Formula 1 - ARHIVA POSTOVA

Moderator/ica: rio_Ferdy88

Pobjednik Bahrain Grand Prix 2021 je:

Anketa je završila: 01 apr 2021, 15:13.

Alfa Romeo
0
Nema glasova.
AlphaTauri
1
3%
Alpine
0
Nema glasova.
Aston Martin
1
3%
Ferrari
5
13%
Haas
1
3%
McLaren
1
3%
Mercedes
16
41%
Red Bull
14
36%
Williams
0
Nema glasova.
 
Ukupno glasova: 39

Avatar
ramiral
Postovi: 6311
Pridružen/a: 11 avg 2011, 23:48
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la ramiral » 05 jan 2012, 14:28

Ovo pravilo borbe za poziciju je baš bezze. Gdje je tu čar i adrenalin bitke za npr prvu poziciju.
Lijepa vremena Senne, Prosta, Schumija, Hilla...
29 ... a do maja 2012 - 30 ...

38 SCUDETTI VINTI SUL CAMPO

Avatar
jose
Postovi: 6667
Pridružen/a: 20 okt 2009, 17:19
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la jose » 05 jan 2012, 14:31

ramiral je napisao/la:Ovo pravilo borbe za poziciju je baš bezze. Gdje je tu čar i adrenalin bitke za npr prvu poziciju.
Lijepa vremena Senne, Prosta, Schumija, Hilla...
Meni se taj dio svidja. Mislio sam da je i ranije to bilo kaznjivo. Ako je neko brzi od tebe, ne mozes mu se stalno uvaljivati ispred, tako te niko nikad ne bi mogao preteci.
Velež, Chelsea FC, LA Lakers, Scuderia Ferrari

Avatar
ramiral
Postovi: 6311
Pridružen/a: 11 avg 2011, 23:48
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la ramiral » 05 jan 2012, 14:39

Ne znam jarane... to je baš po meni ubijanje čara Formule 1, šta sad u zadnjoj utrci prvenstva npr imaš bod prednosti ispred konkurenta, nekoliko krugova pred kraj, ti si prvi on drugi odmah u repu, ciknuo ti neki od spojlera imaš problema sa aerodinamikom i gripom, nema odlaska u boks jer gubiš titulu i trebaš se fer i korektno ukloniti kad god ovaj ima mogućnost da te prođe jer je brži...

jbg daj onda kokice fino, trebu pod ruku i odoh u kino, zanimljivije će mi biti.

Sijede velike glave Formule 1 bi trebale razmišljati o milionima gledalaca a ne o milionima u vlastitim džepovima, zbog ''ubijanja'' čari borbe za titulu mnogi govore otprilike ''ok ovu Formulu cijenim, ali sam onu prije volio iz dna duše''
komercijalizam jbg, moderno društvo, moderna pravila a ja kad god poželim vidjeti muški okršaj na stazi morati ću tražiti po youtubeu i starim kasetama što mi je otac snimao Sennu, Schumija, Prosta, Mansella, Pikea, Hilla, Montoyu...
29 ... a do maja 2012 - 30 ...

38 SCUDETTI VINTI SUL CAMPO

Avatar
jose
Postovi: 6667
Pridružen/a: 20 okt 2009, 17:19
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la jose » 05 jan 2012, 15:43

Pa sad ti pricas o nekim ekstremnim situacijama, crko motor, ovo ono.
Ja pricam o nekim okrsajima tokom trke, kad je neko brzi (ili sposobniji) i pokusava da nekog prestigne, a ovaj mu se ubaci u putanju. Ovaj proba s druge strane, a ovaj opet ispred njega. U F1 nemas puno prostora za preticanje i ako ti se dva puta ubacio ispred tebe, nemas vise sanse da preticanje. Uvijek mi padne na pamet kad je, u to vrijeme rookie Petrov, prosle sezone napadao Hamiltona, i sa svojim puno slabijim Renaultom pokusavao preteći istog, a ovaj nekoliko puna promijenio putanju i na kraju naravno Renault nije izdrzao dalju borbu.

