Stranica: 605/618.

Re: Automobili, motori...

Postano: 15 mar 2025, 11:18
Postao/la Huske
neutral, puno si se uzbudio oko tog dpfa, i egr. Ljudi su čuli raznorazne priče, sve rekla kazala. Evo u najbližoj familiji imam 3 Golfa. 2 su Golf 6 2.0, 270k na satu oba imaju. sve je u funkciji, dpf, egr, ništa nije gašeno, regeneracije se normalno rade. Golf 7 1.6 200k na satu opet sve normalno.

onda imaju priče kad radi regenraciju podigni obrtaje u trećoj, nemoj ga gasiti dok ne odradi regeneraciju, usipaju ljudi one nekakve tečnosti za čišćenje, pa reklamiraju goriva sa kojima motor bude čišći itd. pa ljudi ostave ispred kuće po pola sata, sat vremena upaljeno auto, sve buadalaštine iskreno. nebrojeno puta je radio regeneraciju pa sam ga ugasio, opet kad krenem na put on je upali dok ne završi ciklus. nije ovo Golf 2 pa da mu se mehanički dešavaju stvari.

Za sve te probleme i začepljenja razlozi mogu biti nepravilna vožnja i nepravilno održavanje. Isto je i sa turbom i ostalim sklopovima.
Greška u dpfu i egru nije samo greška na dpfu i egru, to je posljedična reakcija grešaka u motoru, patnje motora, izmorenosti itd.

Ljudi ne znaju voziti, to pod broj 1, voze na niskim obrtajima, misle da je autu štetno dati gasa, podignuti ga na 4k obrtaja, pa imaš masu ljudi koji nikad nisu prešli 3k obrtaja, pitanje je jesu li i toliko, voze debelo ispod 2k obrataja, u uzbrdici ne šaltaju u manju, pate auto itd. onda sipaju nadekvatno ulje, filter zraka i goriva ko zna kad i kako mijenjaju, najčešće dok ne stane.
Filter zraka ide na svakom malom servisu, i cijena mu je takva da tu nema razmišljanja. Filter goriva i ostali filteri na svakom trećem, a ulje na 15km. Dosta ljudi kaže mijenjaj obavezno na 10k, pa jaro nije ovo 15w45, i fabrika je tu rekla svoje. A najbolji dokaz je provjeri ulje nakon 10k, ako fali onda mijenjaj.

onda se hvale nekakvom malom potrošnjom, drže ga ispod 2k obrtaja, a auto je ustavri žedno, daj tom autu jadnom nek popije malo, crknuće ti bolan.

Dalje zablude mulj sa dna rezervoara začepiće motor. Ne postoji nikakav mulj, osim ako nisi sipao mulj iz ruke nekakvo gorivo. Zato ima i filter goriva, i zato se i on mijenja iz predostrožnosti čiste ako tu dođe do nekakve nečistoće. Pa kod mene stari dok je imao Golf 2 sipao je ulje iz bačvi i bidona, ja naslijedio auto, filter goriva se začepio, a nov bio, e to je druga priča.

I opet da kažem svako auto ima svoju publiku. Golf nije od tačke A do tačke B, a tebi Neutral treba takvo auto.
Golf je auto koje je izgradilo svoju tradiciju i historiju na nečem drugom, to je auto koje ima posebnu dušu, a mi koji to vozimo cijeli život tačno znamo šta je, znamo šta nam Golf daje i šta očekujemo, nigdje se ne osjećamo tako dobro kao u Golfu. On ima tačno svoje osobine koje mi ne možemo naći nigdje drugo, ni u istoj ni u većoj klasi.

Re: Automobili, motori...

Postano: 15 mar 2025, 12:13
Postao/la VensanKasel
Huske je napisao/la:
15 mar 2025, 11:18
neutral, puno si se uzbudio oko tog dpfa, i egr. Ljudi su čuli raznorazne priče, sve rekla kazala. Evo u najbližoj familiji imam 3 Golfa. 2 su Golf 6 2.0, 270k na satu oba imaju. sve je u funkciji, dpf, egr, ništa nije gašeno, regeneracije se normalno rade. Golf 7 1.6 200k na satu opet sve normalno.

onda imaju priče kad radi regenraciju podigni obrtaje u trećoj, nemoj ga gasiti dok ne odradi regeneraciju, usipaju ljudi one nekakve tečnosti za čišćenje, pa reklamiraju goriva sa kojima motor bude čišći itd. pa ljudi ostave ispred kuće po pola sata, sat vremena upaljeno auto, sve buadalaštine iskreno. nebrojeno puta je radio regeneraciju pa sam ga ugasio, opet kad krenem na put on je upali dok ne završi ciklus. nije ovo Golf 2 pa da mu se mehanički dešavaju stvari.

