ŠB_Fidelis je napisao/la:Pa vidi, fakticki na svakom novijem njemackom vozilu moze se nesto potrgati i da kosta vise od 1000 KM, ako ce te bas tako zapasti. Koliko kosta set kvacila npr. za takvo vozilo, zamajac? Nije nesto puno jeftinije.
Šansa da to ode je vrlo mala, usudiću se reći jedva 2%, ali ipak recimo da postoji.
I recimo da je u ovlaštenom servisu 1000KM, ali ima ga promijeniti kod dobrog majstora, recimo 500KM maksimum maksimuma, ali kad promijeniš to ima da te ne zayebaye ama baš nikad više.
Isto tako recimo kod Pežoa najveći problem znaju biti dizne, kad jedna ode preporučuje se mijenjati sve 4.
Ovlašteni servis jedna 700KM.
Ali zato ima majstor za boš-pumpe i dizne, koju tu diznu osposobi, osvježi za 150 KM,
mislim meni ne pada na pamet da se qurčim po servisima kad ovamo to isto imam za do 3 puta manju cijenu.
ŠB_Fidelis je napisao/la:Dobro rece secer, ako netko nece problema s tom turbinom ili sto vec, pa uzmi auto bez turbine eto.
Teško naći da zadovoljava sve uslove

, turbina može proći.
ŠB_Fidelis je napisao/la:Uzmi Renault Clio i veliki servis ti je 500 KM.
Golfa dvojku ne dam za 3 takva.
ŠB_Fidelis je napisao/la:Golf 4ce npr, ako ces odrzavati u ovlastenom servisu
Ovo je ključno znači ovlašteni su ti koji yebu stvar.
ma nećemo ići kod njih, ko ih yebe.
ŠB_Fidelis je napisao/la:hocu reci ako je nekome do jeftinog odrzavanja, odnosno ako mu je to primarna i jedina vodilja u kupovini vozila, onda nek ne gleda nista osim Golf 2.
E yebi ga, nije to to.
Naravno da će me interesovati cijene održavanja,
pa zar čovjek koji uzima auto do 6000KM mora biti spreman da kao od šale istrese 2000KM na opravku?
Da sam to spreman uzeo bih Passata 6-icu, ili kakvu Mečku.
ŠB_Fidelis je napisao/la:Svako, ali svako novije vozilo (pri cemu mislim na vozila proizvedena u ovom stoljecu) ce ga kostati u odrzavanju. Svako. Golf 5
Po nekoj jednostavnoj logici održavanje Golf 5(2007)mora biti skuplje od Golfa 4(2003)?
Ta petica nas ne interesuje.
ŠB_Fidelis je napisao/la:Resale value?
Dokaz da su ta auta moć, dominacija na današnjem tržištu, vrlo jednostavno rečeno.
Uz dužno poštovanje prema ostalim i izvinjenje unaprijed, nikad ne bih vozio Renoa, Pežoa, Fiata, Citroena, Forda...,
možete to nazvati kako hoćete ali VW, Audi, Mercedes su jednostavno priča za sebe.
Jedan sam od onih što vjeruje samo u tu odabranu školu,
pa i sama 1986 Golf dvoja>>>2003+ Pežo 307, Reno Megan, Ford Fokus...
Jednostavno to je jače od mene, i još jednom izvenjenje ostalim članovima.
ŠB_Fidelis je napisao/la:Golf 2 kosta 3000 KM. Gdje to ima?
Maksimum maksimuma, i to mora da bude u savršenom stanju.
U zadnje dvije godine su nevjerovatno pali, za još dvije doće na nivo keca,
jednostavno oteli su se kontroli,
@majestic,
Kad jedan dio zamjenis na golfu 4 (platis ga npr 200 km),isti taj dio na golfu 2 ces mijenjati barem 3-4 puta dok se taj jedan na cetvorki pokvari i dodje u stanje da ga se mora ponovo mijenjati. Na kraju sve je to isto sranje
Skroz se slažem,
i stvarno sam mišljenja da je to oko održavanja Golfova IV i auta iz te klase pomalo i prenapuhano

,
a vala baš i nema puno ljudi koji se žale na VW.
A ti za svoju dvojku i danas možeš uzeti 3 kao od šale,
tvoja dvojka je sigurno jedna od najboljih što se danas mogu naći.