[youtube][/youtube]
Velež, Chelsea FC, LA Lakers, Scuderia Ferrari

Avatar
sead_f1
Postovi: 232
Pridružen/a: 11 nov 2009, 13:00
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la sead_f1 » 05 jan 2012, 16:09

jose je napisao/la:Uvijek mi padne na pamet kad je, u to vrijeme rookie Petrov, prosle sezone napadao Hamiltona, i sa svojim puno slabijim Renaultom pokusavao preteći istog, a ovaj nekoliko puna promijenio putanju i na kraju naravno Renault nije izdrzao dalju borbu.
Eh sad, neznam koliko se pravilo odnosi na ovakvu situaciju. Ili koliko se je do sad odnosilo na ovakvu situaciju.

Kaze se "zabranjeno vracanje" na idealnu liniju nakon sto si je jednom napusto. (u ovom slucaju Hamilton je napravio gresku, jer ocigledno vozi cik-cak, tamo-vamo)

Ali pise, ukoliko se prednji pilot vraca na idealnu liniju, mora protivniku ostaviti prostora za najmanje jednu sirinu bolida. (ovo mi lici na mjenjanje linije je dozvoljeno, ali se protivniku nesmiju zatvoriti vrata prilikom vracanja na idealnu liniju).

Mislim da u ovom drugom slucaju Hamilton nije pogrijesio, jer on ne blokira Petrova. Zvuci glupo ali mozemo reci cak, da mu svakom promjenom linije otvara vrata. Ali je Petrovu potrebno da se zavuce iza Hamiltona da izbjegne vjetar i postigne visu brzinu kako bi mogao krenuti u napad. Vidi se da Petrov prati svaki potez Hamiltona i ostaje uvjek iza njega, umjesto da ostane na jednoj liniji, kada mu Hamilton vec otvara vrata i onda ga predje?

Pitanje je da li je zabranjeno cisto mjenjanje linije (cik-cak-voznja), ne vezano za to dali te prati neko ili je zabranjeno blokiranje brzeg bolida. Da li pod takvu zabranu spada i "bjezanje od protivnickog bolida", tako da mu pokvaris prednost da sakrije od vjetra.
To finish first, first you have to finish.

Avatar
majestic24
Postovi: 15839
Pridružen/a: 29 maj 2009, 23:26
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la majestic24 » 12 jan 2012, 10:50

Poljski vozač Formule 1 Robert Kubica zaista nema sreće. Još uvijek se oporavlja od teške nesreće, a zadesila ga je nova ozljeda.

Prema vijestima koje stižu iz talijanskog Pietrasanta Kubica je obnovio prijelom goljenice na desnoj nozi nakon što je pao na zaleđenoj ulici.
I ovaj Kubice bas blentav...nikako da se upameti
GLORY,GLORY MAN.UNITED : 1907–08, 1910–11, 1951–52, 1955–56, 1956–57, 1964–65, 1966–67, 1992–93, 1993–94, 1995–96, 1996–97, 1998–99, 1999–2000, 2000–01, 2002–03, 2006–07, 2007–08, 2008–09, 2010–11 , 2012-13

..:::The Black Mamba Strikes Again::...

Avatar
Reuf
Postovi: 560
Pridružen/a: 28 okt 2011, 15:09
Lokacija: Sicilia ; Siracusa
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la Reuf » 19 jan 2012, 04:02

Mislim da je ovo novo pravilo uvedeno bilo prosle godine nema se osnova da se Hamilton kazni.
Najprije on ovdje nije sprijecavao Petrova, on ga je iskljucivo ometao.

Kao sto vidimo Hamilton je prvi mjenjao pravac u ovom cik-caku dok je naivni Rus to iskljucivo pratim bez da je i jednog trenutka preuzeo inicijativu i konkretno napao.
Kakva bi tišina nastala kad bi ljudi govorili samo ono što znaju.

Avatar
majestic24
Postovi: 15839
Pridružen/a: 29 maj 2009, 23:26
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la majestic24 » 03 feb 2012, 16:11

Brate,ovaj novi ferari je ruzan

[youtube][/youtube]
GLORY,GLORY MAN.UNITED : 1907–08, 1910–11, 1951–52, 1955–56, 1956–57, 1964–65, 1966–67, 1992–93, 1993–94, 1995–96, 1996–97, 1998–99, 1999–2000, 2000–01, 2002–03, 2006–07, 2007–08, 2008–09, 2010–11 , 2012-13

..:::The Black Mamba Strikes Again::...

