
Ti mi pade na pamet

Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88
Predzadnji
Priština najviše zbog dijaspore , pogotovo Švicarske . Ljeti samo za Bazel znaju imati 6 dnevnih letova
Vidjet ces u Trebinju avionabombaysaphire je napisao/la: ↑29 nov 2022, 16:50Priština najviše zbog dijaspore , pogotovo Švicarske . Ljeti samo za Bazel znaju imati 6 dnevnih letova![]()
![]()
![]()
Mada priča se da znaju poslati lažan broj putnika , poznavajući šiptare nije isključeno .
Skopje nema konkurencije u Makedoniji , još samo Ohrid ima .
Imaju bazu WizzAir-a , čak 6 aviona je bazirano . Država im daje subvencije i to za sada dobro ide ...
Pretpostavio sam to za Prištinu. Da vjerovatno dosta lažiraju kao i sve ostale statistike, plus imaju dosta dijaspore.bombaysaphire je napisao/la: ↑29 nov 2022, 16:50Priština najviše zbog dijaspore , pogotovo Švicarske . Ljeti samo za Bazel znaju imati 6 dnevnih letova![]()
![]()
![]()
Mada priča se da znaju poslati lažan broj putnika , poznavajući šiptare nije isključeno .
Skopje nema konkurencije u Makedoniji , još samo Ohrid ima .
Imaju bazu WizzAir-a , čak 6 aviona je bazirano . Država im daje subvencije i to za sada dobro ide ...
Da je država normalna željeznica bi se još više iskoristila iako je prijevoz robe i tereta na jako dobrom nivou (iznad EU prosjeka) ali je zato putnički katastrofa i vjerovatno će ostat grozan.
Pa kad je kondukteru draže da uzme marku i ne napiše kartu nego hljeba da se najede, i to se sami nude.Marsal je napisao/la: ↑29 nov 2022, 20:14Da je država normalna željeznica bi se još više iskoristila iako je prijevoz robe i tereta na jako dobrom nivou (iznad EU prosjeka) ali je zato putnički katastrofa i vjerovatno će ostat grozan.
Ma ubleha teška , ta priča o aerodromu Trebinjelol89 je napisao/la: ↑29 nov 2022, 17:10Vidjet ces u Trebinju avionabombaysaphire je napisao/la: ↑29 nov 2022, 16:50Priština najviše zbog dijaspore , pogotovo Švicarske . Ljeti samo za Bazel znaju imati 6 dnevnih letova![]()
![]()
![]()
Mada priča se da znaju poslati lažan broj putnika , poznavajući šiptare nije isključeno .
Skopje nema konkurencije u Makedoniji , još samo Ohrid ima .
Imaju bazu WizzAir-a , čak 6 aviona je bazirano . Država im daje subvencije i to za sada dobro ide ...![]()
Slovenci dosta idu za Skoplje cak i zimi kazu ponuda boli glava, kolega mi kaze da je bas super. Onda rade dosta na industriji neke firme iz EU su preselile dole.
Aerodrom koji je politicki projekat i koji je trebao Ruse "ugurati" medju NATO clanice, on i ne treba da ima puno putnikalol89 je napisao/la: ↑29 nov 2022, 17:10Vidjet ces u Trebinju avionabombaysaphire je napisao/la: ↑29 nov 2022, 16:50Priština najviše zbog dijaspore , pogotovo Švicarske . Ljeti samo za Bazel znaju imati 6 dnevnih letova![]()
![]()
![]()
Mada priča se da znaju poslati lažan broj putnika , poznavajući šiptare nije isključeno .
Skopje nema konkurencije u Makedoniji , još samo Ohrid ima .
Imaju bazu WizzAir-a , čak 6 aviona je bazirano . Država im daje subvencije i to za sada dobro ide ...![]()
Jedno je sigurno: onaj tko bi imao pod kontrolom aerodrom u Trebinju imao bi i svoje radare koji mogu kontrolirati obalu Jadranskog mora, a svaki radar sa dopunskim uređajima može biti sredstvo za prigušivanje komunikacija i kontrole bespilotnih letjelica. S obzirom na to da su Albanija, Grčka, Italija, Hrvatska, Sjeverna Makedonija i Crna Gora članice NATO-a, u Trebinju bi bila moguća ruska kontrola telekomunikacija usred teritorija koji pokriva Sjevernoatlantska alijansa. Kad se sve ovo ima u vidu, onda ne pije vodu teza da bi ovaj aerodrom bio profitabilan, ali onima koji ga žele graditi to nije ni važno budući da im civilni aviopromet u Trebinju nije u prvom planu.
Izvor gdje je ovo napisano ?kraljttbvb je napisao/la: ↑30 nov 2022, 14:57Aerodrom koji je politicki projekat i koji je trebao Ruse "ugurati" medju NATO clanice, on i ne treba da ima puno putnikalol89 je napisao/la: ↑29 nov 2022, 17:10Vidjet ces u Trebinju avionabombaysaphire je napisao/la: ↑29 nov 2022, 16:50
Priština najviše zbog dijaspore , pogotovo Švicarske . Ljeti samo za Bazel znaju imati 6 dnevnih letova![]()
![]()
![]()
Mada priča se da znaju poslati lažan broj putnika , poznavajući šiptare nije isključeno .
Skopje nema konkurencije u Makedoniji , još samo Ohrid ima .
Imaju bazu WizzAir-a , čak 6 aviona je bazirano . Država im daje subvencije i to za sada dobro ide ...![]()
![]()
Jedno je sigurno: onaj tko bi imao pod kontrolom aerodrom u Trebinju imao bi i svoje radare koji mogu kontrolirati obalu Jadranskog mora, a svaki radar sa dopunskim uređajima može biti sredstvo za prigušivanje komunikacija i kontrole bespilotnih letjelica. S obzirom na to da su Albanija, Grčka, Italija, Hrvatska, Sjeverna Makedonija i Crna Gora članice NATO-a, u Trebinju bi bila moguća ruska kontrola telekomunikacija usred teritorija koji pokriva Sjevernoatlantska alijansa. Kad se sve ovo ima u vidu, onda ne pije vodu teza da bi ovaj aerodrom bio profitabilan, ali onima koji ga žele graditi to nije ni važno budući da im civilni aviopromet u Trebinju nije u prvom planu.
Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 14 gostiju.