Stranica: 398/620.

Re: Automobili, motori...

Postano: 17 dec 2019, 12:03
Postao/la Asteriks
Sarajlijica1946 je napisao/la:
17 dec 2019, 03:44
Asteriks je napisao/la:
14 dec 2019, 17:23
Koliko sam informisan ne moze, vec samo u MUP-u uz licnu. Dok npr. citam kako su u RS uveli sistem SMS provjere.
asteriks brate, gdje da odnesem glavu na ravnjanje gubi mi vodu, propisao dihtung glave?
Glava motora se skine i nosi na obradu. Obrada ti je ravnjanje te zamjena ventila, gumica ventila, vodjica itd. Onda imas zamjenu karika, pa leteci/lezeci lezajevi na klipovima, zamjena pomenutog dihtunga itd. Nije to samo odneses i da ti ravnaju navedenu glavu.

Sad gdje da nosis, to se dobro raspitaj jer obicno za ovaj proces treba i preko tri dana.

Re: Automobili, motori...

Postano: 17 dec 2019, 23:28
Postao/la samosarajvo
Brzinsko pitanje.
Bocna plastika na vozacevim vratima se odljepila.Tj samo par cm na pocetku i landara ruzno bas :D..ostatak stoji dobro.

Cime zaljepiti? neko jace ljepilo za metal-plastiku?

Re: Automobili, motori...

Postano: 18 dec 2019, 05:12
Postao/la harden
Asteriks je napisao/la:
14 dec 2019, 16:31
Najprodavaniji novi automobili na nasem trzistu...
slika
Gledajuci segment polovnjaka, Octavija je svakako u samom vrhu.
Evo kod sestre Octavia stara 5mj, 4x na popravku vec bila, sad zadnji put mijenjali pumpu, rezervar, dizne ma sve sto ima ikakve veze s gorivom.. 7.5k dijelova :shock: a novo auto, s 0km uzeto.

1.6CR inace. Prije te Octavia 2013. godiste nije u 5 godina imala nijedan veci kvar, 1.9.

Re: Automobili, motori...

Postano: 18 dec 2019, 08:59
Postao/la Asteriks
Moguce cak da i novi Audi zaglavi zbog slicnih problema, no to su pojedinačni slucajevi, nista hronicno.

Octavia je imala nekih caka na početku trece generacije ali je opozivima regulirala stanje. Neke greske nisu iznimka u ranim fazama odredjene serije vecine modela.

Dizne mogu biti osjetljive ali to se sigurno nece manifestovati nakon pet mjeseci.

U svakom slucaju, trebala bi imati pravo na skoro besplatnu zamjenu zbog garancije, pogotovo u tom periodu a prije kupovine novog modela važno se detaljno informisati. Na kraju, svaki proizvodajac nudi zasebne uvjete.
Bocna plastika na vozacevim vratima se odljepila.Tj samo par cm na pocetku i landara ruzno bas :D..ostatak stoji dobro.

Cime zaljepiti? neko jace ljepilo za metal-plastiku?
Trazis dvokomponentno ljepilo koje se koristi za metal i plastiku.

Re: Automobili, motori...

Postano: 19 dec 2019, 15:32
Postao/la dijabola
Došlo je vrijeme da zamijenim Mazdu i trenutno gledam CLS-a 500 i CLS 320 cdi. Naravno i druga auta su opticaju ali CLS mi se najviše sviđa. Zanima me zna li neko koliko je skuplje održavanje za 500 (osim potrošnje ima i zračni ovjes i CLS 500 koji gledam je 2005 godište i čitao sam nešto da su te godine Mercedesi imali komplikovaniji kočioni sistem), te kolika je uopšte razlika u performansama. Prezirem dizel ali ako bi bio jako blizu ovom 500 mislim da bi mu oprostio. Ima li neko iskustva ili znanja o ovim autima? Naravno ako imate sugestije za alternative bujrum, samo nemojte reć kupi novu Daciu :)

Re: Automobili, motori...

Postano: 19 dec 2019, 16:27
Postao/la Fantasista
Zašto u obzir ne dolazi neki japanac :D

Re: Automobili, motori...

