Imas i druge opcije tipa Astre H, koja je svakako opravdala očekivanja jednog ozbiljnog polovnjaka te naravno i Octavije.
Prilikom kupovine ne mari mnogo za te detaljne opise, uradjen veliki servis bla bla, cak ni servisne knjižice (i tu su ceste manipulacije) vec ga vozis na ozbiljnu provjeru.
Pomenute opcije navodim iz razloga posto je ocito da ne zelis neki downsizing plus ovakve polovnjake i ocekujes u tom cjenovnom rangu.
Re: Automobili, motori...
Postano: 20 nov 2019, 10:48
Postao/la StrikeWarzone
Ma kakvi crni servisi i racuni, pogotovo preko svercera, sve oni znaju i sve su uradili
Mada gledam iskreno jos neke opcije, Nissan Q/Benzinac i Jeep Compass/Benzinac.
Jesi konto uzimat q3?
Re: Automobili, motori...
Postano: 28 nov 2019, 09:16
Postao/la Asteriks
Porsche je opozvao skoro sve Panamere u SAD-u. Konkretno, u ovom slučaju radi se o Panameri, i to primjercima prve generacije proizvedenim od 2010. do 2016.
godine
Informacija ovog ljeta. Dalje -
Volkswagen i Porsche prisiljeni opozvati čak 227.000 automobila. Razlog - primijećeno je da se može dogoditi aktivacija zračnih jastuka sama od sebe.
Onda -
2015. sa kineskog trzista Porshe je opozvao blizu 15 000 vozila zbog greske na bregastoj.
Zadnja info -
za modele Cayenne i Panameru, Porshe opozvao cak 228 000 vozila zbog problema kocionih obloga. Radi se o modelima 2016. do 2019. (za Panameru) te 2017. do 2019. za Cayenne.
I vrhunski proizvodjaci grijese.
Re: Automobili, motori...
Postano: 28 nov 2019, 09:33
Postao/la VelaHavle
I ne grijesili koliko vozila proizvedu.
Re: Automobili, motori...
Postano: 28 nov 2019, 09:41
Postao/la Asteriks
Sa trake silazi boga pitaj koliko modela koji idu na standardnu provjeru komponenti. Glavni problem je kada zelis inovacije koje naravno nemas vremena testirati na duzi period te u realnom okruzenju.
Nesto slicno kada je Toyota opozvala par miliona vozila, striktno kod modela RAV zbog pojasa, pa Yarisa zbog sjedala itd.
Cak je ovaj RAV normalno prosao predvidjene kres testove ali su istrazili mogucnost da slucajem jaceg udesa pri odredjenim uglovima pomenuti pojas ne funkcionise na predvidjen nacin.
Sa trake silazi boga pitaj koliko modela koji idu na standardnu provjeru komponenti. Glavni problem je kada zelis inovacije koje naravno nemas vremena testirati na duzi period te u realnom okruzenju.
Nesto slicno kada je Toyota opozvala par miliona vozila, striktno kod modela RAV zbog pojasa, pa Yarisa zbog sjedala itd.
Cak je ovaj RAV normalno prosao predvidjene kres testove ali su istrazili mogucnost da slucajem jaceg udesa pri odredjenim uglovima pomenuti pojas ne funkcionise na predvidjen nacin.
Zivo me interesuje koliko ce elektrika trajati u najnovijim kolima, npr. iz VAG grupacije ili bilo koje da ne bude da se nesto protiv ima.
Pred nama je. Ja vozim trenutno Audija a4, b6 2003 godiste. Sve funkcionise kao prvog dana. 211000 na satu. Sto se elektronike tice, malo me zeza Komfortsteuergerät jer mi na nebu ne rade sijalice. Ali ipak je auto 2003 godiste, oprostio sam mu to.
Re: Automobili, motori...
Postano: 28 nov 2019, 13:32
Postao/la bombaysaphire
@VelaHavle
Vozio sam tada benzinca 1.5 VTEC ,automatski mjenjač CVT. Za mene vrh vozilo , ali opet ja sam Hondaš .
Inače vozim Jazza automatika , a on je pravljen na bazi Jazza tako da mi je sve potaman bilo, pozicija vozača , mjenjač također , sama vožnja , uglađeno do savršenstva.
Gepek mašala , isto tako ima mjesta nazad , i naravno Hondina "magična" sjedišta.Sad sam nanišanio Civica 2011-2012 automatika , svemirac popularni , ali sam rekao kad tad ću kupiti ovog HRV-a.
Potrošnja ekstra za benzinca , mada ja iskreno ne gledam koliko auto troši jer sipam pun-prazan , tako da nisam relevantan.
Plovi cestom , ubrza kad treba .
Re: Automobili, motori...
Postano: 28 nov 2019, 18:08
Postao/la Brokula
Dobre zimske gume, a da ne moram prodati kuću da ih kupim 4?
Dobre zimske gume, a da ne moram prodati kuću da ih kupim 4?
Sava
Re: Automobili, motori...
Postano: 28 nov 2019, 19:20
Postao/la Lakoste
Asteriks, primjetio sam u zadnje vrijeme da pri hladnom startu auto mi malo trese, cim se ugrije prestane tresti. Bude malo bijelog dima ujutru. Sumnjam na dizne, ali ne pravi mi to nikakav problem u voznji.
Asteriks, primjetio sam u zadnje vrijeme da pri hladnom startu auto mi malo trese, cim se ugrije prestane tresti. Bude malo bijelog dima ujutru. Sumnjam na dizne, ali ne pravi mi to nikakav problem u voznji.
Jaran nedavno isti problem imao na petici, ali da me ubijes ne znam sta je zamjenio, pitam ga pa napisem mozda se potrefi isto
Asteriks, primjetio sam u zadnje vrijeme da pri hladnom startu auto mi malo trese, cim se ugrije prestane tresti. Bude malo bijelog dima ujutru. Sumnjam na dizne, ali ne pravi mi to nikakav problem u voznji.
Upravo se neispravnost jedne od dizni moze manifestovati bas kroz slicne simptome. Znaci imas npr. minus (-) 0,7 mg/str. na prvoj dizni pa -1.22 na drugoj sto je mozda neka dozvoljena tolerancija... do npr. (+) 2.5 na cetvrtoj. Kada govorimo o plusu, onda veca kolicina se ubrizgava. Imas i gumice dizni koje mozes zamjeniti ali generalno gleda se sama ispravnost jer kada su sitnice u pitanju na vruc motor prestaje tresti.
Onda, druga varijanta neki od senzora, opet zavisno koje vozilo imas jer to nisi napomenuo. Skoknes na dijagnostiku i za tren detektujes problem. Ovako mozemo samo nagadjati.