Ja nigdje nisam spominjao uzimanje auta na kredit. Ulaziti u kredit 5-10 koliko već godina radi nekog skupljeg automobila po cijenu lošijeg životnog standarda i štednje na drugim stvarima (putovanje, održavanje istog i sl.) je najveća glupost koju neki insan može uraditi.
Na ovo sam mislio pod iracionalnim ponašanjem u jednom jučerašnjem postu. Znam porodice koje su maltene socijalni slučajevi, a imaju dva auta (krntije doduše, ali kupljene na kredit).
Također, u mojoj generaciji je postao skoro pa standard da se odmah polaže vozački i da otac kupi auto, bez obzira što će u narednih nekoliko godina dati još toliko na popravke i što dijete nije finansijski solventno da ga sipa, a kamoli šta više. Ovaj trend nije zaobišao ni cure (sad i one hoće auto sa 18).
Slažem se sa onim što si ranije pisao, neka vozi ko šta hoće. Nekoga ispunjava auto, nekoga nešto drugo. Trenutno gledam na auto samo kao na sredstvo koje me može odvesti od tačke A do tačke B i koje mi trenutno ne treba, jer bi meni kao studentu stvaralo nepotreban trošak. Možda mi se promijeni perspektiva nakon što završim faks i ostvarim finansijsku nezavisnost...
Škoda jede i yebe trenutno svaki Volkswagen , pogotovo novi Superb Arteona . Ugasio je Passata svakako , sad će i Arteona .
Meni je Arteon najljepši VW ikad napravljen (vanjski izgled), nisam se vozio u novom Superbu pa ne mogu ništa reći za to, ali vjerujem da bi dosta raje (pogotovo mlađe) prije izabralo Arteona čisto zbog tog vanjskog izgleda.
Škoda jede i yebe trenutno svaki Volkswagen , pogotovo novi Superb Arteona . Ugasio je Passata svakako , sad će i Arteona .
Meni je Arteon najljepši VW ikad napravljen (vanjski izgled), nisam se vozio u novom Superbu pa ne mogu ništa reći za to, ali vjerujem da bi dosta raje (pogotovo mlađe) prije izabralo Arteona čisto zbog tog vanjskog izgleda.
Ne znam šta je spektakularno Passatu na steroidima ?
Škoda jede i yebe trenutno svaki Volkswagen , pogotovo novi Superb Arteona . Ugasio je Passata svakako , sad će i Arteona .
Meni je Arteon najljepši VW ikad napravljen (vanjski izgled), nisam se vozio u novom Superbu pa ne mogu ništa reći za to, ali vjerujem da bi dosta raje (pogotovo mlađe) prije izabralo Arteona čisto zbog tog vanjskog izgleda.
Ne znam šta je spektakularno Passatu na steroidima ?
Vidi betona
Superb je strano tijelo u Škodama.
Passat tu nema šta da traži.
Meni je Arteon najljepši VW ikad napravljen (vanjski izgled), nisam se vozio u novom Superbu pa ne mogu ništa reći za to, ali vjerujem da bi dosta raje (pogotovo mlađe) prije izabralo Arteona čisto zbog tog vanjskog izgleda.
Ne znam šta je spektakularno Passatu na steroidima ?
Vidi betona
Superb je strano tijelo u Škodama.
Passat tu nema šta da traži.
Slažem se, zato i kažem da se ne bacaju u prevelik trošak, upravo zbog tog održavanja. Zašto bi neko sa prosječnim primanjima uzeo Mercedes prije VW, kad je finansijski mnogo lakše održavati VW? Ljudi uzimaju auto u skladu sa svojim primanjima, što je krajnje racionalno ponašanje.
Taj tvoj jaran očigledno nije svjestan šta priziva
Pa da, vozaju ovdje novo izraubaju ga 4-5 godina onda uzmu opet novo i sibnu to za trece zemlje. Onda kod nas u Bejha Mehmed i Ramiz vozaju jos 10 godina i onda dodjes ti i uzmes Audija 2012, cetvrta ruka, od 200k na satu i sa totalnom nepoznanicom uzimas fosila bez servisne knjizice gdje ne znas da Mehmed nije mijenjao redovno ulje pa sad ti sve placas kvarove.
Ili ako jos vise nemas para pa uzmes Audija ili nekog francuza iz 2005.
Ziva istina. Poznato je da sve sto ne valja sa zapada nama dolazi, od mesa pokvarenog do izraubanih auta po 15-20 godin starih.
Budimo realni, koliko auta nasih bi proslo na TÜV? Bar 60 % bi bilo odstranjeno s ulice jer ne bi proslo kontrolu, od autobusa pa na dalje. Pa malo malo citas zapalio se bus
Roki, generalizuješ ga opasno.