Avatar
Bilal
Postovi: 2031
Pridružen/a: 04 dec 2009, 12:03
Lokacija: Mostar
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la Bilal » 07 feb 2012, 02:02

[youtube][/youtube]
Bez obzira na nova pravila izgleda ko avion :o
slika
slika

Avatar
Vlak
Postovi: 227
Pridružen/a: 27 apr 2010, 21:36
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la Vlak » 07 feb 2012, 02:13

Što je ovo između nosa i kokpita kod RB-a i Ferrarija?

Vidim da novi McL toga nema.
slika


I da, kakva su pravila za ovu sezonu? Ima li kakvih radikalnih izmjena?

Avatar
Bilal
Postovi: 2031
Pridružen/a: 04 dec 2009, 12:03
Lokacija: Mostar
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la Bilal » 07 feb 2012, 02:33

To je upravo novo pravilo, koje je Mclaren uspjeo nekako izbjeci. Visina ispred kokpita moze biti do 625mm, a onda u prostoru od 150mm treba pasti na 550mm.
slika
http://www.formula1.com/news/technical/2012/0/929.html
Pretpostavljam da je Mclaren vec ispred kokpita dosta nizi, pa su tako uspjeli izbjeci ovu stepenicu na nosu. Svi ostali koji su do sada predstavljeni imaju ovu stepenicu. Vjerovatno su svi isli na to da idu ravno od kokpita pa onda tek da spustaju nos na dozvoljenu visinu.

Avatar
Plivadon
Postovi: 792
Pridružen/a: 07 jul 2011, 17:45
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la Plivadon » 07 feb 2012, 13:43

također ima još nešto :) što je bitno...
slika


valjda ćete razumjet' šta ova slika govori ;)

SirAlexFerguson
Postovi: 2695
Pridružen/a: 06 feb 2012, 20:41
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la SirAlexFerguson » 07 feb 2012, 21:38

Kimi najbrži na prvome testiranju
KING JAMES
RAFA NADAL
MANCHESTER UNITED
Hoće li Monolog uspiti dobiti okladu? WBA treba na tablici završiti ispred LFC

Avatar
Vlak
Postovi: 227
Pridružen/a: 27 apr 2010, 21:36
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la Vlak » 07 feb 2012, 22:15

A to je to.
Čini mi se da je McL-ov nos i dosta tanji, pa ga je možda bilo lakše i saviti nego drugima. Čemu takvo pravilo, meni ovo ne izgleda aerodinamično ni najmanje. A i nije prvi put da McL ima neke svoje ideje kontra svih, pa onda u pola sezone mijenja i prilagođava se drugima. Mada je odluka o radikalnom redizajnu BMW-ovog nosa do sada vjerojatno jedna od najvećih fula.
Jedino što mi je ovdje logično je to što se smanjuju udari vjetra na vozača.

Avatar
Plivadon
Postovi: 792
Pridružen/a: 07 jul 2011, 17:45
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la Plivadon » 08 feb 2012, 01:39

SirAlexFerguson je napisao/la:Kimi najbrži na prvome testiranju
Capt. Obvious

SirAlexFerguson
Postovi: 2695
Pridružen/a: 06 feb 2012, 20:41
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la SirAlexFerguson » 10 feb 2012, 00:02

Predsezonska testiranja u Formuli 1 nastavljena su i tijekom četvrtka. Kao i dan ranije, najbolje vrijeme postavio je vozač momčadi Mercedesa koja na testiranju sudjeluje s prošlogodišnjim bolidom.


Momčad Mercedesa nastavila je testiranje u prošlogodišnjem bolidu s ciljem prikupljanja informacija o Pirellijevim gumama. Nakon jučerašnjeg najbržeg kruga Michaela Schumachera, danas je najbolje vrijeme postavio njegov momčadski kolega Nico Rosberg. Nico je postavio gotovo sekundu brže vrijeme od Michaelovog dan ranije.