Za sve te probleme i začepljenja razlozi mogu biti nepravilna vožnja i nepravilno održavanje. Isto je i sa turbom i ostalim sklopovima.
Greška u dpfu i egru nije samo greška na dpfu i egru, to je posljedična reakcija grešaka u motoru, patnje motora, izmorenosti itd.

Ljudi ne znaju voziti, to pod broj 1, voze na niskim obrtajima, misle da je autu štetno dati gasa, podignuti ga na 4k obrtaja, pa imaš masu ljudi koji nikad nisu prešli 3k obrtaja, pitanje je jesu li i toliko, voze debelo ispod 2k obrataja, u uzbrdici ne šaltaju u manju, pate auto itd. onda sipaju nadekvatno ulje, filter zraka i goriva ko zna kad i kako mijenjaju, najčešće dok ne stane.
Filter zraka ide na svakom malom servisu, i cijena mu je takva da tu nema razmišljanja. Filter goriva i ostali filteri na svakom trećem, a ulje na 15km. Dosta ljudi kaže mijenjaj obavezno na 10k, pa jaro nije ovo 15w45, i fabrika je tu rekla svoje. A najbolji dokaz je provjeri ulje nakon 10k, ako fali onda mijenjaj.

onda se hvale nekakvom malom potrošnjom, drže ga ispod 2k obrtaja, a auto je ustavri žedno, daj tom autu jadnom nek popije malo, crknuće ti bolan.

Dalje zablude mulj sa dna rezervoara začepiće motor. Ne postoji nikakav mulj, osim ako nisi sipao mulj iz ruke nekakvo gorivo. Zato ima i filter goriva, i zato se i on mijenja iz predostrožnosti čiste ako tu dođe do nekakve nečistoće. Pa kod mene stari dok je imao Golf 2 sipao je ulje iz bačvi i bidona, ja naslijedio auto, filter goriva se začepio, a nov bio, e to je druga priča.

I opet da kažem svako auto ima svoju publiku. Golf nije od tačke A do tačke B, a tebi Neutral treba takvo auto.
Golf je auto koje je izgradilo svoju tradiciju i historiju na nečem drugom, to je auto koje ima posebnu dušu, a mi koji to vozimo cijeli život tačno znamo šta je, znamo šta nam Golf daje i šta očekujemo, nigdje se ne osjećamo tako dobro kao u Golfu. On ima tačno svoje osobine koje mi ne možemo naći nigdje drugo, ni u istoj ni u većoj klasi.
Buraz skontali smo da obožavaš golfa , ali nemoj pretjerivati . Provozaj malo druga auta , pogotovo iz veće klase , pogotovo da nije iz Volkswagen grupacije .
Obožavam i ja Hondu , Civica pogotovo ali sam i realan .

Re: Automobili, motori...

Postano: 16 mar 2025, 10:26
Postao/la Asteriks
U saobraćajnim nezgodama prošle godine, život su izgubile 222 osobe, dok je 11300 osoba zadobilo teže ili lakše tjelesne povrede.

slika

HNK i još nekoliko kantona treba preorati, te postaviti specijalnu cestovnu zaštitu uz patrole na svakih par km.

Re: Automobili, motori...

Postano: 16 mar 2025, 11:25
Postao/la kraljttbvb
Asteriks je napisao/la:
16 mar 2025, 10:26
HNK i još nekoliko kantona treba preorati, te postaviti specijalnu cestovnu zaštitu uz patrole na svakih par km.
Neki dan se vraćam iz Mostara i kako se susrećem sa autima, mislim da svaki drugi vozač gleda u telefon i vozi :crazy:

Nije ni čudo što skoro pa svaki dan neko pogine...

Re: Automobili, motori...

