Re: Automobili, motori...
Postano: 16 nov 2013, 09:57
u tom nekom rangu, auta i cijene, prilicno sam siguran da ti je najbolje uzeti 307
Duplo više informacija! Duplo više sporta!
https://forum.sportsport.ba/
Kod: Označi sve
http://novavozila.ba/web/novost.aspx?id=d10eaece-d65a-4e7b-a559-303adb8b662c
ŠB_Fidelis je napisao/la:Pricam o voznom iskustvu za taj novac. Taj CC, za taj novac, se ne moze usporediti s gore navedenima za taj novac ni pod razno.
Phaeton? Sta mu fali? Fali sto nitko nece dati toliko novca za ''luksuzni VW'' kad za tu cijenu uzima limuzinu premium klase. Da je konstruiran u kompletu od bilo cijih dijelova VW koncerna, on i dalje ostaje ''samo VW'' i guranjem u visoku klasu postaje promasaj, to nije moje misljenje, to je cinjenica zasnovana brojkama, prodaji istog.
Ne znam koji ce mentol (mada cu priznati da bi se u BiH takvih vjerujem naslo) to radije uzeti nego Audi, BMW, Mercedes visoke klase i kome on kasnije tog Phaetona misli prodati, znam dvoje likova koji prodaju taj Phaeton 2, odnosno 3 godine, lik zaista misli izvuci za njega novac kao da je nesto ustvari kupio sto ce na trzistu ovdje proci. Cista logika, kao sto rekoh, guranje tamo gdje im nije mjesto - luxury class. Dovoljno su se vec odmaknuli i od tog ''narodno vozilo'' koncepta, kamoli da jos prave luksuzna vozila, nek se drze onoga sto znaju i onoga po cemu su prepoznatljivi.
znam da je francuska skola sto opet ne znaci da se ne mogu porediti, znam da je 307 prostraniji, u to sam se uvjerio kada se kupovalo auto, razna su bila u planu, megane je bio toliko prostran da sam u auto sa svojih 195, namjestenim volanom i sjedistem gurnutim do kraja jedva sjeo dok u 307 sjedem sasvim fino i jos neko iza mene moze sjesti, ne neka ogromna osoba ali definitivno neko prosjecan mozeCentre forward je napisao/la:Pa i ta 307 ti je frenč skul tako da nema mnogo razlike. Adut Renaulta je 1.5 dci motor koji iako je kvarljiv bolje se pokaz'o od PSA - Ford HDI motora, dok je na strani Lava enterijer def
Nije to nuzno nikakvo hvaljenje, jednostavno receno ogromna vecina ljudi ce za taj novac uzeti premium njemacko vozilo, a ne Phaeton, i to je to, s te strane nema rasprave i nema pogovora, promasaj i mijesanje gdje im nije mjesto i to ce im rezultati uvijek i pokazati jer se s premium brandovima ne mogu natjecati niti im je domena da se tu natjecu jer nije im to bit branda.secer je napisao/la:kad vec spominjete vw-ovo ponajbolje auto, red je da napisem par rijeci, jer sam osto duzan kolegi fidelisu.
helem, licno ne razumijem ljude koji uzimaju da bi se hvalili pred drugim ljudima.
licno vozam teskog sportaka, ali ne zbog ljudi, nego je to zato sto uzivam u brzoj voznji.
recimo da mi nije tesko uraniti nedjeljom, izaci na autoban i voziti nekih stotinjak km.
ono, 250+ km/h.
Toga si bio svjestan kad si ga kupovao, pa opet si ga na kraju kupio. Dakle.sad, to je ona lijepa strana. druga strana je malo ruznija.
recimo da ja svake godine kupujem nove kocnice i nove gume. da, meni gume izdrze sezonu iako kupujem najbolje sto ima na trzistu. kocnice i gume platim ca 1000 eura.
skoro mi je pukla felga (jbg, niskoprofilne gume tako da je dovoljan mali udar o ivicnjak). 4 nove felge kostaju 7000 eura. auto je trenutno kod majstora - pukla glava motora, cijena popravke 5500 eura.
dok sam vozio vw-a, kad mi je crko motor (zena nije sipala ulje), nasao sam polovan sa skroz malom kilometrazom i platio ga 2000 eura.
