Stranica: 210/618.

Re: Automobili, motori...

Postano: 13 jan 2017, 21:55
Postao/la pride_of_merseyside
arelinho je napisao/la: Ne viđam te na drugim temama nikako. :cry: :ljepota:
:D Uđem samo kad treba kukati. :| Nema se vremena od posla. Banka. :puke: Uživaj u šupljiranju dok možeš. :tralala:

Re: Automobili, motori...

Postano: 13 jan 2017, 22:48
Postao/la sekerbay
Asteriks je napisao/la:slika
slika

Model A 45 AMG 4Matic je s 381 KS najveće snage i najvećim okretnim momentom od 475 Nm tako postao najsnažnijim sportskim modelom u kategoriji kompaktnih automobila. Ovu izvedbu pokreće 2-litreni benzinski turbo-motor s izravnim ubrizgavanjem zahvaljujući kojem se A klasa 45 AMG može pohvaliti ubrzanjem od 0 do 100 km/h za samo 4,2 sekunde (0,4 s brže od prethodnika), dok je najveća brzina elektronički ograničena na 250 km/h.
Tata udri po konkurenciji. slika
nevidjena kanta. amg se pokenjo po tradiciji.

Re: Automobili, motori...

Postano: 14 jan 2017, 00:05
Postao/la Asteriks
Cuj kanta a ljudi napravili najbrzi hot huch, koji je cak za dlaku presisao Audija RS3.

Svaka klasa ima svoju konkurenciju a naravno giganti zele u ovoj kompaktnoj da odnesu prevagu (hečbek).

Poceli 2013. sa 20-ak KS manje (sto je opet bio sami vrh) i od tada ova klasa dobija svoj pecat (snaga i brzina).

Znaci garant nista brze neces naci a da je fabricki postavljeno (bez bilo kakvog tuninga), ponavljam u ovoj klasi.

Re: Automobili, motori...

Postano: 14 jan 2017, 09:32
Postao/la sekerbay
nemremo se nac kad je tvoje znanje na osnovu teorije a moje na osnovu prakse.
ja vec dugi niz godina vozim amg auta i znam o cemu pricam plus sto se druzim sa ljudima iz mercedesa.
osim toga, u krugu prijatelja imam jednog koji vozi amg sa tim motorom(cla)
dakle, svi se slazu da ta auta mozes nazvati kako god hoces, osim amg.
auto sa dvije turbine :stop: predjes 150000 i mozes ga bacit.
pogledaj mu samo rore :urnebes: ko igracka.

Re: Automobili, motori...

Postano: 14 jan 2017, 10:06
Postao/la Asteriks
Trendovi nalazu izvlacenje KS. Novi motor Volva ima cak tri turibne.

Ovo je motor godine u klasi 1.8 - 2.0 (za 2014.).

Covjece zvjer GLC Coupe koristi ovaj poznati amg-ov sportski sistem sa dvije turbine. Sta mislis da inzinjeri ne znaju procjeniti vijek trajanja pogotov kada pricamo o ovako osjetljivoj konkurenciji.

Cuj pogledaj mu rore, pogledaj mu ucinak jarane. Novi motori ne koriste turbo rupe na turbinama neg ventile pa je samim tim ista laksa i vrti se vec pri manjim obrtajima da bi bila spremna sto je produzilo vijek trajanja. Naravno ucinak motora ostaje isti i pri razrjedjenom vazduhu za sto je zasluzna upravo pomenuta turibna.

Msm banalan primjer auto od otp 17 godina starosti izadje na 220 000 sa pravilno odrzavanom turbinom (sipano kvalitetno ulje), naravno zamjeni istu - 190 KM i rahat.

Sve se gleda u odabiru najbolje klase motora za odredjenu godinu, msm ne sjedi tu komisija forumasa na foru reko - rekla.

Uglavnom svakom svacije.

Re: Automobili, motori...