Postano: 16 mar 2025, 12:19
Postao/la armando
VensanKasel je napisao/la:
15 mar 2025, 12:13

Buraz skontali smo da obožavaš golfa , ali nemoj pretjerivati . Provozaj malo druga auta , pogotovo iz veće klase , pogotovo da nije iz Volkswagen grupacije .
Obožavam i ja Hondu , Civica pogotovo ali sam i realan .
Hahaha, kune se u njega. Možda je rođen u njemu ili makar začet :lol:

Re: Automobili, motori...

Postano: 16 mar 2025, 12:59
Postao/la Asteriks
kraljttbvb je napisao/la:
16 mar 2025, 11:25
Asteriks je napisao/la:
16 mar 2025, 10:26
HNK i još nekoliko kantona treba preorati, te postaviti specijalnu cestovnu zaštitu uz patrole na svakih par km.
Neki dan se vraćam iz Mostara i kako se susrećem sa autima, mislim da svaki drugi vozač gleda u telefon i vozi :crazy:

Nije ni čudo što skoro pa svaki dan neko pogine...
Ajmo reć da se horizontalna signalizacija postavlja na ovaj način - primjer magistralna cesta Jablanica - Mostar. JP Ceste FBiH podnose prijedlog zasnovan prema saobraćajnoj studiji.
Kantonalno ministarstvo saobraćaja pregleda prijedlog, konsultuje pravilnik (npr. dužina i razmak isprekidane linije moraju biti u skladu sa standardima). Nakon odobrenja, izvođač radova postavlja signalizaciju.

Kako je moguće da na tim opasnim dionicama bez proširenja postave isprekidanu liniju. Jedino što vozače dijeli od jezera jesu upitne zaštitne ograde. Nije svaki pravac za isprekidane, dosta toga zavisi od konfiguracije, kvaliteta podloge i mase drugih faktora.

Druga stvar, nema kontrole koja će povremeno isključiti teretna vozila iz saobraćaja. Znamo da ista stvaraju ogromne kolone.

Re: Automobili, motori...

Postano: 16 mar 2025, 16:21
Postao/la Centre forward
Prije 62 godine predstavljen Porsche 911, slavni Elfer, s oznakom Porsche 901, najslavniji sportski auto u povijesti!
Porsche 911, najslavniji i najuspješniji sportski automobil u povijesti, nasljednik je također slavnog coupea Porsche 356, koji je sportska izvedenica legendarnog modela Volkswagen Buba
Među troznamenkastim brojkama od značenja za čovječanstvo posebno mjesto ima 911. To je općeprihvaćeni telefonski broj za hitne slučajeve (uveden 1968. u SAD-u), datum najgoreg terorističkog napada u povijesti, 11. rujna 2001., zabijanjem otetih putničkih zrakoplova u njujorške nebodere-blizance – ‘nine-eleven’, po anglosaksonskom označavanju datuma (mjesec pa dan).

Ali, prije svega, 911 slavna je oznaka najuspješnijeg, najkarizmatičnijeg i najboljeg tržišnog sportskog automobila u povijesti. Porschea 911, koji danas slavi 60. rođendan. Zanimljivo, novi adut iz Zuffenhausena, predstavljen 14. ožujka 1963. na salonu u Ženevi, nasljednik modela Porsche 356, nosio je oznaku Porsche 901.

Napravljena je i prva serija od 82 modela, ali Peugeot je ubrzo osporio troznamenkasti naziv s nulom u sredini, kao svoj zaštićeni brend i zaprijetio tužbom. Ispalo je bolje! U Zuffenhausenu su brzo reagirali i 901 promijenili u 911.

Nastao je kultni Porsche 911, poznat po nadimku Elfer (elf – njem. jedanaest).

U svibnju 2017. postigao je milijuntu ‘nakladu’, a 2018. je uveden model osme generacije. To je jedinstven auto, koji od početka nije mijenjao osnovnu koncepciju, osim što je 1997. zračno hlađenje, naslijeđe modela Volkswagen Buba, zamijenjeno tekućinskim.

Premda je krajem 70-ih umalo umirovljen, kupci to nisu dozvolili, pa je nadživio planiranog nasljednika. O njegovom značenju, karizmi, kvaliteti (nemali je broj odvrtio pola milijuna kilometara, a trećina toga ‘san’ je za modele Ferrari) govori anegdota: Porsche 911 se sanja u 20., kupuje u 40. i vozi do smrti. Zato pri izradi novog modela nitko nije ni pomislio izmijeniti osnovnu formu i koncepciju.

