Re: Formula 1
Postano: 25 apr 2022, 18:07
Zanimljivo, poslje ovog trojca Max, Perez, Leclerc, cetvrti najbrzi krug na trci je imao Mick.
Neka Miamija, bas lijep termin u 21:30BocaJuniors1905 je napisao/la: ↑27 apr 2022, 09:58Staza u Majamiju nije spremna, biće opet neko sranje s asfaltom sto posto.
Tipično američko preseravanje, prave umjetno jezero gdje će biti jahte bogataša![]()
Najjeftinija karta 600 dolara![]()
Carlos je previše dobar momak, a samim tim i emotivan i srčan. Stavio je sebi na leđa teret kojeg očigledno ne može iznijeti, treba naravno visoko ciljati, ali treba se paziti da ne pregoriš u želji. Njemu se zadnja dva vikenda dešavaju baš greške koje su posljedice tog nepotrebnog pritiska kojeg je sam sebi nabio, a vala mislim da ni javnost ni cijela ekipa Ferrarija u njemu ne vidi prvu opciju za WDC. Ovo je mizeran uzorak trka, ali meni sve ovo miriše na to da će ga Leclerc poprilično demolirati u h2h omjeru. Mislim da bi sa Carlosom cijela ekipa Ferrarija bila zadovoljna kada bi redovno završavao na podijumu, marljivo skupljao poene i borio se sa Perezom za treću poziciju u šampionatu. On je uradio ono što mu je bio cilj, dobio je ugovor na dodatne dvije godine, tu je uz ekipu, odličan je što se samog skupljanja povratnih informacija bolida tiče, 'natjerao' je i Leclerca da se preseli u Maranello, samo mora biti strpljiv, jer će sigurno doći i njegova prva pobjeda, a možda u skorijoj budućnosti i mogućnost da se bori za šampionsku titulu. Mene je baš dojmio onom reakcijom kada je Leclerc grešku napravio, baš iskrena emocija.
Pozdrav, drago mi je da je na podforum napokon došao neko s namjerom da objektivno i realno diskutujeHernandor je napisao/la: ↑28 apr 2022, 00:38Carlos je previše dobar momak, a samim tim i emotivan i srčan. Stavio je sebi na leđa teret kojeg očigledno ne može iznijeti, treba naravno visoko ciljati, ali treba se paziti da ne pregoriš u želji. Njemu se zadnja dva vikenda dešavaju baš greške koje su posljedice tog nepotrebnog pritiska kojeg je sam sebi nabio, a vala mislim da ni javnost ni cijela ekipa Ferrarija u njemu ne vidi prvu opciju za WDC. Ovo je mizeran uzorak trka, ali meni sve ovo miriše na to da će ga Leclerc poprilično demolirati u h2h omjeru. Mislim da bi sa Carlosom cijela ekipa Ferrarija bila zadovoljna kada bi redovno završavao na podijumu, marljivo skupljao poene i borio se sa Perezom za treću poziciju u šampionatu. On je uradio ono što mu je bio cilj, dobio je ugovor na dodatne dvije godine, tu je uz ekipu, odličan je što se samog skupljanja povratnih informacija bolida tiče, 'natjerao' je i Leclerca da se preseli u Maranello, samo mora biti strpljiv, jer će sigurno doći i njegova prva pobjeda, a možda u skorijoj budućnosti i mogućnost da se bori za šampionsku titulu. Mene je baš dojmio onom reakcijom kada je Leclerc grešku napravio, baš iskrena emocija.
