Baš mi nedavno kolega priča kako je bio zakleti manuelac dok nije prvi put, jedva, sjeo za automatika. Od tada samo automatik
Re: Re: Chat
Postano: 05 maj 2024, 10:37
Postao/la Asteriks
Prednost manuelca su jeftiniji troskovi proizvodnje i sama tezina. Sve ostalo je na strani automatika.
U EU i dalje dominiraju manuelni mjenjaci, iako je udio automatika u prodaji novih vozila preskocio pomenute.
Svi konstrukcijski i serijski problemi, bilo jednih ili drugih rjesavaju se opozivima, dok trajnost i kvalitet zavisi od brenda i cijene.
Re: Re: Chat
Postano: 05 maj 2024, 10:41
Postao/la Pereira
Samo bosnje koje nisu izasle iz svoje kasabe su zagovornici manuelca. Samo da jednom zapadnu u guzvu svjetskih metropola prodali bi svu stoku i kupili automatika
Ma kroz posao svasta prodje kroz ruke gadno je gledati kad dodju sa fimozom ili parafimozom, **** bolove trpe neobrezani
Ovom gore je ocito mala kita, pa za to krivi roditelje koji su ga dali osunetiti.
Ako mu je hasim mal' i da ga nisu osunetili, opet bi mu bio mal'...
Ja postavljam pitanje obrezivanja u vezi zastite maloljetnika. Naravno svaka anomalija treba da se pregleda od strane doktora I odstrani od strane medicinskog osoblja.
Da, kita mi je minimalna. Hoces sliku u pp? Nemoras odgovarati. Slat cu ti redovno.
Da, vecina mozga nije vezana za inteligenciju. Inace se ti glavonja nebi drogirao.
A ta manjina koja je vezana ti ocito fali
Re: Re: Chat
Postano: 05 maj 2024, 11:02
Postao/la Licniznanstvenik
Karleuši obrisali Instagram...
inače sretan Vaskrs svim forumašima koji slave
Re: Re: Chat
Postano: 05 maj 2024, 11:02
Postao/la Riziko
Automatik je praktičniji po gradu, odnosno gdje su gužve.
Na otvorenom je svejedno.
Automatik bi trebao vise odgovarati početnicima, jer nema cimanja s kvačilom, pa i nema gašenja auta.
Baš mi nedavno kolega priča kako je bio zakleti manuelac dok nije prvi put, jedva, sjeo za automatika. Od tada samo automatik
Ne znaju za bolje, tj nisu probali pa su samim tim i u zabludi. Tako je uvijek. Kad onda kazu prije bilo bolje. Po cemu? Pa u manjim gradovima si prvi kafic imao mozda 1970ih godina kod nas tek. I svi se skupljali u tom. Nisi mogao birati. I kaze bilo bolje.
Tako i "zakleti" manuelci, cim sjednu u bolje onda nema nazad. I kakvi troskovi, pa ko vozi auto iz 2020+, samom kupnjom tog auta racuna i na skuplje dijelove i ostalo i to mu ne bi trebao biti problem. Kao ni gorivo. Vise na kraju plate ljudi sto voze neku sklopociju staru 20+ godina i onda dadnu Boga oca na popravke a voze totalno nepouzdano auto.
Ja znam lika imao Renault Scenic iz 2002, jarane svake sedmice na kanalu, platio ga li 2.5 milje km, dao na popravke u 5 godina bar 2 puta toliko jos. Covjek je par puta znao stajat u kruznom toku.
Svako malo ne moze da upali. Ne znam sta mu nije jos zamijeno, cak mu je mijenjao vratasca za rezervoar, nisu se mogla otvorit.
Na kraju mu taj majstor rekao, nakon sto mu je pare i pare uzeo godinama, bit cu iskren, daj bolan prodaj gov.no vise.
Bar 50 % takvih auta imas u Bejha, neispravnih, starih po 20 godina i vise koji su 3 ili 4 ruka i koje nemaju ni servisne knjizice, ne znas ni sta im je radjeno i koji u pravilu nikad ne bi mogli proci tehnicki i krocit na ulicu kamoli se vozit jos 100k kilometara.
Bar 50 % takvih auta imas u Bejha, neispravnih, starih po 20 godina i vise koji su 3 ili 4 ruka i koje nemaju ni servisne knjizice, ne znas ni sta im je radjeno i koji u pravilu nikad ne bi mogli proci tehnicki i krocit na ulicu kamoli se vozit jos 100k kilometara.
Po Švabiji na svakom trećem autu vraćena kilometraža.
Skoro 25 % od ukupnog broja registrovanih vozila (Pkw) su ona starija od 15 godina. Haman 40 % voznog parka osobnih vozila je starije od 10 godina.
I naravno na njemačkom tržištu dominiraju manuelci, gledajući sva registrovana osobna vozila.
Bar 50 % takvih auta imas u Bejha, neispravnih, starih po 20 godina i vise koji su 3 ili 4 ruka i koje nemaju ni servisne knjizice, ne znas ni sta im je radjeno i koji u pravilu nikad ne bi mogli proci tehnicki i krocit na ulicu kamoli se vozit jos 100k kilometara.
Po Švabiji haman na svakom trećem autu vraćena kilometraža.
Skoro 25 % vozila od ukupnog broja registrovanih (Pkw) su ona starija od 15 godina. Haman 40 % voznog parka osobnih vozila je starije od 10 godina.
I naravno na njemačkom tržištu dominiraju manuelci, gledajući sva registrovana osobna vozila.
Tvoja bikini statistika i opet poredjenje zemlje sa 80M stanovnika i sa 2M. Fazon je sto mi ta stara auta onda upravo iz Njemacke, Francuske uvozimo, i u Bejha bude vec treca ruka, i onda ga voze jos 2 covjeka i prodaju ga tebi na olx.
Jer ti recimo na mobile de mozes tog Renault Scenica iz 2002 ovdje kupiti, tj naci da je presao i 100k, a u Bejha tesko da ga kupis ispod 230k da je presao zato sto su ga kod nas jos bar dvojica izraubovali.
Kod nas sve i sto ne valja dolazi sa zapada, te harambatije stare uvozimo, pa logicno, ta necemo ih proizvodit.
Kazu za cas odradio sve. Mozda jer nije morao nista izmisljati. TTT and nothing but TT.
Re: Re: Chat
Postano: 05 maj 2024, 11:33
Postao/la Asteriks
Kazem da su Svabe dobro zapele u nekim segmetima u odnosu na svoj renome i cinjenicu kako su ekonomski najjace trziste EU.
- Imaju masa starih vozila ✔
- Skoro na svakom trećem vozilu im vraćena kilometraža ✔
- Dominiraju im manuelci u ukupnom broju registrovanih vozila iz 2023/24. ✔
Niko normalan ih ne moze porediti sa nasom zemljom, vec moramo neke cinjenice i lose situacije jasno prikazati, preslikati i nacrtati.