. Naravno nije prvi, svi hibridi rade ovako, ali je stvarno genijalno.
Imati ovakvu potrošnju od 4.5l uz iživljavanje na cesti sa praznom baterijom, e to je već nešto. Naravno gradska vožnja je imala uticaj na ovakvu potrošnju, ali eto i neka je 7l na skroz otvorenoj, a nije, jer je i to testirano, uz 250hp sa praznom baterijom i sport mod je opet veliki rezultat.

Ali hajde vožnja, performanse i sve ono što nudi GT, pa dovoljno je reći 6.5s do stotke, nema tu puno pameti da se zna šta je to na prometnici,
ali Golf kao Golf u ovoj generaciji je impresionirao. Dosta osporavan (uglavnom od internet publike, koja niti je ikad sjela niti je ikada vozila), od recezenata kojima je sve više fazon biti "smiješan" (valjda kopiraju carwow, koji je inače meni totalno nezanimljiv i negledljiv), a ne da budu precizni, ozbiljni i detaljni.itd, izašao je na tržište u nezgodno vrijeme doba korone, pa ni prodajni rezultati nisu bili kao prije.
Dok se znao redoslijed od petice od sedmice, ova osmica se otima, sedmici bježi dvije generacije u svakom aspektu, od brutalnog vanjskog dijela(ne mislim na basic opremu jer je to za starce i ljude kojima auto nije bitno, po meni ružno auto), motorizacije, udobnosti, kvaliteta, kvaliteta materijala, i hrpama tehnologije koje ima na bacanje...
Svaka čast VW, dugo sam vremena čekao na priliku da isprobam dobru osmicu, i evo je, tradicija i budućnost u jednom!
Brate ti ćeš mi sklopit oglas na olxu kad budem prodavao auto :mrgreen:
Nego doma sjednem, dignem regler, voterpajp i brning rege

L'art pour l'art.
SS.ba liga | ⚫🔴 Mislish United #17

Avatar
Huske
Postovi: 229
Pridružen/a: 18 mar 2024, 08:39
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Huske » 16 okt 2024, 12:11

VivaLaStella je napisao/la:
14 okt 2024, 22:47
Huske je napisao/la:
03 okt 2024, 21:39
Golf 8 GTE part III, vožnja. :cool:

Prije svega da kažem, jer dosta ljudi negoduje kad vidi cijenu Golfa u Style opremi sa 150hp i IQ light blizu 75k KM, ili kad vidi GT varijantu preko 80k KM, ili R od 100k KM. Cijena je opravdana, Golf 8e generacije je čisti premium, od sjedišta, polažaja za volanom, položaja i ugođaja za vozača, kao i prostora i položaja putnika na zadnjoj klupi. Golf u kabini ima prostora više negoli neki premium brendovi u D segmentu, udoban, prava limuzina, porodično auto, sportsko auto. Ta središnja konzola je impresivna, način na koji se ponaša na neravnoj cesti, a u ovoj GT opremi na kraju krajeva i ono najslađe kako se vozi u sportskom modu.
Neko će reći hej nije premium, tvrda je plastika u donjem dijelu vrata. :shock: Halo bolan koga briga za tu plastiku, bitno je kako je to sve utegnuto, a Golf kako izvana tako i iznutra izgleda kao iz jednog dijela, nema prelaza, i slabo koji proizvođač se može pohvaliti takvom elegancijom i urednošću.
Još prije sam govorio koliko je poboljšana izolacija, kako dihtuju vrata i gepek, sve je na utisku velike robusnosti i neodoljivog kvaliteta.

I ponovo sam impresioniran digitalizacijom, tom rezolucijom, osvjetljenjem ekrana i kvalitetom boja, jednostavnošću i responzivnošću, nestvaran kvalitet ekrana, ovo u automobilu nisam očekivao, očekivao sam 720p, a ovo je 4k. Bubam naravno, ne znam šta je, ali volim i dobre mobitele i monitore, ovi ekrani su prekvalitetni.