Za samu titulu Ferrarija, bitno je da inžinjeri Ferrarija dobiju development race protiv inžinjera i tima RedBulla. To će biti presudno, jer džaba tebi mix Senne i Schumachera u bolidu, ako tu izgubiš. A nije da u zadnjih 15 godina kad god su konkurentni bili, da su debelo popušili. Mada trenutno djeluju baš spremno, ovaj F1-75 ima bašbaš dobar potencijal, još i njih kao i Mercedes zeza poskakivanje bolida na pravcu, ali Ferrariju to ne utječe na performanse kao što Mercedesu utječe. I u Imoli, a i u Melbornu se osjetilo kako Leclerc na pravcu osjetno skače. Za Miami, koliko sam ispratio, ide i Leclercu nova pogonska jedinica, Sainzu je već ugrađena bila za Imolu (u sprintu je to poprilično dobro izgledalo). Pored PU2, novo zadnje krilo i nova podnica kako bi se riješio problem poskakivanja, jer im je to cilj riješiti do Španije. RedBull je iskoristio već par nadogradnji, dok Ferrari tanka u mjestu. Ova Imola međutim i nije neko mjerilo brzine, prvenstveno zbog promijenljivih uvjeta i zbog hladne staze. Ferrari je bašbaš dominatno izgledao u Australiji gdje je temperatura staze bila vjerovatno 45-50 stepeni, gotovo savršeno su kontrolisali potrošnju guma i udarali RB po pola sekunde po krugu. Predviđanja su da Ferrariju odgovara toplije vrijeme i da bolje kontrolišu i hlađenje guma i motora u takvim uvjetima, te samo potrošnju guma, ali to su ipak samo predviđanja i nagađanja.
Leclercu je ovo vjerovatno presudna sezona u karijeri. Svi znamo da ima brzinu suhu, pogotovo u kvalifikacijama je moguće i najbrži na jedan krug, ali ove dječije bolesti kao u Imoli mu se ne smiju ponavljati. Shvatam sve, voziš na svojoj stazi, ali opet, boriš se za titulu, imaš prednost od 45 bodova u odnosu na Verstappena. Zašto toliko riskirati na stazi gdje je preticanje poprilično teško (protiv bolida izjednačenog tempa). I da si uspio, dobio bi dodatna 3 boda. Ovako riskirajući za 3 boda, ostao je bez 7. Emocije treba isključiti, koliko god on izgledao smireno, ima i on trenutaka kad totalno podbaci, i to ga razdvaja od Verstappena. A dokazao je koliko je brz i koliko može protiv Vestappena 1v1.
Koliko god se pričalo da ne treba još razdvajati vozače po ulozi, ja bih to odmah od Španije uradio. Razgovor Binotto, Leclerc, Sainz, jasne direktive i to je to. Nema puno prostora za kiks i gubitak bodova, RB je previše iskusna i kvalitetna ekipa, vjerovatno najjača što se tiče same strukture i još pored genijalca Neweya su dodali dosta inžinjera iz onakvog Merca. 27 bodova je još odlična prednost u šampionatu za WDC, ali RB im se ozbiljno približio u konstruktorskoj borbi. A bojim se, ne bude li direktnih naredbi i zadataka, samo će odmagat jedni drugima i spušit će obe titule.
Charles je Prost, Max je Senna, a ovo je '88 godina.![]()
Mene samo brine da nece sada Red Bull napraviti preveliki iskorak u odnosu na Ferrari. Jer ako nastave svakim GP ovako pojacavati bolid sumnjam da ih iko moze stici. Max je zvijer, plus sto ima trenutno najboljeg defanzivnog vozaca uz sebe, mislim da je ovo njihova titula.BosniaBoston je napisao/la: ↑28 apr 2022, 01:22Pozdrav, drago mi je da je na podforum napokon došao neko s namjerom da objektivno i realno diskutujeHernandor je napisao/la: ↑28 apr 2022, 00:38Carlos je previše dobar momak, a samim tim i emotivan i srčan. Stavio je sebi na leđa teret kojeg očigledno ne može iznijeti, treba naravno visoko ciljati, ali treba se paziti da ne pregoriš u želji. Njemu se zadnja dva vikenda dešavaju baš greške koje su posljedice tog nepotrebnog pritiska kojeg je sam sebi nabio, a vala mislim da ni javnost ni cijela ekipa Ferrarija u njemu ne vidi prvu opciju za WDC. Ovo je mizeran uzorak trka, ali meni sve ovo miriše na to da će ga Leclerc poprilično demolirati u h2h omjeru. Mislim da bi sa Carlosom cijela ekipa Ferrarija bila zadovoljna kada bi redovno završavao na podijumu, marljivo skupljao poene i borio se sa Perezom za treću poziciju u šampionatu. On je uradio ono što mu je bio cilj, dobio je ugovor na dodatne dvije godine, tu je uz ekipu, odličan je što se samog skupljanja povratnih informacija bolida tiče, 'natjerao' je i Leclerca da se preseli u Maranello, samo mora biti strpljiv, jer će sigurno doći i njegova prva pobjeda, a možda u skorijoj budućnosti i mogućnost da se bori za šampionsku titulu. Mene je baš dojmio onom reakcijom kada je Leclerc grešku napravio, baš iskrena emocija.
