Automobili, motori...

Teme koje nemaju veze sa sportom

Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88

Vozim...

Dizel
84
60%
Benzin
30
21%
Plin
4
3%
Hibrid
2
1%
Elektro vozilo
1
1%
ništa ne vozim :(
20
14%
 
Ukupno glasova: 141

Avatar
ŠB_Fidelis
Postovi: 5886
Pridružen/a: 21 feb 2009, 04:16
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la ŠB_Fidelis » 16 jun 2013, 13:54

secer je napisao/la:mozda si u pravu sto se tice klasikanera, njih svakako ne pratim.
ali, kad su u pitanju paradni primjerci tj. teski sportasi, svi testovi kazuju da amg dobrano sije bmw-ove i audijeve predstavnike.
Nije ni to bas istina, al eto, dovoljno vidjeti usporedbu M3, S4 i C63 AMG aktualnih klasa, mislim da su cak ne tako davno bili i na Top Gear-u, cisto da spomenem posto nasi ljudi ovdje vole datu emisiju.
Jednostavno ima nesto u tom M segmentu u BMW-u, sve su to vrhunska vozila kojima ce tesko netko naci manu i svaki za sebe je klasa i nezahvalno je to rangirati, ali ipak kompletni dojam i dinamika - BMW. M je cisto sportsko vozilo orijentirano vozacu na prvom mjestu, primarno vozna dinamika, handling, sirovost i performans, AMG je vise kultiviranije, ravna crta snaga (gdje im je jedina istinska prednost, alil dzaba pusta snaga ako nema vozne dinamike M-a) i udobnost. Na kraju dana, sve tri divizije prave nevjerovatna vozila, sto se tice ///M i AMG, ta dva stila su potpuno razlicito orijentirana iako sa istim high end ciljem, a posto ja osobno volim vozila bazirana na vozaca primarno i cisti sportski osjecaj, onda tu nema dileme o izboru nikakve.
Zadnja izmjena: ŠB_Fidelis, dana/u 16 jun 2013, 14:10, ukupno mijenjano 2 puta.
...Život za Široki...

Avatar
ŠB_Fidelis
Postovi: 5886
Pridružen/a: 21 feb 2009, 04:16
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la ŠB_Fidelis » 16 jun 2013, 13:58

bavarian_bk je napisao/la:E narode imam jedno pitanje, ako bi ko znao odgovoriti.

Danas sam išao na malo dalji put i pri povratku, osjetim da mi je motor počeo malo više se čuti tj. "brujiti " više negdje između 1300 i 1800 obrataja, i to kad dodajem gas u tom intervalu. Planiram sutra odvesti mehaničaru da vidim da nije šta ozbiljnije ali ako ima neko onako, da ima iskustva s tim, šta bi moglo biti.
Inače, Passat 1.9 TDI 2004. godište. Do sada je radio perfektno, ništa se nije čulo do danas.
Nisam mehanicar, ali ako si radio nesto na mjenjacu moglo bi imati veze s tim jer se malo poremeti dinamika promjene brzina sto utjece vise na niske obrtaje.
...Život za Široki...

Avatar
Kevin
Postovi: 5994
Pridružen/a: 25 okt 2008, 00:54
Lokacija: Hercegovina
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Kevin » 16 jun 2013, 13:58

ŠB_Fidelis je napisao/la:
secer je napisao/la:mozda si u pravu sto se tice klasikanera, njih svakako ne pratim.
ali, kad su u pitanju paradni primjerci tj. teski sportasi, svi testovi kazuju da amg dobrano sije bmw-ove i audijeve predstavnike.
Nije ni to bas istina, al eto, dovoljno vidjeti usporedbu M3, S4 i C63 AMG aktualnih klasa, mislim da su cak ne tako davno bili i na Top Gear-u, cisto da spomenem posto nasi ljudi ovdje vole datu emisiju.
Jednostavno ima nesto u tom M segmentu u BMW-u, sve su to vrhunska vozila kojima ce tesko netko naci manu i svaki za sebe je klasa i nezahvalno je to rangirati, ali ipak kompletni dojam i dinamika - BMW.
slažem se..
moj sljedeći cilj akobogda je BMW
slika

ili

slika
HKK ŠIROKI - Ponos Hercegovine ® NK ŠIROKI BRIJEG

Avatar
secer
Postovi: 2745
Pridružen/a: 19 okt 2008, 09:16
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la secer » 16 jun 2013, 17:41