Zvuči gotovo nevjerojatno, ali ultrasportski Porsche 911, od milja zvani ˈElferˈ, napravljen je na temeljima slavnog i tromog modela Volkswagen Buba, kojeg je konstruirao legendarni Ferdinand Porsche iz 1938. Zajednički je kapljičast oblik, neovisan ovjes, bokserski motor smješten iza osi stražnjih kotača…

Sve je jednostavno, a opet tako savršeno. Zbog toga je Porsche 911 već desetljećima istinski statusni simbol. Poput Rolexa na kotačima.

Ferdinand Alexander ‘Butzi’ Porsche, čiji je djed bio najveći konstruktor u povijesti Ferdinand Porsche, zadržao je osnovnu formu već tada proslavljenog modela Porsche 356, a automobilu udahnuo novu osobnost i karizmu. ‘Tajna’ njegove dugovječnosti je u čistim plohama i pravilnim linijama, ukratko u dizajnu za sva vremena.

Kapljičasta karoserija dugačka 4163, široka 1610 i visoka 1320 mm imala je tada senzacionalan koeficijent otpora zraka 0,36. Zrakom hlađeni 6-cilindarski bokserski motor, ugrađen uzdužno straga, obujma 1991 ccm razvijao je 130 KS pri 6100/min te je s pomoću 5-stupanjskog ‘šaltunga’ Porsche 911 do stotke ubrzavao za 9,1 s i mogao potegnuti 209 km/h.

Bilo je to tada ultrasportski, ali, tržište je tražilo više. Stoga je 1966. uvedena frizirana verzija Porsche 911 S snage 160 KS, a 1967. i Porsche 911 Targa, s napola otkrivenim krovom. Stigao je Porsche 911 Carrera, a ostalo je povijest…

Re: Automobili, motori...

Postano: 17 mar 2025, 08:21
Postao/la VivaLaStella
kraljttbvb je napisao/la:
16 mar 2025, 11:25
Asteriks je napisao/la:
16 mar 2025, 10:26
HNK i još nekoliko kantona treba preorati, te postaviti specijalnu cestovnu zaštitu uz patrole na svakih par km.
Neki dan se vraćam iz Mostara i kako se susrećem sa autima, mislim da svaki drugi vozač gleda u telefon i vozi :crazy:

Nije ni čudo što skoro pa svaki dan neko pogine...
TK i ZDK očekivano najgori. Živinice, Tuzla, Gradačac.. ove budale treba vidjet, a tek onda preživit. Glava u torbi kad god sjedneš za volan.

Re: Automobili, motori...

Postano: 19 mar 2025, 19:44
Postao/la Kaunas
Prvi put uzeo dizela pa odma jedno pitanje za ove malo iskusnije.
Koji je najbolji nacin da se propuse dpf, koja brzina, obrtaji, koliko cesto i sve to?
I kako da znam kad auto sam radi regeneraciju, koji su znakovi za to? Ventilator mi radi par minuta nakon gasenja auta, procitao sam da je moguce u tom slucaju da je prekinuta regeneracija a nemam pojma ni da je pocela. :mrgreen:

Re: Automobili, motori...

Postano: 19 mar 2025, 20:31
Postao/la Centre forward
Kad radi regeneraciju digne malo obrtaje, motor je bučniji i povećana je potrošnja. Nekad se zna desiti i da motor malo trza. U takvim situacijama najbolje je, ako uslovi dozvoljavaju, u trećoj ili četvrtoj mu dati malo veći gas nekih desetak minuta. Ono, da mu pomogneš.

Jednom prekinuti regeneraciju je OK, sve poslije može napraviti problem. Takodje poslije agresivnije vožnje i regeneracije ostavi auto upaljeno koji minut. Naglo gašenje, kad je temperatura turbine i vitalnih dijelova motora više stotina stepeni celzijusa je smrt za motor.

Re: Automobili, motori...

Postano: 21 mar 2025, 07:58
Postao/la Asteriks
Prije trideset godina predstavljen je ESP: Sve je krenulo kao ideja Mercedesovog inženjera koji je sletio s ceste!