Za samu titulu Ferrarija, bitno je da inžinjeri Ferrarija dobiju development race protiv inžinjera i tima RedBulla. To će biti presudno, jer džaba tebi mix Senne i Schumachera u bolidu, ako tu izgubiš. A nije da u zadnjih 15 godina kad god su konkurentni bili, da su debelo popušili. Mada trenutno djeluju baš spremno, ovaj F1-75 ima bašbaš dobar potencijal, još i njih kao i Mercedes zeza poskakivanje bolida na pravcu, ali Ferrariju to ne utječe na performanse kao što Mercedesu utječe. I u Imoli, a i u Melbornu se osjetilo kako Leclerc na pravcu osjetno skače. Za Miami, koliko sam ispratio, ide i Leclercu nova pogonska jedinica, Sainzu je već ugrađena bila za Imolu (u sprintu je to poprilično dobro izgledalo). Pored PU2, novo zadnje krilo i nova podnica kako bi se riješio problem poskakivanja, jer im je to cilj riješiti do Španije. RedBull je iskoristio već par nadogradnji, dok Ferrari tanka u mjestu. Ova Imola međutim i nije neko mjerilo brzine, prvenstveno zbog promijenljivih uvjeta i zbog hladne staze. Ferrari je bašbaš dominatno izgledao u Australiji gdje je temperatura staze bila vjerovatno 45-50 stepeni, gotovo savršeno su kontrolisali potrošnju guma i udarali RB po pola sekunde po krugu. Predviđanja su da Ferrariju odgovara toplije vrijeme i da bolje kontrolišu i hlađenje guma i motora u takvim uvjetima, te samo potrošnju guma, ali to su ipak samo predviđanja i nagađanja.
Leclercu je ovo vjerovatno presudna sezona u karijeri. Svi znamo da ima brzinu suhu, pogotovo u kvalifikacijama je moguće i najbrži na jedan krug, ali ove dječije bolesti kao u Imoli mu se ne smiju ponavljati. Shvatam sve, voziš na svojoj stazi, ali opet, boriš se za titulu, imaš prednost od 45 bodova u odnosu na Verstappena. Zašto toliko riskirati na stazi gdje je preticanje poprilično teško (protiv bolida izjednačenog tempa). I da si uspio, dobio bi dodatna 3 boda. Ovako riskirajući za 3 boda, ostao je bez 7. Emocije treba isključiti, koliko god on izgledao smireno, ima i on trenutaka kad totalno podbaci, i to ga razdvaja od Verstappena. A dokazao je koliko je brz i koliko može protiv Vestappena 1v1.
Koliko god se pričalo da ne treba još razdvajati vozače po ulozi, ja bih to odmah od Španije uradio. Razgovor Binotto, Leclerc, Sainz, jasne direktive i to je to. Nema puno prostora za kiks i gubitak bodova, RB je previše iskusna i kvalitetna ekipa, vjerovatno najjača što se tiče same strukture i još pored genijalca Neweya su dodali dosta inžinjera iz onakvog Merca. 27 bodova je još odlična prednost u šampionatu za WDC, ali RB im se ozbiljno približio u konstruktorskoj borbi. A bojim se, ne bude li direktnih naredbi i zadataka, samo će odmagat jedni drugima i spušit će obe titule.
