Formula 1 - ARHIVA POSTOVA
Moderator/ica: rio_Ferdy88
Re: Formula 1
dok je vozio u Renaultu gotivio sam ga pravo.. jer se sa onakvim sranjem lavovski borio i donosio je bodove na kraju.. da nije trcao pred rudu i odma u Mclaren modza bi mogao napraviti nesto.. sad dok god je Hamilton u Mclarenu niko nece napraviti nista!!
Football Identity. Izaberite da li cete biti Manager, Igrac ili Novinar.
Nema botova, trenira vas onaj sto je manager, a manager kupuje vas igrace. BiH liga tek pocela.
Vise info na http://sportsport.ba/forum/viewtopic.php?f=44&t=2700
Nema botova, trenira vas onaj sto je manager, a manager kupuje vas igrace. BiH liga tek pocela.
Vise info na http://sportsport.ba/forum/viewtopic.php?f=44&t=2700
Re: Formula 1
Meni je Kimi u Mclarenu bio odličan, samo što je motor eksplodirao svaku drugu utrku. Luis i Kimi u jednom timu bi bilo čudesno, šteta što Kimija ne zanima F1 toliko i nije opsjednut lovom. Svaka mu čast.
Re: Formula 1
Ovdje se slazemo, da mu nije starijeg brata, Ralf ne bi prismrdio F1. U DTM-u presmijesan.daffy je napisao/la:glupljeg i losijeg vozaca ja nikad u zivotu nisam vidio.. koliko je puta radio u korist Ferraria i Michaela.. otisao u DTM i samo se propisno brukao..Wolverine je napisao/la:evo citam vraca se i mladji schumi. favorit reno.![]()
jos ni jednu sezonu odkako gledam F1 nisam navijao za druge vozace osim za Fince.. prvo Hakkinen pa Kimi.. tesko cu se navic ovu jednu sezonu na onog malog svabu iz Mercedesa.. jako dobar i fin vozac je Rosberg..

Sto se tice Michaelovog povratka, mnogo mi je drago. Htio sam malo vise pisati, al' amerosm je dosta toga rekao, i vecinu stvari se slazemo.
Ove sezone- Schumi, Vettel & Mercedes

Re: Formula 1
ma kimi je najnesretniji vozac bio, dok je za mclaren vozio. stalno neki pehovi. nije ni kovalainen imao vise srece.Neutral je napisao/la:Meni je Kimi u Mclarenu bio odličan, samo što je motor eksplodirao svaku drugu utrku. Luis i Kimi u jednom timu bi bilo čudesno, šteta što Kimija ne zanima F1 toliko i nije opsjednut lovom. Svaka mu čast.

-
- Postovi: 4603
- Pridružen/a: 24 sep 2009, 23:49
- Lokacija: Bosanska Krupa
- Kontakt:
Re: Formula 1
Joj kad se sjetim ,mislim 2003 ili je 2004 ,kad je Kimi citavu trku vodio i zadnji krug mu pukne guma ,imao je on pehova a odlican je vozac ,pa samo sad sta je izvlacio sa ovakvim ferrariem 

Re: Formula 1
dvije titule je izgubio radi gluposti dok je vozio za Mclaren.. sad je trebao imati 3 titule minimala.. citao sam njegov interview na f1.com i bas ga novinar pitao o tome kako vozi ponekad ne zainteresovano.. a on mu kaze 'to ste vi, novinari izmislili.. meni da je formula 1 bila dosadna i da mi nije vise bilo interesantno ja bi davno prestao..' i istina.. vozio je za dva najveca bolida, osvojio sampionsku titulu.. sve ima + para koliko hoce.. ove sezone mislim da je takticki uradio tj. da fkt. nije imao zelju da vozi za bilo koji klub.. jer od Ferraria ce sad dobiti 20m tj. imao je u ugovoru ako ne nadje ni jedan f1 klub nakon sto ga puste onda ce dobiti 20m.. pa gdje ces bolje, ne vozis a dobijes 20m na racun + plata od Citroena sad u reallyu..
legenda, nema sta..

