Kod mene focus, karavan 55 kw, 1.8 dizel. Smrt za voziti, vuče ko dedo na inzulinu. Motor solidan, ali kipi bosch pumpa ko slatko iz oblatne.
Vozas karavan od 75 konja, nema potrebe pominjati neku vuču ili medjuubrzanje. Taj Focus je tezak cca 1200 kg + motor godinama gubi par KS, kako se blizi generalka. Na kraju dobijes ragu koja od 0 - 100 izbije za 17 sekundi, obrtnog momenta 175 Nm.
Nek ga natovaris 40 % od max nosivosti, taj automobil ne moze meda.
Onaj 1.8 od 66kw je donja granica ako zelis iole ozbiljan karavan za nase podrucje.
Re: Automobili, motori...
Postano: 23 apr 2020, 12:50
Postao/la Pivopija
Ima li neko da se razumije u RNS? Zastekao je pa treba da snimim softver za njega. Moze li mi neko reci koji softver treba i odakle da snimim?
U pitanju je RNS 510
1T0 035 680 B
HW: H03
SW: 0900
Kod mene focus, karavan 55 kw, 1.8 dizel. Smrt za voziti, vuče ko dedo na inzulinu. Motor solidan, ali kipi bosch pumpa ko slatko iz oblatne.
Vozas karavan od 75 konja, nema potrebe pominjati neku vuču ili medjuubrzanje. Taj Focus je tezak cca 1200 kg + motor godinama gubi par KS, kako se blizi generalka. Na kraju dobijes ragu koja od 0 - 100 izbije za 17 sekundi, obrtnog momenta 175 Nm.
Nek ga natovaris 40 % od max nosivosti, taj automobil ne moze meda.
Onaj 1.8 od 66kw je donja granica ako zelis iole ozbiljan karavan za nase podrucje.
Ma znam, čisto sranje, mijenjam ga dok ne nađem kakav poso...
Re: Automobili, motori...
Postano: 25 apr 2020, 23:20
Postao/la Papastathopoulos
Skidao instrument tablu, malo cistio prasinu iznutra kod stakla, i bezze promijenio par dioda, cisto da se zabavim, i vratio sve sad mi gori stalno lampica od airbag-a ? negdje citam da sam trebao prvo skinuti klemu prije neg uopste iskopcam instrument tablu, ja to nisam radio...i probo skinuti klemu na par minuta nebil se ponistila greska, nece...jel zna neko sta je, jel neko imao slican problem ?
Početkom 50-ih godina prošlog vijeka osnivač i direktor kompanije Volvo Assar Gabrielsson donosi odluku o razvoju nasljednika uspješnog modela PV444.
Pokrenut je projekt modela nazvanog P1200 i već su napravljene prve skice kada je u Volvo stigla jedna od najznačajnijih ličnosti u historiji kompanije.
U februaru 1956. godine Volvo saopštava da dovršava novi model. Dva mjeseca kasnije predstavljena su prva dva prototipa kodnih oznaka X1 u tirkiznoj i X2 u crvenoj boji, oba sa sivim-bež krovom, koji će 3. augusta 1956. biti predstavljeni oduševljenim učesnicima Volvo dilerske-konferencije u Skövdeu.
U oktobru 1956. Volvo Amazon doživljava međunarodni debi na londonskoj izložbi Earl's Court, ali će prvi primjerci kupcima biti isporučeni tek u septembru 1957.
Prije nego se to desilo valjalo je riješiti još jedan neočekivan problem – ponovo ime! Kreidler, njemački proizvođač mopeda, predstavio je dvotočkaš po imenu K52 Amazone. Kako su Nijemci zaštitili ime svog proizvoda, Volvo se našao u neugodnoj situaciji.
Ipak, dogovorom predstavnika dvije kompanije Volvo je dobio zeleno svjetlo da komercijalizira svoj automobil pod imenom Amazon na skandinavskim tržištima i nigdje drugdje. Izvan europskog sjevera automobil je prodavan kao Volvo 121.
Volvo Amazon posjedovao je samonosivu karoseriju s motorom naprijed koji je pokretao zadnje točkove.
Za razliku od, već tada uobičajene tehnike tačkastog zavarivanja, karoserija P121 je bila zavarena punim varovima i, uz to, dobila izvrsnu antikorozivnu zaštitu.
Amazon je tehnički bio vrlo sličan prethodniku PV444, ali je uvećana težina nametnula imperativ snažnijeg agregata od 1,6 litarskog 4-cilindraša. U igri je bilo nekoliko opcija, čak i mali V8 te redni 6-cilindraš, ali je na kraju preuzet stari motor kome je dodat karburator Zenith 34 VN za snagu od 60 KS.
Od PV444 su preuzeti i šasija, 6-voltna dinamo-mašina i 3-stepeni mjenjač koji će ubrzo biti zamijenjen 4-stepenim. Šveđani su rano počeli brinuti o sigurnosti putnika, pa je već PV imao višeslojni vjetrobran, a Amazon je dobio još i tapeciranu instrument tablu te tvornički ugrađena mjesta za kačenje pojaseva kao prvi serijski automobil!
