Stranica: 363/620.

Re: Automobili, motori...

Postano: 26 apr 2019, 08:32
Postao/la Asteriks
Plivajući zamajac je kontra teg radnom taktu, tacnije stiti motor i mjenjač od udara koji prima radilica kod paljenja smjese, pokretanja...

Turbo dizeli (jaci) ga obicno imaju zbog visokog obrtnog moment na niskim obrtajima.

E, ugradjiva se i u turbo benzince kao i neke jace benzinske motore novije generacije.

Sad, taj bmw-ov od 110 kW je atmosferski motor sa oko 200 Nm obrtnog momenta. Prema nekim kalkulacijama tu je moguc i fiksni zamajac ali najbolje da potrazis misljenje drugog servisera.

Re: Automobili, motori...

Postano: 26 apr 2019, 11:18
Postao/la autogol
Asteriks je napisao/la:Plivajući zamajac je kontra teg radnom taktu, tacnije stiti motor i mjenjač od udara koji prima radilica kod paljenja smjese, pokretanja...

Turbo dizeli (jaci) ga obicno imaju zbog visokog obrtnog moment na niskim obrtajima.

E, ugradjiva se i u turbo beznince kao i neke jace benzinske motore novije generacije.

Sad, taj bmw-ov od 110 kW je atmosferski motor sa oko 200 Nm obrtnog momenta. Prema nekim kalkulacijama tu je moguc i fiksni zamajac ali najbolje da potrazis misljenje drugog servisera.
Upravo zbog toga mi nema logike da je ugradjen na ovo auto.Atmosferski benzinac sa 150PS mislim da nema potrebe za tim,al eto...Ako je plivajuci taj cu i ugradit,ne bih da odstupam od fabrickog.
Nasao sam da je za ovo auto predvidjen od Sachs "Xtend" set,a od LuK "LuK SAC" set.

Re: Automobili, motori...

Postano: 26 apr 2019, 11:45
Postao/la SMR187
:think:
StrikeWarzone je napisao/la:Neki savjet za ciscenje aluminijskih felgi?
Ja u bingu uzeo neki sprej/deterdzent. Oko 7KM bio, poprilicno dobre rezultate sam imao s njim. Ne znam tacno kako se zove al mogu provjerit

Re: Automobili, motori...

Postano: 26 apr 2019, 13:03
Postao/la Asteriks
Upravo zbog toga mi nema logike da je ugradjen na ovo auto.Atmosferski benzinac sa 150PS mislim da nema potrebe za tim,al eto...Ako je plivajuci taj cu i ugradit,ne bih da odstupam od fabrickog.
Ekonomicnost je vazan pojam u autoindustriji.

Kada pojednostavis, plivajuci cine dva zamajca povezana oprugama, preko koji se sila udara bolje amortizuje te naravno produzuje vijek ostalih komponenti.

Istina, zbog svoje konstrukcijske kompleksnosti spram fiksnog, trazi tezi zahvat, pa imas vece troskove pocev od nabavke do ugradnje.

Ako se odredjeni proizvodjac odlucio za isti, znaci fabricki deklarirano, onda pratis takav trend i nikakve prelaze sa jednog na drugi. Od 2004. ugradjuje se u sirok spektar vozila.

Vijek trajanja, zavisno od stila voznje i ostalih faktora ako vozis godisnje 20 000 km, je nekih 10-ak godina.

Re: Automobili, motori...

Postano: 26 apr 2019, 20:59
Postao/la Civa
StrikeWarzone je napisao/la:Neki savjet za ciscenje aluminijskih felgi?
ARF DEODAV
Nekakva roza tekucina za ciscenje rosvajnih povrsina.
Na suhe felge naprskas i ostavis 5 6 minuta i kasnije suhom krpom dobro izribaj, nemoj nikakve spuzvice koristit i to da ne ostetis felgu.
Kasnije vodom saperi ima da se sjaje havarija.

A isto drug mi veli on svoje Solnom kiselinom posuo i tako izribao i saprao i kaze da je dobro ocistilo one mrlje sto se nakupi od kocionog sistema.
Mada ja sa ovim Arfom prezadovoljan :thumbup:
Doduse jesam ih 2x dobro izribao :)

Re: Automobili, motori...

Postano: 26 apr 2019, 22:38
Postao/la Belmin6
Ko je imao golf5? koliko su placali veliki i mali servis?

Re: Automobili, motori...

Postano: 26 apr 2019, 23:02
Postao/la Azpi
Belmin6 je napisao/la:Ko je imao golf5? koliko su placali veliki i mali servis?
Mogu ti pitat za tačno ima ga jaran, ali mislim mali oko stoje, a veliki nije sigurno preko 500 mozda cak i manje koliko se sjećam oko 400 mozda

Re: Automobili, motori...

