ect senzor
Automobili, motori...
Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88
- majestic24
- Postovi: 15839
- Pridružen/a: 29 maj 2009, 23:26
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
GLORY,GLORY MAN.UNITED : 1907–08, 1910–11, 1951–52, 1955–56, 1956–57, 1964–65, 1966–67, 1992–93, 1993–94, 1995–96, 1996–97, 1998–99, 1999–2000, 2000–01, 2002–03, 2006–07, 2007–08, 2008–09, 2010–11 , 2012-13
..:::The Black Mamba Strikes Again::...
..:::The Black Mamba Strikes Again::...
Re: Automobili, motori...
15ke
7 - Tottenham Hotspur are the first English side to concede seven goals in any European competition since Tottenham Hotspur themselves lost 0-8 to FC Koln in the UEFA Intertoto Cup in July 1995. Spursy.
-
- Postovi: 8135
- Pridružen/a: 17 apr 2017, 00:36
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Moja preporuka je Hankook , imaš u Maji akcija 83 KM Black Friday ovo ono. Radim u rent a car , jedna kompanija je prije dvije sezone uzela za sva auta Hankook gume i klijenti imaju same pohvale , odlične su se pokazale.
Doduše ja uvijek uzimam "najbolje" , na gumama ne štedim , prošle godine sam kupio Continental 14-ke , 530 KM sam platio.
Imaš sad isto u Maji akcija Continental 15-ke 105 KM komad.
Naši navijači se sjajno zabavljaju. Maskoti EURO-a pjevaju "glupane, glupane, n****i se k****e", a on ne razumije pa pleše.
Dame i gospodo , najčitaniji sportski portal u državi !!!
Dame i gospodo , najčitaniji sportski portal u državi !!!
Re: Automobili, motori...
Super, hvala puno na podijeljenom iskustvu.bombaysaphire je napisao/la: ↑28 nov 2019, 13:32@VelaHavle
Vozio sam tada benzinca 1.5 VTEC ,automatski mjenjač CVT. Za mene vrh vozilo , ali opet ja sam Hondaš .
Inače vozim Jazza automatika , a on je pravljen na bazi Jazza tako da mi je sve potaman bilo, pozicija vozača , mjenjač također , sama vožnja , uglađeno do savršenstva.
Gepek mašala , isto tako ima mjesta nazad , i naravno Hondina "magična" sjedišta.Sad sam nanišanio Civica 2011-2012 automatika , svemirac popularni , ali sam rekao kad tad ću kupiti ovog HRV-a.
Potrošnja ekstra za benzinca , mada ja iskreno ne gledam koliko auto troši jer sipam pun-prazan , tako da nisam relevantan.
Plovi cestom , ubrza kad treba .
Benzinci su im inace super, bez greske tako da mi je jako interesantan. Ovaj novi Civic je top, nema mi ljepseg kompakta trenutno.
Aljegri, out!
-
- Postovi: 8135
- Pridružen/a: 17 apr 2017, 00:36
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
VelaHavle je napisao/la: ↑28 nov 2019, 22:04Super, hvala puno na podijeljenom iskustvu.bombaysaphire je napisao/la: ↑28 nov 2019, 13:32@VelaHavle
Vozio sam tada benzinca 1.5 VTEC ,automatski mjenjač CVT. Za mene vrh vozilo , ali opet ja sam Hondaš .
Inače vozim Jazza automatika , a on je pravljen na bazi Jazza tako da mi je sve potaman bilo, pozicija vozača , mjenjač također , sama vožnja , uglađeno do savršenstva.
Gepek mašala , isto tako ima mjesta nazad , i naravno Hondina "magična" sjedišta.Sad sam nanišanio Civica 2011-2012 automatika , svemirac popularni , ali sam rekao kad tad ću kupiti ovog HRV-a.
Potrošnja ekstra za benzinca , mada ja iskreno ne gledam koliko auto troši jer sipam pun-prazan , tako da nisam relevantan.
Plovi cestom , ubrza kad treba .
Benzinci su im inace super, bez greske tako da mi je jako interesantan. Ovaj novi Civic je top, nema mi ljepseg kompakta trenutno.
Ma novi Civic je ispred svog vremena, slično kao i svemirac kad je izašao.
Samo vidi ako naletiš na automatka , idealan je za HRV-a, jedino ako baš voliš da šaltaš

Meni je zapao za oko svemirac Civic 2010-2012 , ali nema nijednog automatika u ponudi kod nas , ni u Hrvatskoj, ma ni u Srbiji , izgleda ću opet u Njemačku kao što sam išao po Jazza u Minhen , naravno automatik.
