Stranica: 388/618.
Re: Automobili, motori...
Postano: 19 okt 2019, 17:32
Postao/la majestic24
Asteriks je napisao/la:Imas dvije opcije zbog cega se to desava. Prva, majstor nije dobro ozracio sistem gdje ide rashladna tekucina ili ti je otisao dihtung glave motora pa nabija pritisak.
Ovo drugo pored nekoliko simptoma ima i onaj standardni da ti se pusu crijeva od tekucine i nakon sto se zagrije motor budu tvrda skoro ko kamen. Provjeri to jednostavno sa dva prsta, morao bi ih moci malo stinuti samo pazi (uzmi rukavice). Mozda ti je cak golfac blizu generalke.
Jarane,evo ukratko...auto ima 230 k predjenih...servis knjiga u vw servisu,ja drugi vkasnik. Auto iz italije uvezeno...prije 4 mjeseca uradio sam servis,napravio 8000 km u tom periodu i potrosio mi je cca 0.5 l ulja (cuo sam da je to potpuno normalno za benzinca). Auto super ide,vode npr nikad nije falilo...voda je cista,nema ulja u njoj. U zavisnosti gdje gorivo tocim,trosi od 7-9 litara. Danas kad je auto doslo do 90 stepeni,cijevi smo provjeravali ali nisu mi se cinile tvrde...sad jbg,ne znam kolika je normala kad je to u pitanju. Danas aam cak novu bocu za vodu stavio...ne znam vise sta bi . Kako da ga ozracim jbt kad nema nigdje onog ventila za ozracivanje
Re: Automobili, motori...
Postano: 19 okt 2019, 22:56
Postao/la bega_afc
majestic24 je napisao/la:Asteriks je napisao/la:Imas dvije opcije zbog cega se to desava. Prva, majstor nije dobro ozracio sistem gdje ide rashladna tekucina ili ti je otisao dihtung glave motora pa nabija pritisak.
Ovo drugo pored nekoliko simptoma ima i onaj standardni da ti se pusu crijeva od tekucine i nakon sto se zagrije motor budu tvrda skoro ko kamen. Provjeri to jednostavno sa dva prsta, morao bi ih moci malo stinuti samo pazi (uzmi rukavice). Mozda ti je cak golfac blizu generalke.
Jarane,evo ukratko...auto ima 230 k predjenih...servis knjiga u vw servisu,ja drugi vkasnik. Auto iz italije uvezeno...prije 4 mjeseca uradio sam servis,napravio 8000 km u tom periodu i potrosio mi je cca 0.5 l ulja (cuo sam da je to potpuno normalno za benzinca). Auto super ide,vode npr nikad nije falilo...voda je cista,nema ulja u njoj. U zavisnosti gdje gorivo tocim,trosi od 7-9 litara. Danas kad je auto doslo do 90 stepeni,cijevi smo provjeravali ali nisu mi se cinile tvrde...sad jbg,ne znam kolika je normala kad je to u pitanju. Danas aam cak novu bocu za vodu stavio...ne znam vise sta bi . Kako da ga ozracim jbt kad nema nigdje onog ventila za ozracivanje
Druže, u pogrešnoj se džamiji/crkvi moliš, ovaj ti ni raskrsnice ne zna.

Re: Automobili, motori...
Postano: 19 okt 2019, 22:59
Postao/la majestic24
Haha
Mislim ipak da zna neke stvari
Re: Automobili, motori...
Postano: 20 okt 2019, 01:48
Postao/la Asteriks
Cekaj mal ko je ovaj lik sto dovodi moj kredibilitet u pitanje
Rekao bi dihtung glave motora.
Odzraciti motor znaci vazdusni cep izbaciti iz tog sistema. U normalnim okolnostima mozes na nacin i kada je upaljen motor (otvorena posuda) te laganim pritiskom na crijeva. Sad, kod tebe kazes krene podosta tekućine i upravo zbog toga sumnjam na pomenuti dihtung jer ti nabija pritisak.
To stanje kilometrze ne mora nista znaciti jer su manipulacije opcepoznate. Nekada motori dodju i blizu 300k pred generalku jer dosta zavisi od stila voznje te odrzavanja.
Re: Automobili, motori...
Postano: 21 okt 2019, 11:34
Postao/la semcho
Asteriks, Felicija 1.3, moze li bit potrosnja 10? ne mogu da vjerujem onako malo auto da trosi toliko, inace 2001 godiste je ovaj model...
Re: Automobili, motori...
Postano: 21 okt 2019, 15:30
Postao/la Asteriks
To je zadnje godiste Felicije snage 68 konja.
Naravno da moze, gradske voznje pogotov u zimskim uvjetima. Takva konstrukcija datog MPI benzinca, malog obrtnog momenta.