ŠB_Fidelis je napisao/la:Nije ni to bas istina
ma nemoj :) ono sto si napisao, napisati moze bmw fanatik i niko vise.
bmw m3 nema sanse protiv c63 amg, bez obzira u cemu ih poredili.
dakle, govorili mi o hendlingu, ubrzanju (jesi li znao da mu amg na 200 metara uzme 2 duzine?), hendlingu, prostoru ili komforu. i ono sto je najvaznije: ispod amg-ove karoserije cuci monstrum zapremine 6.2 litra - maltene neograniceni kapacitet, pa su i mogucnosti gotovo neogranicene tj. serijskih 517 ks mozemo nadograditi i dobiti nesto sto je dobio brabus kada je napravio svog ´rocket-a´ sa nevjerovatnih 800 ks.
i za kraj cu reci da licno vozim ´sezdesettrojku´ i iz iskustva kazem da nijedan bmw nije imao ni truncicu sanse.
ako mislis da klasicni m3 moze parirati, mozemo kljuceve na stol, pa nek´ pukne gdje je usko.
ps.
naivno je sto si uz ova dva giganta ugurao audija s4. ako audi u svojoj stali ima nesto sto moze parirati, onda je to rs4, nikako s4. ;)
vido, lajkovo, da **** i mogu da umrem XD

film i kinematografija - tema gdje ne postoji vlastito misljenje, samo klaretovo i pogresno!

Avatar
Citizen-X
Postovi: 5305
Pridružen/a: 19 dec 2008, 17:20
Lokacija: Nizguzovići kod Niodaklevaca - Ni'djezemska
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Citizen-X » 16 jun 2013, 17:44

nisam znao da su forumasi toliko bogati pa iz rukava samo ispadaju auta od 60-70-100 000 maraka alal vera šinko ;) :lol:

sve sami milioneri.... :roll: :lol:

nego - imate li pojma koje je ovo auto :mrgreen:

slika
....ima Bosne begler-beze, bilo je i prije vas, bice je i poslije vas.....

Avatar
ŠB_Fidelis
Postovi: 5886
Pridružen/a: 21 feb 2009, 04:16
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la ŠB_Fidelis » 16 jun 2013, 17:52

Cini ti se.

To o ubrzanju vec pojasnih gore u postu, to je straight line acceleration primarno i naravno da je brzi, sto je logicno kad skontas kakav motor ima u sebi i koliku prednost u HP i NM, pa bila bi sramota da tu gubi bodove. To ti je hot rod vs. track pitanje. M3 je na stazi ostriji, rafiniranije je vozilo s vise preinaka i paznje na takve detalje i to je to, handling ta dva auta jednostavo ne mozes usporedjivati i grijesis ama bas svaki put kad to napravis.

Ti se ne moras slagati s tim, odnosno prihvacam da ti je subjektivno bolji jer to i sam preferiras i vozis i to je sasvim OK, ali to sto ti navodis kao prednosti su ujedno u jednu ruku i nedostaci jer AMG-u i jest poanta cisto ugurati sto veci motor u karoseriju uz minimalan broj daljnjih korekcija, mahom baziranim na ovjesu plus napraviti dovoljno downforce-a na ionako tesko vozilo da kompenzira visak KS. I to je ugrubo (naglasavam : ugrubo) to.
M segment (i to je ono sto ja najvise cijenim u svemu tome) je nesto puno vise od toga, to je sportski inzinjering u potpunosti, do najsitnijih detalja vozila, a ne samo napraviti veliki motor i ugurati ga u karoseriju te podesiti ovjes, i to nije neki BMW fanatizam nego obicna cinjenica, nisam ja nikakav fan boy da mi spocitavas price na tu foru, uostalom trenutacno vozim Audi i volim vozila opcenito, narocito ove Njemacke vrhunske primjerke, a u liniji posla sam trenutacno (dealership) da sam se navozao auta i auta, pa tako i Mercedesa i ostalih, tako da imam sigurno vise iskustva nego vecina i nema mi sta tko pricati o ovim usporedbama, to su sve top line sportske izvedbe sto ja osobno ne volim bas usporedjivati inace i vise je stvar subjektivne preferencije nego usporedbe, no eto BAS kad me tjeras da usporedjujem...