Postano: 14 jan 2017, 14:23
Postao/la sekerbay
ponavljam, ti znas na osnovu onoga sto si procitao, a ja znam na osnovu dugogodisnjeg iskustva i druzenja sa ljudima koji rade u mercedesu.
oni sami povracaju na auta koja prave. da se oni pitaju, zna se kako bi izgledali ti motori.
ovo sto sad prave je rezultat pritiska vlasti i trzista.
zna se kako treba da izgleda amg-ov nepoderivi motor. njihov stari v8 motor je jedan od najboljih motora koji je svijet vidio i ubjedljivo najbolje slozeni motor. znas li sta znaci kad ja iz dana u dan razvaljujem taj motor i tjeram ga do krajnjih granica bez da se nesto pokvari.
petom brzinom do 260(auto ima 7 brzina), kazaljka za obrtaje vazda u crvenom, i nista.
ugasis ga bez da sacekas da se smiri i malo ohladi, odma upalis i sve ponovo.
da to uradis autu sa turbinom, ne bi izdrzao duze od 6 mjeseci. to se meni desilo sa prethodnim amg-om. 12 pukotina na glavi motora.

Re: Automobili, motori...

Postano: 14 jan 2017, 14:28
Postao/la Asteriks
Momce, svaki segment trzista se mora zadovoljit pocev od hecbeka, limuzine, terenca itd. Neki su otisli toliko da snagu i brzinu moraju dizat jer konkurencija se hvali upravo tim adutima.

Znam ovo iz teorije ali i preko ljudi sa kojim sam u kontaktu, jednostavno nazovimo to kao neki hobi.

Ponavljam turbina na astri 1999. godiste cesto forsirana do max izdrzala preko 200 000 a inzinjeri ovog giganta rade strasne stvari kada je u pitanju izdrzljivost, getriba te brzina i snaga za skoro svaki model a ovaj se pokazao jos 2014. kao klasa pored strasno velike konkurecnije.

Upravo se blok ovog motora, klipovi, usisni/izdusni sistem prilagodio svim zahtjevima na sto ukazuju i nagrade kao strasno relevantan pokazatelj.

Kanta nije (naprotiv) niti me moze iko ubjedit jer sam jednostavno za svoje potrebe dobro informisan.

Re: Automobili, motori...

Postano: 14 jan 2017, 15:23
Postao/la Centre forward
Pa dobro, Mercedes se na neki način mor'o vratit' na to prvo mjesto kada je prodaja luksuznih vozila u pitanju, na globalnom nivou. Ove, odnosno prošle godine su skinuli BMW sa trona koji ih je sa istog mak'o 2005 godine i suvereno vlad'o luksuzom 10-ak godina. U toj klasi su još su Audi i Lexus od ovih ozbiljnijih, da se razumijemo.

U Mercedesu je konfekcija ozbiljno zavladala, jer istu traži tržište. Taj trend zahvata sve proizvođače, ništa čudno. Asteriks je pristalica
downsizinga motora, dok je amidža vjerovatno old skul pa se ne kontaju. I meni ova A klasa nije pravi Mercedes, posebno ona prva generacija iz devedesetih koja je bila apsolutni promašaj, al' tvrdoglavi Nijemci nisu odustali. No dobro, pravi ljubitelji Mečke ne voze ništa ispod E klase, jerbo se lahko moRe nać' neki Dačijin motor pod haubom giganta iz Štutgarta. :mrgreen:

Re: Automobili, motori...

Postano: 14 jan 2017, 15:35
Postao/la madridist
Centre forward je napisao/la:Pa dobro, Mercedes se na neki način mor'o vratit' na to prvo mjesto kada je prodaja luksuznih vozila u pitanju, na globalnom nivou. Ove, odnosno prošle godine su skinuli BMW sa trona koji ih je sa istog mak'o 2005 godine i suvereno vlad'o luksuzom 10-ak godina. U toj klasi su još su Audi i Lexus od ovih ozbiljnijih, da se razumijemo.