Mislim da imam jedini Jazz automatik u državi , prva generacija

Naši navijači se sjajno zabavljaju. Maskoti EURO-a pjevaju "glupane, glupane, n****i se k****e", a on ne razumije pa pleše.
Dame i gospodo , najčitaniji sportski portal u državi !!!
Dame i gospodo , najčitaniji sportski portal u državi !!!
- rio_Ferdy88
- Moderator
- Postovi: 32984
- Pridružen/a: 16 avg 2011, 04:32
- Lokacija: Tamni Vilajet
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...

Keep the faith and never fear, We'll keep the Red flag flying high, Cuz Man United will Never Die!!!
The greater the challenge the more Glory in overcoming it!
________BOSTON_________
.BRUINS=CELTICS=RED SOX.
..NEW ENGLAND PATRIOTS..
The greater the challenge the more Glory in overcoming it!
________BOSTON_________
.BRUINS=CELTICS=RED SOX.
..NEW ENGLAND PATRIOTS..
Re: Automobili, motori...
Prosjecni domet vecine elektricnih automobila je nekih 250 km. Npr. Nissan Leaf - sa baterijom 40 kWh nekih 300 km uz normalan nacin voznje, dok baterija od 12 kWh vise dodje kao dobar polovnjak. Onda, Smart Forfour nekih 150 km, pa Mini sa odredjenom baterijom 230 km itd.
Tesla, sa svojim najjacim modelom (koji kosta bogaoca) napravio je podvig do 1000 km ali konstatntom brziom od 40 km/h, bez klime i bez zaustavljanja.
Imamo par nacina punjenja - obicni sporiji te one specijalne. Kako god, punjenje baterije od 46 kWh i sa wallbox-om moze trajati par sati. Ni najbrzi trofazni prikljucci i pojacivaci tesko mogu napuniti ispod sat vremena, a tu su i dodatni troskovi.
Kod vecine modela, nakon 150 000 km baterija radi kapacitetom od 80 %. U prosjeku, baterije svih modela traju nekih 8 godina. Na pomenutu uticu vremenski uvjeti koji joj skracuju vijek, a optimalna temperatura je od 15 - 25 stepeni.
Znaci svakako isplativo ko u dva dana ne prelazi vise od 100 km, ko se drzi svih ogranicenja i veciom djeluje u gradskim uslovima.
Primjera radi, auto sa baterijom dometa 250 km nakon 6 godina izgubi 15 % kapaciteta. Tu dodamo i voznju brzu od propisane, i taj domet se skrati na cca 160 km. To znaci da u jednom cugu ne moze preci relaciju Sarajevo - Mostar i nazad.
Tesla, sa svojim najjacim modelom (koji kosta bogaoca) napravio je podvig do 1000 km ali konstatntom brziom od 40 km/h, bez klime i bez zaustavljanja.
Imamo par nacina punjenja - obicni sporiji te one specijalne. Kako god, punjenje baterije od 46 kWh i sa wallbox-om moze trajati par sati. Ni najbrzi trofazni prikljucci i pojacivaci tesko mogu napuniti ispod sat vremena, a tu su i dodatni troskovi.
Kod vecine modela, nakon 150 000 km baterija radi kapacitetom od 80 %. U prosjeku, baterije svih modela traju nekih 8 godina. Na pomenutu uticu vremenski uvjeti koji joj skracuju vijek, a optimalna temperatura je od 15 - 25 stepeni.
Znaci svakako isplativo ko u dva dana ne prelazi vise od 100 km, ko se drzi svih ogranicenja i veciom djeluje u gradskim uslovima.
Primjera radi, auto sa baterijom dometa 250 km nakon 6 godina izgubi 15 % kapaciteta. Tu dodamo i voznju brzu od propisane, i taj domet se skrati na cca 160 km. To znaci da u jednom cugu ne moze preci relaciju Sarajevo - Mostar i nazad.
In the midst of chaos, there is also opportunity.
Re: Automobili, motori...
Trebas dodati i to da naprimjer, ako motor sa unutrasnjim sagorijevanjem kosta 2000KM elektro motor kosta 200KM. A troskove odrzavanja ne treba spominjati.
Cijene baterija jesu malo vece ali takodjer je i u opadanju s obzirom na cijene od prije 5 i 10 godina.
Sa prosjecnom kilometrazom, nakon 4-5 godina elektro vozilo je vec dosta isplativije. Iako je tu jos dosta stvari za razvoj i tek neke stvari nadolaze na svoje mjesto sto se tice elektro vozila.