Rosberg je bio zadovoljan s odvoženih 118 krugova: "Pirelli je napravio dobar posao, gume djeluju bolje nego prošle godine. Zbog bolida se ne možemo uspoređivati s drugim momčadima, ali bilo je zanimljivo prikupljati informacije s prošlogodišnjim bolidom. Jedva čekam iduća testiranja u Barceloni s našom novom srebrnom strijelom". Mercedes je danas završio testiranje te se vraća u tvornicu raditi na svom novom bolidu.

Od momčadi koje testiraju svoje nove bolide, najbrži je bio Romain Grosjean u Lotusu. Mladi Francuz zaostao je za Rosbergom osam desetinki. Treće mjesto sa sekundom i pol zaostatka zauzeo je aktualni svjetski prvak Sebastian Vettel. U novom bolidu Vettel je odvozio 96 krugova, a nakon testiranja je izjavio: "Prošla su dva mjeseca otkad sam bio u bolidu pa mi je bilo potrebno nekoliko krugova kako bih se vratio u ritam. Zbog promjena pravila bolid slabije drži stazu, ali brzo sam se prilagodio i počeo istraživati ponašanje bolida".

Iza Vettela smjestili su se Lewis Hamilton i Jean-Eric Vergne. Ferrari je danas imao problema s hidraulikom, ali je Fernando Alonso ipak uspio odvesti 67 krugova. Zauzeo je sedmo mjesto s gotovo istim vremenom koje je jučer odvozio Felipe Massa.

Najviše krugova (125) danas je odvozio Bruno Senna u Williamsu, a najviše problema imali su u Force Indiji jer je Jules Bianchi u svom drugom krugu oštetio svoj VJM05. Zbog nedostatka rezervnih dijelova morali su prekinuti svoj današnji nastup.

Jerez, 3. dan testiranja:
1. N. Rosberg (NJE/Mercedes) - 1:17,613, 118 krugova
2. R. Grosjean (FRA/Lotus) - 1:18,419, 117 krugova
3. S. Vettel (NJE/Red Bull) - 1:19,297, 96 krugova
4. L. Hamilton (VBR/McLaren) - 1:19,464, 80 krugova
5. J. Vergne (FRA/Toro Rosso) - 1:19,734, 79 krugova
6. S. Perez (MEK/Sauber) - 1:19,770, 48 krugova
7. F. Alonso (ŠPA/Ferrari) - 1:20,412, 67 krugova
8. B. Senna (BRA/Williams) - 1:21,293, 125 krugova
9. G. van der Garde (NIZ/Caterham) - 1:23,324, 74 kruga
10. J. Bianchi (FRA/Force India) – bez vremena, 2 kruga
KING JAMES
RAFA NADAL
MANCHESTER UNITED
Hoće li Monolog uspiti dobiti okladu? WBA treba na tablici završiti ispred LFC

suissebih
Postovi: 50
Pridružen/a: 04 dec 2009, 08:45
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la suissebih » 10 feb 2012, 14:09

Jućer Schumacher, danas Rosberg (i to 1:17,613). Nadam se da je ovo najava dobre sezone za Mercedes, ali i za Renault Lotus.
Bit će tu još puno dorada i poboljšanja do početka sezone, tako da na žalost ova predsezonska testiranja i nisu neki garant konkurentnosti.
Šteta što ove sezone nećemo gledati Nick Heidfelda.

SirAlexFerguson
Postovi: 2695
Pridružen/a: 06 feb 2012, 20:41
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la SirAlexFerguson » 11 feb 2012, 00:00

Posljednjeg dana testiranja u Jerezu, pomalo neočekivano, najbolje vrijeme ostvario je Fernando Alonso u Ferrariju. Talijanska momčad prva tri dana testiranja nije ušla ni među pet najbržih, nakon čega su poručili da nisu posve zadovoljni ponašanjem bolida.


Uoči četvrtog dana testiranja Pat Fry, tehnički direktor Ferrarija, je rekao: " Nisam zadovoljan situacijom u kojoj smo se našli, ali mislim da postoji puno prostora za napredak". Sudeći prema današnjem rezultatu, u Ferrariju su uspjeli donekle posložiti bolid jer je vrijeme Fernanda Alonsa daleko nadmašilo sva ostala ovotjedna vremena talijanske momčadi. Iduća testiranja i prve utrke dat će pravu sliku o novom Ferrariju.