U Mercedesu je konfekcija ozbiljno zavladala, jer istu traži tržište. Taj trend zahvata sve proizvođače, ništa čudno. Asteriks je pristalica
downsizinga motora, dok je amidža vjerovatno old skul pa se ne kontaju. I meni ova A klasa nije pravi Mercedes, posebno ona prva generacija iz devedesetih koja je bila apsolutni promašaj, al' tvrdoglavi Nijemci nisu odustali. No dobro, pravi ljubitelji Mečke ne voze ništa ispod E klase, jerbo se lahko moRe nać' neki Dačijin motor pod haubom giganta iz Štutgarta. :mrgreen:
Ovo za nista ispod E klase se slazem.Isto vrijedi i za Audi,tek od A6 pa nadalje Audi pokazuje sta moze.

Re: Automobili, motori...

Postano: 14 jan 2017, 15:53
Postao/la Asteriks
Centre forward je napisao/la:Pa dobro, Mercedes se na neki način mor'o vratit' na to prvo mjesto kada je prodaja luksuznih vozila u pitanju, na globalnom nivou. Ove, odnosno prošle godine su skinuli BMW sa trona koji ih je sa istog mak'o 2005 godine i suvereno vlad'o luksuzom 10-ak godina. U toj klasi su još su Audi i Lexus od ovih ozbiljnijih, da se razumijemo.

U Mercedesu je konfekcija ozbiljno zavladala, jer istu traži tržište. Taj trend zahvata sve proizvođače, ništa čudno. Asteriks je pristalica
downsizinga motora, dok je amidža vjerovatno old skul pa se ne kontaju. I meni ova A klasa nije pravi Mercedes, posebno ona prva generacija iz devedesetih koja je bila apsolutni promašaj, al' tvrdoglavi Nijemci nisu odustali. No dobro, pravi ljubitelji Mečke ne voze ništa ispod E klase, jerbo se lahko moRe nać' neki Dačijin motor pod haubom giganta iz Štutgarta. :mrgreen:
Mah nema to ljubitelj ne ljubitelj, ljudi kupe priznanja, a pricamo o cetverocilindrasima kubikaze do 2000. Msm znamo svi sta mogu v6, v8 isl., no ovdje se radi o šišanju jednog golfa, fora, audija etc.

Turbina je poenta ali kazem da je ista strasno napredovala od pouzdanosti do ekifasnosti bez prijasnjih rupa sada sa novim ventilama i sihronizovanim radom ak ima dvije il vise.

Msm zasto ljudima ne odat priznanje za svaki novi KS (a to Svabe odlicno uklope da ne trpi kompaktnost i izdrzljivost).

Osobno sam ljubitelj musle cars (Pontiac, Mustang, Dodge Chalenger i Camaro) ali ovaj njemacki proizvodjac je uspio na vise polja ukrotiti konkurenciju koja je ni manje ni vise strasna.

Re: Automobili, motori...

Postano: 14 jan 2017, 16:15
Postao/la Centre forward
@Madridista, razlog tome je što se za ove niže i jeftinije modele koriste iste platforme radi uštede svega i svačega, tako da ti u suštini u okviru jedne grupacije imaš jedno te isto auto koje je modifikovano za različite školjke.

@Asteriks, slažem se naravno. Njemački inženjernig je br1 u svijetu kada se radi o automobilima,čiji sam i ja vatreni fan. Dovoljno je pogledat' novu S klasu i sve je jasno. Svemirski brod. Vrh industrije.

Svako ko voli automobile i sve vezano za njih ne može a da se ne dotakne Muscle cars. Svakako posebna kategorija automobila u historiji. No, realnost je drugačija. Ti auti su bili veliki potrošači. Chevy Nova sa početka 60 - ih je trošila 40 litara na 100 km. O ekologiji je suvišno i pričat'. :) Dalje, nisu bili baš najpouzdaniji. Upravo u tom periodu a i poslije naftne krize tehnološki su ih prešišali Japanci.

Meni je Charger od svih nekako najdraži (Nema veze sa FAF). No, to su bila sretna vremena, simbol raskoša, moći i početka globalizacije, kad se ništa nije štedilo, pa ta auta više imaju sentimentalnu vrijednost. Ne treba zaboravit' ni filmsku industriju koja je pogurala Muscle Car kult.