Trebao je to biti sasvim uobičajeni testni dan na zaleđenim cestama Švedske gdje smo testirali ABS na Mercedes E klasi W124. Bila je to ravna cesta pokrivena snijegom, a onda sam se od jednom našao u jarku pored nje. Srećom nisam udario u drvo, ali kako sve sve to dogodilo ne znam! Znam da je mi je to bila vrlo neugodna situacija pred kolegama. I dok sam tako čekao da dođe vučna služba i izvuče mi auto iz snijega vrtio sam različite scenarije u glavi. Tako me mučilo i jedno važno pitanje: imam ABS koji sprečava blokiranje kočnica, a što bi se dogodilo kad bi s njim uparili još i neki sustav poput žiroskopa koji bi minimizirao skretanje automobila u kritičnim situacijama kakva se meni dogodila? Bila je to životna priča Mercedesovog inženjera Franka Wernera Mohna čija je osobna nezgoda s automobilom dovela do otkrića sustava za elektronsku kontrolu stabilnosti (ESP) – revolucionarnog elektronskog pomagala kojeg već od 2014. ima serijski svaki novi automobil na europskom tržištu.

Na ESP sustavu Werner Mohn radio je zajedno sa Antonom van Zentenom iz Boscha, a koji je naposlijetku i pokupio većinu slave. Razvoj ESP-a trajao je više od desetljeća, a interesantno je zapravo da su Bosch i Mercedes svaki za sebe tijekom osamdesetih radili na razvoju ovog sistema. Bosch je krenuo s razvojem u lipnju 1983. kada je odlučeno da će razvoj biti baziran na senzorima i aktuatorima koje koriste ABS i TCS, uz i razmatranje potencijala laserskih žiroskopskih senzora. Interesantan podatak biti će da je u razvoju Bosch koristio 16 bitni Intel 8096 mikrokontroler koji je inicijalno služio u Fordu za motorni menadžment. Mercedesovi inženjeri su također bili uvjereni da je potrebno u budući ESP integrirati žiroskop. Oni su za eksperimentiranje uzeli žiroskopski senzor iz balističkog projektila SCUD koji je imao adekvatnu brzinu obrade potrebnu za testni automobil. I za Bosch i za Mercedes glavni problem je bio visoki trošak proizvodnje te su stoga odlučili potražiti partnere. Na zajedničkom sastanku 1992. sasvim su slučajno otkrili da rade ista istraživanja i da su zapravo na istim razvojnim postavkama. Ubrzo je donesena odluka da se dva razvojna tima spoje u jedan gdje će ipak glavnu riječ imati Bosch.

Bosch je brzo definirao cilj ESP-a – da uz funkcije ABS-a i TCS-a, bude na pomoći vozaču da zadrži vozilo cesti u smjeru koji je vozač izabrao. Novi sustav je stoga morao maksimalno uskladiti stvarno ponašanje vozila sa željom vozača. Signali sa papučice gasa, tlaka kočnica i senzora kuta upravljača omogućili su mjerenje želje vozača. Za određivanje stvarnog kretanja vozila, postojale su pak informacije senzora za brzinu kotača, bočno ubrzanje i brzinu skretanja oko vertikalne osi. U normalnim situacijama vožnje vozilo slijedi smjer koji vozač želi, ali u većini slučajeva vozač nema iskustvo potrebno za one kritične situacije u kojima smjer kretanja vozila previše odstupa od smjera njegove uzdužne osi. Ako je to odstupanje, poznato kao kut bočnog klizanja, veće od 10 ili 15 stupnjeva, vozač s prosječnim iskustvom više ne može kontrolirati vozilo. Bosch je uspio svojim rješenjem upravo taj bočni kut klizanja smanjiti na kontroliranu razinu pomoću elektronske kontrole stabilnosti.
Nakon što je ESP prvotno predstavljen javnosti na testnoj stazi u švedskom Arjeplogu u ožujku 1994. u ljeto 1995. sistem je premijeru doživio i u automobilu. Dok je S klasa W140 ESP nudila uz doplatu, elegantni i prestižni Mercedes Benz S 600 Coupe (C 140 E60) bio je prvi automobil na svijetu sa serijski ugrađenim ESP sistemom. Ubrzo je ESP postao i dodatna opcija za novu E klasu W 210, ali u iduće dvije godine Bosch je isporučio tek minornih 90.000 primjeraka ESP sistema. Bilo je to jako daleko od demokratizacije ove značajne automobilske inovacije.

