Pominje se cifra od oko 400k kojoj plaćamo hrvatskoj a taj radar što imamo neki primarni zna se desiti da po 3 mjeseca ne radi a sekundarna dva radara na entitetskoj granici gdje par momaka može da ga unisti
Za mene mnogo zabrinjavajuće stvar da tu nemamo kontrolu nikakvu a sve to radi covicev zet koji je direktor te bhanse,u medije izlazi da mi upravljamo nebom a zapravo je to samo površina,zapravo mi ništa ne kontrolisemo
Ovo sam čuo od čovjeka koji je baš upućen u to i podnosi neke prijave tužilaštvu i daje tu temu na parlament koji ne raspravlja o njoj
ovo je zvanicna podjela upravljanja zracnim prostorom iznad BiH, gore dio kod Bihaća kontrolira hrvatska zracna kontrola jer je lakse upravljanje, a na istoku smatsa, srbijanska agencija koja kontrolira srbijanski i crnogorski vazdusni prostor. Ovo je uobičajena praksa sirom evrope da dijelove jedne države kontrolira druga kontrola letenja posebno u pogranicnim prostorima gdje bi dolazilo do preklapanja radara, crna gora nema svoju agenciju za kontrolu vazdusnog prostora nego placaju srbiji, kosovo isto nema svoju to im rade Česi, itd itd.
A sto se tice naplate Eurocontrol evropska agencija za kontrolu vazdusnog prostora, koja upravlja svim ovim agencijama naplacuje prelete aviokompanijama i onda ih isplacuje agencijama preko cijeg vazdusnog prostora je taj prelet bio, tako da mi ne plaćamo nista hrvatskoj. A sto se tice samog Eurocontrola bez njegovog amina ne moze nijedan avion u evropi poletiti dok oni ne odobre slot, da taj avion moze preletiti preko teritorija nekih drzava. Jbg to je ipak egzaktna nauka nije kao da Mehmed uzme avion i krene za Beč tek tako .
Gledaj sta Eurocontrol objavi za svaki avion da bi uopšte mogao poletjeti, a najvažniji CTOT koji regulira slot tj kad avion mora biti u vazduhu
Apsolutno netacno ,ja uporno govorim da nije kao što se predstavlja a vi uporno sa interneta kopirate stvari,poenta je da imamo radari koji ne rade a nekad rade i radari koji su stacionirani gotovo pa u RS
Kao da Izrael da Ahmedu El Asarafu da kontrolise nebo
Jarane BHANSA je državna agencija koja raspolaze tim radarima nije nikakav entitet nit nista, lokacija na Jahorini je i prije rata sluzila kao radarska lokacija za JNA, i od 2009 sluzi kao radarska stanica bhanse i pokriva sav teritorij za koji bhansa ima nadležnost. Koliki stručnjaci su kod nas pa su navodili da je na sarajevskom aerodromu radar za navodjenje brodova eh takvi likovi postavljaju zastupnicka pitanja nafilovani od strane samoproglasnih strucnjaka. A na sarajevskom aerodromu je 2003 postavljen thalesov TAR 2000-RSM 970, koji se sastoji od dvije komponente prva koja sluzi za prilaznu kontrolu sjj do 60nm a druga koja ima domet od 200nm
A o gluposti i radarima koji ne rade zamisli situaciju da ne rade radari i da bhansa kontrola u Sarajevo ne moze vidjeti sta se desava iznad 10000ft
I evo ti mapa sa svim vfr zonama u BiH
Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
Postano: 15 okt 2023, 12:26
Postao/la kraljttbvb
Kako ti napisa SJJ, sto je skracenica za aerodrom Sarajevo SJJ?
ovo je zvanicna podjela upravljanja zracnim prostorom iznad BiH, gore dio kod Bihaća kontrolira hrvatska zracna kontrola jer je lakse upravljanje, a na istoku smatsa, srbijanska agencija koja kontrolira srbijanski i crnogorski vazdusni prostor. Ovo je uobičajena praksa sirom evrope da dijelove jedne države kontrolira druga kontrola letenja posebno u pogranicnim prostorima gdje bi dolazilo do preklapanja radara, crna gora nema svoju agenciju za kontrolu vazdusnog prostora nego placaju srbiji, kosovo isto nema svoju to im rade Česi, itd itd.
