Pa petak je, normalno da se poteglo.
Pa vidi, fakticki na svakom novijem njemackom vozilu moze se nesto potrgati i da kosta vise od 1000 KM, ako ce te bas tako zapasti. Koliko kosta set kvacila npr. za takvo vozilo, zamajac? Nije nesto puno jeftinije.
To su sve stavke koje utjecu.
Dobro rece secer, ako netko nece problema s tom turbinom ili sto vec, pa uzmi auto bez turbine eto.
Uzmi Renault Clio i veliki servis ti je 500 KM. Ali ne, svi bi VW, Audi, BMW, Mercedes, i prvo pitanje koliko trosi i koliki je servis, a auto 2005 nadalje. Pa nije to pravljeno kao u proslom stoljecu da traje 10 godina da mu samo ulje mijenjas fakticki.
Ne govorim ja nista za cijene tih dijelova, sve je to kako si rekao i postujem da ljudi vole znati konkretno koliko sta kosta, ali meni osobno je malo suvisna prica kad netko gleda tako neki VW, Audi, BMW, i sl., i pocne se pitati koliko mu kostaju dijelovi. Kosta. Za svako od njih. Ali isto tako kostat ce te i na novijim vozilima drugih marki, jer recimo za cijenu nekog 2010. Megane-a dobijes npr. dobijes Golf 5 2008. godista, a nije daleko ni Golf 6 osnovni model, oba, odnosno sva tri ce te kostati u servisu. Uzmi taj Megane novije generacije, pa nije mu nista jeftinije odrzavanje niti su mu jeftiniji dijelovi od te Golf 4ce npr, u prosjeku, ako ces odrzavati u ovlastenom servisu, a vecina vlasnika takvih vozila to preferira.
Molim te reci šta ovim hoćeš da kažeš.
Zar je puno na 50-100k km 400 KM?
Za Golfa 2 u toj situaciji ti treba 200KM.
Pa nista, hocu reci ako je nekome do jeftinog odrzavanja, odnosno ako mu je to primarna i jedina vodilja u kupovini vozila, onda nek ne gleda nista osim Golf 2.
Svako, ali svako novije vozilo (pri cemu mislim na vozila proizvedena u ovom stoljecu) ce ga kostati u odrzavanju. Svako. Naravno, necu sad usporedjivati BMW 5 sa Golf 5, primjerice, jer se radi o razlicitim klasama, ali nije ni ta 5ca upola jeftinija za odrzavati.
Ovo nikako nismo razumjeli?
Ponovno, sva novija vozila su relativno skupa za odrzavati, stvarno nisu tolike razlike, svi imaju te redovite intervale zamjena dijelova slicne, cijene vise variraju ovisno o tome da li ga odrzavas u ovlastenim ili neovlastenom servisu, nego ista drugo. Govorim o vozilima koja su u istoj klasi, samo razlicite marke, dakle necemo usporedjivati limuzinu sa hatchbackom, itd., mada nije razlika bas ni tolika koliko ljudi misle.
Također?
Resale value? Vozilo za koje kasnije mozes najvise dobiti novca, odnosno auto koje ce najbolje odrzati cijenu. Meni bi to bilo bitnije od cijene servisa. Znaci, govorim o novijim Audijima primarno (koji ujedno najbolje drzi cijenu), VW, itd. Ljudi se sokiraju kad kupe npr. Renault Clio s 4 vrata i sl. i plate ga, lupam, 13500 KM. Kad mu za dvije, dvije i nesto sitno godine kazes da vrijedi 8000 KM, frapira se.
nime_tm87 je napisao/la:ŠB_Fidelis je napisao/la:Ja, znaci ja, ne bih dao marke preko 5000, eto 5500 KM za Golf 4. Sto prije ljudi ovo shvate i pocnu se tako i ponasati, to bolje.
A taj VAG koncern, da, najbitnije je da trosi malo ulja motor, to je jedan od zastitnih znakova tih VW, Audi i sl. motora, i jedan od primarnih znakova koliko je pazen i kako je vozen.
Ti od 5500 su realno krsevi i tu ti odmah treba jos 1000 KM na veliki servis da auto iole funkcionira kako treba, aaa za 5500 ces tesko naci g4 ocuvanog i TDI obicno su to benzinci 1.4
I jos nesto... to ti ljudi nikad nece shvatiti, pa golf 2 je kod nas 3000 KM
Pa, odgovorio si sam sebi pitanje. Golf 2 kosta 3000 KM. Gdje to ima?
Otidji u Njemacku i ne plati MARKE preko 5000-5500 za Golf 4. Tocka.
A sto se tice toga krsevi, kako koji. Ja sam Golf 4 prodao za 4700, 2001., 180 000 km, bez klime, ulaganja na njemu da bude tip top vozilo ravno 500 KM, sto izadje 5200 KM.