Prekretnica je bila 1997. godina kada se ponovno dogodila Švedska. Novinari švedskog časopisa Teknikens Värld u listopadu 1997. izvode s novom Mercedes A klasom test izbjegavanja losa pri brzini od 60 km/h i pri čemu se automobil neočekivano prevrnuo! Nakon što su isti test zahtjevnog slaloma ponovili i njemački novinari s istim rezultatom, u Stuttgartu je zazvonilo zvono za uzbunu. Isporuka A klase zaustavlja se na 12 tjedana kroz koji period će pred inženjerima tvrtke biti jedan od najizazovnijih zadataka u novijoj povijesti marke. Ponuđeno rješenje bila je serijska ugradnja ESP sistema u sve modele A klase uz i korekcije podvozja s ovjesom. U veljači 1998. novinari su pozvani u Barcelonu kako bi testirali A klasu na testu izbjegavanja losa, a koji će ista ovaj puta položiti sa odličnim uspjehom! Od tada je test izbjegavanja losa postao i standardni postupak ispitivanja novih modela automobila u fazi razvoja. Mercedesov problem ubrzo je postao i problem Boscha koji je odjednom morao udeseterostručiti proizvodne kapacitete! Samo je Mercedes 1998. tražio isporuku 250.000 jedinica ESP-a!

Na tako velikim serijama padala je i cijena, a prednosti ovog sigurnosnog sistema već su uvidjeli i ostali automobilski konkurenti. Američka NHTSA ubrzo je provela i šestogodišnju studiju analizirajući više od 40.000 sudara. Studija je pokazala da automobili opremljeni ESP-om imaju 35 posto manju vjerojatnost da će sudjelovati u sudaru i imali su 30 posto manju vjerojatnost da će sudar rezultirati smrtnim posljedicama. Kod SUV vozila s ugrađenim ESP-om taj rezultat je iznosio čak 67 posto, dok su 63 posto bile manje šanse smrtonosnog sudara! Dokazano je da ESP može spriječiti i do 80 posto svih nesreća čiji je neposredni uzrok proklizavanje vozila. Ti su podaci odavno zastarjeli, ali milijuni života su u međuvremenu spašeni. Uz sigurnosni pojas i zračni jastuk, ESP je postao jedan od najvažnijih čuvara života u našim automobilima!

Re: Automobili, motori...

Postano: 24 mar 2025, 17:24
Postao/la Centre forward
Za miran sann, umjesto Lise Ann.


Re: Automobili, motori...

Postano: 25 mar 2025, 15:06
Postao/la enobarca
Jel imao ko iskustva sa ovim premium osiguranjem, dali najbolju ponudu za ful kasko, nisam cuo za njih do danas.

Re: Automobili, motori...

Postano: 27 mar 2025, 23:55
Postao/la Saurman
Danas je vrhunac tehnolgije zakucati tablet od 20 inča na instrument tablu i reći ulazimo u nova doba.Ima li išta ružnije sve djeluje nezgrapno vještački bez ukusa i stila.

Re: Automobili, motori...

Postano: 28 mar 2025, 10:19
Postao/la Adi33
Pozdrav ljudi :)

Može li mi neko iz iskustva reci o Golf VII 2.0 TDI (110kwh), DSG mjenjač. Auto je 2015 godište. Koje su mu mane? Auto je poprilično malo prešlo za naše tržište (140 k) .

Re: Automobili, motori...

Postano: 28 mar 2025, 11:49
Postao/la tabba77
enobarca je napisao/la:
25 mar 2025, 15:06
Jel imao ko iskustva sa ovim premium osiguranjem, dali najbolju ponudu za ful kasko, nisam cuo za njih do danas.
Najbitnija ti je NNC u ponudi. Svako osiguranje je u pet deka.

Re: Automobili, motori...

Postano: 28 mar 2025, 13:23
Postao/la Asteriks
slika

Re: Automobili, motori...

Postano: 28 mar 2025, 13:31
Postao/la Murga
Tesle ni na vidiku. Eto sta je uradio svojim potezima. Sad je sansa ostalima da ulete i uzmu dio trzista, jos ako naprave nesto kvalitetno, tesko da ce se Tesla oporaviti u skorije vrijeme. Mercedes i BMW ce gledati da budu ti koji ce napredovati u evropi, uz naravno VW. Mercedes vec radi na tome da imaju rivala za model 3, koji bi trebao da bude kako prognoziraju iste cijene.