Taj C63 AMG ce uvijek biti brzi (straight line acceleration) i komforniji (sto sam i sam takodjer rekao u postu, jer to je takvima bitnije od cistog sirovog osjecaja) od M3, ali NECE imati bolji handling (ponovno, nije moje misljenje nego cinjenica), nece biti brzi na zavojitoj cesti (stazi), opcenito sportski osjecaj vozila i bolju vozacku intuitivnost od M3ce jer to je M filozofija, i ona se razlikuje od AMG filozofije. Dovoljno je staviti ih na ''cirkularnu pistu'' i to i vidjeti, to o cemu ti pricas je cista voznja po auto putu primjerice ili drag race tako da ne sumnjam da zato imas takvo misljenje jer su ti takva i iskustva, ali to su dvije potpuno razlicite kategorije.

M3 je i u prethodnoj generaciji bio sveukupno bolji. Cinjenica.

RS4 je cisti lapsus, usporedjivao sam ta dva gore vozila primarno pa je samo usput spomenut.


" onclick="window.open(this.href);return false;

Nelos video s tom poantom.

Malo kad skontas koliku prednost ima ovaj C63 po tech specs, shvatis moju, a i njihovu, poantu na kraju videa, kao i track times.


" onclick="window.open(this.href);return false;

Ista stvar.


http://www.caranddriver.com/comparisons ... upe-page-2" onclick="window.open(this.href);return false;

Takodjer. Ista stvar.


M3 je i u ovoj generaciji sveukupno bolji.


No, kao sto rekoh, ti usporedjuj ako ti se da, ali to u konacnici zaista NIJE za usporedbu zbog razlicitog pristupa i filozofija, i to su oboje vrhunske izvedbe s kojima covjek ne moze pogrijesiti nikako, no ja bih osobno uvijek izabrao ovaj M3 jer je napravljeno od vozaca, za vozaca, sto bi se reklo, i to je M filozofija voznje, i za razliku od AMG-a ne ide primarnom logikom stavi u njega sto veci motor pa cemo onda shodno tome praviti preinake.

Ako vec ja, unatoc svojoj domeni rada i iskustvu, ne znam o cemu pricam, valjda znaju makar ljudi koji zaradjuju puno vise od mene na racun toga.
Zadnja izmjena: ŠB_Fidelis, dana/u 16 jun 2013, 18:22, ukupno mijenjano 1 put.
...Život za Široki...

Avatar
secer
Postovi: 2745
Pridružen/a: 19 okt 2008, 09:16
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la secer » 16 jun 2013, 18:22

Citizen-X je napisao/la:sve sami milioneri....
trebas bit milioner da bi si priustio auto od 30-ak hiljada eura :) bez komentara.

siroki, previdio si jednu ´sitnicu´ - ubrzanje, a sto je, slozit cemo se, ono najvaznije kod tih sportasa.
dakle, zanemarujes da amg tu bmw-ovu perjanicu vec na 200 m uzme za 2 duzine?
iako bi na ovom mjestu trebali zavrsiti sa poredjenjima, otici cu jos jedan korak i prebaciti se na bmw-ov teren.
dakle, uzmemo li u obzir ´cinjenicu´ da je m3 najjaci u krivinama, logicno je da u ovim gradskim trkama amg ne bi trebao imati realnih sansi.
e sad govorim iz iskustva, pa kazem da je i na tom terenu amg daleko iznad.
prije 2 sedmice imadoh ´okrsaj´ sa m3 (420 ks). bas me zacudilo da ga je vec na 120 km/h (grad, ostra lijeva krivina) pocelo izbacivati te da je morao kociti. dakle, tamo gdje sam ja dodavao gas, on je kocio.
toliko o njegovoj dominaciji u krivinama.
vido, lajkovo, da **** i mogu da umrem XD

film i kinematografija - tema gdje ne postoji vlastito misljenje, samo klaretovo i pogresno!

