Kad shvatiš koliko su DNF-ova imali pod onim smećem od Renoa, koliko im je Honda legla
Šamaraju kultne proizvođače
Moderator/ica: rio_Ferdy88
I pritom u nogometu u Austriji, Njemačkoj, SAD, Brazilu egzistiraju na sličnim načelima. Sustav! Ekstremni letovi itd. Smrti Mateschitza mislim da će Red Bull u sportu doživjeti pad, a u F1 bi ipak rivalstvo Ferrari-Mercedes ili Mclaren pobudilo najviše zanimanja.BocaJuniors1905 je napisao/la: ↑21 apr 2024, 13:28Jebote kakva organizacija, prodaju energetsko piće.
Kad shvatiš koliko su DNF-ova imali pod onim smećem od Renoa, koliko im je Honda legla![]()
Šamaraju kultne proizvođače
O ovome sam i ja skoro razmišljao. Red Bull, jedni od najvećih prodavača magle na planeti. Čovjek je došao na ideju , dobar marketing napravio i stvorio armiju blentovina koje kupuju to njegovo zaslađeno smeće koje košta 5€ po litri iako ima sličnih proizvoda koji koštaju 2/3/5 puta manje. A najjači su mi oni koji su išli na put od 500/1000 km i onda počnu vadit konzerve Red Bulla kao bez toga ne bi izdržaliBocaJuniors1905 je napisao/la: ↑21 apr 2024, 13:28Jebote kakva organizacija, prodaju energetsko piće.
Kad shvatiš koliko su DNF-ova imali pod onim smećem od Renoa, koliko im je Honda legla![]()
Šamaraju kultne proizvođače
Ovo donekle ima smisla jer je Hulk švabo, provjeren vozac sa iskustvom da uvijek daje feedback za development bolida, ostaje samo ko će biti main star, Sainz ili neko drugi.
Dokaz da ti ne treba konkurencija da razjebes nešto dobro, nego par debila koji će zaratiti unutar tima
I, kome da ga razvija? Zavrsenom Lewisu?
pa nisu ni mogli jer su imali jednostavno los motor, sto se i dan danas dobro vidi kroz Alpinu, ocito Reno nije dorastao ovome u ovoj hibridnoj eriakisarajevo92 je napisao/la: ↑30 apr 2024, 15:30imali su Neweya i ranije pa nisu mogli prismrditi Mecki godinama, tek kad su uzeli vise ljudi upravo iz Mecke poceli su dominirati
tako da Newey nije garant dominacije ili titula kao sto se ovdje predstavlja
Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 2 gosta.