A sto se tice naplate Eurocontrol evropska agencija za kontrolu vazdusnog prostora, koja upravlja svim ovim agencijama naplacuje prelete aviokompanijama i onda ih isplacuje agencijama preko cijeg vazdusnog prostora je taj prelet bio, tako da mi ne plaćamo nista hrvatskoj. A sto se tice samog Eurocontrola bez njegovog amina ne moze nijedan avion u evropi poletiti dok oni ne odobre slot, da taj avion moze preletiti preko teritorija nekih drzava. Jbg to je ipak egzaktna nauka nije kao da Mehmed uzme avion i krene za Beč tek tako .
Gledaj sta Eurocontrol objavi za svaki avion da bi uopšte mogao poletjeti, a najvažniji CTOT koji regulira slot tj kad avion mora biti u vazduhu
Apsolutno netacno ,ja uporno govorim da nije kao što se predstavlja a vi uporno sa interneta kopirate stvari,poenta je da imamo radari koji ne rade a nekad rade i radari koji su stacionirani gotovo pa u RS
Kao da Izrael da Ahmedu El Asarafu da kontrolise nebo
Jarane BHANSA je državna agencija koja raspolaze tim radarima nije nikakav entitet nit nista, lokacija na Jahorini je i prije rata sluzila kao radarska lokacija za JNA, i od 2009 sluzi kao radarska stanica bhanse i pokriva sav teritorij za koji bhansa ima nadležnost. Koliki stručnjaci su kod nas pa su navodili da je na sarajevskom aerodromu radar za navodjenje brodova eh takvi likovi postavljaju zastupnicka pitanja nafilovani od strane samoproglasnih strucnjaka. A na sarajevskom aerodromu je 2003 postavljen thalesov TAR 2000-RSM 970, koji se sastoji od dvije komponente prva koja sluzi za prilaznu kontrolu sjj do 60nm a druga koja ima domet od 200nm
A o gluposti i radarima koji ne rade zamisli situaciju da ne rade radari i da bhansa kontrola u Sarajevo ne moze vidjeti sta se desava iznad 10000ft
I evo ti mapa sa svim vfr zonama u BiH
Ta dva sekundarna koji fataju signal civilnih aviona rade ali uskoro će i taj sa aerodroma biti izmjesten radi se na tome.
Priča se o lokaciji negdje na entitetskoj granici skoro pa u Rs.
Tako da Federacija neće imati nikakvu kontrolu(citaj da neko iz rs moze za 5 min doći do tog.radara,dzabe što je u državnoj kontroli kad nije zasticen)
A primarni radar koji fata sve letilice nekad radi nekad ne radi kažu po 3 mjeseca prodje a on ne radi
Ali oke ajde uzmimo postavku da su meni slagali,zavrsavamo temu,kad to bude na parlamentu citirajte me da pričamo
Samim tim da hansom rukovodi covicev zet meni je katastrofalna činjenica i daje mi do znanja gdje ima dima ima i vatre
Do tad ispitujte i raspravljajte o pojavi aleksandru prijovic
Prijatno
meni je jaca pojava ovog sks u lukavici i auto direct u rajlovcu bas me zanima gdje je tu profit da prodajes ovakva auta
A Jure je posebna priča po njemu ce snimati seriju na netflixu
