Automobili, motori...
Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88
- rio_Ferdy88
- Moderator
- Postovi: 32984
- Pridružen/a: 16 avg 2011, 04:32
- Lokacija: Tamni Vilajet
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Aha, hvala ti, imam ja već dizela baš taj 307 od 66kw, ovo sad buraz hoće uzimati sebi, samo on traži plin, jer putuje više, pa reko da vidim znaš li ti šta o njima kakvi su.
Keep the faith and never fear, We'll keep the Red flag flying high, Cuz Man United will Never Die!!!
The greater the challenge the more Glory in overcoming it!
________BOSTON_________
.BRUINS=CELTICS=RED SOX.
..NEW ENGLAND PATRIOTS..
The greater the challenge the more Glory in overcoming it!
________BOSTON_________
.BRUINS=CELTICS=RED SOX.
..NEW ENGLAND PATRIOTS..
Re: RE: Re: Automobili, motori...
Neznam zasto si naveo Ford.Bosniacum Lilium je napisao/la:Joj brate na toj temi nisam bas nesto jak. Samo sam cuo od nekih majstora da treba izbjegavati opcije Opel i Ford + plin jer ih ne podnose dobro. Mislim da za Francuze nije bas tako jer je meni jedan majstor preporucio da u Lagunu 99 godiste, ubacim plin jer dobro reaguje. Najbitnije ti je brate moj naci ljude koji to rade profesionalno jer znam da raja bas naidje na belaje s losom instalacijom, znam jedan slucaj ovaj poznanik vratio komplet instalaciju za par dana i ovi mi sreca vratili pare. Ako ces gledati dizela od 307 onda moja preporuka 2.0 HDI 66 kw zbog odrzavanja. Jeste malo lijen, ali pouzdaniji i lakse za odrzavati od onog 79 kw.rio_Ferdy88 je napisao/la:Ljiljane kakav je Peugeut 307 u kombinaciji sa plinom, koja je tvoja preporuka za neki u tom rangu sa plinom.[WHITE SMILING FACE]
Postano kroz Forum SportSport.ba app.
Ja imam Ford sa plinom I nikakvih problema. I ne primijeti se prebacivanje sa plina na benzin. Bez ikakvih trzanja i slicno sto sam vidjeo kod drugih. Doduse plin je fabricki dodan.
Sve zavisi tko ti instalira plin
Postano kroz Forum SportSport.ba app.
- DrustveniParazit
- Postovi: 1932
- Pridružen/a: 26 maj 2014, 11:33
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Imam jedan problem, prije par dana mi je presatalo raditi daljinsko otključavanje auta, ono moraš ručno u bravu i haj' nije to tolika frka već kad otvorim vrata (od vozača) svako malo pomjeranje čuje se onaj zvuk otključavanje/zaključavanje ali se osim toga ništa ne dešava (auto se ne zaključa niti otključa). Zna li neko u čemu bi mogao biti problem? Inače u pitanju je Škoda Fabia
Saraj'vo za tebe živimo neka znaju svi da bit ćemo ti mi do smrti odani!
Sarajevo iznad lokal patriotizma.
Matej Delač
Sarajevo iznad lokal patriotizma.
Matej Delač
-
- Postovi: 29
- Pridružen/a: 26 mar 2015, 19:29
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Zna li neko koliko otprilike košta reparacija pumpe visokog pritiska? U pitanju je Focus 1.8 Tdci.
- badblueboylivno
- Postovi: 8667
- Pridružen/a: 01 jul 2010, 17:57
- Lokacija: EU :rolajz:
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Planiram kupit rabljenog Golfa. Plan je bio četvorka, odlično očuvana, oko 7,000 KM, ali gledam sad malo oglase i po Dojčlandu ima petica za po 4,000-5,000 eura pa si mislim da je bolje noviji auto kad već imam lovu, a duže će trajat
. Stoga imam dva pitanja, za znalce:
1. Jesu li za peticu realne takve cijene, odnosno koliko bi vi procijenili dobru peticu?
2. Koliko bi me izašlo da ga dovezem ovdje i registriram i platim sve te troškove, ima li netko iskustava s tim?