legenda, nema sta..
Football Identity. Izaberite da li cete biti Manager, Igrac ili Novinar.
Nema botova, trenira vas onaj sto je manager, a manager kupuje vas igrace. BiH liga tek pocela.
Vise info na http://sportsport.ba/forum/viewtopic.php?f=44&t=2700
Nema botova, trenira vas onaj sto je manager, a manager kupuje vas igrace. BiH liga tek pocela.
Vise info na http://sportsport.ba/forum/viewtopic.php?f=44&t=2700
Re: Formula 1
Da , Kimi je sjajan vozač bio.
- majestic24
- Postovi: 15839
- Pridružen/a: 29 maj 2009, 23:26
- Kontakt:
Re: Formula 1
NAKON Michaela Schumachera (41) sve je bliže povratku u Formulu 1 njegov sedam godina mlađi brat Ralf, koji je svoje nakane otvoreno priznao novinaru Bilda.
"Tek sam s bratovim povratkom shvatio koliko jaka vatra za Formulom 1 žari mojim tijelom", rekao je Ralf dodavši:
"Izazov mora biti pravi. Nije u pitanju visina plaće i najbolji mogući ugovor koji se može postići, nije u pitanju novac već činjenica što se može postići dobrim timskim radom".
Ralf je prekinuo karijeru u Formuli 1 na kraju 2007. godine. Otad je vozio za Mercedes u DTM-seriji. I dalje je sa šest pobjeda tijekom desetgodišnje karijere drugi najuspješniji njemački vozač Formule 1 u povijesti. Bild piše da ima ponude iz svih četiriju novih momčadi u Formuli 1 za sezonu 2010. godine (Lotus, Campus, USF1 i Virgin).
"Tek sam s bratovim povratkom shvatio koliko jaka vatra za Formulom 1 žari mojim tijelom", rekao je Ralf dodavši:
"Izazov mora biti pravi. Nije u pitanju visina plaće i najbolji mogući ugovor koji se može postići, nije u pitanju novac već činjenica što se može postići dobrim timskim radom".
Ralf je prekinuo karijeru u Formuli 1 na kraju 2007. godine. Otad je vozio za Mercedes u DTM-seriji. I dalje je sa šest pobjeda tijekom desetgodišnje karijere drugi najuspješniji njemački vozač Formule 1 u povijesti. Bild piše da ima ponude iz svih četiriju novih momčadi u Formuli 1 za sezonu 2010. godine (Lotus, Campus, USF1 i Virgin).
GLORY,GLORY MAN.UNITED : 1907–08, 1910–11, 1951–52, 1955–56, 1956–57, 1964–65, 1966–67, 1992–93, 1993–94, 1995–96, 1996–97, 1998–99, 1999–2000, 2000–01, 2002–03, 2006–07, 2007–08, 2008–09, 2010–11 , 2012-13
..:::The Black Mamba Strikes Again::...
..:::The Black Mamba Strikes Again::...
Re: Formula 1
Ralf mi je drag bio samo što se preziva Shumacher
Nije ni blizu na svog buraza...

a b c č ć d dž đ e f g h i j k l lj m n nj o p r s š t u v z ž
Re: Formula 1
josh samo da se Montoya vrati



- majestic24
- Postovi: 15839
- Pridružen/a: 29 maj 2009, 23:26
- Kontakt:
Re: Formula 1
Jes vala. Ako Ralf ima kvaliteta jos za F1 onda ima i Pablo.MElloo je napisao/la:josh samo da se Montoya vrati![]()
GLORY,GLORY MAN.UNITED : 1907–08, 1910–11, 1951–52, 1955–56, 1956–57, 1964–65, 1966–67, 1992–93, 1993–94, 1995–96, 1996–97, 1998–99, 1999–2000, 2000–01, 2002–03, 2006–07, 2007–08, 2008–09, 2010–11 , 2012-13
..:::The Black Mamba Strikes Again::...
..:::The Black Mamba Strikes Again::...
Re: Formula 1
Otkako je Juan dobio dijete, tako je opao u F1.
Re: Formula 1
kad kazes neko je rodjen za nesto.. tipa Messi za fudbal, moze se reci i za Montoyu da je rodjen za Nascara.. nije F1 za njega.. previse 'dosadna' za njega..
bio je klasa u F1 i potvrodio da je dobar vozac..