Avatar
ŠB_Fidelis
Postovi: 5886
Pridružen/a: 21 feb 2009, 04:16
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la ŠB_Fidelis » 16 jun 2013, 18:29

Ne vidim zaista po cemu je najvaznije kod tih sportasa to ubrzanje na stotinu, dvjesto metara ravne linije? Sta ti to znaci, brzi si od jednog semafora do drugo? Po meni je to smijesno jer usporedjujes nesto sto ima 50 posto vise obujma vozila i okretnog momenta, i hvalis se kako je brzi na 200 metara.
Upravo tu demonstriras moju poantu (koju sam vise puta naveo) razlicitih filozofija i pristupa te dvije kuce. Kad AMG nagura u njega toliki motor, naravno da ce biti brzi u ravnoj liniji, ali je cinjenica da nece na stazi jer M Sport puno vise pozornosti samom vozilu pridaje, podesenosti/orijentiranosti vozacu i sirovom osjecaju voznje, a kad sagledas sveukupno sve te karakteristike i odvagas neke stvari, onda dodjes do konkluzije do koje su vec dosli ljudi koji su kudikamo strucniji u tome od mene ili tebe, a njihovo misljenje se zna, tako da se tvoje ipak svodi samo na tvoje subjektivno i ''brzi sam za dvije duzine auta na pravcu'' logiku.

Taj tvoj primjer : Nigdje veze. Tu faktor moze imati potrosni materijal njegovog vozila, odnosno neistovjetni uvjeti, kao i sami vozac, i ti iz toga izvuces da tvoje vozilo ima bolji handling, sto jednostavno receno nije istina jer bi inace bio lagano pobjednik na track testu. A nije. Dapace.
Kao sto rekoh, kad ih das profi vozacima u istovjetnim uvjetima i na sveukupno testiranje (a ne samo pravocrtna ubrzanja), pobjednik, iako s minimalnom razlikom, se vec isprofilirao, a to nije C63 AMG, sto ne znaci da je ista manje impresivno vozilo ili da ga bilo tko, pa i ja, ne bi volio imati u kolekciji, ako smatras da ga omalovazavam na taj nacin, vise si ti fan boy Mercedesa nego ja BMW-a po svemu navedenom ovdje. Gore navedeno su jednostavno cinjenice posto me sam tjeras na usporedbu, iako u startu gubis tu raspravu.

Eto, toliko, da zavrsimo pricu o tome. ;)
Zadnja izmjena: ŠB_Fidelis, dana/u 16 jun 2013, 18:34, ukupno mijenjano 1 put.
...Život za Široki...

Avatar
Neutral
Postovi: 38190
Pridružen/a: 19 nov 2008, 14:27
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Neutral » 16 jun 2013, 18:32

Ulažemo po 100KM na kladionici pa smo se tako obogatili ;)

Avatar
secer
Postovi: 2745
Pridružen/a: 19 okt 2008, 09:16
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la secer » 16 jun 2013, 18:51

ŠB_Fidelis je napisao/la:Ne vidim zaista po cemu je najvaznije kod tih sportasa to ubrzanje na stotinu, dvjesto metara ravne linije?
pa valjda zato sto se radi o sportasima cija je primarna namjena trka.
ŠB_Fidelis je napisao/la:Po meni je to smijesno jer usporedjujes nesto sto ima 50 posto vise obujma vozila i okretnog momenta, i hvalis se kako je brzi na 200 metara.
pa sto ga uopce poredis sa autom koje je klasu ispod. ;)
tu bmw-ovu trokolicu mozes porediti sa audijem rs4, jer mercedesu nije dorastao.
ŠB_Fidelis je napisao/la:ali je cinjenica da nece na stazi
iz prve ruke imam dokaz da hoce i na stazi. i da, licno me zaboli zasto je vozac tog bmw-a vidio auspuh i samo auspuh. cim je pristao da se utrkuje, logicno je da mu je auto bilo u top stanju.
da ponovim: ako poznajes nekoga ko furam m3, slobodno mozemo na stazu, a na njemu je da izabere hoce li to biti utrka preko recimo karaule, ili ce se odluciti za zatvorenu stazu.
ŠB_Fidelis je napisao/la:i sirovom osjecaju voznje
ovo je jedina bmw-ova prednost. znaci, daleko tvrdje auto koje radi na vecem br. obrtaja (radi se o gornjim granicama koje nemaju veze s cestom).
eto, toliko od mene na ovu temu.
vido, lajkovo, da **** i mogu da umrem XD

film i kinematografija - tema gdje ne postoji vlastito misljenje, samo klaretovo i pogresno!

