Znas da niko od likova koji su radili Witcher trilogiju nije ostao u timu i da je rade na Unreal 5 sto znaci prosjek grafiku,uzasan lag,stuttering,i sve to u sa uzasnim performansama uz bruku bugova?
Ako neko zeli hard core gaming iskustvo kakvo AAA gaming ne moze ponuditi neka skine STALKER GAMMU.
Re: Igre - Kako, gdje, šta...?
Postano: 03 jul 2025, 20:46
Postao/la Sheyi
15. juli stize Stronghold Crusader Definitive Edition
Znas da niko od likova koji su radili Witcher trilogiju nije ostao u timu i da je rade na Unreal 5 sto znaci prosjek grafiku,uzasan lag,stuttering,i sve to u sa uzasnim performansama uz bruku bugova?
Ako neko zeli hard core gaming iskustvo kakvo AAA gaming ne moze ponuditi neka skine STALKER GAMMU.
Grafika bukvalno najmanje bitna u citavoj trilogiji
Znas da niko od likova koji su radili Witcher trilogiju nije ostao u timu i da je rade na Unreal 5 sto znaci prosjek grafiku,uzasan lag,stuttering,i sve to u sa uzasnim performansama uz bruku bugova?
Ako neko zeli hard core gaming iskustvo kakvo AAA gaming ne moze ponuditi neka skine STALKER GAMMU.
Grafika bukvalno najmanje bitna u citavoj trilogiji
Slazem se. Al uzitak igranja igre bez stutteringa i laga u bar 60 fps je bitan a to na bilo kojoj Unreal 5 igri je nemoguce. Taj engine bukvalno unistava industriju.
A na sve to CD project je napustilo sve sto je bilo kompetentno od developera. I na sve to Ciri main lik....
Tako da ne znam na osnovu cega je to najiscekivanija igra ikad.
Slazem se. Al uzitak igranja igre bez stutteringa i laga u bar 60 fps je bitan a to na bilo kojoj Unreal 5 igri je nemoguce. Taj engine bukvalno unistava industriju.
A na sve to CD project je napustilo sve sto je bilo kompetentno od developera. I na sve to Ciri main lik....
Tako da ne znam na osnovu cega je to najiscekivanija igra ikad.
Ma meni su prica, dijalozi, muzika i gameplay u witcheru jednostavno toliko ispred da mi grafika nije igrala toliku ulogu, ne razumijem se u te stvari ko ti vidim, al ne mislim da ce biti fijasko sto se tice grafike.
Ciri meni ne smeta kao glavni lik, bilo je meni i u trojci zabavno igrati sa njom. Dobro, meni je subjektivno najiscekivanija, mozda sam tako trebao napisati, vise ovo jedva cekam nego GTA VI npr
Re: Igre - Kako, gdje, šta...?
Postano: 04 jul 2025, 14:57
Postao/la hazarder
Nikada više za našeg života neće bit' napisan questline kao Bloody Baron il' Hearts of stone al' da se čvrka čeka, to svakako. Engine je relativno mlad i optimizuje se s vremenom tako da sumnjam da će 60 fps na 1440p i pristojnom računaru biti nedostižno. Ovi što nekakav 4K ganjaju na 27 inčnim monitorima ionako ne zaslužuju da dišu zrak.
Nikada više za našeg života neće bit' napisan questline kao Bloody Baron il' Hearts of stone al' da se čvrka čeka, to svakako. Engine je relativno mlad i optimizuje se s vremenom tako da sumnjam da će 60 fps na 1440p i pristojnom računaru biti nedostižno. Ovi što nekakav 4K ganjaju na 27 inčnim monitorima ionako ne zaslužuju da dišu zrak.
Ne optimizuje se jer je optimizacija U5 nemoguca. Engine je baziran na blueprintovima kako bi se ubrzao development. Uz to famozni naniti i lumen dodatno pogorsavaju stvar. U Stalkeru 2 izvori svjetlosti poput rucne baterije ne bacaju sijene,A life ne postoji,uz ostale krupne probleme. Nebitno koliko fps imas lag/stutter je tu toliko da sa 130 fps felling kada nisanis je kao 30. I sto je najgore osjeti se i u igrama treceg liga. U5 ima toliko jaku reklamu da je fascinantno koliko Epicov lobi doseze i raja pada na CGI trailere...
Re: Igre - Kako, gdje, šta...?
Postano: 15 jul 2025, 12:21
Postao/la Jabroni
Pa i cetvorka ti je na blueprintima bazirana, ne samo petica. Svakako u oba imaš opciju da pišeš direktno C++
Pa i cetvorka ti je na blueprintima bazirana, ne samo petica. Svakako u oba imaš opciju da pišeš direktno C++
Da,ali u puno manjem obimu i nije imala pseudo tehnologiju poput lumena i nanita pa i bez tog su imale sijaset problema i trebale x patcheva da ih se prepravi.
U C++ 90% developera danas ne zna radit a i da znaju niko nece otvarati blueprint i prepravljati ga jer je to dupli posao.
Re: Igre - Kako, gdje, šta...?
Postano: 17 jul 2025, 14:31
Postao/la Bundesliga
Unreal Engine je uvijek bio stutterovano smeće.
Re: Igre - Kako, gdje, šta...?
Postano: 17 jul 2025, 15:55
Postao/la Neutral
Heroes olden era jos nije izasao. Da stave 100 eura uzeo bi ga. Hype za igru je ogroman za old school gejmere.
Homm 3 neprevazidjen i upravo se novi gejm bazira na orva tri dijela te peticu.