Dakle, na 50 km/h, tvoj put kočenja je za barem 5 m duži od dobre gume.
Sad, ako je na 100 km/h put kočenja, lupam, 50 m, tvoj je preko 60 m. Ovo je prosto ko pasulj.
Proizvoljno donosis zakljucke.
Evo nabrojat cu ti ocjene hrvatskog auto kluba, koji broji blizu 230 000 aktivnih clanova. Znaci recenzije za pomenute glede njihove sigurnosti..Po snijegu, Sava je apsolutno ravnopravna.
Mokra cesta, ocjene - Continental 1.8, Dunlop - 2.0, Hankook RS2 2.6, Verdestein 2.7. Michelin Alpin 5 2.5, Sava Eskimo 2.9. Jedino Continental i Dunlop prave tih par metara, dok su ostale u par deka. Jean Pirelli Winter je glede kisnih uvjeta imao 2.1 iz 2017.
Vozac svjestan svojih mogucnosti prati ogranicenja, pa ce imati isti zaustavni put sa 10 km/h manje. Ne mora znaciti da je kobno ako Continental sa 100 km/h koci 8m ispred Save, pogotov ne ako normalno motris situaciju.
Ponavljam, nevjerovatan broj klijenata koristi Savin proizvod i mos naci samo rijeci hvale. Sara traje, trakcije dobra,...
Kreni cistom logikom, al kak pokusavas, tesko ces tim putem
Jedna Sava Eskimo 15-ka kosta cca 75 KM. Continental dodje cirka 110 a Dunlop 105 KM. Pricam o R15. Ko normalan zeli rizikovati sa tzv. smetljem sa 120 KM razlike ukupno (za 4 komada) ? Pokusat ces jednom ali nakon event incidenta nikad vise.
Bjer seco, suplju prosipaj po Svabiji. Mi ovdje zivimo date opise, svaki dan koristimo ove proizvode i nemamo zamjerki. Cudno, ne... Ekonomicnost je dobra samo ako ne ugrozi sigurnost a Sava je itekak ekonomicna.
If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibration. ✍️