Sedam desetinki sekunde za Španjolcem zaostao je mladi Francuz Jean-Eric Vergne u Toro Rossu, a s neznatno većim zaostatkom treće mjesto je zauzeo aktualni prvak Sebastian Vettel. Red Bull je prijepodne imao problema s elektronikom što je dovelo do promjene motora.

Na kraju dana, Vettel je prokomentirao: "Sretan sam s napretkom koji smo postigli, mislim da smo odradili dobar posao. Naravno, kvar koji nam se dogodio jutros bio je korak natrag za nas, ali takve stvari se događaju".

Iza Vettela ostali su Lewis Hamilton na četvrtom i Romain Grosjean na petom mjestu. Grosjeanov najbrži krug od četvrtka ukupno je najbolje vrijeme testiranja postignuto s novim bolidima. Rosbergovo vrijeme je ukupno najbrže, ali je ostvareno s prošlogodišnjim Mercedesom.

Nico Hülkenberg danas je prvi put isprobao novi bolid Force Indije. Trebao je na stazu i jučer, ali mu je Jules Bianchi prijepodne razbio bolid. Najviše krugova (125) odvozio je Bruno Senna u Williamsu, a pratio ga je talijanski veteran Jarno Trulli u Caterhamu sa 117 odvoženih krugova.

Momčadi sada imaju dva tjedna za analizu podataka i doradu bolida, a iduća testiranja su od 21. do 24. veljače u Barceloni.

Jerez, 4. dan testiranja:
1. F. Alonso (ŠPA/Ferrari) - 1:18,877 min, 39 krugova
2. J. Vergne (FRA/Toro Rosso) - 1:19,597 min, 80 krugova
3. S. Vettel (NJE/Red Bull) - 1:19,606 min, 50 krugova
4. L. Hamilton (VBR/McLaren) - 1:19,640 min, 86 krugova
5. R. Grosjean (FRA/Lotus) - 1:19,729 min, 95 krugova
6. K. Kobayashi (JAP/Sauber) - 1:19,834 min, 76 krugova
7. N. Hülkenberg (NJE/Force India) - 1:19,977 min, 90 krugova
8. B. Senna (BRA/Williams) - 1:20,132 min, 125 krugova
9. J. Trulli (ITA/Caterham) - 1:22,198 min, 117 krugova
KING JAMES
RAFA NADAL
MANCHESTER UNITED
Hoće li Monolog uspiti dobiti okladu? WBA treba na tablici završiti ispred LFC

Avatar
_dreamer_
Moderator
Postovi: 6146
Pridružen/a: 03 sep 2009, 12:12
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la _dreamer_ » 12 feb 2012, 14:17

jose je napisao/la:Pa sad ti pricas o nekim ekstremnim situacijama, crko motor, ovo ono.
Ja pricam o nekim okrsajima tokom trke, kad je neko brzi (ili sposobniji) i pokusava da nekog prestigne, a ovaj mu se ubaci u putanju. Ovaj proba s druge strane, a ovaj opet ispred njega. U F1 nemas puno prostora za preticanje i ako ti se dva puta ubacio ispred tebe, nemas vise sanse da preticanje. Uvijek mi padne na pamet kad je, u to vrijeme rookie Petrov, prosle sezone napadao Hamiltona, i sa svojim puno slabijim Renaultom pokusavao preteći istog, a ovaj nekoliko puna promijenio putanju i na kraju naravno Renault nije izdrzao dalju borbu.

[youtube][/youtube]
Da se razumijemo, ja Hamiltona ne volim radi svoje agresivnosti, no Hamilton je ovdje "bjezao" od Petrova koji je onda isao za Hamiltonom pokusavajuci da iskoristi zavjetrinu, dakle manji otpor vjetra... Prva 2-3 krizanja uopste nisu stvar odbrane vec bjezanja, da ga petrov nije pratio, Hamilton ne bi kao idiot tu radio osmice ispred njega.
When I was a boy of 14, my father was so ignorant I could hardly stand to have the old man around. But when I got to be 21, I was astonished at how much the old man had learned in seven years. (Mark Twain)

SirAlexFerguson
Postovi: 2695
Pridružen/a: 06 feb 2012, 20:41
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la SirAlexFerguson » 14 feb 2012, 12:44

Momčadi Formule 1 vratile su se u svoje baze nakon prvih testiranja uoči nove sezone. Idući izlazak na stazu bit će u Barceloni 21. veljače, a do tada ih čekaju analize učinjenog i naporan rad u tvornicama kako bi se na bolidima ispravili uočeni nedostaci.


