jao jao pogledajte kako je zavrsila spijunaza ferrarijevog difuzora od strane mclarenovih mehanicara
[youtube][/youtube]
Re: Formula 1
Postano: 05 mar 2010, 19:54
Postao/la bavarian_bk
daffy je napisao/la:svi odjednom crni..
MA dobro kada se tu nareda reklama i ostalih karafeki ,postace saren ,sve u svemu ,bolidi sa estetskog dojma ove sezone su prelijepi
Re: Formula 1
Postano: 05 mar 2010, 20:35
Postao/la Devil
Jeste li vi culi da ce legendarni Mika Hakinen biti menadzer Luisu Hamiltonu,posto je ovaj dao caletu otkaz?
Re: Formula 1
Postano: 05 mar 2010, 20:42
Postao/la bavarian_bk
Devil je napisao/la:Jeste li vi culi da ce legendarni Mika Hakinen biti menadzer Luisu Hamiltonu,posto je ovaj dao caletu otkaz?
Prvi put cujem . A nije ni cudno ,jer je Hakkinen citavo ovo vrijeme od oprastanja neki k.ur.ac u MClarenu
Re: Formula 1
Postano: 06 mar 2010, 01:36
Postao/la Neutral
Devil je napisao/la:Jeste li vi culi da ce legendarni Mika Hakinen biti menadzer Luisu Hamiltonu,posto je ovaj dao caletu otkaz?
Nisam za tu informaciju čuo, ako imaš neki link, proslijedi ga.
Re: Formula 1
Postano: 06 mar 2010, 13:46
Postao/la Devil
Posto forum ne dozvoljava linkove od drugih foruma evo c/p sa jednoga iako sam ja citao u novinama ali vecinom je isto napisano
Häkkinen novi menadžer Lewisa Hamiltona?
Finac Mika Häkkinen, bivši dvostruki svjetski prvak u Formuli 1, mogao bi postati novi menadžer Britanca Lewisa Hamiltona, aktualnog vozača McLaren-Mercedesa.
Autor: Totalsport03.03.2010 10:30
Nakon što je 25-godišnji Hamilton, svjetski prvak iz 2008. godine, raskinuo poslovnu suradnju sa svojim ocem Anthonyjem, počelo se nagađati tko bi mogao preuzeti brigu o njegovim poslovima, a časopis Motorsport ističe da bi to mogao biti upravo Häkkinen (41).
Bivši vozač McLarena, koji je napustio svijet Formule 1 2001. godine, sada radi u menadžerskoj tvrtki Aces Group sa sjedištem u Monacu, a vlasnik joj je Didier Coton. Upravo je Coton za Daily Mail rekao da se Hamilton i Häkkinen “dobro slažu” te da bi moglo doći do suradnje.
- Sve ovisi o Lewisu i McLarenu. Ako bi se nas pitalo bismo li se željeli uključiti, definitivno bismo bili zainteresirani – rekao je Coton.
Kao drugi potencijalni Hamiltonov menadžer spominje se Martin Brundle, i sam bivši pilot Formule 1 koji je svojevremeno brinuo za poslove Davida Coultharda, a danas radi kao stručni sukomentator BBC-a.
Campos mijenja ime u Hispania Racing F1-Team
Campos Racing, španjolska momčad koja debitira u novoj sezoni Formule 1, promijenit će ime u Hispania Racing F1-Team, pišu španjolski dnevnici As i El Mundo Deportivo.
Prošlog je mjeseca Jose Ramon Carabante preuzeo momčad Camposa od njezina utemeljitelja Adriana Camposa, a novo je ime nadjenuo prema svojoj tvrtki Grupo Hispania.
As piše kako sada odluku o promjeni imena mora prihvatiti Međunarodna automobilistička federacija (FIA), a i službena potvrda o preimenovanju trebala bi biti objavljena u četvrtak u Murciji.
U isto se vrijeme očekuje i prezentacija bolida za novu sezonu, kao i imenovanje Brazilca Bruna Senne i Indijca Karuna Chandhoka kao novih vozača momčadi.
Re: Formula 1
Postano: 06 mar 2010, 13:49
Postao/la daffy
ali opet ce vecina biti crni.. furaju se na Lotus
Re: Formula 1
Postano: 06 mar 2010, 22:54
Postao/la daffy
jos 5 dana...
