Bilal je napisao/la:Znas li ti citati???
Neznam, de me nauci, molim te...
Bilal je napisao/la:Znas li sta znaci razvoj bolida?
Jel to ono, kada izmedju testiranja ili utrka nadju sekundu ili po neku desetinku, kada testiraju nove djelove, nove materijale i tako dalje, jel tako?
Znas li ti koliko bespametni glupana ucestvuje u tako jednom razvoju? Svesti to na jednog pilota nije korektno prema ostalima koji rade nocne smjene, a nespominju se toliko, koliko bi zasluzili.
Dzaba nama jedan Edin Dzeko, koji ce zabiti 10 golova po utakmici ako imamo taku odbranu koja ce propustiti da primimo 11+.
Bilal je napisao/la:Po tebi je to mjenjanje guma, dosipanje goriva, itd...

Nije tacno. Ne izmisljaj! Haj sto izmisljas, ali se sam svojim izmisljotinama smijes...
Po meni je F1 jedan teamski sport u kojem ima razno razni zadataka. U skoro svakom zadatku ucesce ima grupa ljudi. Dzaba ti dobar bolid i brz pilot, ako ce te tvoja ekipa na mjenjanju guma zeznuti. Dzaba ti dobar bolid, dobar pilot i brza ekipa mehanicara, ako ce tvoj strateg zeznuti.
Kada se spominju uspijesi Michaela Schumachera, njegovi suporteri, cesto to svedu na jedan "one-man-show".
Naravno da Schumacher ima veliki dobrinos, kada su njegove pobjede u Ferrariju u pitanju. Ali spustite se malo na zemlju. Znala je ta kombinacija Schuamcher-Ferrari i gubiti - i to ne samo pojedine urtke, vec i borbe za titule. I ne samo na pocetku suradnje, nego i na kraju kada su vec bili uigrana ekipa.
Bilal je napisao/la:Dzaba ovim dizajnerima praviti bolid ako nemaju vozaca koji zna da im prenese kako se bolid ponasa i sta na njemu nevalja.
Jeli to Schumacher tajno testirao "Red Bull"a i Newey-u objasnio sta i kako?
Jeli Schumacher od proslog testiranja (kada je McLaren bio daaaalekooo) vozio mozda tajne testove za ovu ekipu, tako da su do prve utrke nasli sekundu?
Sto Mercedes GP nije na nivou Red Bull-a? Jeli Vettel bolji od Schumacheru kada je u pitanju razvoj bolida i javljanja dizajnerima?
Bilal je napisao/la:Po meni se Alonso, Hamilton, Kubica i ostali "top" vozaci u danasnjoj F1 nemogu porediti sa vozacima kakvi su bili Montoya, Hakinen, pa cak i Verstapen koji je vozio u slabom Arowsu ali je imao muda
Upravu si. Nemogu se porediti. Ali ne zbog muda, nego zbog razliciti okolnosti i dosta promjena u tehnici.
Naravno ima ih danas, koji su manje hrabri za preticanje, ali bilo ih je i prije. Naravo bilo je prije karaktera koje bi danas rado gledali u F1. Naravno danas su na stazi trkaci, pored staze fotomodeli i marijonete neki sponzora. Ali u kojem sportu nije tako?
Hamilton je vec tokom voznje u GP2 dosta puta pokazao da "ima muda", krenuti u napad i u borbi ponekad i kasnije zakociti i ici na sve ili nista. Pokazao nam je vec nekoliko puta da ga nije strah rizikovati ni pod mokrim uslovima, znaci kada pada kisa. Nekad su ga zbog te "agresivne voznje" cak i kritikovali. Ne pase kada pretice, nema muda kada ne pretice...pa sta da radi?
Bilal je napisao/la:Sve im se svodi na taktiku.
Pa cekaj, nijel Schumacher bio cesto taj, za kojeg su govorili da su on i Ross Brawn najbolji takticari?
Nijl Schumacher bio taj, koji je znao voziti na trecem mjestu i nakon boksova bude prvi?
Ko je pobjedio Veliku nagradu francuske sa 4 stajanja u boksu?
Kako da sad tu izjavu da su danas svi "takticari" razumijemo? Da po tome umanjimo malo vrijednost uspijeha Michaela Schumachera? Ha biseru, sta velis?
Sjecam se da sam prosle godine citao jedan clanak u kojem je pisalo da je do tada Hamilton imao najvise uspjesnih preticanja, Alonso je bio drugi u toj tabeli. Znaci koliko tehnika dozvoljava, preticu i bore se.
I odkud tebi ta informacija, da bi oni bivsi piloti, danas isto cesto preticali kao sto su to radili prije?
Znam da je Lauda jednom pokusao voziti Jaguar, dok je vodio tu ekipu... Naravno Lauda je danas stari dido i tesko je ocekivati da mu to danas i uspije... Danasnji bolidi nisu kao oni prije. Valja upravljati svu tehniku.
Neko ko zna upravljati Cesnu, nemora da znaci da zna baratati i sa "Airbus A380". A kada pogledas danasnji volan, mozda i ima vise dugmadi nego Cesna.
Danasnje vrijeme nija kao prije. Kada su mogli i zapaliti cigaru na stazi, prije utrke (mislim sad na ono vrijeme jos malo dalje unazad)...tako da taj poredak koji piloti su bolji i hrabriji, ne mozemo sprovesti pod istim uslovima. Jer poredimo "svjeze jabuke" sa "kruskama u kompotu". Poredimo "svjezu piletinu" sa "govadjim suhim mesom", "mljeveno meso" sa "pecenim janjetom", i tako dalje.