bio je klasa u F1 i potvrodio da je dobar vozac..
Football Identity. Izaberite da li cete biti Manager, Igrac ili Novinar.
Nema botova, trenira vas onaj sto je manager, a manager kupuje vas igrace. BiH liga tek pocela.
Vise info na http://sportsport.ba/forum/viewtopic.php?f=44&t=2700
Nema botova, trenira vas onaj sto je manager, a manager kupuje vas igrace. BiH liga tek pocela.
Vise info na http://sportsport.ba/forum/viewtopic.php?f=44&t=2700
- majestic24
- Postovi: 15839
- Pridružen/a: 29 maj 2009, 23:26
- Kontakt:
Re: Formula 1
Neki su ga otpisali već kad je krajem 2007. godine prešao u Hondu. Neki su s čuđenjem pratili njegov rad na "suhom" nakon povlačenja japanske tvrtke. Neki su se pitali zašto se trudi otkupiti momčad kada će se ionako opet boriti za bijeg sa začelja. Ross Brawn je u međuvremenu radio i stvorio dvostruke prvake - Brawn GP...
Iza Formule 1 jedna je turbulentna sezona, o kojoj su se vodile brojne rasprave i prije nego što se odvožen prvi kilometar. U sjeni svega toga Ross Brawn je radio na bolidu kojim će pokoriti konkurenciju i ostaviti suparnike u nevjerici.
Nakon što je Honda po završetku sezone 2008. objavila povlačenje iz svijeta elitnog automobilističkog sporta, engleski je stručnjak nastavio razvijati bolid premda je praktično ostao bez momčadi i bez posla. Osigurano mjesto u startnom poretku nije imao sve do 5. ožujka ove godine, kada je i službeno otkupio Hondina prava i postao šef novostvorenog Brawn GP-a.
"Honda nije imala drugih opcija. Da nismo preuzeli taj zadatak na sebe, ove momčadi ne bi bilo, a osoblje bi postalo višak. Svašta može poći po krivu, ali optimisti smo. Bolid izgleda dobro i mislim da imamo budućnost. Ne bude li tako, možemo kriviti samo sebe", izjavio je Ross Brawn po preuzimanju momčadi, istaknuvši da je 2008. godina žrtvovana za napredak.
Na testiranjima su njegovi bolidi ostvarivali iznenađujuće dobre rezultate, ostavljajući favorite i po nekoliko desetinki sekunde iza sebe. No, ni tada nitko nije mogao sa sigurnošću vjerovati u uspjeh. Štoviše, postojalo je mišljenje da Brawn GP vozi s lakšim bolidima kako bi boljim vremenima privukli sponzore, nužne za opstanak Brawnove momčadi. "Zapravo, očekivali smo i bolje rezultate, a oni koji znaju s koliko smo goriva uistinu vozili ostali su šokirani. Istina je da tražimo partnere i otvoreni smo za sve. Napredovat ćemo kroz dugoročno planiranje", govorio je Brawn.
Oslonio se na iskusnu vozačku postavu, Jensona Buttona i Rubensa Barrichella, neovisno o široko rasprostranjenom mišljenju da oni teško mogu pružiti više od onoga što pokazuju. Tako je maksimalno iskoristio njihovo poznavanje starog Hondinog bolida i mogao se posvetiti samo poboljšanjima.
Kao jedan od ključnih - djelomično i spornih - detalja ističe se dvostruki stražnji difuzor, no da je Brawn GP imao znatno napredniji bolid dokazuje podatak da su spomenuti difuzor koristili još Toyota i Williams, a nijedna se od tih momčadi nije mogla nositi s Brawnovim uratkom. Ujedno je i Barrichellov difuzor stradao na Velikoj nagradi Australije, što se na Brazilčevoj izvedbi uopće nije osjetilo.
Uhvativši konkurenciju na spavanju, Brawn GP je u prvih sedam utrka upisao tri dvostruke pobjede, pri čemu je Jenson Button slavio čak šest puta. Takav je pothvat britanskog vozača i britansku momčad promovirao u prve favorite za osvajanje pojedinačnog i konstruktorskog naslova, a stečenu je prednost trebalo obraniti pred naletom svih ostalih, koji su nakon kasnog buđenja počeli unaprjeđivati svoje bolide.
Sredinom sezone došlo je do razumljivog pada, ali se Brawn GP vratio na pobjedničke staze točno kada je to trebalo. Ross Brawn nije se prepustio panici, nije popustio pod pritiskom odličnog Red Bulla, niti je bježao od imperativa nametnutog dobrim rezultatima. Novo dvostruko slavlje, ono u Monzi, pokazalo je da uvodni dio sezone nije bio slučajnost.
Godina je gotovo rutinski privedena slavljeničkom kraju, što je bio šlag na tortu jedne impresivne sezone novaka u Formuli 1. Brawn GP na taj je način osigurao svoje mjesto u povijesti, a Ross Brawn je opet dokazao je pravi majstor svoje struke. Ovosezonskim je uspjehom nadopunio dvije titule s Benettonom te niz trofeja s Ferrarijem, pri čemu je kao tehnički direktor uvijek imao prste u naslovima Michaela Schumachera.
Ove je godine dva pokala stvorio iz ukupno dvadesetak mjeseci rada, ali uz podizanje iz pepela, krhko zaleđe, neuništivu vjeru u vlastite mogućnosti, puno sumnjičavih pogleda sa strane te nepresušnu želju za dokazivanjem. Zato je Brawn GP svakako jedna od najdojmljivijih priča iz sportske 2009. godine.