Moje misljenje je da su trenutno tzv blagi hibridi prava stvar.
Cijene baterija jesu malo vece ali takodjer je i u opadanju s obzirom na cijene od prije 5 i 10 godina.
Sa prosjecnom kilometrazom, nakon 4-5 godina elektro vozilo je vec dosta isplativije. Iako je tu jos dosta stvari za razvoj i tek neke stvari nadolaze na svoje mjesto sto se tice elektro vozila.
Moje misljenje je da su trenutno tzv blagi hibridi prava stvar.
Mia San Mia
Re: Automobili, motori...
Da, al motor za veš mašinu.R32 je napisao/la: ↑29 nov 2019, 19:14Trebas dodati i to da naprimjer, ako motor sa unutrasnjim sagorijevanjem kosta 2000KM elektro motor kosta 200KM. A troskove odrzavanja ne treba spominjati.
Cijene baterija jesu malo vece ali takodjer je i u opadanju s obzirom na cijene od prije 5 i 10 godina.
Sa prosjecnom kilometrazom, nakon 4-5 godina elektro vozilo je vec dosta isplativije. Iako je tu jos dosta stvari za razvoj i tek neke stvari nadolaze na svoje mjesto sto se tice elektro vozila.
Moje misljenje je da su trenutno tzv blagi hibridi prava stvar.
Nullius in verba
Volim kad su sise vel'ke. A i kad nisu.
Volim kad su sise vel'ke. A i kad nisu.
Re: Automobili, motori...
Heller je napisao/la: ↑29 nov 2019, 19:28Da, al motor za veš mašinu.R32 je napisao/la: ↑29 nov 2019, 19:14Trebas dodati i to da naprimjer, ako motor sa unutrasnjim sagorijevanjem kosta 2000KM elektro motor kosta 200KM. A troskove odrzavanja ne treba spominjati.
Cijene baterija jesu malo vece ali takodjer je i u opadanju s obzirom na cijene od prije 5 i 10 godina.
Sa prosjecnom kilometrazom, nakon 4-5 godina elektro vozilo je vec dosta isplativije. Iako je tu jos dosta stvari za razvoj i tek neke stvari nadolaze na svoje mjesto sto se tice elektro vozila.
Moje misljenje je da su trenutno tzv blagi hibridi prava stvar.
Mia San Mia
Re: Automobili, motori...
Vidi, baterija godinama gubi kapacitet. Primjer, lanac kod Mercedesa mijenjas na 300k, dok kod elektro vozila vec tu imas vjerovatno i preko 40 % gubitka baterije.
Kazes cijene pomenute baterije jesu malo vece i opadaju, pa pogledaj koliko kosta npr. od preko 60 kWh i slobodno prelistaj za masu modela, cak i one slabije.
Dalje, kada kupujes elektro polovnjak tu vec dobijes bateriju smanjenog kapaciteta pa ces od, primjer fabricki deklariranih 250 km ostati nekih 200. Ako vozis nesto brze ta distanca zna pasti jos nekoliko desetina km (na ciju potrosnju utice i klima te kocenje), a na punjenju ces ostaviti dosta vremena.
Vec su skoro deset godina u serijskoj proizvodnji, uradilisu sigurno jednu revoluciju ali treba proci jos dosta vremena da izglade neke stvari.
Kazes cijene pomenute baterije jesu malo vece i opadaju, pa pogledaj koliko kosta npr. od preko 60 kWh i slobodno prelistaj za masu modela, cak i one slabije.
Dalje, kada kupujes elektro polovnjak tu vec dobijes bateriju smanjenog kapaciteta pa ces od, primjer fabricki deklariranih 250 km ostati nekih 200. Ako vozis nesto brze ta distanca zna pasti jos nekoliko desetina km (na ciju potrosnju utice i klima te kocenje), a na punjenju ces ostaviti dosta vremena.
Vec su skoro deset godina u serijskoj proizvodnji, uradilisu sigurno jednu revoluciju ali treba proci jos dosta vremena da izglade neke stvari.
In the midst of chaos, there is also opportunity.
Re: Automobili, motori...
Fulo si ko Fazlija.R32 je napisao/la: ↑29 nov 2019, 19:34Heller je napisao/la: ↑29 nov 2019, 19:28Da, al motor za veš mašinu.R32 je napisao/la: ↑29 nov 2019, 19:14Trebas dodati i to da naprimjer, ako motor sa unutrasnjim sagorijevanjem kosta 2000KM elektro motor kosta 200KM. A troskove odrzavanja ne treba spominjati.
Cijene baterija jesu malo vece ali takodjer je i u opadanju s obzirom na cijene od prije 5 i 10 godina.
