Automobili, motori...

Teme koje nemaju veze sa sportom

Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88

Vozim...

Dizel
83
60%
Benzin
29
21%
Plin
4
3%
Hibrid
1
1%
Elektro vozilo
1
1%
ništa ne vozim :(
20
14%
 
Ukupno glasova: 138

Avatar
Asteriks
Postovi: 11390
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Asteriks » 03 okt 2019, 12:07

-da na auspuhu jednistavno smrdi...da to nije miris koji benzinac ispusta
Nepravilno sagorijevanje smjese.
da mu nekad obrtaji nece da padnu
Moguci problem ler gasa.

Zbog termostata motor moze ili da se pregrije ili da ne postigne radnu temperaturu. Posljedice prvog stanje su katastrofalne a drugog veca potrosnja goriva te losiji rad motora.Kod tebe moze biti vise faktora.

Ponavljam, termostat testiras tako sto, kada upalis motor sacekaj dva minuta. Gornje crijevo treba da bude toplo a donje hladno. Nakon jos minut - dva i donje se pocinje grijati, znaci termostat otvara. I tada mozemo reci da je ispravan (kada kasnije skroz otvori oba crijeva budu vruca).
In the midst of chaos, there is also opportunity.

Avatar
Papastathopoulos
Postovi: 6326
Pridružen/a: 30 jun 2011, 16:20
Lokacija: Jablanica
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Papastathopoulos » 04 okt 2019, 15:20

.
Zadnja izmjena: Papastathopoulos, dana/u 07 okt 2019, 00:21, ukupno mijenjano 1 put.
Ko rano rani, il je pekar il nije normalan

Avatar
majestic24
Postovi: 15839
Pridružen/a: 29 maj 2009, 23:26
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la majestic24 » 05 okt 2019, 19:57

Asteriks je napisao/la:
-da na auspuhu jednistavno smrdi...da to nije miris koji benzinac ispusta
Nepravilno sagorijevanje smjese.
da mu nekad obrtaji nece da padnu
Moguci problem ler gasa.

Zbog termostata motor moze ili da se pregrije ili da ne postigne radnu temperaturu. Posljedice prvog stanje su katastrofalne a drugog veca potrosnja goriva te losiji rad motora.Kod tebe moze biti vise faktora.

Ponavljam, termostat testiras tako sto, kada upalis motor sacekaj dva minuta. Gornje crijevo treba da bude toplo a donje hladno. Nakon jos minut - dva i donje se pocinje grijati, znaci termostat otvara. I tada mozemo reci da je ispravan (kada kasnije skroz otvori oba crijeva budu vruca).
a sta ako je uwjek otworeno
GLORY,GLORY MAN.UNITED : 1907–08, 1910–11, 1951–52, 1955–56, 1956–57, 1964–65, 1966–67, 1992–93, 1993–94, 1995–96, 1996–97, 1998–99, 1999–2000, 2000–01, 2002–03, 2006–07, 2007–08, 2008–09, 2010–11 , 2012-13

..:::The Black Mamba Strikes Again::...

Avatar
Asteriks
Postovi: 11390
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Asteriks » 06 okt 2019, 16:36

Predugo ili prebrzo zagrijavanje motora je problem koji utice na njegov zivotni vijek i moze da ima katastrofalne posljedice cak u kracem vremenskom roku.

Tu termostat igra vaznu ulogu, a svakako predstavalja problem ako je ostao zatvoren zbog pregrijavanja ili otvoren zbog slabog grijanja i nefikasnog rada.

Preporucljivo ga je mijenjati svako 100k a kosta sicu, striktno za golfa 4-ku nekih 15 KM.
In the midst of chaos, there is also opportunity.

Avatar
majestic24
Postovi: 15839
Pridružen/a: 29 maj 2009, 23:26
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la majestic24 » 06 okt 2019, 17:36

E druze

Isao sam da zamijenim termostat. Kupio sam drugi,otisao sam kod prijatelja koji to zna raditi...skinuli smo crijevo i op...nema termostata nikako,neko ga izvadio. Ajd sto ga nema manje-vise,yebati ga...medjutim cudno mi je to da nabije radnu temperaturu i pali se cak i ventilator a voda non stop kruzi...i temperatura vode ne ide preko 90. Na kraju nisam stavio drugi termsotat jer taj sto su mi dali u trgovini je pogresan,moram drugaciji kupiti...samo kazem,nema mi logike to nikako
GLORY,GLORY MAN.UNITED : 1907–08, 1910–11, 1951–52, 1955–56, 1956–57, 1964–65, 1966–67, 1992–93, 1993–94, 1995–96, 1996–97, 1998–99, 1999–2000, 2000–01, 2002–03, 2006–07, 2007–08, 2008–09, 2010–11 , 2012-13

..:::The Black Mamba Strikes Again::...