Sad imas ti i Feliciju sa karburatorom ona od 58 konja, jos manji obrtni moment. Tu se moze stelovati pomenuti karburator iako neces puno ustediti na potrosnji i priblizno je gore pomenutoj. Sto se otvorene voznje tice tu je negdje oko 6.5l.
Konstrukcija motora je dijelom iz prethodnika Skode Favorita a nije VW-ov vec ga je razvio proizvodjac Skoda Auto, iako je te 2000. godine postala vlasnistvo VW-ove grupacije.
Re: Automobili, motori...
Postano: 22 okt 2019, 09:46
Postao/la majestic24
Asteriks napokon sam ustimao auto. Jucer sam dosao u sloveniju,nikakvih problema nisam imao.
Auto skroz drugacije radi,ne smrdi vise nazad...potrosnja manja gotovo za 1 litru na 100 km
Znaci postavljen nov termostat,koji se otvara na 105 stepni. Sto se tice prevelikog pritiska u boci,to sam rijesio sa novim cepom. Izgleda da je on bio u kvaru. Jucer sam ga vozio 300 km,parkirao auto ispred stana na 10 min. Otvorio bocu bez problema.
Jedino me zanima za sta mu sluzi onaj kompresor sto sam stavio sliku prije nekog vremena.
Sinoc kad sam isao sa posla,znas za koliko sam dobio radnu temperaturu?? U roku 3-4 minute je doslo do 90. Prvo sam pomislio da nesto nije uredu sa kazaljkom,medjutim u autu je grijanje tako jako kao da je radilo 10 -15 min.
Re: Automobili, motori...
Postano: 22 okt 2019, 10:31
Postao/la rio_Ferdy88
Asteriks sta ide kad se mijenja kvacilo u setu, ono lamela, korpa i druk lezaj, treba li jos nesto?
Osjetio sam da trza kad pustim kvacilo, pa kaze majstor da je bolje sve u kompletu zamjeniti a presao je 190 hiljada, nije nikad mijenjano, 307ica
Re: Automobili, motori...
Postano: 22 okt 2019, 10:37
Postao/la jestamaji
to je sve, osim ako asteriks ne kaže da treba zamijeniti i cincilator. fino ti je to izguralo! ako su ti još i amortizeri ok ..... vozi miškoooo!
Re: Automobili, motori...
Postano: 22 okt 2019, 11:43
Postao/la rio_Ferdy88
Majstor nesto kaze ide i zamajac, kad vec mijenjam da i to uradim, al ne kontam sto moram to
Re: Automobili, motori...
Postano: 22 okt 2019, 11:53
Postao/la bodi123
rio_Ferdy88 je napisao/la:Majstor nesto kaze ide i zamajac, kad vec mijenjam da i to uradim, al ne kontam sto moram to
Zamajac se i mora mijenjat nakon 200k kako ja znam, to je neka praksa, tako mi je bar majstor pričao, ja sam ga radio s kvačilom zajedno
Re: Automobili, motori...
Postano: 22 okt 2019, 11:59
Postao/la edoox
Zamajac se obično i mjenja u sklopu seta kvačila. Dobro ti je majstor rekao. Glupost je ubaciti novi set na stari (potrošeni ) zamajac. Kad čovjek već skida mjenjač neka zamjeni sve i miran si narednih 190k. Zamajac jeste skup, za neke marke skuplji od cijelog seta kvačila. Ja sam na Fiatu Stilu takodje mjenjao na 190K ( + ako je vraćan sat) i vraćao sam se iz Jajca u Sa. Propadane mi kvačilo na Grbavici. Sreća u nesreći. Ja sam tada uzeo polovan set sa zamajcem iz slupanog Fiata za 500KM ( tog mjeseca sam se ženio,pa nisam mogao uzeti nov) i dobio sam garanciju od majstora 100K. Iako je bio polovan , imao sam osjećaj da je drugo auto. Sve vibracije su nestale, zvukovi kuckanja metala od metal takodje nestale itd. Asteriks će ti reći koji je na tvom vozilu, npr. kod Fiata 1.9JTD je plivajući.
Re: Automobili, motori...
Postano: 22 okt 2019, 11:59
Postao/la Asteriks
majestic24 » 22 okt 2019, 09:46
Samo je vazno da ti radna temperatura motora ne prelazi zacrtanu vrijednost. To sto je interval postizanja iste nekih 4-5 minuta je do konstrukcije tog benzinca te ona dva kruga tecnosti o kojima smo pricali.
@Rio
Vijek trajanja zamajca, pogotov plivajuceg je preko 150k, nekad cak i 250 000 km. Pored navedenog ima i fiksni.
Kod starijih automobila lamela je trajala (opet zavisno od stila voznje) oko 60k, dok kod nesto mladjih skoro do vijeka zamajca, pa se zato i mijenja u isto vrijeme.