1. Jesu li za peticu realne takve cijene, odnosno koliko bi vi procijenili dobru peticu?
2. Koliko bi me izašlo da ga dovezem ovdje i registriram i platim sve te troškove, ima li netko iskustava s tim?
Hayley <3
Re: Automobili, motori...
Meni se kao auto više četvorka sviđa.
U petice je noviji, elegantniji enterijer, logično, ali je tijesnija od četvorke, barem vozač, ova instrument tabla sa desne strane previše blizu papučice gasa, kao zarobljen.
Kad izlazim treba mi 5 min., upanem, nikako se iščupati.
A kad budeš uzimao predlažem ti fabrički motor u koga se turbina pali ranije od onih 1800,
ovu četvorku vozio, baš ta turbina koja je aktivna već od početka gasa, i nevjerovatno je bolji osjećaj.
Moj izbor bi bio četvorka, a ja inače vozima tricu sa full opremom i ne bih je dao za četvorku i još dvije petice, ovo skroz objektivno.
To je najkvalitetniji Golf svih vremena, a meni nekako najudobniji, ne mogu nešto ovih novih auta u kojih se mjesto za vozača radi kao kokpit...
i jedna je stvar tako bezveze, kad sam vozio dvicu 40kw dobro ide, prešao u tricu 66kw TDI nevjerovatna razlika ne treba mi nikad brže govorim, sada već mi i to bezveze, tražio bi kao nešto jače, a to je pogrešno, što će mi jače, ta nisam na trkama?
Inače ovaj pajdo vozi 130 konja i nakon godinu kaže treba mu jače?
Očito to nisu čista posla, nego nekakva prokleta bespotrebna glad, ali neće me pobijediti ta prokletinja.
U petice je noviji, elegantniji enterijer, logično, ali je tijesnija od četvorke, barem vozač, ova instrument tabla sa desne strane previše blizu papučice gasa, kao zarobljen.
Kad izlazim treba mi 5 min., upanem, nikako se iščupati.
A kad budeš uzimao predlažem ti fabrički motor u koga se turbina pali ranije od onih 1800,
ovu četvorku vozio, baš ta turbina koja je aktivna već od početka gasa, i nevjerovatno je bolji osjećaj.
Moj izbor bi bio četvorka, a ja inače vozima tricu sa full opremom i ne bih je dao za četvorku i još dvije petice, ovo skroz objektivno.

To je najkvalitetniji Golf svih vremena, a meni nekako najudobniji, ne mogu nešto ovih novih auta u kojih se mjesto za vozača radi kao kokpit...
i jedna je stvar tako bezveze, kad sam vozio dvicu 40kw dobro ide, prešao u tricu 66kw TDI nevjerovatna razlika ne treba mi nikad brže govorim, sada već mi i to bezveze, tražio bi kao nešto jače, a to je pogrešno, što će mi jače, ta nisam na trkama?

Inače ovaj pajdo vozi 130 konja i nakon godinu kaže treba mu jače?

Očito to nisu čista posla, nego nekakva prokleta bespotrebna glad, ali neće me pobijediti ta prokletinja.

- badblueboylivno
- Postovi: 8667
- Pridružen/a: 01 jul 2010, 17:57
- Lokacija: EU :rolajz:
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Hvala na izvještaju.
Uzet će se u obzir svako kvalitetno mišljenje. 