Postano: 19 dec 2019, 20:25
Postao/la Asteriks
dijabola je napisao/la:
19 dec 2019, 15:32
Došlo je vrijeme da zamijenim Mazdu i trenutno gledam CLS-a 500 i CLS 320 cdi. Naravno i druga auta su opticaju ali CLS mi se najviše sviđa. Zanima me zna li neko koliko je skuplje održavanje za 500 (osim potrošnje ima i zračni ovjes i CLS 500 koji gledam je 2005 godište i čitao sam nešto da su te godine Mercedesi imali komplikovaniji kočioni sistem), te kolika je uopšte razlika u performansama. Prezirem dizel ali ako bi bio jako blizu ovom 500 mislim da bi mu oprostio. Ima li neko iskustva ili znanja o ovim autima? Naravno ako imate sugestije za alternative bujrum, samo nemojte reć kupi novu Daciu :)
Sad, CLS 500 i ovaj dizleas 320 cdi. Prvi je startniji zbog snage i ta razlika je oko sekunde. Ali, ovaj 320 cdi ima veci obrtni moment i kod medjuubrzanja to bude oko 0.7 sekundi, pa mu mozes oprositi.

Onda, benzinac je V8 atmosferac dok ovaj drugi V6 turbo. Ne bih ulazio previse u detalje samo cu reci da je 320 cdi automatik (msm da nemas manuelca) koji trazi prilicno precizno odrzavanje mjenjaca (na 60k zamjena ulja) i moze biti velikih problema ako se taj interval izostavi. Onda, znas da je ovaj dizelas lanac ali se informisi oko mikroremena. Na 200k ide ozbiljan pregled turbine itd.

Kao alternativu gledaj nekog bmw-ovog sestaka.

Re: Automobili, motori...

Postano: 19 dec 2019, 21:09
Postao/la adisice
Asteriks misljenje za Volva v50 1.6 ili 2.0?

Re: Automobili, motori...

Postano: 19 dec 2019, 22:51
Postao/la Asteriks
Oba motora Volva V50 su rezultat saradnje PSA grupacije i Forda, to su u biti oni 1.6/2.0 hdi. Kod ovog 1.6 bila je caka sita uljne pumpe (tacnije zacepi) i onda imas problem turbine (jer se pomenuta podmazuje uljem iz motora). Taj problem je izrazen kod Peugeota pa treba obratit paznju. Inace prilicno pouzdan motor, velikog servisa preko 200k (obe verzije).

Naravno 1.6 manja potrosnja dok je registracija ovog 2.0 skuplja cca 80 KM, koji je i startniji. Sad, imas onaj petak (V5) koji su razvili inzinjeri Volva (2.4), ali to je msm previse za tebe zbog cijene registracije, snage i skupljeg odrzavanja.

Uvijek je bolje preskociti sami pocetak serije i umjesto 2004. gledat modele iz 2006., jer su time uveliko prevazidjene neke zavrzlame.

Poznato da Volvo u svim svojim modelima strasno pazi na aktivnu/pasivnu sigurnost te nenadjebiv kvalitet limarije. Pri kupovini slusas lupa li iz ovjesa, motora, gledas boju dima na auspuhu, eventualne mrlje ulja, temperaturu...

Sve ovo pada u vodu ako naletis na vozilo ciji vlasnik je preskakao servise i vukao gradjevinski materijal.

Re: Automobili, motori...

Postano: 20 dec 2019, 02:41
Postao/la StrikeWarzone
Asteriks je napisao/la:
19 dec 2019, 22:51
Oba motora Volva V50 su rezultat saradnje PSA grupacije i Forda, to su u biti oni 1.6/2.0 hdi. Kod ovog 1.6 bila je caka sita uljne pumpe (tacnije zacepi) i onda imas problem turbine (jer se pomenuta podmazuje uljem iz motora). Taj problem je izrazen kod Peugeota pa treba obratit paznju. Inace prilicno pouzdan motor, velikog servisa preko 200k (obe verzije).

Naravno 1.6 manja potrosnja dok je registracija ovog 2.0 skuplja cca 80 KM, koji je i startniji. Sad, imas onaj petak (V5) koji su razvili inzinjeri Volva (2.4), ali to je msm previse za tebe zbog cijene registracije, snage i skupljeg odrzavanja.

Uvijek je bolje preskociti sami pocetak serije i umjesto 2004. gledat modele iz 2006., jer su time uveliko prevazidjene neke zavrzlame.

Poznato da Volvo u svim svojim modelima strasno pazi na aktivnu/pasivnu sigurnost te nenadjebiv kvalitet limarije. Pri kupovini slusas lupa li iz ovjesa, motora, gledas boju dima na auspuhu, eventualne mrlje ulja, temperaturu...