Postano: 27 apr 2019, 01:07
Postao/la StrikeWarzone
Hvala momci na savjetima, probat ću sutra ovaj Arf pošto na felgama baš ima i masnoće i ulja sa strana,nakupilo se svega :D

Re: Automobili, motori...

Postano: 27 apr 2019, 09:09
Postao/la Civa
Belmin6 je napisao/la:Ko je imao golf5? koliko su placali veliki i mali servis?
Drug mi je nedavno radio mali servis i zamijenio oba prednja lezaja za 360km(cini mi se da su lezajevi oko 80km bili), dakle mali negdje oko 200km.

A za veliki sam vidio na fejsu u jednog lokalca reklamu oko 350 km da je za Golf 5.

Re: Automobili, motori...

Postano: 27 apr 2019, 09:36
Postao/la Asteriks
Kugle, krajnice, kocioni diskovi, kociono ulje,.. su vanredni troskovi i mogu ali ne moraju biti sastavni dio malog ili velikog servisa. Jednostavno ako se poklopi interval onda je potrebna zamjena, kao i masa dodatnih, znatno skupljih komponenti.

Ipak, pod malim servisom, striktno za peticu se podrzumjeva - 4l Castrol Edge ulja nekih 50 KM, filteri: goriva, ulja, zraka i kabine - ugrubo 40 KM... Ruke majstora, vjerovatno 30 KM. Znaci 120 KM ali u idealnoj situaciji.

Veliki servis - set zupcastog remena (remen, spaner, roler) sa vodenom pumpom. Pa onda remena alternatora (remen, spaner, remenica) i tu obicno sipaju gratis antifriz. Na ruke majstori uzmu i do 120 KM. Konacna cifra je priblizno 500 al u idealnoj situaciji.

Tokom rutinskog pregleda nek otkrije problem npr. mjenjaca, il regularnu zamjenu seta kvacila, za koju je vlasnik mislio da "jos moze" eto dodatnih troskova.

I da, kod kupovine petice, preporucuje se preventivni veliki servis, da bi kasnije imao uvid u stanje tako vaznog zupcastog remena, koji se mijenja svakih 120 000 km za ovaj 1.9 tdi proizveden do 2007.

Re: Automobili, motori...

Postano: 27 apr 2019, 09:59
Postao/la Belmin6
Asteriks je napisao/la:Kugle, krajnice, kocioni diskovi, kociono ulje,.. su vanredni troskovi i mogu ali ne moraju biti sastavni dio malog ili velikog servisa. Jednostavno ako se poklopi interval onda je potrebna zamjena, kao i masa dodatnih, znatno skupljih komponenti.

Ipak, pod malim servisom, striktno za peticu se podrzumjeva - 4l Castrol Edge ulja nekih 50 KM, filteri: goriva, ulja, zraka i kabine - ugrubo 40 KM... Ruke majstora, vjerovatno 30 KM. Znaci 120 KM ali u idealnoj situaciji.

Veliki servis - set zupcastog remena (remen, spaner, roler) sa vodenom pumpom. Pa onda remena alternatora (remen, spaner, remenica) i tu obicno sipaju gratis antifriz. Na ruke majstori uzmu i do 120 KM. Konacna cifra je priblizno 500 al u idealnoj situaciji.

Tokom rutinskog pregleda nek otkrije problem npr. mjenjaca, il regularnu zamjenu seta kvacila, za koju je vlasnik mislio da "jos moze" eto dodatnih troskova.

I da, kod kupovine petice, preporucuje se preventivni veliki servis, da bi kasnije imao uvid u stanje tako vaznog zupcastog remena, koji se mijenja svakih 120 000 km za ovaj 1.9 tdi proizveden do 2007.
550-600? Moze proci znaci?

Re: Automobili, motori...

Postano: 27 apr 2019, 10:14
Postao/la Asteriks
Za 600 mozes odraditi oba servisa ako ne bude, gore pomenutih vanrednih troskova. Nakon toga, mali radis svakih 12 000 km otprilike a veliki 120 000...

Znas, npr. disk plocice pratis tako sto gledas njihovu istrosenost. Ako nisi strucan u tome, onda ces logicno majstoru reci da ti provjeri ono sto mislis da treba ili sto on misli...

To bi inace morali na tehnickom (kontrola opce sigurnosti kocionog sistema, guma i upravljivosti) al kod nas prolaze svakakve kante, tako da trebas uzeti stvar u svoje ruke.

Re: Automobili, motori...