U Tuzli ima novi Mustang 5.0. Staj'o sam pored njega na po' metra otvorenih vrata, razgled'o unutrašnjost 20-ak minuta i ništa posebno, zaista. Ne zrači emocijama nikako. Ja bih recimo takvih deset dao za jedan (il' jednu) Eleanor. :)

Re: Automobili, motori...

Postano: 14 jan 2017, 16:23
Postao/la Asteriks
Da, to je jednostavno americki stil zivota. Manje opremljen enterijer, kruti mjenjac,... ali zato 350 KS i zracni filter ko guma 16-ka.

Pretecea svih pravih muscle modela bio je Pontiac GTO iz '64. Zamisli ti budaletine koji su udarali dobose samo na prednjoj osovini a ispod haube raketa. :lol:

Onda npr. danasnji remake Mustang GT350, poezija.
U Tuzli ima novi Mustang 5.0. Staj'o sam pored njega na po' metra otvorenih vrata, razgled'o unutrašnjost 20-ak minuta i ništa posebno, zaista. Ne zrači emocijama nikako. Ja bih recimo takvih deset dao za jedan (il' jednu) Eleanor.
To je to, cak neces naci nista sem instrument table, duge rucice mjenjaca, koznih siceva ali zato kocione pedale kao nanule. :)

Re: Automobili, motori...

Postano: 14 jan 2017, 18:51
Postao/la sekerbay
mislim da sam dovoljno napiso. kad budes u prilici da kupis amg-a(od srca ti zelim da ga kupis), pa onda vozis par godina, onda cemo popricati o tom autu.
Centre forward je napisao/la:dok je amidža vjerovatno old skul
hubraum ist durch nichts zu ersetzen :!:

Re: Automobili, motori...

Postano: 14 jan 2017, 19:06
Postao/la Saurman
Dugo je trebalo Mercedesu da skine BMW-a s prvog mjesta, pitanje je koliko će se zadržati na istom. :)

Re: Automobili, motori...

Postano: 14 jan 2017, 19:23
Postao/la sekerbay
ovaj novi bmw-ov 4.4 motor je bolji od svih amg-ovih i to kazem kao vozac amg-a.

al zato nijedno auto nema muziku poput one koja izlazi iz ovih rora :cool:

slika

Re: Automobili, motori...

Postano: 15 jan 2017, 10:39
Postao/la Asteriks
Bmw je imao strasan uspjeh i sa 5.0 V10 motorom gdje je u toj klasi par godina kosio konkurenciju.

E sad ak pricamo o luksuzu treba spomenuti i Ferarijev 6.0 V12 itd. Naravno rijec je o ovoj F12 zvjerki od 730 KS.
slika

Jednostavno remek djelo od motora do linije.

Re: Automobili, motori...

Postano: 15 jan 2017, 11:59
Postao/la sekerbay
a koliko ovaj ferari ima turbina :? :mrgreen:
kad smo vec kod cistih sportasa, po meni porse ima najbolji motor.
covjeku je tesko da zamisli da postoji motor sa toliko konja a koji se hladi zrakom :crazy:
kakva je to legura koja izdrzi takve napore :shock:

Re: Automobili, motori...

Postano: 15 jan 2017, 13:43
Postao/la Asteriks
Ferrari je klasa za sebe.

Turbina je napredovala to je citava poenta diskusije (kao sto je napredovala i izrada bloka motora, cilindara, isl). Nece AMG sjediti u mraku sa 250 il manje KS dok konkurecnija u vidu Audija radi cuda, kada pricamo o kubikazi do 2500.

Ebga, danas je dobar marketing pola posla al u isti uvijek ulazi rezultat ovog il onog testa.

Kad vec pricam o v12, treba spomenuti poznati mercov m120.

Re: Automobili, motori...

Postano: 15 jan 2017, 14:44
Postao/la Federer17
Adzuka, je l' ovo tvoj merdzo gore? :hmmmmm:

Re: Automobili, motori...

Postano: 15 jan 2017, 17:03
Postao/la sekerbay
jeste. sto pitas, da nisi musterija :?