Charles je Prost, Max je Senna, a ovo je '88 godina.![]()
Nažalost iz tvog posta mi ne djeluje kao da navijaš za Red Bull ali šta da se radi nije da se nisam naviko na majorizaciju
Smatram da će ove sezone se nastaviti pozitivni trend te da će se titula rješavati na stazi a ne ispred kompjutera. Rekao bih da je u ovom momentu Ferrari blago superiorniji bolid u odnosu na Red Bull čisto zbog faktora pouzdanosti, ali naredne dvije trke će dati dosta jasniju sliku o stvarnom poretku. Verstappenu dajem blagu prednost jer je najbolji vozač današnjice ali greška i loš vikend u Imoli ne smije zasjeniti onakvo ponižavanje “dole ispod” mada se nadam da je razlika u situaciji izmedju trka plod RB-ovih inovacija i prilagodbi setupa a ne lošeg dana Ferrarija. Mercedes najveći problem ima sa pogonskom jedinicom, mislim da mu je relativna snaga u odnosu na ostale slična Renault-u već davne 2014, primijetio sam na mnogobrojnim onboardima iz Hamiltonovog kokpita da se skoro pa ni ne približava Gasly-u na kraju ravnice iako je svega desetinku iza (razumijem da su obojica imali DRS ali Gasly nije imao ni približan efekt zavjetrine kao Lewis). Ipak se mora priznati da su poprilično čvrsto na 3. mjestu kada imaju čistu stazu ispred sebe te uz odredjeno saniranje problema vezanih za snagu i poskakivanje mogu imati ulogu Red Bulla od 2017-2019. Mclaren me iznenadio načinom na koji su preokrenuli nezavidnu situaciju u kojoj su se našli te ne vidim načina kako će se naći iza 4. mjesta na kraju, ostale ekipe je još prerano suditi ali po ovom sada bi ih rangirao po sljedećem redoslijedu Alfa/Alpha Tauri/Haas/Alpine/Aston Martin/Williams po ličnom uvidu.
Sainz je očigledno sebi nametnuo psihološki pritisak u vidu eluzivne pobjede te je to čak spominjao i u nekim intervjujima. Mora se pomiriti s tim da ove sezone ne može biti prvak jer već zaostaje popriličan broj bodova iza Šarla kojeg će Ferrari uspostaviti kao definitivnog broja 1 a kalibar Maxa nije niti će ikad biti. Treba se ugledati na Pereza koji vozi sezonu bez greške, dokazuje zašto je F1 zajednica poludila kad je djelovalo da će ostati bez ekipe 2021. Vrlo je talentovan i konstantan vozač bez obzira na ovaj mali pad u formi.
Hamilton me razočarava iako mislim da ima istine u tome da on vozi sa eksperimentalnim postavkama bolida. Djeluje da je došlo do zasićenja kod njega i da se pomirio s tim da je njegovo prošlo mada bih iskreno volio da odveze još jednu sezonu vrijednu njegova imena. Vidjet ćemo da li će ući u istu fazu kao Vettel gdje godinama vozikari po sredini grida u poznim godinama te postaje meme, najzad pronaći formu od prije par godina ili se dostojanstveno oprostiti ove ili sljedeće sezone.
Nadam se da ćemo uživati u spektakularnoj sezoni i nek se ponovi 2012.![]()
Moja greska, mislio sam na pouzdanost. I u pocetku su oni parirali Ferrariju samo ih je pouzdanost zezala.jelle je napisao/la: ↑28 apr 2022, 10:55Sta su to pojacali za prosli vikend ?
Osim pouzdanosti nista nisu radili ni pojacavali ... samo im ova staza vise lezala nego Ferarriu i to vjerovatno radi vremenskih uslova tj, temperature staze koja je bila mala pa su im se manje i trosile gume nego Ferariru ... Vidit cemo sad u Miamiu kak ce se ponasati ...Samo 2 sedmice prije ovog su u australiji zaostajali 40 sekundi ...
Ima i tog. A i oni vidjeli da se okrece kolo srece i da RB postaje tim kojeg treba skinuti sa trona. To i finansije vjerovatno. Vjerujem da su dobili veliku lovu za prelazak u RB. Iskreno ovako dobar start bez obzira na sve to je pomalo iznenadjujuci. Dosta su se fokusirali na proslu sezonu, a opet su tu u vrhu. Jedino sto ih zeza je pouzdanost. Ferrari radio godinama na bolidu, sve podredili tome i opet su tu negdje oni i RB. To je pomalo zastrasujuce za buducnost.
HondaTheWeekndXO je napisao/la: ↑28 apr 2022, 13:40Nisam bas upratio, jel Red Bull sad na svom power unitu ili je jos uvijek Honda?