Sve ovo pada u vodu ako naletis na vozilo ciji vlasnik je preskakao servise i vukao gradjevinski materijal.
Realno ovdje je bas tesko naci ocuvanu ovu seriju bas zbog ive tvoje zadnje recenice...

Re: Automobili, motori...

Postano: 20 dec 2019, 06:17
Postao/la adisice
Asteriks je napisao/la:
19 dec 2019, 22:51
Oba motora Volva V50 su rezultat saradnje PSA grupacije i Forda, to su u biti oni 1.6/2.0 hdi. Kod ovog 1.6 bila je caka sita uljne pumpe (tacnije zacepi) i onda imas problem turbine (jer se pomenuta podmazuje uljem iz motora). Taj problem je izrazen kod Peugeota pa treba obratit paznju. Inace prilicno pouzdan motor, velikog servisa preko 200k (obe verzije).

Naravno 1.6 manja potrosnja dok je registracija ovog 2.0 skuplja cca 80 KM, koji je i startniji. Sad, imas onaj petak (V5) koji su razvili inzinjeri Volva (2.4), ali to je msm previse za tebe zbog cijene registracije, snage i skupljeg odrzavanja.

Uvijek je bolje preskociti sami pocetak serije i umjesto 2004. gledat modele iz 2006., jer su time uveliko prevazidjene neke zavrzlame.

Poznato da Volvo u svim svojim modelima strasno pazi na aktivnu/pasivnu sigurnost te nenadjebiv kvalitet limarije. Pri kupovini slusas lupa li iz ovjesa, motora, gledas boju dima na auspuhu, eventualne mrlje ulja, temperaturu...

Sve ovo pada u vodu ako naletis na vozilo ciji vlasnik je preskakao servise i vukao gradjevinski materijal.
Hvala na odgovoru :salut:

Re: Automobili, motori...

Postano: 20 dec 2019, 09:12
Postao/la JHam
Asteriks je napisao/la:
17 dec 2019, 12:03
Sarajlijica1946 je napisao/la:
17 dec 2019, 03:44
Asteriks je napisao/la:
14 dec 2019, 17:23
Koliko sam informisan ne moze, vec samo u MUP-u uz licnu. Dok npr. citam kako su u RS uveli sistem SMS provjere.
asteriks brate, gdje da odnesem glavu na ravnjanje gubi mi vodu, propisao dihtung glave?
Glava motora se skine i nosi na obradu. Obrada ti je ravnjanje te zamjena ventila, gumica ventila, vodjica itd. Onda imas zamjenu karika, pa leteci/lezeci lezajevi na klipovima, zamjena pomenutog dihtunga itd. Nije to samo odneses i da ti ravnaju navedenu glavu.

Sad gdje da nosis, to se dobro raspitaj jer obicno za ovaj proces treba i preko tri dana.
Ako nisam zakasniJo, Temax(cini mi se) u stadionu zelje ti radi te obrade

Re: Automobili, motori...

Postano: 20 dec 2019, 22:05
Postao/la dijabola
Asteriks je napisao/la:
19 dec 2019, 20:25
dijabola je napisao/la:
19 dec 2019, 15:32
Došlo je vrijeme da zamijenim Mazdu i trenutno gledam CLS-a 500 i CLS 320 cdi. Naravno i druga auta su opticaju ali CLS mi se najviše sviđa. Zanima me zna li neko koliko je skuplje održavanje za 500 (osim potrošnje ima i zračni ovjes i CLS 500 koji gledam je 2005 godište i čitao sam nešto da su te godine Mercedesi imali komplikovaniji kočioni sistem), te kolika je uopšte razlika u performansama. Prezirem dizel ali ako bi bio jako blizu ovom 500 mislim da bi mu oprostio. Ima li neko iskustva ili znanja o ovim autima? Naravno ako imate sugestije za alternative bujrum, samo nemojte reć kupi novu Daciu :)
Sad, CLS 500 i ovaj dizleas 320 cdi. Prvi je startniji zbog snage i ta razlika je oko sekunde. Ali, ovaj 320 cdi ima veci obrtni moment i kod medjuubrzanja to bude oko 0.7 sekundi, pa mu mozes oprositi.

Onda, benzinac je V8 atmosferac dok ovaj drugi V6 turbo. Ne bih ulazio previse u detalje samo cu reci da je 320 cdi automatik (msm da nemas manuelca) koji trazi prilicno precizno odrzavanje mjenjaca (na 60k zamjena ulja) i moze biti velikih problema ako se taj interval izostavi. Onda, znas da je ovaj dizelas lanac ali se informisi oko mikroremena. Na 200k ide ozbiljan pregled turbine itd.

