Izgleda da forumaši bolje znaju od Nelsona Piqueta jel teško voziti po Monaku ili ne. Izazov je i na F1 igrici postaviti brz i čist krug
Druže nije problem da li je teško ili ne, problem je u tome i da voziš ko **** i griješiš 20 krugova u nizu, ovaj iza tebe te većinom ne može prestić i da vozi savršeno. Moraš biti tri sekunde po krugu brži da nekoga pretekneš.
Jbt Ricciardu ERS otkazao u kojem, desetom krugu prije par godina, i opet ga niko nije mogao preteći, uzme pobjedu lagano.
Monaco je lijep za gledati onako vizuelno, i kvalifikacije su fenomenalne (dok se neko ne zabije u zid i prekine ih), ali sama utrka je sranje i uvijek će biti sranje jer se nećemo više nikad vratit na uske kratke bolide.
Re: Formula 1
Postano: 12 jan 2023, 22:26
Postao/la AshburtonG
Najveci problem su dimenzije bolida, koje su postale prevelike i za veliku vecinu trkackih staza, a o gradskim je suvisno i govoriti. Bolidi su preko metar duzi od onih prije 15ak godina. Ogromna je razlika vozit auto karavan, iako je samo 40ak cm razlike. Sad zamislite kontrolu bolida koji je 1m duzi, sa slicnim brzinama u istim krivinama. Nije ni cudo sto dolazi konstantno do dodirivanja i spornih situacija, jer nesto sto je prije 10godina bilo okarakterisano kao regularno i fer, danas se smatra drivebombom.
Monako treba ostavit u nekom drugom obliku, mozda neka revijalna trka tokom pauze ili ubacit neku zajebanciju poput trke rezervnih vozaca. Stazu je zbog terena nemoguce prosirit tokom trkacnog vikenda, a ni Monako nema prostora za izgradnju neke nove. Ljudi cak imaju i svoju produkciju tokom tog vikenda, FIA nema s tim nista. Zbog toga su prijenosi uvijek qrcina i propustis pola bitnijih situacija.
Re: Formula 1
Postano: 03 feb 2023, 14:49
Postao/la miki_92
Re: Formula 1
Postano: 03 feb 2023, 21:03
Postao/la Otelo
Red Bull napokon napravio zaokret u dizajnu, malo svježine
Ako imas engleski ili njemacki SKY 1 oni prenose sva tri dana. Uglavnom nemas nista vidjeti osim isprobavanja postavki visina voznje te prednjih i zadnjih krila pogotovo danas. Jucer su interesantno u prvom i drugom sektoru ako se ne varam medju sest pored RB i ferarija bile cetri mercedesove pogonske jedinice.
Ono sto sam mogao vidjeti jucer ferari visoka visina voznje i veliko straznje krilo malo poskakivanja, RB srednja visina i nisko straznje krilo bez poskakivanja, mercedes srednje straznje krilo krut na neravninama te malo i nimalo poskakivanja
Uglavnom RB mi se cini predobrim na ovim pocetnim testiranjima ali to nista ne mora da znaci. Pohvalio bi isto AM koji ima nevjerovatnu liniju na pravcu
Re: Formula 1
Postano: 24 feb 2023, 16:43
Postao/la AshburtonG
Mercedes ima problema sa zadnjim gumama, a ocito i sa hidraulikom na bolidu Russela. Ne vjerujem da ce se vratit uopce do kraja sesije. Odradio 20ak krugova cini mi se samo.
Mercedes ima problema sa zadnjim gumama, a ocito i sa hidraulikom na bolidu Russela. Ne vjerujem da ce se vratit uopce do kraja sesije. Odradio 20ak krugova cini mi se samo.
Kazu da je problem sa ravnotezom bolida i da zbog toga nemaju prianjanje straznjeg dijela
Re: Formula 1
Postano: 24 feb 2023, 18:41
Postao/la Bururetuglavi
Re: Formula 1
Postano: 24 feb 2023, 20:06
Postao/la AshburtonG
Ljudi od svega prave pricu. Bukvalno je svaki tim imao slican briefing nakon jucerasnjeg, a i danasnjeg testa. Eto izasli neplanirano, napravili krizni stab i stali pred cijeli paddock raspravljat o buducim koracima tima u ovoj sezoni.
Zato ce ovo Netflix upakovat kao najbitniji meeting sezone, ovisno o rezultatima Mecke.