i ja ba sta je ono Avis nabavio ako sam dobro vidio MG u svoju flotu, gdje im je tu racunica osim sto su bili jeftini u nabavi
Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
Postano: 15 okt 2023, 14:54
Postao/la donDondon
Evo našao sam i na internetu o tome nešto između forte i smajica
Prije desetak dana članak ,gdje napadaju Fortu što je zapostavljeno ovo sve,skoro slično o onome što sam i ja cuo
"činjenica da ministar Forto ne sprovodi politiku u oblasti civilnog vazduhoplovstva u skladu sa zakonom, nema viziju razvoja kontrole vazdušnog saobraćaja i civilnog vazduhoplovstva nego nažalost služi kao protočni bojler za realizaciju kordinirane aktivnosti na razbijanju suvereniteta BiH u vazdušnom prostoru od direktora Agencije za pružanje usluga u zračnoj plovidbi BiH Davorina Primorca i direktora Direkcije za civilno vazduhoplovstvo Čedomira Šušnjara. Stoga nije ni čudno da ni nakon 28 godina ne kontrolišemo svoje nebo i time ne ostvarujemo svoj puni suverenitet u vazdušnom prostoru – kazao je delegat SBiH na današnjoj sjednici Doma
Od pet radara koji kontrolišu zračni saobraćaj iznad BiH, dva su iz Hrvatske za koji BiH plaća 470,000 KM godišnje, a jedna slika sa radarskog sistema Republike Srbije. Prostom računicom za 10 godina se za iznajmljivanje radarske opreme Hrvatskoj isplatiti oko 5 miliona KM, što je značajno više od novčane vrijednosti jednog novog sekundarnog radara. Bosna i Hercegovina raspolaže sa tri radara, od kojih je jedan na Jahorini i često je u kvaru, dva su u Sarajevu od kojih je jedan ugašen. Drugi, ispravan radar se planira premjestiti na Bukovik iznad Sarajeva, što je je vrlo sumnjiv potez. Zašto to ministar dozvoljava? – upitao je Smajić, uz napomenu da je za glavne aerodrome potrebno obezbjediti radarsku sliku sa dva sekundarna radara i jednim primarnim da bi se pružala sigurna usluga kontrole letenja, kako je slučaj i u regiji.
Podsjetio je i da, od kada je formirana Agencija za pružanje usluga u zračnoj plovidbi Bosne i Hercegovine (BHANSA) za njeno funkcionisanje potrošeno je preko 500 miliona KM.
Zašto se nije obnovio radarski sistem Bosne i Hercegovine, nego je urušen do apsolutne nefunkcionalnosti, dok su napunjeni budžeti susjednih zemalja za korištenje njihove opreme. Ovo sve upućuje na to da je u pitanju veliki skandal gdje ministra Fortu susjedne zemlje koriste za vlastite interese, dok neupućni ministar urušava sigurnost BiH"
Zašto se nije obnovio radarski sistem Bosne i Hercegovine, nego je urušen do apsolutne nefunkcionalnosti, dok su napunjeni budžeti susjednih zemalja za korištenje njihove opreme.
Ljudi ti gore napisu da kontrolisemo 80% svog neba, postave slike sta koji radar hvata, gjde su radari, a onda ovaj neki u stranackom prepucavanju kaze da je sistem "urušen do apsolutne nefunkcionalnosti" i ti mu vjerujes...