A sada ono kako se vozi. Dakle, baterija nije punjena, na praznoj bateriji smo krenuli koja uvijek ima 2%. Vožnja kroz grad, auto uvijek prikupi dovoljno energije u bateriju i uvijek polazi čisto na struju, a način na koji pali i gasi benzinski motor je nestvaran, nikad se ne može znati koji mu je pogon u gradu, nego se samo vidi na obrtajima, toliko profinjeno. DSG fantazija, toliko brz, britak, naravno benzinski motor za razliku od dizela ima svoj uticaj, ali ovakvu glatkoću nisam očekivao. Držanje u krivinama na neravnoj cesti i upijanje neravnina na makadamu auto za sve prilike.
Ali dati gasa ovom autu, pri čemu DSG šalta u dvije niže, taj osjećaj moći, režanja i preskakanja kilometara, e za taj osjećaj vrijedi živjeti.
Obnovljivost energije je priča za sebe, čim se pusti gas on puni bateriju, pri kočenju puni najviše. Mi sa konvnencionalnim motorima kočenjem gubimo energiju, on ne, ta energija mu se vraća u bateriju. Naravno nije prvi, svi hibridi rade ovako, ali je stvarno genijalno.
Imati ovakvu potrošnju od 4.5l uz iživljavanje na cesti sa praznom baterijom, e to je već nešto. Naravno gradska vožnja je imala uticaj na ovakvu potrošnju, ali eto i neka je 7l na skroz otvorenoj, a nije, jer je i to testirano, uz 250hp sa praznom baterijom i sport mod je opet veliki rezultat.

Ali hajde vožnja, performanse i sve ono što nudi GT, pa dovoljno je reći 6.5s do stotke, nema tu puno pameti da se zna šta je to na prometnici,
ali Golf kao Golf u ovoj generaciji je impresionirao. Dosta osporavan (uglavnom od internet publike, koja niti je ikad sjela niti je ikada vozila), od recezenata kojima je sve više fazon biti "smiješan" (valjda kopiraju carwow, koji je inače meni totalno nezanimljiv i negledljiv), a ne da budu precizni, ozbiljni i detaljni.itd, izašao je na tržište u nezgodno vrijeme doba korone, pa ni prodajni rezultati nisu bili kao prije.
Dok se znao redoslijed od petice od sedmice, ova osmica se otima, sedmici bježi dvije generacije u svakom aspektu, od brutalnog vanjskog dijela(ne mislim na basic opremu jer je to za starce i ljude kojima auto nije bitno, po meni ružno auto), motorizacije, udobnosti, kvaliteta, kvaliteta materijala, i hrpama tehnologije koje ima na bacanje...
Svaka čast VW, dugo sam vremena čekao na priliku da isprobam dobru osmicu, i evo je, tradicija i budućnost u jednom!
Brate ti ćeš mi sklopit oglas na olxu kad budem prodavao auto :mrgreen:
Može, ali samo ako je Golf. :D
Vidjeti dobrog Golfa uvijek je to meni odmor za dušu. A ima ih po BH ihihi.
To je jedna racionalna ljubav. Jer prije 2 godine rekoh pa nakon 15 godina Golfova, dosta je treba i drugo probati. Nakon svake vožnje raznoraznih i najnovijih generacija auta i povratkom za volan Golfa sam bio još sretniji. Tako da jesam probao, jesam pokušao, ali nema ništa kao Golf.

I ovi oko mene koji mijenjaju auta, svi ametice uzimaju Golfa, te jednosložno priznaju da bolje nisu vozili.
Ne bi da sam vw ambasador.

Avatar
Asteriks
Postovi: 11437
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Asteriks » 17 okt 2024, 09:36

Legendarno vozilo, koje je glede prodajnih rezulata nažalost daleeeko od onih zlatnih vremena, unazad par godina.

Primjer za dva mjeseca, tačnije u augustu i julu ove 2024., u EU je prodato 23560 modela Golfa, što su u plodonosnom periodu namirivali za mjesec.

Nekada su na ovom tržištu godišnje izbijali preko 300k, dok sada ne mogu ni do 200k dobaciti.

Naravno, vremena se mijenjaju i dugogodišnja dominacija morala je doći kraju. Sjećat ćemo se legendarnih modela, npr. na mojoj listi dvice, petice i šestice.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.

Avatar
Centre forward
Postovi: 6386
Pridružen/a: 26 jun 2010, 14:37
Lokacija: Rudolf Diesel straße
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Centre forward » 17 okt 2024, 11:05

Lancia i Chrysler odlaze u historiju već 2026. godine?
Kada se grupacija Peugeot-Citroen udružila sa Fiat-Chryslerom 2021. godine i na taj način stvorili novog giganta pod imenom Stellantis, jedno od glavnih pitanja je bilo, „pa kako će tako velika korporacija da funkcioniše?“. Stellantis je ipak u tom momentu imao čak četrnaest brendova iz Francuske, Nemačke, Italije, Velike Britanije i Sjedinjenih Američkih Država i više od 300 hiljada zaposlednih radnika.

