@asteriks druze mišljenje o Toyota C-HR 1,8 Hybrid C-HIC CVT SUV ?
Toyota je najprodavaniji svjetski proizvodjac 2021. Upravo prosle godine napravila je epski podvig jer je postala najprodavaniji brend na americkom trzistu sto je prvi put u istoriji da neki strani proizvodjac izbije na tron.
Ovo samo da ti priblizim moc pomenutog proizvodjaca. U danasnje vrijeme vozilo treba da bude paket pouzdanosti, sigurnosti, inovacije itd., plus da ima sto manji procenat kvarova na polovnjacima 5 + godina starosti.
Striktno ovaj model sto tebe zanima je spoj benzinca 1.8 i elektro motora, gdje eletricni dio preuzima rezim start/stop a benzinski motor se ukljucuje na odredjenim obrtajima i sluzi vecinom za voznju na otvorenom.
Za benzinca ti mogu reci da je provjereni, legendarni Toyotin atmosferac, koji se koristio i krositi u Corolli, Aurisu itd.
5 zvjezdica na kres testu uz Saftey Asist 78 %. Jedino sto generalno moze nervirati je sistem kocenja u nuzdi koji nekad moze ranije da blinka nego sto treba.
Provjeri koja kolicina ulja ide u taj CVT automatski mijenjac i koji je interval njegove zamjene. Ovaj 1.8 motor ima lanac, a bateriju puni na principu pretvaranja energije pri kocenju, bez kopcanja na punionicu.
@asteriks druze mišljenje o Toyota C-HR 1,8 Hybrid C-HIC CVT SUV ?
Toyota je najprodavaniji svjetski proizvodjac 2021. Upravo prosle godine napravila je epski podvig jer je postala najprodavaniji brend na americkom trzistu sto je prvi put u istoriji da neki strani proizvodjac izbije na tron.
Ovo samo da ti priblizim moc pomenutog proizvodjaca. U danasnje vrijeme vozilo treba da bude paket pouzdanosti, sigurnosti, inovacije itd., plus da ima sto manji procenat kvarova na polovnjacima 5 + godina starosti.
Striktno ovaj model sto tebe zanima je spoj benzinca 1.8 i elektro motora, gdje eletricni dio preuzima rezim start/stop a benzinski motor se ukljucuje na odredjenim obrtajima i sluzi vecinom za voznju na otvorenom.
Za benzinca ti mogu reci da je provjereni, legendarni Toyotin atmosferac, koji se koristio i krositi u Corolli, Aurisu itd.
5 zvjezdica na kres testu uz Saftey Asist 78 %. Jedino sto generalno moze nervirati je sistem kocenja u nuzdi koji nekad moze ranije da blinka nego sto treba.
Provjeri koja kolicina ulja ide u taj CVT automatski mijenjac i koji je interval njegove zamjene. Ovaj 1.8 motor ima lanac, a bateriju puni na principu pretvaranja energije pri kocenju, bez kopcanja na punionicu.
Japan je majka benzinaca.
Gledam ove modele 2017/18. Prešli su negdje do 70 hiljada maksimalno. Većina ih ima garanciju pa barem godinu dana. Onako na prvu auto mi je djelovalo poprilično ružno. ali kada sam ga malo vise gledao, uopste nije loše.
Re: Automobili, motori...
Postano: 16 mar 2022, 00:13
Postao/la Sarajlijica1946
Ipak je bilo do grijaca
Nisam provjeravao koliko je neispravno
Al prvo paljenje na plusu pali kao mina dima nema uopste
Re: Automobili, motori...
Postano: 18 mar 2022, 09:51
Postao/la Asteriks
U protekloj 2021. godini u Bosni i Hercegovini ukupno je registrovano 1.152.743
cestovnih vozila.
Tokom 2021. godine registrovano je 59.479 uvezenih rabljenih vozila, što u odnosu na 2020. godinu predstavlja smanjenje od 20.111 vozila. Registrovana rabljena vozila koja su uvezena u našu zemlju tokom 2021. godine čine oko 5,16 % od ukupnog broja registrovanih vozila u BIH.
2021. godine u Bosni i Hercegovini registrovano je 10.480 novih cestovnih vozila
Re: Automobili, motori...