Avatar
ŠB_Fidelis
Postovi: 5886
Pridružen/a: 21 feb 2009, 04:16
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la ŠB_Fidelis » 16 jun 2013, 19:03

Pa nije trka cisto pravocrtno kretanje od jedne do druge tocke, daj bolan, to je djetinjarija i izvlacenje jedine prave konkurentne prednosti van mase drugih parametara koje cine kompletnu sliku.
Audi RS4 je jos i ''najlosije'' auto od ta tri, daaj bolan, neozbiljan si sad vec, postaje pomalo providno da si ti ustvari taj koji se vodi favoritizmom cim nazivas nesto sto je u kategoriji ta tri vozila izasao kao pobjednik trokolicom, kao kakva uvrijedjena frajla.
Moja poanta je da se to vec istestiralo pod istovjetnim i profi uvjetima i svi relevantniji izvori su potvrdili ovo sto sam i sam rekao, ti tvoji primjeri su potpuno irelevantni u odnosu na to, toga moras biti svjestan.
Sad, ti mozes SUBJEKTIVNO smatrati drugacije jer ti je navedeno vozilo draze, to je sasvim OK kao sto rekoh, rijec je o vrhunskom vozilu gdje nijanse odlucuju konacni zbroj bodova da tako kazem, ali to ne odgovara cinjenicama koje su na mojoj strani, odnosno strani M3ce koja je, kad se sve sagleda, ipak malo bolje vozilo, a kao sto rekoh bilo je bolje vozilo i u prethodnoj liniji pa je C63 AMG htio to promijeniti uvodjenjem brutalne zvijeri ispod haube, no ipak za dlaku neuspjelo. Jebga, pomiris se vec s tim. U najmanju ruku, za utjehu imas vrhunsku vozilo u garazi svejedno.
Toliko i od mene na tu temu. ;)
...Život za Široki...

Avatar
secer
Postovi: 2745
Pridružen/a: 19 okt 2008, 09:16
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la secer » 16 jun 2013, 19:21

Pa nije trka cisto pravocrtno kretanje od jedne do druge tocke, daj bolan, to je djetinjarija i izvlacenje jedine prave konkurentne prednosti van mase drugih parametara koje cine kompletnu sliku.
cesta (moze i zatvorena staza) je jedina istina. tako da, ponuda jos uvijek stoji. nemas odgovora? naravno da nemas. i da, naravno da ne govorimo o pravolinijskom kretanju.
ŠB_Fidelis je napisao/la:nesto sto je u kategoriji ta tri vozila izasao kao pobjednik
gdje? u kojem testu? cekaj, znas li ti uopste o kojem autu govorim/pisem?
ako ne znas, radi se o c63 amg black series, a ne o njegovom prototipu iz 2008.godine koji je imao ´smijesnih´ 457 konjskih snaga. ako, pak, vjerujes da je bmw-ova ´trica´ kao pobjednik izasla iz dvoboja sa black series, onda te moram proglasiti neozbiljnim (u najmanju ruku nedovoljno informisanim).
ŠB_Fidelis je napisao/la:U najmanju ruku, za utjehu imas vrhunsku vozilo u garazi svejedno.
nemam. vozim mladjeg brata, jok black series.

[youtube][/youtube]
vido, lajkovo, da **** i mogu da umrem XD

film i kinematografija - tema gdje ne postoji vlastito misljenje, samo klaretovo i pogresno!