Naravno imas ti situacija gdje neki vozaci losim saltanjem ili gasanjem (uzbrdo) na mjestu odvajanja sprze lamelu pa je istu potrebno mijenjati prije zamajca.
307-ica (1.6) snage 90 KS nema plivajuci (vec fiksni) kao sto ni 2.0 HDI (90 konja) npr. 2004. godiste. Jaci motori znaci preko 90KS posjeduju pomenuti plivajuci. Opet imas oznake motora pa se u servisu sve provjeri.
Re: Automobili, motori...
Postano: 22 okt 2019, 17:51
Postao/la rio_Ferdy88
Asteriks je napisao/la: majestic24 » 22 okt 2019, 09:46
Samo je vazno da ti radna temperatura motora ne prelazi zacrtanu vrijednost. To sto je interval postizanja iste nekih 4-5 minuta je do konstrukcije tog benzinca te ona dva kruga tecnosti o kojima smo pricali.
@Rio
Vijek trajanja zamajca, pogotov plivajuceg je preko 150k, nekad cak i 250 000 km. Pored navedenog ima i fiksni.
Kod starijih automobila lamela je trajala (opet zavisno od stila voznje) oko 60k, dok kod nesto mladjih skoro do vijeka zamajca, pa se zato i mijenja u isto vrijeme.
Naravno imas ti situacija gdje neki vozaci losim saltanjem ili gasanjem (uzbrdo) na mjestu odvajanja sprze lamelu pa je istu potrebno mijenjati prije zamajca.
307-ica (1.6) snage 90 KS nema plivajuci (vec fiksni) kao sto ni 2.0 HDI (90 konja) npr. 2004. godiste. Jaci motori znaci preko 90KS posjeduju pomenuti plivajuci. Opet imas oznake motora pa se u servisu sve provjeri.
Kaze mi ovaj majstor da je fiksni zamajac, i da se ne mijenja zato, ne znam jel to tacno, 307ica je 2.0, 66 kw, 90ks 2002 god.
Re: Automobili, motori...
Postano: 22 okt 2019, 18:20
Postao/la Asteriks
Fiksni zamajac ima one svoje nabore koji se takodjer mogu ostetiti iako se cesto ne mijenja uz set kvacila jer je jednostavniji. Naravno plivajući bolje apsorbuje udare i opterecenje (kod vozila sa fiksnim mjenjac trpi vece opterecenje). Ovaj drugi je slozeniji, skuplji te stiti mijenjac/kvacilo a ugradjuje se kod jacih motora, narocito turbo dizelasa radi veceg obrtnog momenta na manjem broju obrtaja.
Kada majstor vadio lamelu vidit ce stanje pomenutog zamajca. Al kao sto rekoh, sigurno ti je fiksni (2.0 HDI sa 90 konja).
Re: Automobili, motori...
Postano: 23 okt 2019, 00:11
Postao/la Derdiyok
Ako nekome treba povoljnije završiti registraciju neka se javi.
Re: Automobili, motori...
Postano: 23 okt 2019, 09:11
Postao/la rio_Ferdy88
Asteriks je napisao/la:Fiksni zamajac ima one svoje nabore koji se takodjer mogu ostetiti iako se cesto ne mijenja uz set kvacila jer je jednostavniji. Naravno plivajući bolje apsorbuje udare i opterecenje (kod vozila sa fiksnim mjenjac trpi vece opterecenje). Ovaj drugi je slozeniji, skuplji te stiti mijenjac/kvacilo a ugradjuje se kod jacih motora, narocito turbo dizelasa radi veceg obrtnog momenta na manjem broju obrtaja.
Kada majstor vadio lamelu vidit ce stanje pomenutog zamajca. Al kao sto rekoh, sigurno ti je fiksni (2.0 HDI sa 90 konja).
Provjerio cijene, Motorex skuplji za 50 KM, kod njih Valeo 259 a Luk 255, set kvacila, a u Euroimperio LUk 207, Strong 203, sta ovi naplacuju toliko pa je razlika tako velika.

Re: Automobili, motori...
Postano: 23 okt 2019, 12:31
Postao/la Asteriks
Provjeri jos kod Zgodica, radnjama autodijelova Avanti, Simimpexu isl. Kod nas u Konjicu/Jablanici pomenuti Zgodic drzi primat.
Motorex u nekim stvarima vazi za najskuplje.
Re: Automobili, motori...
Postano: 23 okt 2019, 12:48
Postao/la Azpi
Motorex je uvijek najskuplji

Re: Automobili, motori...
Postano: 23 okt 2019, 13:12
Postao/la bodi123
Azpi je napisao/la:Motorex je uvijek najskuplji

Ma i najbolji su vala, nisam još doživio da im nešta od robe ne valja, a uzimam od njih 4 5 godina već