Evo našao sam i na internetu o tome nešto između forte i smajica
Prije desetak dana članak ,gdje napadaju Fortu što je zapostavljeno ovo sve,skoro slično o onome što sam i ja cuo
"činjenica da ministar Forto ne sprovodi politiku u oblasti civilnog vazduhoplovstva u skladu sa zakonom, nema viziju razvoja kontrole vazdušnog saobraćaja i civilnog vazduhoplovstva nego nažalost služi kao protočni bojler za realizaciju kordinirane aktivnosti na razbijanju suvereniteta BiH u vazdušnom prostoru od direktora Agencije za pružanje usluga u zračnoj plovidbi BiH Davorina Primorca i direktora Direkcije za civilno vazduhoplovstvo Čedomira Šušnjara. Stoga nije ni čudno da ni nakon 28 godina ne kontrolišemo svoje nebo i time ne ostvarujemo svoj puni suverenitet u vazdušnom prostoru – kazao je delegat SBiH na današnjoj sjednici Doma
Od pet radara koji kontrolišu zračni saobraćaj iznad BiH, dva su iz Hrvatske za koji BiH plaća 470,000 KM godišnje, a jedna slika sa radarskog sistema Republike Srbije. Prostom računicom za 10 godina se za iznajmljivanje radarske opreme Hrvatskoj isplatiti oko 5 miliona KM, što je značajno više od novčane vrijednosti jednog novog sekundarnog radara. Bosna i Hercegovina raspolaže sa tri radara, od kojih je jedan na Jahorini i često je u kvaru, dva su u Sarajevu od kojih je jedan ugašen. Drugi, ispravan radar se planira premjestiti na Bukovik iznad Sarajeva, što je je vrlo sumnjiv potez. Zašto to ministar dozvoljava? – upitao je Smajić, uz napomenu da je za glavne aerodrome potrebno obezbjediti radarsku sliku sa dva sekundarna radara i jednim primarnim da bi se pružala sigurna usluga kontrole letenja, kako je slučaj i u regiji.
Podsjetio je i da, od kada je formirana Agencija za pružanje usluga u zračnoj plovidbi Bosne i Hercegovine (BHANSA) za njeno funkcionisanje potrošeno je preko 500 miliona KM.
Zašto se nije obnovio radarski sistem Bosne i Hercegovine, nego je urušen do apsolutne nefunkcionalnosti, dok su napunjeni budžeti susjednih zemalja za korištenje njihove opreme. Ovo sve upućuje na to da je u pitanju veliki skandal gdje ministra Fortu susjedne zemlje koriste za vlastite interese, dok neupućni ministar urušava sigurnost BiH"
Prvo i osnovno drzavni budzet ne plaća održavanje bhanse nego od naplate preleta i ostalih taksi koje prikupe, a sto se tice sekundarnog radara na sjj on je trenutno ugasen jer ima istu funkciju kao onaj na Jahorini, a sto hoce da ga premjeste pa zbog ovoga
jer na trenutnoj lokaciji ce biti nepotreban i visak jer ce na njegovo mjesto doci pista koja se siri za dodatnih 500m i koja ulazi u rs. I kakve veze ima to za placanje radarske slike pa bhansa svako tri mjeseca iznajmi avion iz Srbije il madjarske da im radi kalibraciju opreme, svako tri mjeseca mozes vidjeti taj avion iznad Sarajeva kako krugove pravi, to su normalne stvari u Eurocontrol kisobranu nismo mi jedina zemlja koja ne naplaćuje prolazak aviona 100% preko svoga teritorija pogledaj Eurocontrol mape pa ces vidjeti granice svih atc u evropi. I sada se oko ovoga dize frka a nije se dizala kad su srbija i hrvatska 25 godina nadzirale nase nebo i uzimale kesh za prolazak aviona iznad 10000ft.
a sto se tice vojnih na kozari su glavni radari osbih, koji salju sliku brigadi PZO-a u rajlovcu
Zašto se nije obnovio radarski sistem Bosne i Hercegovine, nego je urušen do apsolutne nefunkcionalnosti, dok su napunjeni budžeti susjednih zemalja za korištenje njihove opreme.
Ljudi ti gore napisu da kontrolisemo 80% svog neba, postave slike sta koji radar hvata, gjde su radari, a onda ovaj neki u stranackom prepucavanju kaze da je sistem "urušen do apsolutne nefunkcionalnosti" i ti mu vjerujes...