Sa prosjecnom kilometrazom, nakon 4-5 godina elektro vozilo je vec dosta isplativije. Iako je tu jos dosta stvari za razvoj i tek neke stvari nadolaze na svoje mjesto sto se tice elektro vozila.
Moje misljenje je da su trenutno tzv blagi hibridi prava stvar.
Nullius in verba
Volim kad su sise vel'ke. A i kad nisu.
Volim kad su sise vel'ke. A i kad nisu.
Re: Automobili, motori...
Izvini strucnjak nisam te prepoznao
@Asteriks
Jesu vec duze vremena u serijskoj proizvodnji, ali su to manje vise bili počeci, svi su to predstavljali kao u nekoj sjeni, vise su na to gledali kao na probni period kroz pojedine serije. Tek su sad neki stvarni počeci elektro vozila. A proci ce vremena kada cemo kupovat polovna EV, a s tim su u planu svakako poboljsanja baterija, smanjenje cijene iste, te laksa zamjena iste.
Treba uzeti u obzir odrzavanje vozila, a pravac u kojem ide auto industrija je odlican po meni.
Sto se tice punjenja, to ce se jos lakse unaprijedit, a i to je vec sad regulisano dobro na punionicama
Kucno punjenje je druga stvar.

@Asteriks
Jesu vec duze vremena u serijskoj proizvodnji, ali su to manje vise bili počeci, svi su to predstavljali kao u nekoj sjeni, vise su na to gledali kao na probni period kroz pojedine serije. Tek su sad neki stvarni počeci elektro vozila. A proci ce vremena kada cemo kupovat polovna EV, a s tim su u planu svakako poboljsanja baterija, smanjenje cijene iste, te laksa zamjena iste.
Treba uzeti u obzir odrzavanje vozila, a pravac u kojem ide auto industrija je odlican po meni.
Sto se tice punjenja, to ce se jos lakse unaprijedit, a i to je vec sad regulisano dobro na punionicama
Kucno punjenje je druga stvar.
Mia San Mia
Re: Automobili, motori...
Jest u planu ali taj plan trenutno nije moguce realizovati. Prikazao sam ti domete nekih modela sa navedenim baterijama.A proci ce vremena kada cemo kupovat polovna EV, a s tim su u planu svakako poboljsanja baterija, smanjenje cijene iste, te laksa zamjena iste.
Opet je kljucno vrijeme punjenja. Pretrazi malo koliko je potrebno baterijama osrednjeg kapaciteta da se napune, cak i sa svim pojacalima, a bilo kakvo pojacalo ce svakako i vise kostati.Sto se tice punjenja, to ce se jos lakse unaprijedit, a i to je vec sad regulisano dobro na punionicama
Dalje, glede odrzavanja, ponavljam na kupovinu novog elektro vozila imas nekih 300k do eventaulne zamjene baterije. Ova cifra je odokativna, jer moze se desiti i na 250k ali takodjer da izdrzi znatno duze. I onda imas situaciju u kojoj ti zamjena pomenute kosta ko dobar polovanjak. Ali, kapacitet baterije se godinama konstantno samnjuje i to je cinjenica.
Sve ovo je fino, bajno ali jos u fazi sbb. Podloga se svakako postavila no trebat ce dosta vremena da ova vrsta zamjeni motore sa unutrasnjim sagorijevanjem i da na kraju moze reci - opravdano.
In the midst of chaos, there is also opportunity.
Re: Automobili, motori...
Bgm kako su agresivno krenuli, i najveci proizvođači već uvode više od 50% EV ide to 
Nego imaš li kakvu pametnu za HYUNDAI ACCENT 1.4MPI 2006 godina?
Prednosti mane? Osim onih standardnih za amortizere i sl...

Nego imaš li kakvu pametnu za HYUNDAI ACCENT 1.4MPI 2006 godina?

Prednosti mane? Osim onih standardnih za amortizere i sl...
Mia San Mia
- majestic24
- Postovi: 15839
- Pridružen/a: 29 maj 2009, 23:26
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Jesam se usrecio sa ovim golfom 4. Nakon svih sitnih sranja,pocela su i veca...sad je pocelo zajebavati potrosnja ulja...cca 0,5 na 1000 km. Nema plavog dima iza (zapravo nema dima uopste). Vuce ok,lako pali...neki od problema....blsgo podrhatsvanje u voznji i znaju mu obrtaji da skoce prilikom paljena na nekih 2500 . I miris ispusnih gasova nije bas onakskv kao u benzinaca....malo smrdi. Na auto je otisao digtung poklopca motora,ali to ce se rsditi oko nove godine jer ima malo vise posla tu (mora se rastaviti ispusna grana). Nevjerujem da bas toliko ulja moze da prospe zbog loseg dihtunga,mda motor jest "mokar"od ulja.
