Asteriks je napisao/la:Golf 5-ica nije za makadama, glede konstrukcije amortizera, krajnica, kugli, tacnije cijelog ogibljenja, polozaja branika, odignuca te cijene dijelova u slucaju eventualnog ostecenja.
4motion trosi u prosjeku 1.5l vise, to je provjereno milion posto. Razlog je sami mehanizam tog pogona te pomenuta tezina od cca 120 kg vise. Tebi vozilo treba za pomenutog makadama po kojem moze biti i snijega. O tome se radi.
Toyota RAV je SUV koji kombinovano trosi (ako je utegnut i potpuno ispravan) 8l.
Ovo pisem iz razloga sto pogon na 4 tocka nije presudan kada po lokalnim putevima (uzbrdica) ima malo jaceg snijega. Zbog toga imas sirog izbor automobila pogodnih za specificne staze.
Ako si odlucio za 4motion, naravno tvoj izbor, ali znaj da cu uz zimske uvjete lakse izaci dvicom sa obicnim lancima.

Svakako sam 80% za octaviu, a ona je mescini malo vise konstruisana za makadam.
ALi kao sto rekoh, makadam je jednom mjesecno 6-7 mjeseci u godini i to kad je suho / manja kisa. Zimi se ne ide.
Kao sto si i reko, treba mi 4x4 ugl za sarajevska brda po snjegu. Gledo sam svojim ocima kuda izlazi golf 4 4motion dok mi obicni ostajemo u snjegu.
Vjerujem ti za golfa dvojku sa lancima, ali ja fakat ne mislim imati jedno auto maksuz za te situacije, to je nemoguce iskontruisati tako.
Hocu da se popenjem kuci po snjegu, a da za 2 dana kad ono se naglo otopi kako samo zna u Sarajevu, spicim za Banja Luku i uzivam u udobnoj voznji od 3-4 sata u istom autu, to Octavia moze pruziti, golf 2 sa lancima ne moze sigurno.
@Civa
OCtavia Scout je vec nesto drugo. Odignutija je od ove 4x4 dosta (a 4x4 je odignutija od obicne), ima metalne zasiste ispod auta i zaista je pravi mali terenac.Gledam sam ih i ja i znam sta sve mogu.
Medjutim one su dosta skuplje i dolaze samo sa 2.0 motorima, dok ja gledam 1.9 77kw ili nasljednika 1.6 sa isto kilovata.
Odrzavanje 1.9 i 2.0 je drasticno, lamela + zamajac na 1.9 TDI je 700 KM a vamo je 1100 KM. Veliki servis razlika haman pa duplo itd itd.
To je to otprilike sto mi treba, kad zimi hocu na planinu da se ne sikiram.
@Azpi
Audi su generalno skuplji ya kupiti, skuplji i za odrzavati mada je njihov quatro pogon najjaca moguca stvar.
Mislim da odnos ulozeno/dobijeno je najbolji na Octaviji trenutno.
A pogodio si put, sve znas