Prvi čovek firme Karloš Tavareš nas je uveravao kako će svaki brend dobiti minimalno desetak godina da pokaže svoje znanje, posle čega će biti donešena odluka koji od brendova će nastaviti sa karijerom, a kome ćemo pisati čitulju. Bilo je jasno da su teški dani pred Lancijom i verovatno i Alfa Romeom sa jedne strane okeana, odnosno sa Chryslerom i Dodgeom „preko bare“. U sudeći prema rečima Tavareša, njihova sudbina bi mogla biti poznatija ranije nego što se originalno mislilo.

Trenutno je u toku Salon automobila u Parizu i mediji su tom prilikom izdvojili nekoliko minuta da pričaju sa portugalskim „knjigovođom“ oko budućih planova. Njegov ugovor ističe početkom 2026. godine i neće biti produžen, što nam govori da će neko drugi voditi Stellantis u to vreme, pa je takva tema bila glavna tokom razgovora.

Tavareš je istovremeno dao i izvjavu kolegama sa sajta Automotive News i rekao da će budućnost nekih brendova biti poznata već za „dve ili tri godine“. Na pitanje šta se desilo sa spomenutim desetogodišnjim planom, Tavareš je odgovorio da je 2026. godina na pola puta do toga i da se već tada može analizirati situacija i zaključiti ko je opravdao očekivanja.

Naravno, u najgoroj situaciji je američki brend Chrysler. Kompanija trenutno ima samo jedan model u ponudi i to minivan Pacifica koji je predstavljen još pre sedam godina. Iako je Chrysler predstavio neke koncepte prethodnih godina, od čega je električni krosover po imenu Airflow delovao najuverljivije, ni jedan od njih nije ušao u serijsku proizvodnju. Neki mediji pišu da ni Dodge nije na „zelenoj grani“, mada bi se to moglo promeniti 2025. godine kada debituju nove generacije modela kao što su Charger i Durango.

Lancia je u najtežem položaju u Evropi, iako nedavno predstavljena nova generacija gradskog modela Ypsilon nagoveštava bolje dane. Italijanski proizvođač vozila je najavio i novi krosover Gamma koji će se proizvoditi na istoj platformi kao Fiat 600. Situacija je nešto bolja za Alfu Romeo pošto 2025. godine stižu novi Giulia i Stelvio. Trebalo bi da budu zabrinuti i Maserati i DS pošto oba brenda trenutno posluju u minusu i Tavareš nije krio svoja razočarenja prethodnih meseci.

Nada za sve spomenute brendove jeste ta što, kao što smo rekli, Portugalac odlazi u penziju tako da će konačnu reč imati neko drugi…
05.09.1995 ♥

11-0-0 Rekordmeister

Ratzel Hettner Ritter Meyer Waldseemüller CF Gauss

Avatar
Neutral
Postovi: 37741
Pridružen/a: 19 nov 2008, 14:27
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Neutral » 17 okt 2024, 21:06

Asteriks je napisao/la:
17 okt 2024, 09:36
Legendarno vozilo, koje je glede prodajnih rezulata nažalost daleeeko od onih zlatnih vremena, unazad par godina.

Primjer za dva mjeseca, tačnije u augustu i julu ove 2024., u EU je prodato 23560 modela Golfa, što su u plodonosnom periodu namirivali za mjesec.

Nekada su na ovom tržištu godišnje izbijali preko 300k, dok sada ne mogu ni do 200k dobaciti.

Naravno, vremena se mijenjaju i dugogodišnja dominacija morala je doći kraju. Sjećat ćemo se legendarnih modela, npr. na mojoj listi dvice, petice i šestice.
Sestica, bluemotion, 1.6 vjerovatno epic.

Vjerujem da je 2.0 dosta bolji ali isplati li se dodati pare za 2.0 kad je u pitanju iskljucivo gradska voznja.

Merca e270 sam dao bratu, fulio sam zestoko to, to je grehota voziti po gradu. Cipovan, 210 ps, 7,6 potrosnja gradske, vozio par hiljada km.

Prednost golfa kod nas, dadnes 13-15k za sesticu, za pet godina ce bit i dalje 10000+

Evo petica, vec prahistorijska, ako je super stanje 9000 ne da je ispod. Kolega uzeo top stanje nedavno, 9000 dao.

Golf je po sebi dobar, velika prednost sto imas masu majstora za njega. Kolega i kolegica pali par hiljada KM zbog majstora i problemima sa Citroenima...dala kolegica 3000+ i dalje nije popravljen (2015 godina).

Haos.