Postano: 20 mar 2022, 12:03
Postao/la JoeBleck
Meni je CHR najunikatnije auto napravljeno u zadnjih X godina za sire mase.Jedinstven dizajn , precool !
Misljenje Kia Ceed 1.6 crdi 128Ks 2013
Re: Automobili, motori...
Postano: 21 mar 2022, 09:07
Postao/la Asteriks
Kineski SUV Haval H6 testirao je australijski ogranak svetske organizacije koju u Evropi označavamo kao Euro NCAP, odnosno ANCAP, na koji način se otklanjaju eventualne sumnje u nepristrasnost lokalne kineske, pandan asocijacije C-NCAP. Kako bilo, Haval H6 je svakako zaslužio svih pet zvezdica nakon sprovedene serije testnih izazova.
Vozilo se izlaže čeonom udaru s površinama preklapanja od 100% i od 40%, zatim se pokretnom preprekom, a tu su izazovi vezani za udare s boka kao i udare u istu zonu ali od strane stuba. Dodatno, testiraju se posledice sudara i na putnike na zadnjim sedištima, pešacima, dok poseban segment procene pokriva elektronske sisteme asistencije.
Kako rekosmo, Haval H6 je apsolvirao testiranje s maksimalnim brojem zvezdica. Vozilo je dobilo najviše ocene u oblasti zaštite odraslih putnika 34 od maksimalnih 38 poena (90%). Nešto lošije je prošlo u segmentu zaštite nejači: 43,5 poena od 49 mogućih (88%). Preventivni sistemi bezbednosti su dobili 13 od 16 bodova (81%). H6 se najlošije (najmanje dobro) pokazao u oblasti bezbednosti, jer je dobio 39,5 poena od 54 (72%). Ukupan bodovni skor je: 130 poena od 157 (82%).
Možemo reći da se Haval H6 pokazao kao automobil najveće svetske klase po pitanju bezbednosti i može se nadmetati s etabliranim proizvođačima vozila.
Da ce Kinezi raditi na poboljsanju sigurnosti odredjenih vozila bilo je jasno onog momenta kada je Geely kupio Volvo, jer su time u ruke dobili tehnologiju te koncept za dalju nadogradnju.
Pa tako imamo vrhunski pouzdane Lynk &Co modele, razvijene u saradnji s Volvo Cars, naravno obje kompanije u vlasnistvu Geelya. Ostali proizvodjaci poput ovog Havala su tu traze rjesenja glede konkurenosti obzirom da se dolaskom Volva na najvece svjetsko trziste ljestvica sigurnosti, prije svih SUV modela, podigla itekako visoko.
Phaeton nije bio Passat na steroidima, de facto sa njim nije im'o nikakve veze. Phaeton i Arteon ne "gađaju" iste kupce.
On (Phaeton) je suštinski A8, pa čak i bolji auto, ali je jednostavno bio preskup i kupci nisu htjeli da daju toliki novac za auto sa VW značkom.
VW je na svakom primjerku Phaetona gubio negdje cca 15000 eura.
Re: Automobili, motori...
Postano: 25 mar 2022, 09:23
Postao/la Joophomme
Asteriks bil bio voljan i meni pomoci
Mislim se vec duze vrijeme sta da kupim, zelja je bila BMX X3 ali jos je skup za mene, tako da mi je izbor pao na Hyundai.
Sta mislis o ix 30 ili Santafee, jest da ovih ix 30 ima dosta vise u izboru. Ako moze kratka ocjena ili savjet . Nakon sto sam odusto od Bmw x3 nema marke koju nisam gledo.
Re: Automobili, motori...
Postano: 26 mar 2022, 14:28
Postao/la redbull93
Ima li neko ideju kako da otkljucam na golf 7 "app-connect" tj. da mogu koristiti android auto. Stoji mi da moram otici u servis to otkljucati, ali ne daje mi se za to 200€.
Da li rade one OBS spravice, gdje mozes dosta stvari promijeniti.
Re: Automobili, motori...
Postano: 27 mar 2022, 18:29
Postao/la StrikeWarzone
Pozdrav, neko da reparira torzije s garancijom u Sarajevu i okolini ?
Re: Automobili, motori...