To je i dalje sve u redu, no i dalje to ne brise cinjenicu da je to vozilo teski promasaj i da ce skoro pa svatko, pa tako i ja, za cijenu koja ti je potrebna da uzmes ''luksuzni VW'', uzeti nesto od BMW-a, Audi-a ili Mercedesa. Ne nuzno da me netko kao vidi, nego jednostavno ne bih nikad dao toliki novac na VW pored ovih ostalih. Za mene je VW DO 20 000 KM. I to dobro, dobro ''novo'' vozilo. Ni marke vise.nakon toga sam ga vozio jos godilu, ali ne da sam vozio - ubijao sam ga.
kunem se svime, kad god bih kontrolisao ulje, bilo je zuto. dakle, ni ulje nije promijenilo boju.
jeftini dijelovi + nepoderivost = perfektno auto.
moj starac vozi x5. yebeno spiglo kosta 300 eura.
nama je dobro jer smo samostalni i auta su prijavljena na firme tako da sve dijelove odbijemo od poreza.
a sta da urade oni u bosni? bome je dole veliko kad moras iskesirati 1000 ili vise maraka za popravku.
reci mi sto mi vec nisi rekao.ŠB_Fidelis je napisao/la:Nije to nuzno nikakvo hvaljenje, jednostavno receno ogromna vecina ljudi ce za taj novac uzeti premium njemacko vozilo, a ne Phaeton, i to je to, s te strane nema rasprave i nema pogovora, promasaj i mijesanje gdje im nije mjesto i to ce im rezultati uvijek i pokazati jer se s premium brandovima ne mogu natjecati niti im je domena da se tu natjecu jer nije im to bit branda.
a phaeton nije premijum voziloNije to nuzno nikakvo hvaljenje, jednostavno receno ogromna vecina ljudi ce za taj novac uzeti premium njemacko vozilo, a ne Phaeton
kad smo vec kod toga, kad je vw izbacio phaetona, konkurncija je pala na dupe.to ce im rezultati uvijek i pokazati jer se s premium brandovima ne mogu natjecati niti im je domena da se tu natjecu jer nije im to bit branda.
naravno da nisam, barem sto se tice motora.Toga si bio svjestan kad si ga kupovao, pa opet si ga na kraju kupio. Dakle.
trece najprodavanije luksuzno auto u njemackoj nije promasaj.i dalje to ne brise cinjenicu da je to vozilo teski promasaj
Pa evo bi, al slozis se da nije premium brand fakticki i da se gura gdje mu nije mjesto, a onda ti najednom Phaeton premium vozilo.secer je napisao/la: reci mi sto mi vec nisi rekao.![]()
I jest i nije. Kao sto rekoh, premium vozilo nije samo samo vozilo nego je i ime, brand, reputacija, stosta drugo koje se jednostavno ne veze za VW i to je to. Ne moze to brate u istu recenicu i gotovo. ža phaeton nije premijum voziloma daj bolan, mani suplje.
Ali su nadmasili.kad smo vec kod toga, kad je vw izbacio phaetona, konkurncija je pala na dupe.
tehnologiju koju je ugradio vw, ostali nisu ni sanjali.
Pa zato sto je rijec o premium brandu na prema necemu sto nije premium brand (i ne bi se trebao ni gurati gdje mu realno nije mjesto, sto mi i jest poanta), logicno.naravno da nisam, barem sto se tice motora.
osim toga, to nije tema nase rasprave. bitno je da vozaci bmw-a, audija ili mercedesa za popravke izdvaju daleko vise od vozaca vw-a.