Re: Formula 1
Postano: 06 mar 2010, 22:59
Postao/la Neutral
Ja lijepota, počinje ako Bog da uskoro F1, pa poslje toga mi ako Bog da odmah rođendan, ma Mart je poseban, pa još proljeće...
Mclaren uzima pol, dvostruka pobijeda, Luis pobjednik, ako Bog da, da bude ovako.
Re: Formula 1
Postano: 06 mar 2010, 23:09
Postao/la majestic24
Neutral je napisao/la:Ja lijepota, počinje ako Bog da uskoro F1, pa poslje toga mi ako Bog da odmah rođendan, ma Mart je poseban, pa još proljeće...
Mclaren uzima pol, dvostruka pobijeda, Luis pobjednik, ako Bog da, da bude ovako.
Neispunjavamo zelje. Ma kakav Luis,Alonso burazeru-Alonsooooooooo!
Re: Formula 1
Postano: 07 mar 2010, 00:05
Postao/la daffy
ti su ispuhali.. Rosberg ovo osvaja
Re: Formula 1
Postano: 07 mar 2010, 00:11
Postao/la Neutral
M aljudi moji, vrijeme će ako Bog da sve pokazati. Nadam se da ću se ja sretno na kraju smijati novoj tituli Luisa ili Jensona, samo neka je neko iz Mclarena.
Re: Formula 1
Postano: 07 mar 2010, 02:23
Postao/la majestic24
Po dobrom starom običaju iza nas još je jedna "luda" zimska pauza u svijetu kraljice oktanskih sportova, pauza koja je uz nekoliko "kadrovski" rotacija donijela i pregršt zanimljivih, no isto tako i nekolicinu zaista komičnih prijedloga promjena dosadašnjih pravila.
Što se promijenilo
Jedno od najkontroverznijih prošlosezonskih pravila prema kojemu niti novim vozačima koji su se momčadima priključili za vrijeme same sezone nije bilo dopušteno testiranje bolida zbog medijske "halabuke" među prvima je promijenjeno.
Tako od ove sezone ukoliko vozač prvi puta ulazi u utrku za vrijeme same sezone zajedno sa svojom momčadi ima pravo na jedan dan testiranja bolida na stazi koja nije u kalendaru F1 za tu sezonu, no u roku od 14 dana od testiranja mora nastupiti u utrci ili će njegova momčad biti kažnjena s danom testiranja manje uoči naredne sezone.
Međutim, dan više za testiranja ništa je prema nekim drugim promjenama, a jedno od najvećih noviteta u 2010. godini zasigurno će biti zabrana nadolijevanja goriva tijekom cijele Grand Prix utrke. Ipak, iako se više neće nadolijevati gorivo vozači će još uvijek boks posjećivat zbog zamjene guma, a od ove sezone velika je vijest i kako će prva desetorica na startu biti prisiljena koristiti isti par guma kao i na kvalifikacijama čime bi prema umiješanima Formula 1 trebala dobiti novu dimenziju napetosti.
"Nova pravila mogla bi rezultirati zaista 'ludim' strategijama. Naime, dok će najbolje momčadi birati slične taktike te pokušati ući u boks na promjenu guma nekoliko krugova prije svojih konkurenata nešto slabije ekipe mogle bi pokušati zamijeniti gume već u prvom krugu kako bi potom tijekom ostatka utrke bez ijednog zaustavljana njihovi bolidi ostali na stazi", poručio je aktualni svjetski prvak, Jenson Button.
Kako od ove sezone sa zabranom nadolijevanja goriva nestaje i potreba za dva ili više zaustavljanja u boksu FIA je odlučila kako se niti težine bolida uoči same utrke više neće javno objavljivati. U službenom izvješću nadležni su poručili kako saznanja o utrošku goriva u kvalifikacijama više nisu ključna za praćenje utrke stoga dotični podaci više nemaju nikakvog značaja za gledatelje Formule 1.
Jedan od brojnih pregleda prošle sezone (1. dio)
[youtube][/youtube]
Međutim, uz uobičajene promjene u kalendaru daleko najveća novost u Formuli 1 zasigurno je promjena bodovnog sustava koji je već tijekom pauze dva puta revidiran. Naime, prvi puta FIA je iskoristila model iz MotoGP serije nagradivši prvu desetoricu vozača bodovnom skalom 25-20-15-10-8-6-5-3-2-1 što je prilično brzo naišlo i na niz kritika. "Iako prvo mjesto dobiva značajno više bodova od primjerice osmog činjenica je da odnos prve trojice ostaje jednak samo sad ne iznosi dva već pet bodova razlike", zaključio je Christian Horner.