Postano: 28 mar 2022, 12:44
Postao/la DamirT
Danas mi se u toku voznje upalile lampice abs i esp.Da li neko zna otprilike kakav je problem?Je li neko imao slican problem?
Gdje mi je Asteriks ?
Idem pogledati Toyotu CH-R hybrid i vjerovatno uzeti ako bude sve kako treba aBd.
Na šta posebno obratiti pažnju ?
Prvo, evo ti prikaz intervala odrzavanja pomenutog modela, koji je nastao u saradnji Toyotinih partnera u BiH- Nuic, Bunjo, Expo itd.. Pa vidis da je npr. interval zamjene kocione tecnosti svako 30k, svjecica svako 90k a rashladne tekucine tek 150k itd. Ipak ovdje ti slobodno mogu reci da je filter zraka pozeljnije mijenjati zajedno sa zamjenom ulja a ne svako 60k kako su naveli, rashladnu tekucinu svako tri - cetiri godine plus ova brtva se samo kontrolise.
Konvencionalni motor 1.8 ti se pali otp poslije 40 km/h, a do tada rezim drzi elektricni. Kada razlucimo na dva dijela, pa gledas pouzdanost ovog Toyotinog atmosferca 1.8, vazno je znati da je koristen i koristi se u modelima Corolle, Aurisa itd., i onda na zvanicnim opozivima pratis da li je slucajno imao nekih hronicnih boljki. Sto se motora tice, ono top pouzdan.
U serijskoj opremi imas kontrolu proklizavanja, stabilnosti, zracne jastuke za koljena, bocne, sistem kocenja kod opasnosti, pomoc za uzbrdicu itd.
To je ono na papiru. Ali, kupovina svakog vozila trazi onaj osnovni pregled, prije svega nakon voznje provjeris stanje crijeva gore iz hladnjaka, ne bi trebalo biti tvrdo. Provjeris linije haube, solje (i one gepeka) te da li pusta bilo kakvu tecnost (na cistoj podlozi). Motas ulijevo do kraja, isto i na drugu stranu, gdje ne bi trebalo biti nikakvih zvukova. Preko nervanina osjetis da li klapa iz ovjesa, te boja dima na gasanju ne bi trebala biti plavkasta.
Re: Automobili, motori...
Postano: 05 apr 2022, 19:00
Postao/la Dave
Je li neko vozio ovu Sava intensa hp2? Valja li išta?
Re: Automobili, motori...
Postano: 06 apr 2022, 09:42
Postao/la Beduin
Ne kontam ovu navigaciju u Arteona, zasto ne prikazuje 3 rute za trazenu lokaciju?
U Golf 7 mi je uvijek nudio 3 rute pa izaberem koju hocu, dok u Arteona kad trazim lokaciji izabere mi jednu i vodi me tu.
Npr. Kad sam s Bascarsije isao gore na Trebevic, vodi me pravo gore uzbrdo preko puta Bascarsije, a nema opcije da izaberem preko Vraca, i kako idem prema Vracama sve me vraca lijevo u sporedne ulice da se vratim, sve dok nisam kod Vraca gore skrenuo pa izgleda nije imao vise opcija nego da me tim putem i dovede gore (iako sam znao put ali sam htio testirati navi).
Ne kontam ovu navigaciju u Arteona, zasto ne prikazuje 3 rute za trazenu lokaciju?
U Golf 7 mi je uvijek nudio 3 rute pa izaberem koju hocu, dok u Arteona kad trazim lokaciji izabere mi jednu i vodi me tu.
Npr. Kad sam s Bascarsije isao gore na Trebevic, vodi me pravo gore uzbrdo preko puta Bascarsije, a nema opcije da izaberem preko Vraca, i kako idem prema Vracama sve me vraca lijevo u sporedne ulice da se vratim, sve dok nisam kod Vraca gore skrenuo pa izgleda nije imao vise opcija nego da me tim putem i dovede gore (iako sam znao put ali sam htio testirati navi).
Vjerovatno je do postavki , znam kad mi klijenti kažu da Garmin navigacija nije dobra , odem u postavke i oni tamo stavili izbjegavanje ovog onog , i ono najvažnije najkraća ruta . Tada te navigacija vodi preko svakakvih puteva , i onda bude belaja .