Avatar
feniksptica
Postovi: 17905
Pridružen/a: 14 nov 2019, 19:12
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la feniksptica » 17 okt 2024, 21:53

2.0 svakako troši isto ili i manje od 1.6

Sad nedostatak istog na tržištu i razlika u cijeni tjera raju na 1.6 ali 2.0 je idealno.
Plavo oko plakalo je.

BOT (ponude u inbox)

Avatar
Centre forward
Postovi: 6386
Pridružen/a: 26 jun 2010, 14:37
Lokacija: Rudolf Diesel straße
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Centre forward » 17 okt 2024, 23:48

Nek ta sa Citroenom promijeni majstora. Čuj nije popravljen. Pa ne radi se o Concordu neg' o malom autu. Dobar majstor "za Golfa" će popraviti i Citroena, bez problema.

Golf jeste Kralj klase, ikona i nijedan mu u klasi ne može,ili bolje da kažem, nije mogao parirati skoro pedeset godina.
Pošteno je i reći da je i malčice precijenjen. Neki dan mi izbaci oglas, šestica 2.0, 2011 god čini mi se, ono top na slikama nema šta, košta 18000 KM. Da je zlatan, to nije normalno.
05.09.1995 ♥

11-0-0 Rekordmeister

Ratzel Hettner Ritter Meyer Waldseemüller CF Gauss

Avatar
Neutral
Postovi: 37741
Pridružen/a: 19 nov 2008, 14:27
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Neutral » 18 okt 2024, 01:49

Ne moze se reci promijeni majstora, veze nemaju u Citroenu Mostaru, oficijelnoj Citroen radnji sta da rade s tim autom. Zena je doslovno dala 3000+KM i dalje problemi sa autom.

Isto kolega, treba promijeniti letvu volana, promijenio, kaze e nije to :rol:

Kakvi majstori, barem sto se tice Francuza, Mostar je katastrofalan.

Cijena golf 6 je ca 15000+, imam poznanika prodao ih je vec 5-6 (Holandija vecina uvoz), za 13000-14000. Ako uzimao od njega cu.

Realno, sa autima me na pocetku dobro islo, kasnije nije, pa se evo dizem.

Mercedes 190d 2.5 (1989), auto od rahmetli Arifa Pasalica, komandanta 4 korpusa ABiH. Prodao ga kasnije, najveca greska u zivotu. Vrijedi auto 5x nego kada sam ga prodao, jos dao 2000KM onda, komplet nova boja
Ford Fiesta 1.4tdci, slusala pet godina ulozio 1300KM (gume, veliki servis, pakne, amontizeri, punjenje klime, raspon, ma sve sto se moze) u nju i prodao je, sto je greska bila jer je odlicna bila za kuca - posao.
Seat Leon, 1.6, imao ga sedam dana, jedva pare vratio, umalo glava nije pala. Kupio je 10+k, nafta curila iako je navodno popravljeno, trebalo se uloziti jos 2k a nije mi se dalo, bolje golfa uzeti.
Mercedes e klasa 2.7, cipovan na 210ps, masina, zvijer, strasno auto, registracija 900KM, nije auto za ovo sto meni treba, greska. Moji imaju c klasu, da se mogu vratiti uzeo bih i ja c klasu.
Vozim staru bratovu Skodu Fabiju, 1.4 automatik benzinac. Ne bi ga nikad mijenjao da ne trosi 7,5, treba mi za krace distance.

Jos razmisljam

Skoda Yeti
Golf VI

Trenutno vodi Golf po svemu iako ne bjezim od Yetija. Ima ga dobar frend, slusa ga.

Ne dam preko 15k na auto, a realno mi je i to previse za ovo sto ja mjesecno vozim.

Avatar
VivaLaStella
Postovi: 1873
Pridružen/a: 29 jun 2023, 08:41
Lokacija: 76250 / 75270
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la VivaLaStella » 18 okt 2024, 08:19

feniksptica je napisao/la:
17 okt 2024, 21:53
2.0 svakako troši isto ili i manje od 1.6

Sad nedostatak istog na tržištu i razlika u cijeni tjera raju na 1.6 ali 2.0 je idealno.
Pa tu su negdje, ali ne troši baš manje, mislim da je to mit.
Iz mog iskustva:
Otvorena vožnja sa 2.0 - Oko 5.0l u prosjeku ako ne gledam da ga svjesno tušim i obaram potrošnju
Otvorena vožnja sa 1.6 - između 3.8 i 4.5l

Slažem se svakako za boldirani dio. Prvi sam uzeo 1.6 jer 2.0 nisam mogao naći, a i ako bih našao bili su po 3-4 hiljade skuplji
Nego doma sjednem, dignem regler, voterpajp i brning rege