Hayley <3
Re: Automobili, motori...
To da uvezes bi te kostalo bas dosta jos, pogotovu ako ti kao pojedinac zelis otici tamo i uzeti 5icu, to ti je preskupo. Pa ovdje imas golfova petica po tu cijenu. Za cenera je mozes uzeti.
Sto se tice motora svaki se vozi na drugi nacin, nece svako auto potegnuti isto, nebitno dal bio amtosferac, turbo, sa superpunjacima... Ti kad upoznas auto shvatit ces kada daje maksimum i za potrebu mozes izvuci.
Petica je fino auto, al bi trebao dati jos puno para da uzmes i dobru opremu, a za te pare cetvorka nije skupa ako je stvarno dobra tako kao i oprema.
Sto se tice motora svaki se vozi na drugi nacin, nece svako auto potegnuti isto, nebitno dal bio amtosferac, turbo, sa superpunjacima... Ti kad upoznas auto shvatit ces kada daje maksimum i za potrebu mozes izvuci.
Petica je fino auto, al bi trebao dati jos puno para da uzmes i dobru opremu, a za te pare cetvorka nije skupa ako je stvarno dobra tako kao i oprema.
Mia San Mia
Re: Automobili, motori...
I jos nesto, da se Klare ne nađe uvrijeđen, trica je vec staro auto, cetvorka je postala standard kao nekad dvica. Petica se jos drzi, pa razmisli i o tome. I razmisli o tome kakve pare imas za odrzavanje i sipanje.
Mia San Mia
- badblueboylivno
- Postovi: 8667
- Pridružen/a: 01 jul 2010, 17:57
- Lokacija: EU :rolajz:
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Hvala.
Vidio sam kod jednog poznanika da je uzimao golfa V u Njemačkoj, tek nedavno pa nisam ni skužio. Platio ga 11 tisuća (5,5 eura), sve ga skupa, kad je došao ovamo, došlo oko 15-16, a brat mu ga dovezao besplatno. Potražit ću onda ipak kod nas, naletio sam na par primjeraka koji mi se uklapaju u budžet.
Vidio sam kod jednog poznanika da je uzimao golfa V u Njemačkoj, tek nedavno pa nisam ni skužio. Platio ga 11 tisuća (5,5 eura), sve ga skupa, kad je došao ovamo, došlo oko 15-16, a brat mu ga dovezao besplatno. Potražit ću onda ipak kod nas, naletio sam na par primjeraka koji mi se uklapaju u budžet.
Hayley <3
Re: Automobili, motori...
Slazem se da je trica po godistu staro auto, jbga to joj je glavna mana u odnosu na petaka, i naravno ko ima para da ce gledati nesto novije.
Ali mislio sam reci ako zanemarimo godine, a protiv njih se ne može ova trica '97 koja fabricki ima cak jacu dodatnu opremu od dosta cetvorki i petica(citaj grijanje u sicevima, el.retrov,)je meni bolja, jer eto kazem vozio i 4 i 5, i stvarno mi se nije svidjelo, ali naravno u pitanju su ukusi.
A sto se odrzavanja tice u odnosu na peticu hahaha.
a ovom covjeku bi daleko vise preporucio cetvorku, ostace mu 4-5 tisuca u dzepu, a vozice auto koje ni po cemu nije losije od petice.
Ali mislio sam reci ako zanemarimo godine, a protiv njih se ne može ova trica '97 koja fabricki ima cak jacu dodatnu opremu od dosta cetvorki i petica(citaj grijanje u sicevima, el.retrov,)je meni bolja, jer eto kazem vozio i 4 i 5, i stvarno mi se nije svidjelo, ali naravno u pitanju su ukusi.
A sto se odrzavanja tice u odnosu na peticu hahaha.
a ovom covjeku bi daleko vise preporucio cetvorku, ostace mu 4-5 tisuca u dzepu, a vozice auto koje ni po cemu nije losije od petice.
Re: Automobili, motori...
Znam, to si sve u pravu. Na njemu je, do njegovo dzepa je sta ce prelomiti. Nece pogrijesiti sta god uzme.
A za opremu standard kod VW-a, kako vec ide po narudzbi i sl. Meni je sigurno jeftinije odrzavati cetvorku od tvoje trice, jer mi je basic oprema, sto se kaze nema se sta pokvariti, a jos nema ni turbine. Ali opet je razlika kad sjedes unutra i pogledas interijer i cjelopunki dojam. A tako i petica,
A za opremu standard kod VW-a, kako vec ide po narudzbi i sl. Meni je sigurno jeftinije odrzavati cetvorku od tvoje trice, jer mi je basic oprema, sto se kaze nema se sta pokvariti, a jos nema ni turbine. Ali opet je razlika kad sjedes unutra i pogledas interijer i cjelopunki dojam. A tako i petica,
Mia San Mia
- Centre forward
- Postovi: 6360
- Pridružen/a: 26 jun 2010, 14:37
- Lokacija: Rudolf Diesel straße
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Golf 3 je najlošiji Golf ikada napravljen ! TDI motor-jedini njegov adut (onaj od 66 kw) je jedan od najboljih dizelskih motora ikad. Mnogi ne znaju al' ta tehnologija koju su BOSCH i djelimično Siemens radili na Fiatu koji je služio k'o pokusni kunić Švabama još sredinom 80-ih godina (konkreno Fiat Kroma 1986. godine je dobila takvo inženjersko rješenje prvi puta u historiji, ne računajući namjensku industriju); bila je isključivo rađena za Audi kojeg su gurali u Premium segment, i et uspjeli su.
Dakle na tom Golfu jedino što valja je motorizacija i to samo ona dizelska (koja se igrom slučaja našla u njemu). Dvojka je postavila visoke komercijalne zadatke trojci koje ova nije ispoštovala. Zato ih je od svih golfova najmanje i proizvedeno. Trojka i četvorka su nebo i zemlja, te nema mogućnosti komparacije. Četvorka je VW kreirala globalni uspjeh, najveći poslije Bube, Transportera Hipy prve generacije i Golfa MK1. Još je veća razlika između 4 i 5. Jedino što imaju zajedničko je ime i ništa više. NOVA platforma, nova tehnološka rješenja i novi materijali. Šestica NIJE novo auto, nego je samo detaljniji restajling petice. Sedmica je priča za sebe, tehnološko savršenstvo. Focus, 308, Astra mu nisu ni do koljena. Baš me zanima kakva će bit' osmica iako su se već pojavili neki renderi

