
Automobili, motori...
Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88
Re: Automobili, motori...
Iskreno ne znam koliko se krecu, ali mi je 7 hiljada bas puno za Clia starog 13 godina 

Sajt od kojeg zivis, 2,5M pratioca, napisana knjiga i prodata u 1000 primjeraka.
!!!GOAT!!!
Jeste cap definisan al ako vlasnik hoce da baca pare onda cap ne vrijedi.Lal moze imat lebrona,klaya,davisa i irvinga u ekipi.
!!!GOAT!!!
Jeste cap definisan al ako vlasnik hoce da baca pare onda cap ne vrijedi.Lal moze imat lebrona,klaya,davisa i irvinga u ekipi.
- StrikeWarzone
- Postovi: 2621
- Pridružen/a: 09 okt 2018, 10:53
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Zene prvo skrse set kvacila korpu lamelu plus mjenjacFelceAzzurro je napisao/la: ↑18 jul 2020, 15:44Krivo sam se izrazio...dovezo ga jaran iz DE prije 7-8 godina. Cura mu ga vozila. Trebam otici pogledat. Nije radila puno kilometara vecinom poso-kuca.StrikeWarzone je napisao/la: ↑18 jul 2020, 15:22Ne mozes ovo cariniti brate ako je ovog godista. Tek Euro 5 norma.
Ako tko ima iskustva s ovom linijom iz 2007. Bilo bi dobro ako moze kakav info podjeliti.

Htjeli su da te gase, yeb'o si im mater!
Re: Automobili, motori...
Nakon niza teasera, nekoliko odgođenih premijera zbog cijele globalne situacije, Ford je jučer napokon pokazao novu generaciju kultnog modela Bronco. Naravno - digitalnom premijerom kakve su počele biti standard i "novo normalno" u automobilskoj industriji. Pritom je razvoj ovog modela trajao godinama. Ljudi iz Forda osluškivali su potrebe tržišta, pa čak i tražili mišljenja na specijaliziranih forumima, a rezultat je već na prvu impresivan.
Po pitanju motorizacije, nude se dva EcoBoost motora: 2,3-litreni snage 270 KS te 2,7-litreni V6 motor snage 310 KS uz 542 Nm okretnog momenta. Kupci će moći birati i između 7-stupanjskog ručnog mjenjača ili 10-stupanjske automatike (dolazi standardno na snažnijoj izvedbi sa V6 motorom). Pogon je naravno u svim izvedbama na sve kotače.
Ford je posvetio mnogo vremena na račun ogibljenja da bi se dobio ultimativni terenac današnjice. Prednje ogibljenje je nezavisno dok na zadnjim točkovima Bronco pruža diferencijal s ograničenim proklizavanjem. Kombinacija 35-inčnih felni i klirensa od preko 29 cm nadmašuje čak i čuveni Ford F-150 Raptor.
Tu je sistem koji se zove GOAT, ali nije reč o bukvalnom prevodu za reč “koza” već skraćenica za “Goes Over Any Type of Terrain” ili “Može da ide preko svakog terena”. On analizira podlogu i automatski podešava ogibljenje za ultimativne okolnosti, a vlasnik može manuelno da se opredeli za normalnu vožnju, zatim ekonomičnu, sportsku, onu po vlažnom vremenu i na kraju za vožnju po peščanoj podlozi

Without a moral compass, the human mind will justify anything.
- Centre forward
- Postovi: 6367
- Pridružen/a: 26 jun 2010, 14:37
- Lokacija: Rudolf Diesel straße
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Za maximalno pet godina u njemu je V6 iz Q7 , a u Focusu 1.6 TDI. 

05.09.1995 ♥
11-0-0 Rekordmeister
Ratzel Hettner Ritter Meyer Waldseemüller CF Gauss
11-0-0 Rekordmeister
Ratzel Hettner Ritter Meyer Waldseemüller CF Gauss
Re: Automobili, motori...
Nema potrebe, za sestocilindrase Ford koristi Duracet te Ecoboost benzince, te u legendarom Fordu F i V6 dizelasa (3.0) a glede V4 ima aduta, novog dizelasa 1.5 Ecoblue.
Usput da pomenem kako sam od prije par dana postao vlasnik Focusa, onog fenomenalnog motora 1.8 tddi (2003. godiste). Od sad, pored dvice benzinca tu je i pomenuti dizelas (Polo ošo).

Usput da pomenem kako sam od prije par dana postao vlasnik Focusa, onog fenomenalnog motora 1.8 tddi (2003. godiste). Od sad, pored dvice benzinca tu je i pomenuti dizelas (Polo ošo).

