Re: Automobili, motori...
Postano: 20 apr 2020, 09:52
Duplo više informacija! Duplo više sporta!
https://forum.sportsport.ba/
Koje osiguranje ?Papastathopoulos je napisao/la: ↑20 apr 2020, 13:14Je li moguce da su ovoliko zasrali sa ovim tehnickim ili sam ja pogrijesio sto sam promijenio osiguranje ? prije za 2 sata donesu kljuceve i saobracajnu i tako svake godine, sad cekam sedmicu dana da mi auto prodje tehnicki...pa jbt dvica dizel iz 86 prodje bez problema, a u mene benzinac 2004g euro4 ne moze proci
https://mlfree.com/audi-a4-b7-2004-2008/Do danas, veoma popularan je četvoro cilindrični 1.8 T sa 20 ventila i turbinom, sa 120 KW / 163 KS pri 5700 o/min., 225 Nm pri 1950 – 4770 o/min. Ubrzanje do 100 km/h za 8,6 s, a maksimalna brzina je 228 km/h. Motor obezbeđuje robustan dinamičke karakteristike i energičnu vožnju. Motor je pouzdan, ali zahteva dobru i redovno servisiranje. U slučaju zanemarivanja promenu ulja i produženja intervala promene motornog ulja, usis pumpe za ulje može se začepiti, što dovodi do nižeg pritiska ulja u sistemu za podmazivanje i lošijeg podmazivanja.
Benzinski motori 1,8 litara pati od prekomerne potrošnje motornog ulja.
Moj 2.0 benzinac iz 2003 godine trosi ulje ko lud. Mislio sam da je ovaj 1.8T bolji ali jok.dijabola je napisao/la: ↑20 apr 2020, 13:51https://mlfree.com/audi-a4-b7-2004-2008/Do danas, veoma popularan je četvoro cilindrični 1.8 T sa 20 ventila i turbinom, sa 120 KW / 163 KS pri 5700 o/min., 225 Nm pri 1950 – 4770 o/min. Ubrzanje do 100 km/h za 8,6 s, a maksimalna brzina je 228 km/h. Motor obezbeđuje robustan dinamičke karakteristike i energičnu vožnju. Motor je pouzdan, ali zahteva dobru i redovno servisiranje. U slučaju zanemarivanja promenu ulja i produženja intervala promene motornog ulja, usis pumpe za ulje može se začepiti, što dovodi do nižeg pritiska ulja u sistemu za podmazivanje i lošijeg podmazivanja.
Benzinski motori 1,8 litara pati od prekomerne potrošnje motornog ulja.
I ja sam dosta puta čuo da ovi motori troše puno ulja.
ASAStrikeWarzone je napisao/la: ↑20 apr 2020, 13:40Koje osiguranje ?Papastathopoulos je napisao/la: ↑20 apr 2020, 13:14Je li moguce da su ovoliko zasrali sa ovim tehnickim ili sam ja pogrijesio sto sam promijenio osiguranje ? prije za 2 sata donesu kljuceve i saobracajnu i tako svake godine, sad cekam sedmicu dana da mi auto prodje tehnicki...pa jbt dvica dizel iz 86 prodje bez problema, a u mene benzinac 2004g euro4 ne moze proci
Ja u Central zavrsim za 10 minuta.Papastathopoulos je napisao/la: ↑20 apr 2020, 20:56ASAStrikeWarzone je napisao/la: ↑20 apr 2020, 13:40Koje osiguranje ?Papastathopoulos je napisao/la: ↑20 apr 2020, 13:14Je li moguce da su ovoliko zasrali sa ovim tehnickim ili sam ja pogrijesio sto sam promijenio osiguranje ? prije za 2 sata donesu kljuceve i saobracajnu i tako svake godine, sad cekam sedmicu dana da mi auto prodje tehnicki...pa jbt dvica dizel iz 86 prodje bez problema, a u mene benzinac 2004g euro4 ne moze proci
Brate ja sam bio u Adriatic (bivsi BSO) 4 godine i samo dam covjeku kljuc i saobracajnu i zavrseno sve...sad se vade kao poostreni zakoni na tehnickom pa sad benzince jebu...kaze nedavno neki Polo 2012 god benzinac nije mogao proc tehnicki...**** ja te zakone kad dvica dizel moze proc a mladji benzinci ne mogu...dje je tu logika....
Cuj benzince jebuPapastathopoulos je napisao/la: ↑20 apr 2020, 21:23Brate ja sam bio u Adriatic (bivsi BSO) 4 godine i samo dam covjeku kljuc i saobracajnu i zavrseno sve...sad se vade kao poostreni zakoni na tehnickom pa sad benzince jebu...kaze nedavno neki Polo 2012 god benzinac nije mogao proc tehnicki...**** ja te zakone kad dvica dizel moze proc a mladji benzinci ne mogu...dje je tu logika....
Ja otkako znam sjest u auto znam da su benzinci vazda lakse prolazili tehnicki sto se tice onih gasova i tih sranja, jos u mene atmosferac, nema nista osim tockova i karoserije i gledaj ti...kaze katalizator ti los....pa ne moze vise zagadjivat od dizelasa od 30+ godina kako god da probas razumjeti...StrikeWarzone je napisao/la: ↑20 apr 2020, 21:31Cuj benzince jebuPapastathopoulos je napisao/la: ↑20 apr 2020, 21:23Brate ja sam bio u Adriatic (bivsi BSO) 4 godine i samo dam covjeku kljuc i saobracajnu i zavrseno sve...sad se vade kao poostreni zakoni na tehnickom pa sad benzince jebu...kaze nedavno neki Polo 2012 god benzinac nije mogao proc tehnicki...**** ja te zakone kad dvica dizel moze proc a mladji benzinci ne mogu...dje je tu logika....![]()
Daj Bosnji smrdljivi TDi.
Ma lažu.Papastathopoulos je napisao/la: ↑20 apr 2020, 21:23Brate ja sam bio u Adriatic (bivsi BSO) 4 godine i samo dam covjeku kljuc i saobracajnu i zavrseno sve...sad se vade kao poostreni zakoni na tehnickom pa sad benzince jebu...kaze nedavno neki Polo 2012 god benzinac nije mogao proc tehnicki...**** ja te zakone kad dvica dizel moze proc a mladji benzinci ne mogu...dje je tu logika....
Sada vjerovatno prave problem ako se prekorace sljedece vrijednosti....Papastathopoulos je napisao/la: ↑20 apr 2020, 22:56
Ja otkako znam sjest u auto znam da su benzinci vazda lakse prolazili tehnicki sto se tice onih gasova i tih sranja, jos u mene atmosferac, nema nista osim tockova i karoserije i gledaj ti...kaze katalizator ti los....pa ne moze vise zagadjivat od dizelasa od 30+ godina kako god da probas razumjeti...
nisam to znao, al ima logike fakat, njima koje god auto dadnes u ruke, vrate se za 2h s kljucevima i saobracajnom, a ti u medjuvremenu pijes kaficu, ne sekiras se nizasta...Rosicky je napisao/la: ↑21 apr 2020, 14:15Ma lažu.
Adriatic je najbolje osiguranje što se tiče registracije jer oni naime troše određen dio para na brze teh.preglede.Mercedes u raspadnom stanju godista pr.kr. dođe i ide prvi sljedeći i prolazi sve iako nema brave na vratima dok ostali čekaju svoj red ili dok se nakupi 10tak auta za reg onda imaju svoj termin odreden dan kad sve zavrse.