Dakle na tom Golfu jedino što valja je motorizacija i to samo ona dizelska (koja se igrom slučaja našla u njemu). Dvojka je postavila visoke komercijalne zadatke trojci koje ova nije ispoštovala. Zato ih je od svih golfova najmanje i proizvedeno. Trojka i četvorka su nebo i zemlja, te nema mogućnosti komparacije. Četvorka je VW kreirala globalni uspjeh, najveći poslije Bube, Transportera Hipy prve generacije i Golfa MK1. Još je veća razlika između 4 i 5. Jedino što imaju zajedničko je ime i ništa više. NOVA platforma, nova tehnološka rješenja i novi materijali. Šestica NIJE novo auto, nego je samo detaljniji restajling petice. Sedmica je priča za sebe, tehnološko savršenstvo. Focus, 308, Astra mu nisu ni do koljena. Baš me zanima kakva će bit' osmica iako su se već pojavili neki renderi

05.09.1995 ♥
11-0-0 Rekordmeister
Ratzel Hettner Ritter Meyer Waldseemüller CF Gauss
11-0-0 Rekordmeister
Ratzel Hettner Ritter Meyer Waldseemüller CF Gauss
Re: Automobili, motori...
Sve priče rekla-kazala, a ja govorim direktno iz vlastitog iskustva, jer valjda ja imam to auto, te mogu otvoreno i pošteno kazati.
Ne znam otkud kažeš da tehnologija ne valja, ne znam ko ti to slagao?
Kakvi su problemi sa tom tehnologijom, de nam malo objasni?
Još čudnija stavka u tvom postu jeste ova rečenica.
E sad hoćemo li vjerovati tebi, koji si sa interneta vjerovatno čitao, ili ljudima iz vlastitog iskustva?
Dobri su svi Golfovi, male su tu razlike, samo hoću reći da meni taj prelazak iz trice u peticu uopšte nije donio očekivanu razliku, isto tako prelazak u četvorku, ustvari kod ove četvorke mi se dopao način motora, nema potrebnih obrtaja da se turbina pali, a TDI je.
Ne znam otkud kažeš da tehnologija ne valja, ne znam ko ti to slagao?

Kakvi su problemi sa tom tehnologijom, de nam malo objasni?

Još čudnija stavka u tvom postu jeste ova rečenica.
Koga god sam pitao, vozio ne vozio to auto, a imao je doticaja, jednoglasno su složni najbolji Golf ikad napravljen.Centre forward je napisao/la:Golf 3 je najlošiji Golf ikada napravljen !
E sad hoćemo li vjerovati tebi, koji si sa interneta vjerovatno čitao, ili ljudima iz vlastitog iskustva?