Španjolski Jerez momčadi su napustile u različitim raspoloženjima. Neki su zadovoljni, neki zabrinuti, a neki još uvijek nisu sigurni koliko su dobri. Iako je na temelju rezultata prvih testiranja teško donositi konkretne zaključke, moguće je analizirati učinjeno u četiri dana provedena na stazi.

Postignuta vremena za sada nisu najvažniji pokazatelj jer je upitno koliko su vozači "hvatali" brze krugove, budući da su prvi put vozili nove bolide. Primjetne su i velike oscilacije u brzini pojedinih vozača i momčadi pa bi bilo pogrešno suditi samo po vremenima. Sve momčadi su kao glavni cilj istaknule testiranje pouzdanosti bolida, provjeru njihovog ponašanja na stazi i eksperimentiranje s postavkama.

Red Bull

Nakon dvogodišnje dominacije, Red Bull bi ove sezone mogao imati nešto teži posao. Promjene pravila koje su zadesile F1, a tiču se pozicije ispušnih cijevi, najviše pogađaju upravo austrijsku momčad. Bernie Ecclestone je izjavio da priželjkuje kraj dominacije Sebastiana Vettela i svima je jasno kako FIA čini sve što može kako bi smanjila Red Bullovu prednost pred ostalim momčadima.

Po rezultatima testiranja Red Bull se nije značajnije isticao. Najbrži krug za momčad je odvezao Mark Webber svog drugog dana testiranja. Webber i Vettel svakog su dana bili među četiri najbrža bolida, ali nijednom najbrži. Jedini kvar na bolidu dogodio se posljednjeg dana kada je Vettelu promijenjen motor zbog problema s elektronikom.

McLaren

Momčad iz Wokinga jedina je konstruirala bolid bez "stepenastog nosa". Dok sve ostale bolide nazivaju "čudnovatim kljunašima", McLarenov MP4-27 prima samo pohvale zbog svog izgleda. Ipak, važnija od izgleda bit će brzina bolida, a zanimljivo će biti pratiti razliku između McLarena i ostalih momčadi.

Većih kvarova na McLarenovom bolidu nije bilo, ali vozači se nisu našli u vrhu poretka. Button je u svoja dva dana testiranja zauzimao tek osma mjesta, dok je Lewis Hamilton vozio nešto brže od momčadskog kolege te zauzeo četvrta mjesta trećeg i četvrtog dana testiranja.

Ferrari

Talijanska momčad najavljivala je novi bolid s puno optimizma, ali testiranja su pokazala da su još uvijek prilično daleko od pozicije na kojoj bi željeli biti, što je potvrdio i tehnički direktor momčadi Pat Fry. Zbog raznih problema bolid Ferrarija odvozio je samo 270 krugova što je najmanje od svih momčadi osim HRT-a. U momčadi iz Maranella nadaju se da je do početka sezone ostalo dovoljno vremena da isprave nedostatke na bolidu te da će na testovima u Barceloni biti puno bolji.

Svi su se složili da ih čeka još mnogo posla, a barem nakratko, veselje je donio Fernando Alonso najbržim krugom posljednjeg dana u Jerezu. Massa je ponovo bio znatno sporiji od Alonsa, ali u njegovu obranu ide činjenica da je prvi testirao i da je Španjolac imao na raspolaganju više informacija kada je sjeo u bolid.

Mercedes

Srebrne strijele stigle su na testiranje sa starim bolidom. U njemačkoj momčadi odlučili su se za drukčiju strategiju od ostalih. Nisu žurili s novim bolidom, već su prva testiranja iskoristili kako bi isprobali nove Pirellijeve gume. Predstavljanje novog bolida bit će 21. veljače uoči testiranja u Barceloni. Očekivano, stari bolid se pokazao dosta bržim od novih te su Rosberg i Schumacher drugog i trećeg dana postavili uvjerljivo najbrža vremena.