Avatar
nime_tm87
Postovi: 5664
Pridružen/a: 23 jun 2009, 13:08
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la nime_tm87 » 16 jun 2013, 22:56

E za ovo forum sluzi, svaka cast na fer i korektnoj raspravi sa mnogo argumenata, prezanimljivo za citati... svaka cast obojici...
AMG I M3 sta izabrati,mislim da bi mi to bila medju najtezim odlukama u zivotu i tada detalji odlucuju od covjeka do covjeka nekome ce se svidjeti ovo, nekome ono....

Avatar
ŠB_Fidelis
Postovi: 5886
Pridružen/a: 21 feb 2009, 04:16
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la ŠB_Fidelis » 17 jun 2013, 00:16

Vidi, rekoh vec dosta o toj temi da ne morimo ljude, nisi u pravu i to je to, odnosno u pravu si jedinog sa svog gledista na kojem inzistiras, a to je pravocrtno kretanje/ubrzanje vozila. Ovo prvo nije moje misljenje nego je jednostavno receno tako, a i jer sam ti vec dao odgovor (pa i odgovarajuce track testove najuglednijih testera u svijetu moto sporta danas u postu iznad koji to na razumljivom i ljudima bliskom primjeru i dokazuju) da M3ca na stazi izvlaci maksimum iz manjeg obujma motora i snage, i da je to ono sto ga cini posebnim - handling i ''driver's car''. Tebi se vise svidja sirova bHP prednost koju ima AMG kao drag racer. U redu, nikakav problem. Ali uporno odbijas prihvatiti neke stvari, OK ponovno, tvoja stvar, ali tvrdoglavost iznova pokazujes videom koji jos jedanput iskazuje pravocrtno kretanje vozila iako sam triput o tome pisao i pojasnio, i druga stvar : ni po cemu nije relevantna za konacni zbroj (ti uporno ne zelis shvatiti da je to samo jedan segment) svih karakteristika i faktora koji utjecu na krajnji sud jednog vozila, a kad to napravis, kao kompletnije (glupo je reci bolje) vozilo izadje M3. Ne mozes samo izvuci jednu stvar iz konteksta i reci ''evo, brzi je na 200 m'' i to je to.

Kao sto rekoh, to su vrh ponude sportasa i usporedbe su krajnje nezahvalne i pomalo nerealne jer je tesko usporediti nesto sto se u tehnickim detaljima dosta razlikuje i u startnom principu filozofije vozne dinamike, ali sveukupno gledajuci bas kad usporedjujes, odnosno kad inzistiras na tome, onda je i prethodna i sadasnja (klasicna) generacija M3ce ispred i prethodne (tu je izrazenija razlika) i sadasnje (ovdje je vec minimalna) AMG (klasicne) izvedbe i to je to. Black series s tim veze nema. Neces sad redom usporedjivati svaku zasebnu ediciju.
Zadnja izmjena: ŠB_Fidelis, dana/u 17 jun 2013, 00:25, ukupno mijenjano 1 put.
...Život za Široki...

Avatar
HZ_ilidzaa
Postovi: 5403
Pridružen/a: 21 okt 2010, 19:57
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la HZ_ilidzaa » 17 jun 2013, 00:23

Koliko se sjecam da onaj u top gearu rece da nije vozio bolje auto od c63 amgu svakom smislu cak je usporedjivao sa eksluzivnim automobilima. Licno bih prije mecku , jedina klasa u kojoj bmw otpuhuje konkurenciju je klasa 5ice. Neusporedljivo bolja od e klase.

Avatar
ŠB_Fidelis
Postovi: 5886
Pridružen/a: 21 feb 2009, 04:16
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la ŠB_Fidelis » 17 jun 2013, 00:27

Ali je u istom testu i dalje zavrsio iza M3 po vremenu, unatoc evidentnoj prednosti u HP i NM.

No ta prva recenica, to i jest moja poanta, to je necije subjektivno misljenje bazirano na vlastitom iskustvu i dojmu, nekome je i Golf avion u odnosu na masu vozila, a sad kad usporedjujes ovakva vozila, to je jako, jako tesko za napraviti i jako nezahvalno za raditi. Tu su nijanse vecinom i jedino sto moze napraviti je izvesti ga na stazu i stopati mu vrijeme i reci ''da, evo, za dlaku je bolji''. A to bolji, losiji, u tom segmentu ne znaci fakticki nista, tako da ne shvacam maltene uvrijedjenost secera gore ili odbijanje prihvacanja nekih stvari.
To sve i dalje ne znaci da netko moze pogrijesiti da izabere bilo sto od toga.
...Život za Široki...