Ma ne bi ga ni izdali da nije sto jest - povecavaju im se, odnosno sve su im vece cijene modela bile, priblizili se premium konkurenciji, a ''narodno vozilo'', i ocito im je logicno bilo pokusati se upustiti u borbu u luksuznom rangu vozila s obzirom na tendenciju rasta cijena i zestoku konkurenciju. Za mene je to vozilo promasaj, i kao sto rekoh, na prste jedne ruke ces nabrojati pojedince od njih 50 koji ce za isti novac uzeti Phaeton umjesto pandana kod Audi (s A8com uostalom dijeli podvozje, pa evo ne znam tko bi za istu cijenu radije uzeo Phaeton nego A8), BMW ili Mercedes grupacije. Sasvim razumljivo, sasvim logicno, i sam bi isto postupio. A vjeruj navozio sam se auta i uostalom to mi je posao, svaki dan ih isprobam i vidim.trece najprodavanije luksuzno auto u njemackoj nije promasaj.
ok, flopali su u americi, ali su dobri na azijskom trzistu.
Usporedjujes dvije razlicite klase vozila. Skontaj sta ti treba prvo i za sta ti treba, onda je lako odluciti. Ako vec neces nista nego Peugeot.LenBias je napisao/la:postoji mogucnost da se uskoro sa 307 predje na 407 ili 308, definitivno ce ponovo biti peugeot, sada me samo zanima sta se vise isplati, sta bi vi koji se dosta vise od mene razumijete u automobile kupili da morate birati izmedju ta dva modelakoliko sam upucen tu je negdje potrosnja, jacina motora itd ali koje su stvari koje idu u korist kojeg modela (osim godista koje je ocito na strani 308 u vecini slucajeva, koliko sam upratio naravno i to je, po mom misljenju, jedan veliki plus na kraju krajeva)
zahvaljujem unaprijed na pomoci
ok, hvala, i ovaj trenutni 307 je 2.0 tako da ispod toga nije ni razmatrano, sasvim pristojno za nase uslove i ceste, potrosnja prihvatljiva, motor kvalitetan i ne kvari se, meni nista vise ne treba po tom pitanjuŠB_Fidelis je napisao/la:Pa 407 je u evidentnoj prednosti jer je visa klasa, komforniji je, luksuzniji, bolji ovjes, jednostavno je limuzina naprema kompaktnom vozilu. 308 je manji potrosac, kompaktniji u guzvama, manje emisija CO2, no 407 ima vise okretnog momenta, bolju zvucnu izolaciju kabine, vecu top brzinu i dr., sve sto proizilazi iz vise klase.
Stavka je da ga ne vrijedi niposto uzeti ispod 2.0 motora, vrlo je trom sa 1.6 HDi, neugodan za voziti izrazito, dok je za 308 korektan i 1.6 HDi sa 110 ks. Svi ti HDi modeli su sasvim korektni sto se tice kvalitete.
Kako god, radi se o usporedjivanju dvije razlicite klase vozila, a uvijek ce prednost imati visa klasa, u ovom slucaju 407, 2.0 HDi, sto bi i bio moj izbor izmedju ta dva vozila.
Ukoliko je u dobrom stanju i nema znacajnih ulaganja u sebe (znaju imati problema s mjenjacem, dotrajalosti zglobova), vrijedi, zasto ne. Vozio sam identicno vozilo iz 2002. godine sa 136 ks prije neke, hmm, 3 ili 4 godine, i zaista je odlicno za voziti, ima dovoljno snage, nije neudobno sekunde, vrlo precizno i stabilno, ovjes dosta ugodan s naprednim ESP sustavom za to vrijeme, a linija mu je krajnje zahvalna, moderna, lijepa za oko, dosta komforne i lijepe unutrasnjosti, a da se srediti do neprepoznatljivosti uz samo 3 detalja, rekao bi da je auto maltene tek izaslo sa trake. 'Sminkasto' vozilo, ali u svakom slucaju za cijenu za koju se moze kupiti, meni bi bio jedan od uzih izbora, ali eto ja uvijek preferiram radije i malo stariji model, ali da je limuzina, nego i novije kompaktnije vozilo.saskograd je napisao/la:Netko savjete za Audi A4...kupiti da ili ne!
2002 godina!
200000 km na satu!
Uredna servis knjizica?!
Netko tko je imao ovakav tip vozila ,dizel 1.9 tdi 136konja!