Upravo zbog sličnih kritika svega mjesec dana kasnije iz FIA-e dolazi obavijest kako će F1, WRC, ali i WTCC krenuti s uniformnim bodovnim sustavom koji također nagrađuje prvih deset vozača, no s drugačijom bodovnom raspodjelom (25-18-15-12-10-8-6-4-2-1). "Ovakvim bodovanjem mislim da ćemo potaknuti vozače da se što češće i odlučnije bore kako za pobjedu tako i za prva tri mjesta jer kao što i sami možete vidjeti upravo te pozicije donose značajniju bodovnu zalihu u odnosu na preostalih sedam", vrlo zadovoljno poručio Horner.
Tko, kamo i zašto
Ono čega ove sezone zaista nije nedostajalo bez pogovora su transferi, a daleko najveća i medijski najpopraćenija vijest povratak je sedmerostrukog svjetskog prvaka, Michaela Schumachera, u Formulu 1 gdje će tijekom naredne tri sezone uz bok svog starog prijatelja, Rossa Brawna, braniti boje Mercedes GP-a.
"Tu sam radi naslova, ali možda ga neću osvojiti već ove godine. Cilj je postavljen u kontekstu naredne tri godine koje planiram provesti u Mercedesu", poručio je iskusni Nijemac opovrgnuvši sve navode kako se u sport vratio isključivo zbog showa i zarade.
Njegov momčadski kolega, Nico Rosberg, tek je stigao iz slabašnog Williamsa i prije Schumacherovog potpisa slovio je kao jedan od glavnih kandidata za borbu za naslov prvaka. Međutim, ako je vjerovati iskusnom Rubensu Barrichellu uz Michaela budućnosti za mladog Nijemca nema: "Moj savjet definitivno bi bio da što prije napusti tu momčad. Vidio sam kako je Schumacher brz i u istoj momčadi s Michaelom želi li zaista otići do samog vrha Nicu čeka možda i nemoguća misija."
Uz Schumachera i Räikkönena bespogovorno najveća vijest tijekom zimske pauze konačan je dolazak dvostrukog svjetskog prvaka, Fernanda Alonsa u toliko željeni Ferrari. I dok je Fernandovo oduševljenje neupitno mnogi su se zapitali kako će njegova vruća španjolska narav utjecati na novog momčadskog kolegu, Brazilca Felipea Massu.
Jedan od brojnih pregleda prošle sezone (2. dio)
[youtube][/youtube]
Veliku buku u svijetu Formule 1 podigle su i tri nove momčadi od kojih se na prvi pogled niti jedna nije činila spremnom za ulazak u F1 prvenstvo, a takvim ponašanjem najnezadovoljniji su bili u Ferrariju: "Takva je situacija izravna posljedica 'svetog rata' za mjesto predsjednika FIA-e. Što je najgore uz ove tri komične ekipe pojavili su se i srpski lešinari koji su se prvo upustili u pravnu borbu s vjetrenjačama protiv FIA-e, a zatim pokupili i posmrtne ostatke Toyote. Sada se motaju oko startnog poretka u nadi da će zamijeniti prvoga tko odustane."
Međutim, nakon što je USF1 objavio kako uslijed financijskih problema neće moći krenuti u svoju prvu sezonu u Formuli 1 FIA je konačno izbacila revidirani izgleda grida na kojem se niti nakon zaista mnogo uloženog truda nije našao srpski Stefan GP. Za kraj spomenimo i kako je jedino prazno vozačko mjesto na dotičnom popisu, ono u HRT Cosworthu (Hispania racing Team), ovih dana "pripalo" Karunu Chandhoku koji je nakon Naraina Karthikeyana tek drugi Indijski vozača u povijesti F1.
FERRARI - Španjolac i Brazilac na okupu
Iako se mnogo očekivalo suradnja McLarena i Alonsa pokazala se totalnim promašajem, a hoće li se Fernando bolje ponijeti uz bok Felipea Massa u Ferrariju, njegovoj momčadi iz snova još uvijek nitko ne zna.
Ferrari
Nakon što je prošlo određeno vrijeme realno gledajući na "nesporazum" između Lewisa Hamiltona i Fernanda Alonsa u svakom slučaju velik dio krivnje možemo pripisati McLarenu. Je li Ron Dennis Alonsu uistinu obećao status prvog vozača i pod kakvim je uvjetima Fernando točno potpisao vjerojatno nikad nećemo saznati, no sudeći prema izjavama umiješanih teško se oteti dojmu da su uz samo malo više "taktike" u McLarenu vrlo lako mogli izbjeći svađu i naposljetku neočekivano glupo gubljenje oba već osvojena naslova.