L'art pour l'art.
SS.ba liga | ⚫🔴 Mislish United #17

Avatar
jelle
Postovi: 5694
Pridružen/a: 28 feb 2010, 23:25
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la jelle » 18 okt 2024, 10:03

Kod tih 1.6 motora su najveci problem dizne ...inace motor ko motor je ok

Avatar
Huske
Postovi: 229
Pridružen/a: 18 mar 2024, 08:39
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Huske » 18 okt 2024, 10:28

Samo 2.0 drugovi.
Pogotovo jer ovi danas 1.6 goluuu bez ikakve opreme cijene 12k, a 2.0 u Highline opremi je 14k. Zar tu ima bilo kake dileme?
Ovakve 1.6 može kupiti samo neko ko nema ama nikakve veze o autima.

Nađite koliko je bila razlika u prodaji ta 2 modela kad su bili novi.

Ako je 2.0 Highline 14k, onda bi ovaj 1.6 bez ičega trebao biti 9. I onda bi imalo smisla kupiti 1.6. Ovako nema nikakve racionalnosti.

A te cijene Golfa 6 2.0 preko 15k okačite mačku o rep, ko god to prodaje. Da je 2012 godina i najjača oprema ne može preko 15. Jer Golf 7 2.0 150hp u ovoj opremi ide od 20-22k.

Golf 6 GTD ide već od 16k.

Da se razumijemo 14 i 15k izgleda skupo za ova godišta, isto kao što je 21k za 11 godina staru sedmicu, ali auto je tenk i drži se fantastično, auto je skoro novo, ako nađete dobar primjerak,
a ako mene pitate samo 2.0 Highline, za to se isplati dati ove novce, ostalo mi nije Golf, i nije to što treba biti.

Naravno ako su ambicije veće pa se pogura do GTa onda još bolje.

Avatar
harden
Postovi: 22462
Pridružen/a: 20 avg 2015, 00:17
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la harden » 18 okt 2024, 11:29

Mogu ga cijeniti i 50 hiljada, njihovo pravo, nece ga nikad prodati. Sestica ide do 14 hiljada, rijetko koja preko.
" moj Isak i bla bla pitanje kako može bit njegovo dijete ona crnoj gori on engleskoj dva mijeseca nije bila snjim da rodi 2 mijeseca ranije možda grešim reko sam mu de ti proveri DNK "

Avatar
VivaLaStella
Postovi: 1873
Pridružen/a: 29 jun 2023, 08:41
Lokacija: 76250 / 75270
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la VivaLaStella » 18 okt 2024, 11:41

Huske je napisao/la:
18 okt 2024, 10:28
Samo 2.0 drugovi.
Pogotovo jer ovi danas 1.6 goluuu bez ikakve opreme cijene 12k, a 2.0 u Highline opremi je 14k. Zar tu ima bilo kake dileme?
Ovakve 1.6 može kupiti samo neko ko nema ama nikakve veze o autima.

Nađite koliko je bila razlika u prodaji ta 2 modela kad su bili novi.

Ako je 2.0 Highline 14k, onda bi ovaj 1.6 bez ičega trebao biti 9. I onda bi imalo smisla kupiti 1.6. Ovako nema nikakve racionalnosti.

A te cijene Golfa 6 2.0 preko 15k okačite mačku o rep, ko god to prodaje. Da je 2012 godina i najjača oprema ne može preko 15. Jer Golf 7 2.0 150hp u ovoj opremi ide od 20-22k.

Golf 6 GTD ide već od 16k.

Da se razumijemo 14 i 15k izgleda skupo za ova godišta, isto kao što je 21k za 11 godina staru sedmicu, ali auto je tenk i drži se fantastično, auto je skoro novo, ako nađete dobar primjerak,
a ako mene pitate samo 2.0 Highline, za to se isplati dati ove novce, ostalo mi nije Golf, i nije to što treba biti.

Naravno ako su ambicije veće pa se pogura do GTa onda još bolje.
Ja kad sam uzimao octaviju, razlike su bile minimalno 3 hiljade. I to pojedinačni primjerci. Meni budžet bio oko 23k, i nema teorije da sam mogao naći 2.0 da i na šta liči za te pare.
Na kraju 1.6 za 19.500 samo zato jer ima masu opreme i čistu historiju, bar koliko je se moglo provjerit
Nego doma sjednem, dignem regler, voterpajp i brning rege

L'art pour l'art.
SS.ba liga | ⚫🔴 Mislish United #17

Odgovori

Natrag na “Diskusije”

Online

Trenutno korisnika/ca: Quartararo i 8 gostiju.