Snažniji Volvo 122S dolazi 1958. pokretan 1,8 litarskim motorom s dvostrukim karburatorom (85 KS), a iste godine dio standardne opreme postaju sigurnosni pojasi sa tri tačke zatezanja.
Ubrzo nakon toga počinje plasman na najvažnije izvozno tržište, u SAD, gdje je Amazon prodavan po osnovnoj cijeni od 2.895 dolara. Volvo Amazon postao je prvi značajniji izvozni uspjeh švedske industrije, ali je najviše primjeraka, gotovo 300 hiljada, prodato na domaćem tržištu.
Godine koje su uslijedile donijele su brojna poboljšanja i unaprijeđenja Amazona. Dvovratni sedan (oznaka Volvo 130) predstavljen je u oktobru 1961. godine, a karavan (Volvo 220) pet mjeseci kasnije. Slijedila je ugradnja 12-voltnog alternatora, prerađenog prednjeg ovjesa, automatskog 3-stepenog mjenjača Borg Warner, jačanje motora.
Svi modeli dobili su u augustu 1964. prednje disk-kočnice i nova sjedišta, a tačno tri godine kasnije (1967) predstavljen je sportski Volvo 123 GT s 1,8 litarskim motorom snage 115 "konja".
Amazon je natjerao Volvo da otvori nove fabrike i izvan Švedske, u kanadskom Dartmouthu (1963) i belgijskom Ghentu (1965).
Tek 1967. okončana je proizvodnja 4-vratne limuzine, karavan je izrađivan godinu duže, a najduže se u produkciji održao bestseller – limuzina sa dvoja vrata.
Posljednji Amazon "broj 667.323" izašao je sa trake fabrike Torslanda 3. jula 1970. godine nakon što je izrađeno 234.208 jedinica 4-vratne limuzine, 359.918 primjeraka 2-vratne limuzine te 73.197 karavana.
Uspjeh Amazona dao je krila Volvu da se probije u krug renomiranih automobilskih proizvođača te investira u nove fabrike, novi tehnički centar i nove modele (P1800, 140 i 164) koji će širom svijeta pronijeti slavu švedskog "tenka".
Da li se negdje završiti auto na rate bez učešća ?
Re: Automobili, motori...
Postano: 07 maj 2020, 21:12
Postao/la Asteriks
100 km/h, pretovaren plus uske ceste, nema problema. Ovako nesto se moze snimiti sedmicno na relaciji Jablanica - Mostar.
70 km/h - za autobuse kada se obavlja organiziran prijevoz djece, za zglobne autobuse bez mjesta za stajanje, za teretna motorna vozila čija je najveća dozvoljena masa veća od 7.500 kg i za teretna motorna vozila sa priključnim vozilom.
Re: Automobili, motori...
Postano: 08 maj 2020, 02:12
Postao/la StrikeWarzone
Mora da je brat pustio Adnana Zenunovica i gazi drumovima.
Re: Automobili, motori...
Postano: 08 maj 2020, 11:02
Postao/la Asteriks
Najbolje ljetne gume za 2020.
R18 225/40
Sava popravila Intensu i msm da je pomenuta solidan izbor. Ovdje bi svakako birao Maxxis Victru ispred premium brendova naravno zbog cijene a moze parirati u svim segmentima.
R17 235/55
Kod R17, pametnije je birati Bridgestone gdje su razlike testiranja minorne (testovi na suhom i mokrom terenu te vijek trajanja), vec placati 4 Michelin gume 60 eura vise.
15w40 su mineralna ulja koja mogu ici u starije benzince. Takvo koristim u Golfu 2 benzincu (Ravenol)
Za starije motore bolje je ulje vece viskoznosti a i sama tolerancija zazora obicno je veca od propisane.
Medjutim, ako imas nesto mladjeg benzinca onda koristi polusinteticka 10w40 (npr. 2001). Ovo koristim u Polu benzincu 1.6
Pise ti tamo na poledjini, prikladno za sve benzinske motore.
99 godiste, i ja ovaj Ravenol koristim oko 30 KM 5l ova kanta dodje....
Al mi ovo ispalo bas jeftino pa zato da upitam.
Re: Automobili, motori...
Postano: 10 maj 2020, 22:16
Postao/la GospodinIzSarajeva
Gledao Audija A4,nesto pravo jeftin pa reko ako je fakat tako da ga odem kupiti.Kad citam i kaze ima problem kod:P0034 pa ako neko zna koja je to greska i sta je riknulo?Ako dobro znam to je code ako je crko motor?
Gledao Audija A4,nesto pravo jeftin pa reko ako je fakat tako da ga odem kupiti.Kad citam i kaze ima problem kod:P0034 pa ako neko zna koja je to greska i sta je riknulo?Ako dobro znam to je code ako je crko motor?
Gledao Audija A4,nesto pravo jeftin pa reko ako je fakat tako da ga odem kupiti.Kad citam i kaze ima problem kod:P0034 pa ako neko zna koja je to greska i sta je riknulo?Ako dobro znam to je code ako je crko motor?