Da, vecina mozga nije vezana za inteligenciju. Inace se ti glavonja nebi drogirao.
A ta manjina koja je vezana ti ocito fali
Re: Re: Chat
Postano: 05 maj 2024, 11:02
Postao/la Licniznanstvenik
Karleuši obrisali Instagram...
inače sretan Vaskrs svim forumašima koji slave
Re: Re: Chat
Postano: 05 maj 2024, 11:02
Postao/la Riziko
Automatik je praktičniji po gradu, odnosno gdje su gužve.
Na otvorenom je svejedno.
Automatik bi trebao vise odgovarati početnicima, jer nema cimanja s kvačilom, pa i nema gašenja auta.
Baš mi nedavno kolega priča kako je bio zakleti manuelac dok nije prvi put, jedva, sjeo za automatika. Od tada samo automatik
Ne znaju za bolje, tj nisu probali pa su samim tim i u zabludi. Tako je uvijek. Kad onda kazu prije bilo bolje. Po cemu? Pa u manjim gradovima si prvi kafic imao mozda 1970ih godina kod nas tek. I svi se skupljali u tom. Nisi mogao birati. I kaze bilo bolje.
Tako i "zakleti" manuelci, cim sjednu u bolje onda nema nazad. I kakvi troskovi, pa ko vozi auto iz 2020+, samom kupnjom tog auta racuna i na skuplje dijelove i ostalo i to mu ne bi trebao biti problem. Kao ni gorivo. Vise na kraju plate ljudi sto voze neku sklopociju staru 20+ godina i onda dadnu Boga oca na popravke a voze totalno nepouzdano auto.
Ja znam lika imao Renault Scenic iz 2002, jarane svake sedmice na kanalu, platio ga li 2.5 milje km, dao na popravke u 5 godina bar 2 puta toliko jos. Covjek je par puta znao stajat u kruznom toku.
Svako malo ne moze da upali. Ne znam sta mu nije jos zamijeno, cak mu je mijenjao vratasca za rezervoar, nisu se mogla otvorit.
Na kraju mu taj majstor rekao, nakon sto mu je pare i pare uzeo godinama, bit cu iskren, daj bolan prodaj gov.no vise.
Bar 50 % takvih auta imas u Bejha, neispravnih, starih po 20 godina i vise koji su 3 ili 4 ruka i koje nemaju ni servisne knjizice, ne znas ni sta im je radjeno i koji u pravilu nikad ne bi mogli proci tehnicki i krocit na ulicu kamoli se vozit jos 100k kilometara.
Bar 50 % takvih auta imas u Bejha, neispravnih, starih po 20 godina i vise koji su 3 ili 4 ruka i koje nemaju ni servisne knjizice, ne znas ni sta im je radjeno i koji u pravilu nikad ne bi mogli proci tehnicki i krocit na ulicu kamoli se vozit jos 100k kilometara.
Po Švabiji na svakom trećem autu vraćena kilometraža.
Skoro 25 % od ukupnog broja registrovanih vozila (Pkw) su ona starija od 15 godina. Haman 40 % voznog parka osobnih vozila je starije od 10 godina.
I naravno na njemačkom tržištu dominiraju manuelci, gledajući sva registrovana osobna vozila.
Bar 50 % takvih auta imas u Bejha, neispravnih, starih po 20 godina i vise koji su 3 ili 4 ruka i koje nemaju ni servisne knjizice, ne znas ni sta im je radjeno i koji u pravilu nikad ne bi mogli proci tehnicki i krocit na ulicu kamoli se vozit jos 100k kilometara.
Po Švabiji haman na svakom trećem autu vraćena kilometraža.
Skoro 25 % vozila od ukupnog broja registrovanih (Pkw) su ona starija od 15 godina. Haman 40 % voznog parka osobnih vozila je starije od 10 godina.
I naravno na njemačkom tržištu dominiraju manuelci, gledajući sva registrovana osobna vozila.
Tvoja bikini statistika i opet poredjenje zemlje sa 80M stanovnika i sa 2M. Fazon je sto mi ta stara auta onda upravo iz Njemacke, Francuske uvozimo, i u Bejha bude vec treca ruka, i onda ga voze jos 2 covjeka i prodaju ga tebi na olx.
Jer ti recimo na mobile de mozes tog Renault Scenica iz 2002 ovdje kupiti, tj naci da je presao i 100k, a u Bejha tesko da ga kupis ispod 230k da je presao zato sto su ga kod nas jos bar dvojica izraubovali.
Kod nas sve i sto ne valja dolazi sa zapada, te harambatije stare uvozimo, pa logicno, ta necemo ih proizvodit.
Kazu za cas odradio sve. Mozda jer nije morao nista izmisljati. TTT and nothing but TT.
Re: Re: Chat
Postano: 05 maj 2024, 11:33
Postao/la Asteriks
Kazem da su Svabe dobro zapele u nekim segmetima u odnosu na svoj renome i cinjenicu kako su ekonomski najjace trziste EU.
- Imaju masa starih vozila ✔
- Skoro na svakom trećem vozilu im vraćena kilometraža ✔
- Dominiraju im manuelci u ukupnom broju registrovanih vozila iz 2023/24. ✔
Niko normalan ih ne moze porediti sa nasom zemljom, vec moramo neke cinjenice i lose situacije jasno prikazati, preslikati i nacrtati.
Kazem da su Svabe dobro zapele u nekim segmetima u odnosu na svoj renome i cinjenicu kako su ekonomski najjace trziste EU.
- Imaju masa starih vozila ✔
- Skoro na svakom trećem vozilu im vraćena kilometraža ✔
- Dominiraju im manuelci u ukupnom broju registrovanih vozila iz 2023/24. ✔
Niko normalan ih ne moze porediti sa nasom zemljom, vec moramo neke cinjenice i lose situacije jasno prikazati, preslikati i nacrtati.
Njemacku koci istok. Odbij od Njemacke istok a ostavi Berlin. Imat ces duplo bogatiju zemlju po glavi stanovnika.
Re: Re: Chat
Postano: 05 maj 2024, 12:04
Postao/la Licniznanstvenik
Re: Re: Chat
Postano: 05 maj 2024, 12:05
Postao/la samoposmatram
Hristos vaskrse. Na danasnji Vaskrs odajem pocast i sjecanje na ubijenu djecu Sarajeva od strane krvnika, koji jos nisu odgovarali za svoja nedjela.
Svakom casnom srbinu zelim da skupi snage I da svjedoci protiv svakog necovjeka. Samo srbin moze sebe spasiti.
Re: Chat
Postano: 05 maj 2024, 12:11
Postao/la JohnCleese
Ne vidim problem u kupovini uvezenog auta u nekoj "auto kuci" gdje ces makar ovdje u BiH biti prvi vlasnik, a u konacnici mozda treci.
Najveci razlog je taj sto kod nas ne mozes izvesti novo auto iz salona ispod 25 000 km a i to su mahom auta slabe snage ciji motori rade na tri klipa koja ne mogu zadovoljiti ukuse velike vecine bh vozaca.
Re: Chat
Postano: 05 maj 2024, 12:23
Postao/la Surreal
Kilogram trešanja na sarajevskim pijacama košta 12 KM: Da li ćete kupiti voće po ovoj cijeni?
U Njemačkoj kila trešanja pola eura, a vi samo ostanite u toj bejha i kupujte za 12 KM
Dok je ovaca biće i vune, bolje da Alija nije pristajao na sporazume, neko ovako da živimo, samo Dojčland he he