Avatar
majestic24
Postovi: 15839
Pridružen/a: 29 maj 2009, 23:26
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la majestic24 » 06 okt 2019, 18:00

p.s

sta je ovo na golfu 4

slika
GLORY,GLORY MAN.UNITED : 1907–08, 1910–11, 1951–52, 1955–56, 1956–57, 1964–65, 1966–67, 1992–93, 1993–94, 1995–96, 1996–97, 1998–99, 1999–2000, 2000–01, 2002–03, 2006–07, 2007–08, 2008–09, 2010–11 , 2012-13

..:::The Black Mamba Strikes Again::...

samosarajvo
Postovi: 3648
Pridružen/a: 16 jul 2010, 00:26
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la samosarajvo » 06 okt 2019, 19:06

Imal kakav majstor da da savjet?
Sx4 2013g , 146k preso, 1.6 88kw.

Kad je auto u drugoj brzini i pustid ga bez gasa (ugl nizbrdo) cuje se kao neko hucanje/pistanje.
U trecoj cetvroj i petoj se ne cuje nista.Cim presaltam ko rukom odneseno. :D

Mjenjac Ok upada u brzine(malo rikverc teze al vjerujem da je to na vecini auta) i mjenjao sam ulje u mjenjacu skorom

Neka raja sto se razumije kaze mozda je neki ventil za ozraku? Meni vise smrdi na kvacilo :D

Avatar
Asteriks
Postovi: 11390
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Asteriks » 06 okt 2019, 19:19

sva voda mi je izasla iz motora.
Zbog ovoga trebas detaljnu kontrolu motora. Znaci dihtung glave te mjeri kompresiju.
In the midst of chaos, there is also opportunity.

Avatar
majestic24
Postovi: 15839
Pridružen/a: 29 maj 2009, 23:26
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la majestic24 » 06 okt 2019, 19:23

Asteriks je napisao/la:
sva voda mi je izasla iz motora.
Zbog ovoga trebas detaljnu kontrolu motora. Znaci dihtung glave te mjeri kompresiju.
Nije izasla iz motora sva...recimo da je izasla ona kolicina sto je bilo u boci. pogresno sam se izrazio. Ali nisam vozio bez vode ako to mislis...ajmo reci da je trag vode iza mene bio nekih 30-40 metara prije stajanja i gasenja auta
GLORY,GLORY MAN.UNITED : 1907–08, 1910–11, 1951–52, 1955–56, 1956–57, 1964–65, 1966–67, 1992–93, 1993–94, 1995–96, 1996–97, 1998–99, 1999–2000, 2000–01, 2002–03, 2006–07, 2007–08, 2008–09, 2010–11 , 2012-13

..:::The Black Mamba Strikes Again::...

Avatar
Asteriks
Postovi: 11390
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Asteriks » 06 okt 2019, 19:32

Mjeri kompresiju te nek majstor vidi da li su tvrda crijeva i da li pritisak nabija u ista.

Ovako je tesko dokuciti sta bi tacno moglo biti problem.
In the midst of chaos, there is also opportunity.

samosarajvo
Postovi: 3648
Pridružen/a: 16 jul 2010, 00:26
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la samosarajvo » 06 okt 2019, 19:41

Asteriks je napisao/la:Mjeri kompresiju te nek majstor vidi da li su tvrda crijeva i da li pritisak nabija u ista.

Ovako je tesko dokuciti sta bi tacno moglo biti problem.
Vidim da si ti glavni mehanicar na forumu :)
Sta mislis o mom problemu par postova iznad?

Hvala i LP

Avatar
majestic24
Postovi: 15839
Pridružen/a: 29 maj 2009, 23:26
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la majestic24 » 06 okt 2019, 19:45

Asteriks je napisao/la:Mjeri kompresiju te nek majstor vidi da li su tvrda crijeva i da li pritisak nabija u ista.

Ovako je tesko dokuciti sta bi tacno moglo biti problem.
Mislis crijeva od vode???

Danas smo pregledavali,sve izgleda ok. Voda normalno cirkulise. Nema ulja u vodi,nije masna.