Da dodam, kvalitet Tesle i nije nesto, najvise misleci na interijer, ali su ljudi bili OK s tim jer su bili pristupacni kad se kupuje uz dodatno financiranje vlade.

Re: Automobili, motori...

Postano: 28 mar 2025, 14:04
Postao/la Asteriks
Murga je napisao/la:
28 mar 2025, 13:31
Tesle ni na vidiku. Eto sta je uradio svojim potezima. Sad je sansa ostalima da ulete i uzmu dio trzista, jos ako naprave nesto kvalitetno, tesko da ce se Tesla oporaviti u skorije vrijeme. Mercedes i BMW ce gledati da budu ti koji ce napredovati u evropi, uz naravno VW. Mercedes vec radi na tome da imaju rivala za model 3, koji bi trebao da bude kako prognoziraju iste cijene.

Da dodam, kvalitet Tesle i nije nesto, najvise misleci na interijer, ali su ljudi bili OK s tim jer su bili pristupacni kad se kupuje uz dodatno financiranje vlade.
Gledajući segment čisto električnih vozila, Tesla je u februaru ponovo bila lider sa svoja dva modela ispred ID.4 i ostalih.
slika
Jedan od faktora pada potražnje su Muskova politička žongliranja.

Ali, napravili su ono što niti jedan proizvođač elektro vozila u EU nije uspio, tačnije jedno vrijeme biti konkurentan SUS motorima.

Re: Automobili, motori...

Postano: 28 mar 2025, 20:23
Postao/la Huske
Adi33 je napisao/la:
28 mar 2025, 10:19
Pozdrav ljudi :)

Može li mi neko iz iskustva reci o Golf VII 2.0 TDI (110kwh), DSG mjenjač. Auto je 2015 godište. Koje su mu mane? Auto je poprilično malo prešlo za naše tržište (140 k) .
Kao i svaki Golf greške nema. Čestitam unaprijed, jer si odabrao najbolje auto, ma šta neko rekao.
Kilometri se ne gledaju, niko ne zna šta je istina, a on mora biti kao nov. Ako jeste nema tu dileme. Golfovi od MK6 pa nadalje su beton kvalitetne izrade, rijetko koje auto možeš vidjeti sa 10-15 godina starosti da bude u tako dobrom stanju NOVO. I pritom da nema mirisa starosti i plastike, nego miriše kao novo, ali pazi naravno mora biti jaka oprema, alkantara koju vw redovno stavlja u Golfa od MK6 pa do danas u najjače pakete opreme Highline MK6 i MK7, te Style MK8. Ovi početni paketi Trendline, Comfortline, Life itd qurcu ne valjaju, i to auto ne valja iako je Golf.
Saurman je napisao/la:
27 mar 2025, 23:55
Danas je vrhunac tehnolgije zakucati tablet od 20 inča na instrument tablu i reći ulazimo u nova doba.Ima li išta ružnije sve djeluje nezgrapno vještački bez ukusa i stila.
saurman stari ne bih se baš složio. Puno je tu novih tehnologija: ovjes, upravljivost, motori, udobnost, izolacija, svijetla, osvijetljenje, pomoć pri vožnji itd..., samo od novinara niko nema prava osjetila i da uđe dublje u tematiku pa stvarno ispriča šta je to novo. Nego se oni uhvate ekrana i nebitne priče, naslona za ruke, cup holdera, otvora za skije, zapremine gepeka itd. te naravno dizajna koji je subjektivni doživljaj, o tome se ne raspravlja.
A ti ekrani u premium kategoriji, radi se o nevjerovatnoj rezoluciji i responzivnosti, rekao bih vrh današnje tehnologije, a onda taj minimalizam otvara mogućnost za više prostora u kabini. ne bih rekao da je loša stvar, stvarno je jednostavan interfejs i sve ide lahko. ne mogu reći za sve proizvođače, jer npr. neki su start stop sistem ubacili duboko u postavke, i zamisli koji smor svaki put tražiti 5 klikova da isključiš tu napornu opciju.

A da se neko sjeti reći nešto korisno. npr da je E46 iz 2002 imao kapacitet rezervoara više od 60l, a G20 iz 2020 samo 40l, za više je doplata. E te stvari treba znati pomenuti, ali kao i u svakoj branši znanje nije bitno, široke mase su kao ovce.