Postano: 27 apr 2019, 11:18
Postao/la marconato
Jel' imao neko iskustva s mazdama, konkretno CX-7? Sta mi mozete reci? Par osoba mi kaze kao, dobro auto, ali kad krene s kvarom to i bi i da mu je skupo odrzavanje... :hmmmmm:

Re: Automobili, motori...

Postano: 27 apr 2019, 11:32
Postao/la Bosniacum Lilium
Ma veliki oko 300, mali oko 100. Da si iz Sa, napravio bih ti dobru cijenu.

Ja sam felge prao Diplom za skidanje masnoće

Re: Automobili, motori...

Postano: 27 apr 2019, 12:38
Postao/la Asteriks
Ma veliki oko 300, mali oko 100. Da si iz Sa, napravio bih ti dobru cijenu.
Nemoguce veliki da je 300... Set zupcastog, vodena + remen alternatora dodju u tom regionu, kod najjeftinijeg prodavaca dijelova. Znaci pricamo o troskovima nabavke materijala. A gdje su ruke, na koje racunas 100, tesko ce bilo ko raditi ispod ove cifre.

Plus u svemu najvaznije kvalitet dijelova, obzirom da guraju jeftinije pa onda umjesto 120k interval pada na 100, sto moze uzrokovat teska ostecenja. Ima neka donja granica do koje se ovakve stvari spustaju jer u suprotnom nema profita.

Msm ne zelim da ti kvarim posao, al pricam na osnovu validnih info... :mrgreen:
Jel' imao neko iskustva s mazdama, konkretno CX-7? Sta mi mozete reci? Par osoba mi kaze kao, dobro auto, ali kad krene s kvarom to i bi i da mu je skupo odrzavanje.
Rijetko ces ovaj SUV naci na nasim cestama. Ozbirom da je tezak i do 1900 kg, benzinci vole potegnut (glede potrosnje), barem onaj turbo bezninac.

Jedini dizleas u ponudi ti je 2.2, sa common rail ubrizgavanjem, tih, pouzdan i kombinovane potrosnje cca 8l. Svi imaju lanac umjesto zupcastog, ali to su vozila sa dosta opreme, raznih senzora... pa ako se redovno ne odrzava (il kad prodje vijek trajanja), uz svu noviju tehnologiju, naravno da moze udarit po dzepu.

Ebga, Balkanci se orijentisu prema Golf 4/5, i sve sto preskoci date cifre odrzavanja djeluje papreno, a ovamo zeli dzipa/SUVa po svaku cijenu.

Re: Automobili, motori...

Postano: 27 apr 2019, 14:08
Postao/la majestic24
StrikeWarzone je napisao/la:Neki savjet za ciscenje aluminijskih felgi?

Solna kiselina + neki detrdzent. malo izmjesaj,stavi u onu bocicu sta moze da "sprica" i to je to

Re: Automobili, motori...

Postano: 27 apr 2019, 14:16
Postao/la marconato
Asteriks je napisao/la:
Rijetko ces ovaj SUV naci na nasim cestama. Ozbirom da je tezak i do 1900 kg, benzinci vole potegnut (glede potrosnje), barem onaj turbo bezninac.

Jedini dizleas u ponudi ti je 2.2, sa common rail ubrizgavanjem, tih, pouzdan i kombinovane potrosnje cca 8l. Svi imaju lanac umjesto zupcastog, ali to su vozila sa dosta opreme, raznih senzora... pa ako se redovno ne odrzava (il kad prodje vijek trajanja), uz svu noviju tehnologiju, naravno da moze udarit po dzepu.

Ebga, Balkanci se orijentisu prema Golf 4/5, i sve sto preskoci date cifre odrzavanja djeluje papreno, a ovamo zeli dzipa/SUVa po svaku cijenu.
Hvala :thumbup:

Re: Automobili, motori...

Postano: 27 apr 2019, 14:59
Postao/la Bosniacum Lilium
Za 2.0 tdi kontinental set kompletan oko 270 sa 5 godina garancije ili 100 hiljada km. Ruke su druga stvar jbg

Re: Automobili, motori...

Postano: 27 apr 2019, 15:08
Postao/la Derdiyok
Bosniacum Lilium je napisao/la:Ma veliki oko 300, mali oko 100. Da si iz Sa, napravio bih ti dobru cijenu.

Ja sam felge prao Diplom za skidanje masnoće
Jel kod Adrovića :mrgreen:

Re: Automobili, motori...

Postano: 27 apr 2019, 16:04
Postao/la R32
Ma dosta toga zavisi gdje odrzavas i kupujes dijelove.
Jos ako imas koga "svog" pa da nesto smutis pri kupnji dijelova moze se poprilicno ustedit.