Meni nije problem to sto nema termostata...nije problem u tome sto ima temperaturu kad auto stoji...problem je u tome sto ima radnu temperaturu i sto se pali ventilator dok je auto u pokretu...ok,desi se ono redovno da temperaturu padne u toku voznje,da sporo zagrije kad se ujutro auto upali...ali jednostavno nema mi smisla da uopste ima imalo normalne radne temperature u voznji a nema termostata. Barem ga nema ondje gdje bi trebalo biti.

I da,znas li koji je ovo qrac sto sam oznacio na slici sto sam postavio.
GLORY,GLORY MAN.UNITED : 1907–08, 1910–11, 1951–52, 1955–56, 1956–57, 1964–65, 1966–67, 1992–93, 1993–94, 1995–96, 1996–97, 1998–99, 1999–2000, 2000–01, 2002–03, 2006–07, 2007–08, 2008–09, 2010–11 , 2012-13

..:::The Black Mamba Strikes Again::...

Avatar
Asteriks
Postovi: 11390
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Asteriks » 06 okt 2019, 19:47

samosarajvo
Podjes sa zamjenom seta kvacila i ako nakon toga bude slicni problema imas tu dobar popis sto se treba pogledati.
Mislis crijeva od vode???
Da crijeva sto idu u hladnjak/iz hladnjaka. Ne bi trebalo da budu tvrda.

Motor hoce dizat temperaturu ako imas problem sa dihtungom glave motora. Onda, oce i ako je zacepljen hladnjak, pa zbog vodene pumpe itd.

A to sto si oznacio, znam samo da je na lijevoj strani alternator a kod starijih modela tu bude razvodnik paljenja. Eh sad, sta bi kod tebe moglo biti neam pojma.
In the midst of chaos, there is also opportunity.

Avatar
majestic24
Postovi: 15839
Pridružen/a: 29 maj 2009, 23:26
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la majestic24 » 06 okt 2019, 20:02

Asteriks je napisao/la:
samosarajvo
Podjes sa zamjenom seta kvacila i ako nakon toga bude slicni problema imas tu dobar popis sto se treba pogledati.
Mislis crijeva od vode???
Da crijeva sto idu u hladnjak/iz hladnjaka. Ne bi trebalo da budu tvrda.

Motor hoce dizat temperaturu ako imas problem sa dihtungom glave motora. Onda, oce i ako je zacepljen hladnjak, pa zbog vodene pumpe itd.

A to sto si oznacio, znam samo da je na lijevoj strani alternator a kod starijih modela tu bude razvodnik paljenja. Eh sad, sta bi kod tebe moglo biti neam pojma.
spojeno je sa kutijom gdje ide filter od zraka
GLORY,GLORY MAN.UNITED : 1907–08, 1910–11, 1951–52, 1955–56, 1956–57, 1964–65, 1966–67, 1992–93, 1993–94, 1995–96, 1996–97, 1998–99, 1999–2000, 2000–01, 2002–03, 2006–07, 2007–08, 2008–09, 2010–11 , 2012-13

..:::The Black Mamba Strikes Again::...

Avatar
Saurman
Postovi: 26779
Pridružen/a: 22 avg 2009, 20:08
Lokacija: Alpha Centauri
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Saurman » 06 okt 2019, 20:07

Koje marke automobila najgore prolaze na tehničkom, a koje najbolje?

OSOBNO vozilo često biramo prema estetskom kriteriju ili prema željenoj snazi motora, a ne prema tome koliko brzo će se početi kvariti i koliko ćemo zbog popravaka morati ulagati u njega. To se zapitamo tek nakon nekoliko godina kad krenu prve nevolje na tehničkom pregledu, koji nam otkriva pravo stanje automobila.

Kad na tehničkom pregledu utvrde neispravnost vašeg vozila, to će vas svakako neugodno iznenaditi ako se radi o automobilu koji nije prešao puno kilometara. U potrazi za odgovorom na pitanje koji automobilski brendovi imaju najviše registriranih kvarova dok je vozilo još relativno malo voženo - a još ga, po svoj prilici, otplaćujete kreditom pa ne želite dodatne troškove popravaka - posegnuli smo za podacima Centra za vozila Hrvatske.

Statistički podaci o neispravnosti automobila na tehničkim pregledima otkrivaju da je Ford neslavni šampion u kategoriji prijeđene kilometraže od nula do 50.000 kilometara.