Ok ,vjerujem vam
Sve je uredu
ovi vam pričaju gluposti umjesto da su vas pitali kako funkcinise mene ste baš opustili, nisam ni znao kako dobro funkcionisemo u ovom segmentu
meni je jaca pojava ovog sks u lukavici i auto direct u rajlovcu bas me zanima gdje je tu profit da prodajes ovakva auta
A Jure je posebna priča po njemu ce snimati seriju na netflixu
i ja ba sta je ono Avis nabavio ako sam dobro vidio MG u svoju flotu, gdje im je tu racunica osim sto su bili jeftini u nabavi
SKS ti drži Kreštalica , naravno da ga boli qrac za profit jer pere pare od droge , štite ga braća Nešići .
AutoDirect je i nama nudi auta za rente , tu je vlasnik Nena što drži Aqua i Walter sa još dva lika .
Što se tiče Avisa , kako misliš gdje im je tu računica ?
Još je par rent a car kompanija kupilo MG-ove , sad ide pomama za novim kineskom brendom Chery
Pa mislim jer su brend koji je tek dosao na tržište i da se ne zna kakav ce im biti eksploatacija, tj hoce li imati musica il nekih drugih stvari, i to što je samo jedan ovlašteni servis u drzavi za mg pa ako se sta desi u bl slepaj auto za Sarajevo, a ne kao kada skodu imas mozes je popraviti gore u ovlaštenom, zbog toga sam mislio na računicu kod rent a car tvrtki
A cherry ce ubiti sa prodajom posebno tigo 7 pro, steta samo sto nema novi software kao u FXu bio bi top kupovina, a fx je u teskoj konkurenciji za te pare imas i od kije i ostalih kompanija auta
meni je jaca pojava ovog sks u lukavici i auto direct u rajlovcu bas me zanima gdje je tu profit da prodajes ovakva auta
A Jure je posebna priča po njemu ce snimati seriju na netflixu
i ja ba sta je ono Avis nabavio ako sam dobro vidio MG u svoju flotu, gdje im je tu racunica osim sto su bili jeftini u nabavi
SKS ti drži Kreštalica , naravno da ga boli qrac za profit jer pere pare od droge , štite ga braća Nešići .
AutoDirect je i nama nudi auta za rente , tu je vlasnik Nena što drži Aqua i Walter sa još dva lika .
Što se tiče Avisa , kako misliš gdje im je tu računica ?
Još je par rent a car kompanija kupilo MG-ove , sad ide pomama za novim kineskom brendom Chery
Pa mislim jer su brend koji je tek dosao na tržište i da se ne zna kakav ce im biti eksploatacija, tj hoce li imati musica il nekih drugih stvari, i to što je samo jedan ovlašteni servis u drzavi za mg pa ako se sta desi u bl slepaj auto za Sarajevo, a ne kao kada skodu imas mozes je popraviti gore u ovlaštenom, zbog toga sam mislio na računicu kod rent a car tvrtki
A cherry ce ubiti sa prodajom posebno tigo 7 pro, steta samo sto nema novi software kao u FXu bio bi top kupovina, a fx je u teskoj konkurenciji za te pare imas i od kije i ostalih kompanija auta
Direktor Avisa ti je jedan umjetnik koji veze nema sa poslom , još veća tragedija da 3 najjače rent a car kompanije SIXT , Europcar i Avis koje zajedno imaju preko 1000 auta rade katastrofalne poslovne odluke . Doduše za SIXT je glavni SIXT Srbija , za Avis Avis Hrvatska , jedino je Europcar "slobodan" da donosi sopstvene odluke .
Njima je glavno - količina , što više auta , nema veze koje marke a cijene ko yebe . Tako da si već u septembru mogao rentati auta za 12 eura po danu na Rentalcarsu .
Većina je te MG-ove kupila preko operativnog lizinga , neko na 6 neko na 18 mjeseci , tako da se oni plaho ne sekiraju za dalje
Što se tiče ovlaštenog servisa , pogotovo mobilne garancije drugačije je to kad si rent a car . Evo kod nas su Škode , Seati i Volkswageni i kad je belaj mi šaljemo šlepu da dovuče u Sarajevo u ovlašteni .
Trebao si mi se javiti kad si uzimao gume u Unitrade , imamo tamo 30% popusta .