Iza Formule 1 jedna je turbulentna sezona, o kojoj su se vodile brojne rasprave i prije nego što se odvožen prvi kilometar. U sjeni svega toga Ross Brawn je radio na bolidu kojim će pokoriti konkurenciju i ostaviti suparnike u nevjerici.
Nakon što je Honda po završetku sezone 2008. objavila povlačenje iz svijeta elitnog automobilističkog sporta, engleski je stručnjak nastavio razvijati bolid premda je praktično ostao bez momčadi i bez posla. Osigurano mjesto u startnom poretku nije imao sve do 5. ožujka ove godine, kada je i službeno otkupio Hondina prava i postao šef novostvorenog Brawn GP-a.
"Honda nije imala drugih opcija. Da nismo preuzeli taj zadatak na sebe, ove momčadi ne bi bilo, a osoblje bi postalo višak. Svašta može poći po krivu, ali optimisti smo. Bolid izgleda dobro i mislim da imamo budućnost. Ne bude li tako, možemo kriviti samo sebe", izjavio je Ross Brawn po preuzimanju momčadi, istaknuvši da je 2008. godina žrtvovana za napredak.
Na testiranjima su njegovi bolidi ostvarivali iznenađujuće dobre rezultate, ostavljajući favorite i po nekoliko desetinki sekunde iza sebe. No, ni tada nitko nije mogao sa sigurnošću vjerovati u uspjeh. Štoviše, postojalo je mišljenje da Brawn GP vozi s lakšim bolidima kako bi boljim vremenima privukli sponzore, nužne za opstanak Brawnove momčadi. "Zapravo, očekivali smo i bolje rezultate, a oni koji znaju s koliko smo goriva uistinu vozili ostali su šokirani. Istina je da tražimo partnere i otvoreni smo za sve. Napredovat ćemo kroz dugoročno planiranje", govorio je Brawn.
Oslonio se na iskusnu vozačku postavu, Jensona Buttona i Rubensa Barrichella, neovisno o široko rasprostranjenom mišljenju da oni teško mogu pružiti više od onoga što pokazuju. Tako je maksimalno iskoristio njihovo poznavanje starog Hondinog bolida i mogao se posvetiti samo poboljšanjima.
Kao jedan od ključnih - djelomično i spornih - detalja ističe se dvostruki stražnji difuzor, no da je Brawn GP imao znatno napredniji bolid dokazuje podatak da su spomenuti difuzor koristili još Toyota i Williams, a nijedna se od tih momčadi nije mogla nositi s Brawnovim uratkom. Ujedno je i Barrichellov difuzor stradao na Velikoj nagradi Australije, što se na Brazilčevoj izvedbi uopće nije osjetilo.
Uhvativši konkurenciju na spavanju, Brawn GP je u prvih sedam utrka upisao tri dvostruke pobjede, pri čemu je Jenson Button slavio čak šest puta. Takav je pothvat britanskog vozača i britansku momčad promovirao u prve favorite za osvajanje pojedinačnog i konstruktorskog naslova, a stečenu je prednost trebalo obraniti pred naletom svih ostalih, koji su nakon kasnog buđenja počeli unaprjeđivati svoje bolide.
Sredinom sezone došlo je do razumljivog pada, ali se Brawn GP vratio na pobjedničke staze točno kada je to trebalo. Ross Brawn nije se prepustio panici, nije popustio pod pritiskom odličnog Red Bulla, niti je bježao od imperativa nametnutog dobrim rezultatima. Novo dvostruko slavlje, ono u Monzi, pokazalo je da uvodni dio sezone nije bio slučajnost.
Godina je gotovo rutinski privedena slavljeničkom kraju, što je bio šlag na tortu jedne impresivne sezone novaka u Formuli 1. Brawn GP na taj je način osigurao svoje mjesto u povijesti, a Ross Brawn je opet dokazao je pravi majstor svoje struke. Ovosezonskim je uspjehom nadopunio dvije titule s Benettonom te niz trofeja s Ferrarijem, pri čemu je kao tehnički direktor uvijek imao prste u naslovima Michaela Schumachera.
Ove je godine dva pokala stvorio iz ukupno dvadesetak mjeseci rada, ali uz podizanje iz pepela, krhko zaleđe, neuništivu vjeru u vlastite mogućnosti, puno sumnjičavih pogleda sa strane te nepresušnu želju za dokazivanjem. Zato je Brawn GP svakako jedna od najdojmljivijih priča iz sportske 2009. godine.
GLORY,GLORY MAN.UNITED : 1907–08, 1910–11, 1951–52, 1955–56, 1956–57, 1964–65, 1966–67, 1992–93, 1993–94, 1995–96, 1996–97, 1998–99, 1999–2000, 2000–01, 2002–03, 2006–07, 2007–08, 2008–09, 2010–11 , 2012-13
..:::The Black Mamba Strikes Again::...
..:::The Black Mamba Strikes Again::...
Re: Formula 1
Alonso vs Schumacher ce biti duel ove godine. Ako Schumi bude u dobroj formi,mogao bi biti jako konkurentan. Alonso je 2 titule osvojio dok je on bio tu. Tad je reno bio bolji od ferrari. Sto se toga tice,mislim da ce sada biti ravnopravni.
Fc.Bayern Munchen , Stern des Sudens
Re: Formula 1
14 marta u BahreinuGunnerS je napisao/la:KAd kreće F1 ?!
Re: Formula 1
GunnerS je napisao/la:KAd kreće F1 ?!