Kao alternativu gledaj nekog bmw-ovog sestaka.
Hvala majstore. :thumbup:

Re: Automobili, motori...

Postano: 22 dec 2019, 09:03
Postao/la semcho
Asteriks, drug, Citroen Saxo, 1.1 benzin, 1999 godina, onako naizgled ocuvan auto, kako ti se cine ti autici, odrzavanje-potrosnja?

Re: Automobili, motori...

Postano: 22 dec 2019, 11:21
Postao/la Asteriks
Saxo je odlican izbor, pogotov u situacijama gdje ne maris za snagom. Prejeftino odrzavanje a veliki servis na 120k. Naravno trazis verzije od 60 konja, a taj motor se pokazao itekako pouzdan. Ovaj benzinac je barem tri sec startniji od dizelasa 1.5.

Gradska potrosnja 8.5 dok se to na otvorenom da spustiti za dva litra.

Re: Automobili, motori...

Postano: 23 dec 2019, 13:15
Postao/la dijabola
Pozdrav druže Asterixe,

Prije svega ako si u Sarajevu ja častim pivom ako želiš s obzirom da si dežurni pomagač za sva pitanja oko auta :D

A drugo konkretno za ovaj CLS 500 imam pitanje na koje možda znaš odgovor. Ja sam probao naći ali nisam skontao baš najbolje. Čitao sam da su ovi 2005 modeli Mercedesa imali neki komplikovaniji kočioni mehanizam pa me zanima znaš li koliko je to problematično i je li uopšte ugrađivano u ovaj model. I glede zračnog ovjesa koji je na ovom modelu, znaš li koliko je to skupo za održavat i koliko je problematično na našim cestama?

Re: Automobili, motori...

Postano: 23 dec 2019, 15:53
Postao/la Asteriks
Kod zracnog ovjesa imas nekoliko dijelova - cilindre, kompresore zraka, metalni spremnik zraka, senzore itd., msm to je ono okvirno. Npr. ako cilindar procuri nema mu spasa, il onaj podupirac kojeg mijenjas u kompletu.

Cijena odrzavanja zavisi sta je otislo od pomenutih dijelova te da li treba novo. Opet, kada kupujes novi zracni ovjes zavisi kojeg proizvodjaca trazis (npr. Airtech, Blacktech i koji vec). Ne znam tacno al sve su prilike za paprenije cijene kod pomenutog CLS-a.

Merc oznake CLS 500 imas dvije verzije, znaci onu od 2004. - 2006., i onu poslije, pa tako ako si citao za taj kocioni sistem, moguce da kaci jednu od navedenih.

Nije to pomagac i meni je hobi, pravi majstori su iza kuslia (moji jarani) od kojih jednostavno upijas znanje. :mrgreen: Naravno ne mozes uvijek sve znati, pa tako oko elektrike i ovih inovacija tipa slicnih ovjesa ne ulazim u detalje.

Re: Automobili, motori...

Postano: 23 dec 2019, 18:31
Postao/la semcho
Asteriks je napisao/la:
22 dec 2019, 11:21
Saxo je odlican izbor, pogotov u situacijama gdje ne maris za snagom. Prejeftino odrzavanje a veliki servis na 120k. Naravno trazis verzije od 60 konja, a taj motor se pokazao itekako pouzdan. Ovaj benzinac je barem tri sec startniji od dizelasa 1.5.

Gradska potrosnja 8.5 dok se to na otvorenom da spustiti za dva litra.
Brate evo gledam neke dijelove za ovo auto, nije bas prejeftino, ne mogu da vjerujem recimo da je servo pumpa za ovaj autic ovako skupa, ako imas ti kakav servis, radnju, preporuci...

Re: Automobili, motori...

Postano: 23 dec 2019, 19:24
Postao/la Asteriks
Nije to samo Saxo, tesko ces naci iole provjerenu marku servo pumpe a da je jefitna, za bilo koje vozilo. Eto gledaj cijene za Golf III, Peugeot itd., ali nove.

Naravno uvijek mozes naletiti na otpadu kakvu polovnu.

Re: Automobili, motori...

Postano: 23 dec 2019, 21:38
Postao/la Chillout
BMW X5 2004.
Pokaza mi upozorenje da fali vode u sistemu. Ugasim, otvorim hladnjak nema ni kapi. Otvorim cep od motora preljeva se.

Kupio ga prije 5 dana. Bas me pocastio.