Da je država normalna željeznica bi se još više iskoristila iako je prijevoz robe i tereta na jako dobrom nivou (iznad EU prosjeka) ali je zato putnički katastrofa i vjerovatno će ostat grozan.
Pa kad je kondukteru draže da uzme marku i ne napiše kartu nego hljeba da se najede, i to se sami nude.
Niko da ih kontroliše, anarhija obična.
A uživancija se vozit vozom.
Nažalost putnički prijevoz nije isplativ kad kondukter nikad ne bi marke uzeo i kad bi svaki vagon na svakoj liniji bio popunjen do zadnjeg mjesta. I to je slučaj i u Njemačkoj, a kamoli u BiH. Upravo za to služe subvencije od Vlade koju naša željeznica ne dobija osim u KS na relaciji Sarajevo - Pazarić.
Kad je situacija već takva željeznica gleda da ima što manje putničkih linija da smanje gubitke i bukvalno su sad na zakonskom minimumu. Postoji minimum koliko linija moraju imat bez obzira na gubitke.
S druge strane, kondukterima se polako staje u kraj i vjeruj mi da su mnogi najebali, a oni što nisu polako oboljevaju od stresa. Nekad je to radno mjesto bila Ćaba sad već raja bježi od tog, kae samo možeš najebat
Drugi razlog lošeg prijevoza putnika je politika. Trebao je sad ići voz za Zagreb ali naravno Hrvatska traži nemoguće uslove i bez njih ne ide. Pa se dogodi da oni i kao popuste, a onda ovi iz ŽRS-a hoće da im ŽFBH plaća nerealne cijene za korištenje pruge itd.
Znam da će ti zvučat smiješno ali na ovim prostorima je naša željeznica definitivno najozbiljniji operater, a mjesta za napredak ima toliko da je smiješno pričat. No, skup je to sport.
Moja neka lična pretpostavka je da će za najdalje 10 godina dobar dio Željeznice bit privatizovan i samim tim ćemo imati bolju uslugu, ali nažalost i manje para jer država samo uzima od firme. Otud i toliki dugovi...
Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
Postano: 30 nov 2022, 16:08
Postao/la JosephNongeBoende
nema potrebe ulagati u pruge i autoput kad ce vozovi i auta za 30 godina letjeti, Fadil to hendla vizionarski
Pa mogu onda i sa banjaluckog to isto raditi u bruku clanica nato haha
Ne mogu, jer Oruzane snage BiH koriste aerodrom kod BL. A OS BiH su prilicno bliske sa NATO paktom, koji ne bi dozvolio da neko koristi taj aerodrom da njih ometa/spijunira
Doduše, na teritoriju Republike Srpske već se nalazi jedan aerodrom, onaj u Mahovljanima kod Banjaluke, ali ga entitet koristi za civilni promet, dok s vojnog aspekta njime upravljaju Oružane snage BiH budući da je tu Brigada zračnih snaga sa svojim zapovjedništvom, te s jednim skvadronom (drugi je u Sarajevu) i dva bataljona, od kojih je jedan za motrenje i rano upozoravanje, a drugi za potporu.
A novi aerodrom u Trebinju je trebao biti nesto slicno aerodromu u Nisu:
Poznati stručnjak za vojnu tehnologiju prof. dr. Berko Zečević smatra da je za izgradnju aerodroma u Trebinju zbog geostrateškog interesa zainteresirana i Ruska Federacija, koja bi vjerojatno na toj lokaciji formirala neki svoj “humanitarni centar” na isti način kao što je, prije 10 godina, takav centar uspostavila na niškom aerodromu. Taj centar su od formiranja pratile kontroverze, među kojima je jedna od najvećih sumnja da je riječ o obavještajnoj aktivnosti pripadnika Ruske vojne obavještajne službe poznatije po skraćenici GRU, koja je nadživjela KGB, koji je rasformiran 1991, kad se Sovjetski savez raspao. Inače, GRU je u toku rata u BiH regrutirao ruske dobrovoljce u redove Vojske RS-a, a u miru njegovi oficiri u civilnoj odjeći vršljaju po BiH kao obavještajci.
Kako nece kad su se bošnjaci podijelili na 17 stranki
Još smatraju HDZ i SNSD nezaobilaznom opcijom.
valjda necu ban popiti
al jesu nezaobilazna opcija realno mene vise nervira sto su neprincipijelni puna im usta pravde i borbe kontra kriminala a na pregovorima covjek sa crne liste, danas glasaju za covjeka sa crne liste itd.