moj botu.. hahaha taj datum slavim umjesto rodjendana..!!

Football Identity. Izaberite da li cete biti Manager, Igrac ili Novinar.
Nema botova, trenira vas onaj sto je manager, a manager kupuje vas igrace. BiH liga tek pocela.
Vise info na http://sportsport.ba/forum/viewtopic.php?f=44&t=2700
Nema botova, trenira vas onaj sto je manager, a manager kupuje vas igrace. BiH liga tek pocela.
Vise info na http://sportsport.ba/forum/viewtopic.php?f=44&t=2700
Re: Formula 1
Bivši šef Renaulta Flavio Briatore kojem je FIA doživotno zabranila sudjelovanje u automoto najtecanjima, vraćen je u 'život' nakon što je francuski sud proglasio takvu odluku nezakonitom...
Briatore je u kolovozu ove godine kažnjen doživotnom zabranom sudjelovanja u automoto natjecanjima, zbog 'slučaja Piquet', tj. namještanja ishoda Velike nagrade Singapura 2008. u kojoj je Alonso pobijedio zahvaljujući zabijanju timskog kolege u zidu. Iza te ideje navodno je bio sam Flavio Briatore.
No, u listopadu prošle godine Briatore je uložio žalbu na takvu odluku i francuski sud u Parizu donio je odluku u njegovu korist.
'Kazna kojom ga je automobilistički sud kaznio je nezakonita,' izjavio je sudac nakon izricanja presude.
Tako je Flavio Briatore dobio novu priliku, a također mu je dodijeljeno 15 tisuća eura kompenzacije. FIA-ini pravnici najavili su žalbu na ovakvu odluku...
Briatore je u kolovozu ove godine kažnjen doživotnom zabranom sudjelovanja u automoto natjecanjima, zbog 'slučaja Piquet', tj. namještanja ishoda Velike nagrade Singapura 2008. u kojoj je Alonso pobijedio zahvaljujući zabijanju timskog kolege u zidu. Iza te ideje navodno je bio sam Flavio Briatore.
No, u listopadu prošle godine Briatore je uložio žalbu na takvu odluku i francuski sud u Parizu donio je odluku u njegovu korist.
'Kazna kojom ga je automobilistički sud kaznio je nezakonita,' izjavio je sudac nakon izricanja presude.
Tako je Flavio Briatore dobio novu priliku, a također mu je dodijeljeno 15 tisuća eura kompenzacije. FIA-ini pravnici najavili su žalbu na ovakvu odluku...
Online
Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 2 gosta.