Avatar
secer
Postovi: 2745
Pridružen/a: 19 okt 2008, 09:16
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la secer » 17 jun 2013, 08:08

nime_tm87 je napisao/la:AMG I M3 sta izabrati,mislim da bi mi to bila medju najtezim odlukama u zivotu
druze, vjeruj da ne bi. ako hoces sportaka, limuzinu i famelijarno auto u jednom, onda ces izabrati amg.
ako hoces auto s kojim mozes krenuti na put oko svijeta; ako zelis auto koje ce te kucirati do neke od evropskih zemalja iz kjeg ces izaci odmoran kao da si vozio neku lokalnu dionicu - amg je pravi izbor.
dodajem i to da bi se na tom putu sklanjao samo nekom od egzoticnih (poneki ferari, poneki lambo, pokoja korveta. dakle, ne svakom autu koje ima ferarijev ili lambov znak), dok bi istocnjacke trkace tipa nisan jeo za dorucak - bas kao i njemacku sabracu.
ps.
ako cemo vjerovati rezultatima zabiljezenim na nordschleife (nürburgring) i hockenheimu, amg je razbio m3 sa preko pola sekunde (nordschleife) te sa nevjerovatne 2 sekunde na stazi hockenheim.
vido, lajkovo, da **** i mogu da umrem XD

film i kinematografija - tema gdje ne postoji vlastito misljenje, samo klaretovo i pogresno!

Avatar
Citizen-X
Postovi: 5305
Pridružen/a: 19 dec 2008, 17:20
Lokacija: Nizguzovići kod Niodaklevaca - Ni'djezemska
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Citizen-X » 17 jun 2013, 09:05

:lol:
....ima Bosne begler-beze, bilo je i prije vas, bice je i poslije vas.....

Avatar
High
Postovi: 18541
Pridružen/a: 27 jun 2008, 17:25
Lokacija: Сɖϸɖѣє□о

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la High » 19 jun 2013, 16:40

Je l' ko vozao Audija A3 (dizel)? Kakvi su utisci i za koliko se love može naći ovakav auto? Gledah maloprije cijene ovih auta po PIK-u, ali nije mi taj sajt neki reprezent cijena i kvaliteta auta.
Ako u selo dođe bog kog seljaci nisu na vlastitim kolima dovukli, oguliće ga i pojesti mu džigericu i meso i oglodati kosti. A njegove crvene krpe razapeće na slavolucima.

Avatar
hodža
Postovi: 8651
Pridružen/a: 09 avg 2010, 00:15
Lokacija: Sarajevo
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la hodža » 19 jun 2013, 17:24

@ High
ŠB_Fidelis je napisao/la:Pa, moralo bi se moci oko nekih +-7000 naci ona prva linija facelift verzije oko 2000. godista i malo novije, klasicni 1.9 TDi, mislim da je to jedini dizelski motor za njega u ponudi, varijacije su samo u snazi, a motor je vrlo izdrzljiv. Ako se nadje model s nesto vise opreme tim bolje, a standard mu je da ima klima, elektricne podizace i sl. Tek kad je izasao dijelio je platformu sa Golf 4, odnosno dijeli platformu sa Golf 4, samo sto je jednostavno bolje napravljeno vozilo sa superiornijim voznim kvalitetama, preciznijim mjenjacem te boljom zvucnom izolacijom kabine, ali na facelift modelu je dodatno ovjes podesen, komforniji je i ljepse izgleda auto, kako god okrenes kvalitetnije je vozilo od Golfa, mislim da nije los izbor izmedju 6 i 8000 KM kome nije ruzna ona linija, tj., i da ga nadje u dobrom stanju. Meni je ruznjikav, ali je dobro auto. :)
;)
FORZA MARŠAL !!!

Odgovori

Natrag na “Diskusije”

Online

Trenutno korisnika/ca: FCB1986 i 5 gostiju.