Dobri su svi Golfovi, male su tu razlike, samo hoću reći da meni taj prelazak iz trice u peticu uopšte nije donio očekivanu razliku, isto tako prelazak u četvorku, ustvari kod ove četvorke mi se dopao način motora, nema potrebnih obrtaja da se turbina pali, a TDI je.
Zadnja izmjena: Klare, dana/u 08 jun 2015, 17:31, ukupno mijenjano 1 put.
- Centre forward
- Postovi: 6360
- Pridružen/a: 26 jun 2010, 14:37
- Lokacija: Rudolf Diesel straße
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Golf 3 je dobro auto, veoma dobro auto. Ipak je to Golf, ali najlošiji golf. Ljudi koji ne bi mijenjali auto staro 20 godina za auto staro 10 godina su ili penzioneri ili ih neka posebna sentimentalna vrijednost veže baš za taj komad lima.
Golf 3 ima najlošiju limariju od svih. O nekim posebnim manama sad ne bih jer sam i sam veliki fan njemačkih vozila te 'talijana iz Marinela. Međutim, to su pionirski motori sa tom tehnologijom. Niko nije rek'o da je ona loša, ja to nigdje nisam napis'o neg' da je samo usavršavana u kasnijim modelima, koja su po logici stvari bolja. Jesul' se trojke zadržale na tržištu k'o dvojke, nisu. Jesul bile na cijeni k'o dvojke, nisu. Dakle, korak nazad. Trojka je mekša, prvi VW koji nije napravljen u njemačkom stilu, te je i stig'o zamor materijala.
Naravno da čitam po internetu, k'o i svi mi. Vozio sam sve generacije Golfova od 1-6. Prvu i četvrtu ponajviše. I ja bih najviše volio da vratim keca jer je to sentimentalan osjećaj, al tehnološki je to neuporedivo. Sedmu još nisam al' sam se provoz'o (maksuz) sa jednim taksistom. O samom položaju kokpita, upotrebnoj vrijednosti instr table, te tvom komforu brinu cijeli timovi ljudi, te nema šanse da je taj segment bolji u trici nego u petici, recimo.
Spominješ da se ivice auta ne vide na petici a vide na trojci, tako nešto čini mi se. Pa ne vide se ni na novoj S klasi, a na Stojadinu (Fiat) vide. Da li to znači da je bolji, pa naravno da ne. Danas se na toj aerodinamici koja teži ka dodatnoj uštedi radi mnogo pa otud i takvi rezultati.
Ljudi koji su ti rekli da je trojka najbolji Golf su oni koji su ti ga prodali i/ili oni koji nisu vozili druge generacije najprodavanijeg Jurop auta.
Golf 3 ima najlošiju limariju od svih. O nekim posebnim manama sad ne bih jer sam i sam veliki fan njemačkih vozila te 'talijana iz Marinela. Međutim, to su pionirski motori sa tom tehnologijom. Niko nije rek'o da je ona loša, ja to nigdje nisam napis'o neg' da je samo usavršavana u kasnijim modelima, koja su po logici stvari bolja. Jesul' se trojke zadržale na tržištu k'o dvojke, nisu. Jesul bile na cijeni k'o dvojke, nisu. Dakle, korak nazad. Trojka je mekša, prvi VW koji nije napravljen u njemačkom stilu, te je i stig'o zamor materijala.
Naravno da čitam po internetu, k'o i svi mi. Vozio sam sve generacije Golfova od 1-6. Prvu i četvrtu ponajviše. I ja bih najviše volio da vratim keca jer je to sentimentalan osjećaj, al tehnološki je to neuporedivo. Sedmu još nisam al' sam se provoz'o (maksuz) sa jednim taksistom. O samom položaju kokpita, upotrebnoj vrijednosti instr table, te tvom komforu brinu cijeli timovi ljudi, te nema šanse da je taj segment bolji u trici nego u petici, recimo.
Spominješ da se ivice auta ne vide na petici a vide na trojci, tako nešto čini mi se. Pa ne vide se ni na novoj S klasi, a na Stojadinu (Fiat) vide. Da li to znači da je bolji, pa naravno da ne. Danas se na toj aerodinamici koja teži ka dodatnoj uštedi radi mnogo pa otud i takvi rezultati.
Ljudi koji su ti rekli da je trojka najbolji Golf su oni koji su ti ga prodali i/ili oni koji nisu vozili druge generacije najprodavanijeg Jurop auta.