Neispravni auti s manje od 50.000 prijeđenih kilometara

Naime, među Fordovima koji su 2018. bili na tehničkom pregledu, 22,57 posto je bilo neispravno. Zatim po brojnosti neispravnih slijede vozila marke Volkswagen (19,17 posto), Fiat (14,25 posto) i Chevrolet (12,16 posto).
slika
Kao najpouzdanija u toj kategoriji automobila s malom prijeđenom kilometražom pokazala se japanska Mazda jer je od ukupno 3286 automobila te marke koji su se pojavili prošle godine na tehničkom pregledu neispravnim proglašeno njih samo 95, odnosno 2,89 posto. Među pouzdanijima slijedi još jedan Japanac, Toyota s 3,55 posto neispravnih, pa zatim BMW (3,58 posto), Audi (3,65 posto) i Mercedes (4,42 posto).

Kako pak izgleda poredak među vozilima kod kojih brojač kilometraže pokazuje brojku između 50.000 i 100.000 kilometara? U toj kategoriji najviše je bilo neispravnih Fiata (20,79 posto), Fordova (20,10 posto) i Chevroleta (18,20), dok je najmanje neispravnih bilo Audija (3,69 posto), BMW-a i Mercedesa (5,34 posto).

S više od 100.000 kilometara najbolji BMW, najgori Daewoo

Dakako, kod uspoređivanja automobila po prijeđenoj kilometraži ipak treba imati na umu da su oni s najmanje kvarova istodobno i najmlađi po prosjeku starosti, odnosno među najmlađima, a automobili s najviše kvarova istodobno su najstariji.
slika
Kad automobil prijeđe 100.000 kilometara, već je dosegao svoju zrelost i poslužio desetak godina, pa čak i nešto više, ovisi koliko se često njime služite. Kredit za automobil je zacijelo već otplaćen, ali zato možete očekivati dodatne troškove zbog popravaka.

Kod kojih ćete automobila s više od 100.000 kilometara morati pripremiti novčanik za mehaničara? Po markama vozila koja su prešla 100.000 kilometara uvjerljivo najviše neispravnih na tehničkim pregledima prošle godine bilo je među Daewoo vozilima (čak 38 posto), među kojima je i prosjek starosti bio najveći (18,53 godine), te među Fiatima (34,71 posto).
slika
U toj kategoriji najbolje su se pak držali BMW s 15,98 posto neispravnih uz prosječnu starost 12,66 godina. Zatim slijede Toyota (17,28 posto), Suzuki (17,33 posto) i Land Rover (18,42 posto). Zanimljivo je usput pribilježiti da je najviše vozila te kilometraže koji su se pojavili na tehničkom pregledu u Hrvatskoj prošle godine bilo Volkswagena - 220.180 automobila.

Toyote najpouzdanije među autima starijim od 10 godina

Promatrajući podatke o vozilima koja su pala na tehničkom pregledu po kriteriju starijih od 5 godina, a mlađih od 10 godina, najlošijim se pokazao Chevrolet sa 16,49 posto neispravnih vozila, a zatim Fiat (16,23 posto) i Dacia (15,01 posto). Najmanji postotak neispravnih u toj dobnoj skupini automobila bio je među Audijima (5,17 posto), a zatim slijede Volvo (5,54 posto) i BMW (6,19 posto). Po broju automobila u toj dobnoj skupini najviše je na tehničkom pregledu prošle godine bilo Volkswagena - 59.511 vozila - od kojih je 4736 vozila bilo neispravno (7,96 posto).
slika
Kad se promatraju podaci o prolaznosti osobnih automobila starijih od 10 godina, najveći postotak neispravnih na tehničkom pregledu je među Ladama - čak 41,79 posto. No, ukupni broj Lada je relativno malen - samo 2998 ih se pojavilo na registraciji.

Ladu slijede Zastava (kojih ima 3869) s 37,92 posto neispravnih, Daewoo (36,17 posto), Fiat (34,74), Kia (33,51), Seat (30,78), Volkswagen (30,78 posto)...
slika
U toj kategoriji najbolje su "zub vremena" podnijeli automobili marke Toyota (17,88 posto), Jeep (20,56 posto) i Suzuki (22,70 posto). Najbrojniji automobili na našim cestama stariji od 10 godina su Volkswageni, njih 185.370, a najmanje je bilo Lancia (2032). Pri tome treba imati na umu da podaci Centra za vozila Hrvatske obuhvaćaju samo marke osobnih automobila (M1 kategorija) kojih je bilo više od 2000 na redovnom tehničkom pregledu, tako da podaci o egzotičnijim vozilima nisu obuhvaćeni analizom.
1974---1975---1976---2001---2013---2020

samosarajvo
Postovi: 3648
Pridružen/a: 16 jul 2010, 00:26
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la samosarajvo » 06 okt 2019, 20:21

Asteriks je napisao/la:
samosarajvo
Podjes sa zamjenom seta kvacila i ako nakon toga bude slicni problema imas tu dobar popis sto se treba pogledati.
Mislis crijeva od vode???
Da crijeva sto idu u hladnjak/iz hladnjaka. Ne bi trebalo da budu tvrda.