Međutim, ono puno važnije pitanje je kako će se s takvom situacijom Ferrari nositi. "Alonso je dvostruki svjetski prvak i mi mu želimo pomoći da dođe i do treće titule. On želi biti uspješan, a mi želimo vrh", prilikom predstavljanja bolida izjavio je tehnički direktor Aldo Costa ubrzo se nadovezavši: "Mislim da ćemo ove sezone vidjeti i novog Felipea koji će zasigurno nastaviti s dobrim poslom koji je odrađivao prije teške nesreće u Mađarskoj."
Kako se to radilo u Ferrariju?
[youtube][/youtube]
Već iz ovih prvih izjava iz Ferrarijevog tabora čini se kako je u momčadi sve poznato. Međutim,dok bi nakon ovakvih izjava za vrijeme Rossa Brawna i Jeana Todta vrlo lako izvukli zaključak o statusu pojedinog vozača u ovo "moderno" Ferrarijevo doba čak niti to nije baš neko osiguranje. Ipak, jedno smo naučili - bez obzira koji od vozača preuzme bodovnu prednost kako će sezona odmicati vrlo je vjerojatno da će upravo on dobiti "blagoslov" Stefana Domenicalija i status prvog vozača momčadi. Ipak, hoće li biti problema ako taj vozač bude Massa?
Alonso
Još od njegovog dolaska u Formulu 1 Alonso je svima dao do znanja: "Želim Ferrari". Praktički svoju cijelu profesionalnu karijeru Fernando je usmjerio ka ostvarenju tog cilja stoga je prilično shvatljivo zašto je nakon dva osvojena prvenstva i službenog odbijanja Renaulta ostao povrijeđen što iz Ferrarije nije stigla nikakva ponuda. Međutim, Alonso je i to pretrpio napravivši ono što je u tom trenutku izgledalo najpametnije - potpisao za McLaren, drugo ime u svijetu F1 i glavnog rivala svoje momčadi iz snova.
Svi znamo kakav je bio rezultat, a je li svemu tome pridonijela i činjenica da je završio upravo suprotno od onog gdje je uistinu i htio - vjerojatno je, ali to nikad s potpunom sigurnošću nećemo znati. Međutim, nakon što je uvidio grešku i shvatio da tako više neće ići Fernando je još jednom prihvatio činjenice i vratio se u Renault ne bi li svojim radom još jednom digao francusku momčad i tako se ponovno nametnuo Ferrariju. Ovog je puta uspio.
Alonsu se ne želite zamjeriti...
[youtube][/youtube]
O Alonsovoj egocentričnosti i prilično "živahnom" duhu ne treba niti raspravljati, no ima li on pravo na takvo ponašanje pitanje je na koje će mnogi vrlo različito odgovoriti. "Naravno. Budimo realni, bez Kimija na gridu i uz ovako mladog Hamiltona Fernando je trenutno apsolutno najkompletniji vozač u Formuli 1", gotovo nebrojeno puta viđali smo u španjolskim medijima.
Međutim, bilo je i onih koji su na malo suptilniji način prigovarali Alonsu zbog njegovog ponašanja u tada mu novoj momčadi: "Uistinu ne znam kakva je situacija u McLarenu, no moram priznati da je za mene moja ekipa oduvijek bila poput obitelji i bez obzira na situaciju siguran sam da bih u više od 90 posto slučajeva našao nekakav kompromis", svojevremeno je izjavio Michael Schumacher, čovjek koji je posljednjih nekoliko profesionalnih godina bespogovorno uživao status prvog vozača u momčadi.
Ipak, uzmemo li sve u obzir čini se kako je već Alonsov pristup Ferrariju puno drugačiji od onog McLarenu: "Ovo je prvi puta da sam na Ferrarijevoj prezentaciji bolida i moram priznati da je ovo izuzetno emocionalni trenutak za mene", izjavio je Fernando za vrijeme predstavljanja F10, a iz njegovih riječi prilično se lako dalo zaključiti - "Ovdje mi je mjesto."
