Re: Automobili, motori...
Postano: 14 jan 2025, 18:51

Duplo više informacija! Duplo više sporta!
https://forum.sportsport.ba/
Neki su rekli da prelaskom preko ozbiljnije rupe znaju pukniti, iskriviti itd i nipošto ne preporučuju, ali ja ne znam ni jedan takav primjer.
Nakon dugotrajne pretrage odlucih se ipak za neke originalne polovne sa pireli gumama iz 2024. Kad pogledam cijene mislim da i nisam lose prosao nadam seHuske je napisao/la: ↑20 jan 2025, 13:36Neki su rekli da prelaskom preko ozbiljnije rupe znaju pukniti, iskriviti itd i nipošto ne preporučuju, ali ja ne znam ni jedan takav primjer.
Ali znam primjera koji po 15 godina na svoja auta kupuju te felge i nikad nikakvog problema.
Tako da ti je ovo onaj slučaj kao kod čipiranja, ko nije radio ima predrasude i teorije, ko jest uvijek će to raditi, jer nikakvih problema nije imao.
I ja ću sebi kupiti jedne zamjenske ove godine.
Te felge ipak prolaze mnoge testove, a originalne su stvarno preko svake cijene, nije zlato.
Ako nema boljeg, dobro je i to
EURONCAP je proglasio najbolje automobile po kategorijama.
Titula Best in Class ovdje naravno ne podrazumijeva najbolji automobil ukupno gledano, već isključivo po pitanju sigurnosti. Područje je to koje Euro NCAP ispituje već godinama te se profilirao u mjerodavnu instituciju po pitanju procjene sigurnosnih karakteristika automobila.
Maleni SUV-ovi su trenutačno najpopularniji segment u Europi, pa ne čudi što ih je na testu završilo čak 20 od 44 ukupno testirana auto noviteta u 2024. godini. A među njima je kineski Zeekr X zauzeo titulu najboljeg, ispred primjerice Toyote C-HR, Cupre Tavascan i Volva EX 30.
Ali ni to nije sve jer je ovaj Geelyjev podbrend uspio zasjeniti i daleko skuplji Porsche. Naime, Zeekr X je po pitanju sigurnosti uspio postići bolje ocjene od Porscheovog Macana te je time pobijedio i u klasi električnih vozila.
Nema sumnje kako kineska autoindustrija nezaustavljivo napreduje i osvaja globalno tržište sve kvalitetnijim i konkurentnijim vozilima.
Međutim, u domeni sigurnosti, ako se pita Euro NCAP, najbolji je ipak Mercedes. Mercedes si je priskrbio status sveukupnog pobjednika zahvaljujući E klasi koja je osvojila najbolje ocjene tijekom prošle godine. U ostalim kategorijama najboljima su proglašena Mazda CX-80 u konkurenciji velikih SU-ova te Škoda Superb/VW Passat u klasi velikih obiteljskih modela
Na dražbi koju je vodio RM Sotheby’s u muzeju Mercedes-Benz u Stuttgartu, prvi W 196 R s karoserijom Streamliner ikada ponuđen u privatno vlasništvo postigao je impresivnu cijenu od 51.155.000 € (53.917.370 $)
Od danas imamo drugi najvrjedniji automobil ikad prodan. Kao što znamo na tronu je Mercedes-Benz 300 SLR “Uhlenhaut Coupé” iz 1955. koji je RM Sotheby’s prodao za 135 milijuna eura 2022. A taj današnji drugi je jedan od povijesno najznačajnijih trkaćih automobila u svijetu, Mercedes-Benz W 196 R Stromlinienwagen iz 1954., broj šasije 00009/54, stavljen je na aukciju RM Sotheby’s. Vozilo je 1965. tadašnji Daimler-Benz AG donirao Indianapolis Motor Speedway muzeju. Danas je automobil zaradio 51.155.000 €/53.917.370 $ kada se našao na ekskluzivnoj aukciji.
Privlačeći zanimanje ozbiljnih kolekcionara diljem svijeta, W 196 R bio je predmet žestoke borbe za nadmetanje preko telefona i osobno, prije nego što je aukcionar izrekao prodajnu cijenu koja ga čini najvrjednijim trkaćim automobilom iz kategorije “Grand Prix” prodan na dražbi.Malo je povijesnih trkaćih automobila koji odjekuju tako snažno kao slavne Mercedes-Benz srebrne strijele koje su dominirale Grand Prix utrkama neposredno prije i poslije rata, cijenjene zbog svoje napredne tehnologije i spektakularne brzine. W 196 R je razvijen kako bi zadovoljio nove propise za motore do 2,5 litara obujma uvedene 1954. godine, i ubrzo se pokazao kao automobil koji treba pobijediti u rukama legendi kao što su Juan Manuel Fangio i Stirling Moss.
Prodaja W 196 R održana je 1. veljače u istoj prostoriji u kojoj je bila i prodaja Mercedes-Benz 300 SLR “Uhlenhaut Coupé” koji je 2022. godine prodan za 135.000.000 eura, što ga čini najvrjednijim automobilom ikada prodanim na aukcija. Rezultat prodaje jasno nameće marku Mercedes-Benz u apsolutni vrh tržišta kolekcionarskih automobila. “Kakva je to bila uzbudljiva dražba! Ovaj originalni W 196 R originalni W 196 R sada je promijenio vlasnika – osobno čestitam sretnom kupcu. Vrlo malo Mercedes-Benz Silver Arrows je u privatnom vlasništvu. Danas je čekić zalupio na 51.155.000 €. To ga čini najvrjednijim Grand Prix trkaćim automobilom na svijetu i tik iza prvaka svih vremena Mercedes-Benz 300 SLR ‘Uhlenhaut-Coupé’ u ukupnom poretku najvrjednijih automobila. Bez sumnje, naše srebrne strijele su među najslikovitijim i najtraženijim vozilima ikada napravljenim. Oni su istinske sjajne zvijezde na nebeskom svodu motosporta i automobilske povijesti.” rekao je ponosno Marcus Breitschwerdt, izvršni direktor Mercedes-Benz Heritage odjela.