GLORY,GLORY MAN.UNITED : 1907–08, 1910–11, 1951–52, 1955–56, 1956–57, 1964–65, 1966–67, 1992–93, 1993–94, 1995–96, 1996–97, 1998–99, 1999–2000, 2000–01, 2002–03, 2006–07, 2007–08, 2008–09, 2010–11 , 2012-13
..:::The Black Mamba Strikes Again::...
..:::The Black Mamba Strikes Again::...
- StrikeWarzone
- Postovi: 2621
- Pridružen/a: 09 okt 2018, 10:53
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Druze ti si izgleda groba uzeo ...
Htjeli su da te gase, yeb'o si im mater!
Re: Automobili, motori...
Pa čim ne dihtuje prolazi ulje.majestic24 je napisao/la: ↑30 nov 2019, 20:50Jesam se usrecio sa ovim golfom 4. Nakon svih sitnih sranja,pocela su i veca...sad je pocelo zajebavati potrosnja ulja...cca 0,5 na 1000 km. Nema plavog dima iza (zapravo nema dima uopste). Vuce ok,lako pali...neki od problema....blsgo podrhatsvanje u voznji i znaju mu obrtaji da skoce prilikom paljena na nekih 2500 . I miris ispusnih gasova nije bas onakskv kao u benzinaca....malo smrdi. Na auto je otisao digtung poklopca motora,ali to ce se rsditi oko nove godine jer ima malo vise posla tu (mora se rastaviti ispusna grana). Nevjerujem da bas toliko ulja moze da prospe zbog loseg dihtunga,mda motor jest "mokar"od ulja.
Nullius in verba
Volim kad su sise vel'ke. A i kad nisu.
Volim kad su sise vel'ke. A i kad nisu.
Re: Automobili, motori...
Normalno da stariji automobili trose odredjenu dozu ulja na 1000 km. Znaci mali dio dospije u komoru gdje sagori. Ipak ako trosi iznad te neke tolerancije moze biti vise razloga - moze baliti na indikatoru pritiska ulja, onda zbog dihtunga glave motora, istrosenih karika itd.
Testiras osnovne stvari tipa da li baca ulje gore na cepu, kako pali na hladan motor, temperaturu te ovjes, tacnije udjes malo jace u krivinu da vidis stabilnost te eventualno cuo kuckanje.
Moguce da je u pitanje problem potenciometra pedale gasa.Vuce ok,lako pali...neki od problema....blsgo podrhatsvanje u voznji i znaju mu obrtaji da skoce prilikom paljena na nekih 2500
Mana mu je zamjena zupcastog svako 90k, msm da je taj interaval kratak za model iz 2006. Fabricki problem je losa izolacija bas ovog 1.4 benzinca (buka) na vecim obrtajima.Nego imaš li kakvu pametnu za HYUNDAI ACCENT 1.4MPI 2006 godina
Testiras osnovne stvari tipa da li baca ulje gore na cepu, kako pali na hladan motor, temperaturu te ovjes, tacnije udjes malo jace u krivinu da vidis stabilnost te eventualno cuo kuckanje.
In the midst of chaos, there is also opportunity.
- majestic24
- Postovi: 15839
- Pridružen/a: 29 maj 2009, 23:26
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Koja je cijena zamjene karika...ako znasAsteriks je napisao/la: ↑01 dec 2019, 09:13Normalno da stariji automobili trose odredjenu dozu ulja na 1000 km. Znaci mali dio dospije u komoru gdje sagori. Ipak ako trosi iznad te neke tolerancije moze biti vise razloga - moze baliti na indikatoru pritiska ulja, onda zbog dihtunga glave motora, istrosenih karika itd.
Moguce da je u pitanje problem potenciometra pedale gasa.Vuce ok,lako pali...neki od problema....blsgo podrhatsvanje u voznji i znaju mu obrtaji da skoce prilikom paljena na nekih 2500
GLORY,GLORY MAN.UNITED : 1907–08, 1910–11, 1951–52, 1955–56, 1956–57, 1964–65, 1966–67, 1992–93, 1993–94, 1995–96, 1996–97, 1998–99, 1999–2000, 2000–01, 2002–03, 2006–07, 2007–08, 2008–09, 2010–11 , 2012-13
..:::The Black Mamba Strikes Again::...
..:::The Black Mamba Strikes Again::...