Lotus

Najugodnijim iznenađenjem pokazao se Lotus. Kimi Räikkönen i Romain Grosjean konstantno su bili među najbržima, a s bolidom nije bilo većih problema. Lotus je odvozio najviše krugova od svih momčadi, čak 404, a Grosjean je postavio najbrže vrijeme testiranja u konkurenciji novih bolida. Oba vozača su pohvalila novi bolid i čini se da Lotus kreće prema vrhu.

Force India

Ekipa Force Indije imala je i uspona i padova u četiri dana na stazi Jerez. Prvi dan je bio odličan za Paula di Restu koji je postavio drugo najbolje vrijeme, a najgori trenutak im se dogodio trećeg dana kada se treći vozač Jules Bianchi nakon samo dva kruga zabio u ogradu i oštetio bolid zbog čega su izgubili čitav dan testiranja.

Sauber

Vozači Saubera svakog su se dana susreli s određenim problemima na novom bolidu, ali to ih nije spriječilo da sva četiri dana budu u sredini poretka. Unatoč problemima, oba vozača su izrazila optimizam i zadovoljstvo ponašanjem bolida na stazi. Najbrži krug za momčad Petera Saubera odvozio je Sergio Perez trećeg dana testiranja.

Toro Rosso

Uz Lotus, ugodno iznenađenje na stazi Jerez bila je momčad Toro Rossa. Najmlađa vozačka postava koju čine Daniel Ricciardo i Jean-Eric Vergne svakog je dana svrstala svoj bolid među pet najbržih. Najbrži krugovi dvojice vozača razlikuju se za samo jednu stotinku. Nastavi li ovako, talijanska momčad bi mogla igrati nešto važniju ulogu u borbi za bodove nego što je to bio slučaj prošle sezone.

Williams

Čini se da unatoč restrukturiranju čitave momčadi Williams nije uspio učiniti ozbiljniji pomak. Konstantno su bili među najsporijima, a jedino po čemu su se pozitivno istaknuli je najveći broj odvoženih krugova jednog vozača. Bruno Senna odvozio je čak 250 krugova u svoja dva dana na stazi.

Caterham

Na predstavljanju bolida, šef momčadi Tony Fernandes, najavio je za ovu sezonu osvajanje prvog boda u Formuli 1. Sudeći po prvim testovima, Caterham bi na bodove mogao pričekati još neko vrijeme. Za sada se jedino uspijevaju nositi s vremenima Williamsa, dok su ostali još uvijek prebrzi za njih. Heikki Kovalainen odvozio je najveći broj krugova u jednom danu, čak 139.

HRT

Hispania Racing Team stigao je u Jerez sa starim bolidom i uglavnom postavljao najsporija vremena. Novi bolid je prije nekoliko dana pao na crash testu pa ga HRT neće moći testirati ni u Barceloni 21. veljače.

Marussia

Momčad Marussije nije sudjelovala na testiranjima i za sada su najveća nepoznanica u Formuli 1.

U iščekivanju Australije

Jerez je dao prve odgovore o učinjenom u tvornicama ove zime. Čini se kako bi Lotus i Toro Rosso mogli biti ugodna iznenađenja, a najviše upitnika stoji iznad Ferrarija i McLarena, momčadi koje očekuju borbu za naslov prvaka, ali još nisu pokazale da su spremne za pravi napad na Red Bull. Ipak, pravi odnos snaga pokazat će tek Velika nagrada Australije 18. ožujka. U momčadima su postavljeni vrlo visoki ciljevi jer se očekuje napredak u odnosu na prošlu sezonu, a do odlaska Down Under preostalo je još 30 dana. Do tada će svi naporno raditi i otklanjati nedostatke na novim bolidima kako bi se u Melbourneu pojavili što spremniji.
KING JAMES
RAFA NADAL
MANCHESTER UNITED
Hoće li Monolog uspiti dobiti okladu? WBA treba na tablici završiti ispred LFC

Zaključano

Natrag na “Auto-moto”

Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 2 gosta.