Motor hoce dizat temperaturu ako imas problem sa dihtungom glave motora. Onda, oce i ako je zacepljen hladnjak, pa zbog vodene pumpe itd.

A to sto si oznacio, znam samo da je na lijevoj strani alternator a kod starijih modela tu bude razvodnik paljenja. Eh sad, sta bi kod tebe moglo biti neam pojma.

Auu...sve se nado bice sta jeftinije i od samog seta kvacila kad ono moguca lista problema :(

E sacekace bogme :D

Sta je najgora opcij? Mjenjac?

Avatar
Asteriks
Postovi: 11390
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Asteriks » 06 okt 2019, 20:31

Radovi na mijenjacu su uvijek papreni jer treba rasklapanja a tu majstori uzimaju dosta za ruke. Recemo dorada istog na Golf 2 zna biti preko 150 KM, opet zavisno od velicine kvara.

Imas situaciju gdje zuji zbog lezaja, pa lezaja alternatora i jos masa toga.
In the midst of chaos, there is also opportunity.

samosarajvo
Postovi: 3648
Pridružen/a: 16 jul 2010, 00:26
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la samosarajvo » 06 okt 2019, 20:53

Asteriks je napisao/la:Radovi na mijenjacu su uvijek papreni jer treba rasklapanja a tu majstori uzimaju dosta za ruke. Recemo dorada istog na Golf 2 zna biti preko 150 KM, opet zavisno od velicine kvara.

Imas situaciju gdje zuji zbog lezaja, pa lezaja alternatora i jos masa toga.
To su pretpostavljam malo jeftiniji zahvati?

Pa cak i promjena seta kvacila nije strasna.Potrosni materijal, inace bi bio spreman za to al sam u dva mjeseca uradio vodenu, mikroremenje, spaner i roler, ulje u mjenj. i diferencijalima, set zimskih kontinentalki i 4 celicne felge te ugradio LPG.
Previse troska za kratak period.Jos cca 5 stoja za lamelu...

Mada opet, testiro sam lamelu u petoj na 2k obrtaja i auto se odmah gasilo, odvaja dobro, nisam pametan.

Avatar
Asteriks
Postovi: 11390
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Asteriks » 06 okt 2019, 20:57

Pa vidi, obicno kada je lamela blizu kraja kvacilo odvaja skroz visoko te zna biti problema sa saltanjem.

Lezaj je pickin dim dok ni zamjena lezaja na alternatoru nije skupa.
In the midst of chaos, there is also opportunity.

Avatar
majestic24
Postovi: 15839
Pridružen/a: 29 maj 2009, 23:26
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la majestic24 » 06 okt 2019, 21:01

samosarajvo je napisao/la:Imal kakav majstor da da savjet?
Sx4 2013g , 146k preso, 1.6 88kw.

Kad je auto u drugoj brzini i pustid ga bez gasa (ugl nizbrdo) cuje se kao neko hucanje/pistanje.
U trecoj cetvroj i petoj se ne cuje nista.Cim presaltam ko rukom odneseno. :D

Mjenjac Ok upada u brzine(malo rikverc teze al vjerujem da je to na vecini auta) i mjenjao sam ulje u mjenjacu skorom

Neka raja sto se razumije kaze mozda je neki ventil za ozraku? Meni vise smrdi na kvacilo :D
Ma nije to brate nista

To ja isto cujem kod svog golfa kad idem nizbrdo u drugoj...kao da pisti.

MOzda bi bilo nesto za brigu,ali isto se desava i kod oca kod hyundaija a on novog kupio...no sikiriki

jbt jel moguce da niko ne zna za sta ono na slici sluzi jbt...ja mislim da je neki pojacivac i slicno
GLORY,GLORY MAN.UNITED : 1907–08, 1910–11, 1951–52, 1955–56, 1956–57, 1964–65, 1966–67, 1992–93, 1993–94, 1995–96, 1996–97, 1998–99, 1999–2000, 2000–01, 2002–03, 2006–07, 2007–08, 2008–09, 2010–11 , 2012-13

..:::The Black Mamba Strikes Again::...

Odgovori

Natrag na “Diskusije”

Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 9 gostiju.