05.09.1995 ♥
11-0-0 Rekordmeister
Ratzel Hettner Ritter Meyer Waldseemüller CF Gauss
11-0-0 Rekordmeister
Ratzel Hettner Ritter Meyer Waldseemüller CF Gauss
Re: Automobili, motori...
Za lim si upravu, to limari kažu i tako jeste, u odnosu na dvojku limarija je slabija, ali dvojka je imala najjači lim, ne znam po tom pitanju kakve su 4 i 5, jesu li napredovali u odnosu na 3.
Auto staro 20 god ne mora značiti da je staro ako je čuvano.
Trica '92-'96 i trica '97 velika razlika.
Jesu li na cijeni, to pitaš?
Dvojka dosta dobra '90 ne više od 2500KM
Ova trojka 5000KM
Četvorka 7000 KM
Petica 10 000KM
Govori li ti ovo išta?
Problem tvoj što izjednačavaš ove trojke od '93 i ovog '97.
Rećemo, OK, petica je najbolja, najnovija, OK nikakav problem, ali govorim svoje mišljenje, a to je da nisam osjetio razliku pri prelasku u peticu, te da uprkos godinama ova trica sasvim solidno pariri i petici i četvorki.
Nije ni u trice enterijer za baciti, nije to dvojka, a pogotovo kad imaš svu moguću opremu i friško urađen lak sa određenim finesama po retrovizorima, branicima, fabrički blago zatamnjenim staklima.
Pogledao si ove cijene, razlika između petice i trice je višestruko manja nego između dvice i trice, to je temelj mojg mišljenja
Auto staro 20 god ne mora značiti da je staro ako je čuvano.
Trica '92-'96 i trica '97 velika razlika.
Jesu li na cijeni, to pitaš?
Dvojka dosta dobra '90 ne više od 2500KM
Ova trojka 5000KM
Četvorka 7000 KM
Petica 10 000KM
Govori li ti ovo išta?
Problem tvoj što izjednačavaš ove trojke od '93 i ovog '97.
Rećemo, OK, petica je najbolja, najnovija, OK nikakav problem, ali govorim svoje mišljenje, a to je da nisam osjetio razliku pri prelasku u peticu, te da uprkos godinama ova trica sasvim solidno pariri i petici i četvorki.
Nije ni u trice enterijer za baciti, nije to dvojka, a pogotovo kad imaš svu moguću opremu i friško urađen lak sa određenim finesama po retrovizorima, branicima, fabrički blago zatamnjenim staklima.
Pogledao si ove cijene, razlika između petice i trice je višestruko manja nego između dvice i trice, to je temelj mojg mišljenja

Re: Automobili, motori...
Uvijek se uzima prosjek, a cetvorka npr. 2004 godina sa full opremom neces naci ispod 8.500-9.000, a tako isto i peticu sigurno neces naci ispod 14. Dok je za trojku sa svim mogucim, registracijom, servisima plafon 5.000.
Uzimajuci standard dvice 1000-1500.... trice 2500-3000... cetvorke 5500-6500... petice 9.000-12.000. Ipak je razlika.
Kod cetvorki su ja mislim kod svih verzija podsjencani limovi. A i ako obratis paznju ne mozes vidjeti truhle cetvorke.
I ima cetvorki skupljih od petica, to su ona 2006 godista cetvorki naspram 2004 petice.
Ja nikad ne bi uzeo tu cetvorku pored petice. Razlika je brate napredniji model.
Uzimajuci standard dvice 1000-1500.... trice 2500-3000... cetvorke 5500-6500... petice 9.000-12.000. Ipak je razlika.
Kod cetvorki su ja mislim kod svih verzija podsjencani limovi. A i ako obratis paznju ne mozes vidjeti truhle cetvorke.
I ima cetvorki skupljih od petica, to su ona 2006 godista cetvorki naspram 2004 petice.
Ja nikad ne bi uzeo tu cetvorku pored petice. Razlika je brate napredniji model.
Mia San Mia
- Centre forward
- Postovi: 6360
- Pridružen/a: 26 jun 2010, 14:37
- Lokacija: Rudolf Diesel straße
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Evo @R32 (koji takođe pripada porodici Golfova)
je bio malo brži od mene i dao dodatno pojašnjenje.
Za @BBBLivno, ako planiraš da kupiš peticu traži 1.9 od 77 KW (iako su ovi motori u stvarnosti i jači) i nećeš se pokajat'. Služiće te bolje, duže i jeftinije od modela sa motorom od 2l zapremine.


Za @BBBLivno, ako planiraš da kupiš peticu traži 1.9 od 77 KW (iako su ovi motori u stvarnosti i jači) i nećeš se pokajat'. Služiće te bolje, duže i jeftinije od modela sa motorom od 2l zapremine.
05.09.1995 ♥
11-0-0 Rekordmeister
Ratzel Hettner Ritter Meyer Waldseemüller CF Gauss
11-0-0 Rekordmeister
Ratzel Hettner Ritter Meyer Waldseemüller CF Gauss
Re: Automobili, motori...
Test za prave znalce.
“We are all born ignorant, but one must work hard to remain stupid.”
Chico Felipe Cayetano Lopez Martinez y Gonzales
Don Alfredo Di Stefano
Chico Felipe Cayetano Lopez Martinez y Gonzales
Don Alfredo Di Stefano
Online
Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 4 gosta.