Možda u tvom rodnom selu voze uglavnom krntije 15-20 godina stare.
Imaš u BiH i Sarajevo, Mostar, Banja Luku, Zenicu, Tuzlu...
Obiđi malo.
Bio dugo godina, vidio, obisao sve. Ne generalizujem uopste, pazi imas iz marta zvanicnu statistiku
U BiH se voze najstariji automobili u Evropi
Na putevima Bosne i Hercegovine voze se najstariji automobili u Evropi, kaže zvanična statistika. Dok je prosječna starost automobila u Evropskoj uniji 12 godina, u Bosni i Hercegovini prosječna starost četvorotočkaša je 17, a gotovo petina je starija od 26 godina.
Prema zvaničnoj statistici, putevima BiH krstari preko milion putničkih automobila. Od tog broja, tek oko 27 000 staro je od 2 do pet godina. s druge strane, petinu voznog parka u našoj zemlji čine vozila stara preko 26 godina.
Iz BIHAMK-a kažu da je situacija bolja nego prošle godine, ali daleko od dobre.
"38% vozila je starije od 23 godine. Prema prikupljenim podacima za proteklu godinu možemo zaključiti da je prosječna starost vozila u BiH 17 godina, što je, kad uporedimo s godinom ranije, bolje, jer je 2022. prosječna starost bila 19 godina", kaže Silma Muminović iz Sektora za preventivu i obrazovanje BIHAMK-a.
Vozila starih do dvije godine svega je jedan odsto, dok u našoj zemlji ima oko 10% vlasnika vozila starih od pet do deset godina.
Dakle ono po Sarajevu sto vidis, naravno da ima novih auta, ali je dosta rentano ili voze neke gazdurine ili njihovi sinovi. Hajmo realno govorit, ko u BiH moze da priusti novog Audija? Naravno da ima ljudi, ali obicni, prosjecni ljudi tesko.
Više od 60 posto voznog parka starije je od 13 godina. Broj vozila starijih od 26 godina, nažalost, još čini skoro petinu ukupnog voznog parka, dok broj vozila s Euro 3 i Euro 4 motorom čini skoro polovinu ukupnog broja registriranih motornih vozila. Više od 73 posto vozila koristi dizel kao pogonsko gorivo iako većina zemalja EU, kao i proizvođača vozila, nastoje da ih izbace iz upotrebe i zamijene plug-in ili električnim vozilima - navodi se u informaciji BIHAMK-a za prošlu godinu.
Rekordna zagađenja zraka bilježe se u Kantonu Sarajevo, na čijim je ulicama više od 160.000 motornih vozila svaki dan.
I u ovom slučaju mogućnosti se prilagođavaju ekonomskoj situaciji u kojoj živi većina građana. Nju dovoljno ilustrira podatak da je u periodu od 2011. do 2022. godine u Bosnu i Hercegovinu uvezeno 786.577 polovnih motornih vozila, koja čine više od 66 posto ukupnog voznog parka u našoj zemlji.
Vidim aleme skočio opet opasno broj Chevya po SAD-u, čine se seksi, ne znam kakvi su onako
Moćno im ev izgledaju, ali kažu ima tu mahana dosta.
Zavisno koji ces, chevy pravi bolja auta (manja) , ja sam Ford guy, ali samo velike masine SUVs, Truckovi i kombiji, male masine me ne interesuju. Tad sam naletio na pravo dobar deal pa uzeo chevy, ali extra mi je bio, 6 godina ga imo, ukraden je sa 135k milja (preko 200k kilometara), samo na njemu senzor promjenio od $100. Znaci lampa bio
Ne znam šta je spektakularno Passatu na steroidima ?
Vidi betona
Ne znam ****, meni je između Arteona i B8 razlika nebo i zemlja, ovaj prvi mi ima baš brutalan vanjski izgled, unutra manje više isto sve osim što ovaj ima virtual cockpit. Ja sam htio Arteona dugo vremena kada sam mijenjao B8 svoj ali sam izabrao Q5 ipak jer mi je iskočila dobra prilika, mada bih opet sad razmislio da iskoči negdje dobar Arteon
Čuo sam i ja dosta pohvala za Superb ali eto ne mogu nešto da kažem, nisam nikad se vozio u njemu, mada ne sumnjam u tebe
Re: Chat - bez politike i ratnih prica
Postano: 03 sep 2024, 13:49
Postao/la Celestial
Retardirani Leorey pere guzove po Bausteliji a samo se o Bosni brine.
Re: Chat - bez politike i ratnih prica
Postano: 03 sep 2024, 13:55
Postao/la Surreal
Kakvo kidanje Adele, valjda dođe nekad i u regiju.