Massa
I dok se čini kako je Alonso za svoj dolazak i ostanak u Ferrariju spreman progutati i malo tog svog španjolskog ponosa mnogi obožavatelji "propetog konjića" pribojavali su se kako bi inače prilično miran i tih Massa vrlo lako mogao "zakuhati" situaciju u njima izuzetnoj dragoj momčadi, a ako je suditi prema povijesti ove dvojice vozača takav rasplet situacije zapravo uopće ne bi čudio.
Sjetimo se, Alonso i Massa prvi su se puta ozbiljnije "zakačili" ne tako davne 2007. godine na VN Europe da bi odmah po razotkrivanju "urote" na VN Singapura Felipe skrenuo pažnju direktno na Fernanda optuživši ga za osmišljavanje cijele ideje namjernog zalijetanja mladog Nelsona Piqueta. Međutim, iako je još jedan sličan "kritički izlet" imao odmah po potpisu Alonsa i Ferrarija Massa je vrlo brzo utihnuo.
Felipeova majstorija
[youtube][/youtube]
"Istina, imali smo diskusiju nakon te utrke, no brzo smo to izgladili, on se ispričao i to je to. Fernando je iskusan vozač koji će nesumnjivo pomoći u razvoju našeg bolida", ne tako davno poručio je Massa, no čak se niti tu nije zaustavio: "Iako sam s Kimijem radio puno duže moram priznati da sam u protekla tri dana više razgovarao s Fernandom nego s Räikkönenom u te tri godine."
Upravo ovakve izjave mogu smiriti brojne Ferrarijeve obožavatelje jer ako je suditi prema njima čini se kako su se strasti smirile i svi umiješani spremni su s vremena na vrijeme pregristi jezik za dobrobit svoje ekipe. Naravno, to nikako ne znači da će Massa "pustiti" svom ipak dosad prilično uspješnijem kolegi: "Oduvijek sam imao izuzetno kompetitivne momčadske kolege i upravo to pomoglo mi je da se razvijem i napredujem. Kao što sam već i dokazao, znam kako pobijediti i nitko mi to ne može uzeti."
Povjerujemo li izjavama koje zadnje vrijeme dolaze iz Ferrarijevog tabora čini se kako u momčadi trenutno vlada potpuna idila, no pitanje je kako će se stvari razvijati kad neki od vozača preuzme makar manju bodovnu kontrolu. Hoće li drugi popustiti - teško. Hoće li eksplodirati - teško. Što će se onda točno dogoditi? Bez brige, vrlo brzo ćemo saznati.
Re: Formula 1
Postano: 07 mar 2010, 12:00
Postao/la daffy
sto je Kimi radio u F1, malo ce ko raditi.. sa onakvim bolidom sta je radio posle povrede Masse..
Massa - Alonso, nema sanse da uspije.. Alonso ce nesto zaebat, Massa planut i bit ce kao i 2007 godine u Mclarenu.. cista prilika za Mclaren..
ima pametne u ovom sto kaze Barichello za Nicu.. istina!!
i bas sada kada su se skupili svi vozaci.. najbolji.. nema Kimija.. vozio je i sa Hakkinenom i Alonsom i Schumaherom i Hamiltonom.. ali nije zajedno sa svima.. jedva cekam da se vrati sljedece sezone u Red Bull.. Kimiiiiiiiiiiii!
Re: Formula 1
Postano: 07 mar 2010, 12:59
Postao/la Neutral
Luis u krivine ulazi kao da vozi rally a ne Formula 1, zato i jeste najbolji
Re: Formula 1
Postano: 07 mar 2010, 13:27
Postao/la daffy
treba se pridruzit Fincu..
sad mozda i jeste najbolji.. kada nema Kimija
Re: Formula 1
Postano: 07 mar 2010, 13:33
Postao/la Neutral
Hah, Luis je dosta mlađi, i zar on nijenajmlađi svjetski prvak
Čak i u "rookie" sezoni bio drugi, nesretno titulu izgubio, ali nećemo ponavljati uvijek iste stvari, sačekajmo ako Bog da sljedeću sedmicu, Bože zdravlja.
Re: Formula 1
Postano: 07 mar 2010, 13:38
Postao/la daffy
niko mu neosporava to sto je mlad i talentovan.. ali jedan je Kimi..
sumnjam da ce Mclaren biti nesto opasan.. Mercedes ce ovo ponostiti..
Re: Formula 1
Postano: 07 mar 2010, 13:39
Postao/la Neutral
Puni naziv Mclaren Mercedes, da u pravi si Mercedes nema konkurencije