Without a moral compass, the human mind will justify anything.
- Centre forward
- Postovi: 6367
- Pridružen/a: 26 jun 2010, 14:37
- Lokacija: Rudolf Diesel straße
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Znam i ja da nema potrebe al' VW se opasno nameračio na Forda. Potpisali su tijesnu saradnju na razvoju EV, a i dogovorili su zajedničku kaoliciju za ovaj "teretni" program. Transit ide u peMziju.
VW je to jedini način da uspostavi kakvu - takvu dominaciju na prostoru S. Amerike. Jedini kontinent gdje im baš ne ide. Najprije saradnja, a kasnije i preuzimanje bar 40 % Forda. Potpuno je nemoguće jer ni Država ni Ford dinastija to neće dozvoliti.
Je li taj tvoj 66 ili 85 KW ? Ja sam sebi naš'o Focusa, bukvalno jedini koji mi se svidio na olx, kad lik prod'o. MK2 je u pitanju. Zanimljivo je da ih je 80% nekako siromašno opremom.

Je li taj tvoj 66 ili 85 KW ? Ja sam sebi naš'o Focusa, bukvalno jedini koji mi se svidio na olx, kad lik prod'o. MK2 je u pitanju. Zanimljivo je da ih je 80% nekako siromašno opremom.
05.09.1995 ♥
11-0-0 Rekordmeister
Ratzel Hettner Ritter Meyer Waldseemüller CF Gauss
11-0-0 Rekordmeister
Ratzel Hettner Ritter Meyer Waldseemüller CF Gauss
Re: Automobili, motori...
66 kw ali odlicno vuce. Strasno ocuvan, inace Focuse prve generacije opasno napada hrdja. Max utegnut, fenomenalno lezi u krivinama, a potrosnja smijesna, plus ima lanac. Ovo sam pomenuo jer je 1.8 cistokrvni motor Forda.
Kod Focusa II paprene su dizne za ovaj 1.8 tdci, te generalno provjeri ono osnovno pocev od stabilizatora.
Glede ove saradnje, pa danas ne postoji brend koji nema neki ugovor sa drugim proizvodjacem. Evo primjer Renalut je isporucivao motore Mercu isl. do mase ovih jacih grupacija te veze npr. Fiata i PSA... Evo imas primjer partnerstva Mazde i Forda gdje je Mazda imala zadatak da razvije V4 benzince od 1.8 do 2.3. Pa Renault/Nissan alijansa...
U ovoj saradnji VW i Forda, Ford će konstruisati i proizvoditi srednje velike pick-up kamionete za obje kompanije za koje se očekuje da će na tržište stići već 2022. godine. Za obje kompanije Ford namjerava da konstruiše i proizvodi veće komercijalne kombije za evropske kupce, dok Volkswagen namjerava da razvije i proizvodi manji gradski kombi
Kod Focusa II paprene su dizne za ovaj 1.8 tdci, te generalno provjeri ono osnovno pocev od stabilizatora.
Glede ove saradnje, pa danas ne postoji brend koji nema neki ugovor sa drugim proizvodjacem. Evo primjer Renalut je isporucivao motore Mercu isl. do mase ovih jacih grupacija te veze npr. Fiata i PSA... Evo imas primjer partnerstva Mazde i Forda gdje je Mazda imala zadatak da razvije V4 benzince od 1.8 do 2.3. Pa Renault/Nissan alijansa...
U ovoj saradnji VW i Forda, Ford će konstruisati i proizvoditi srednje velike pick-up kamionete za obje kompanije za koje se očekuje da će na tržište stići već 2022. godine. Za obje kompanije Ford namjerava da konstruiše i proizvodi veće komercijalne kombije za evropske kupce, dok Volkswagen namjerava da razvije i proizvodi manji gradski kombi
Volkswagen i Ford zasad su samo potpisali memorandum razumijevanja koji ne uključuje i stjecanje udjela u temeljnom kapitalu, pa tako Volkswagen neće kupovati Fordove dionice, niti Ford Volkswagenove.
Die Volkswagen-Ford-Allianz beinhaltet keine wechselseitige Eigentümerschaft zwischen den Unternehmen, die weiterhin Wettbewerber bleiben werden.
Zadnja izmjena: Asteriks, dana/u 19 jul 2020, 15:38, ukupno mijenjano 2 puta.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.
- Fantasista
- Postovi: 3369
- Pridružen/a: 26 avg 2013, 23:01
- Lokacija: Tuzla
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Dok sam bio klinac moj komšija escorta vozio, u njemu mazdin motor bio, to je bilo neuništivo.
- Centre forward
- Postovi: 6367
- Pridružen/a: 26 jun 2010, 14:37
- Lokacija: Rudolf Diesel straße
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Pa to su diplomatske izjave. Naravno da niko od njih neće izać' u javnost pa reći "Oni hoće da nas kupe i mi nemamo ništa protiv". Zamisli njihov gubitak na berzi. Plus je Ford najkonzervativniji od Velike Trojke. Simbol američke industrijalizacije.
Na isti način je ZF preuzeo Wabco I TRW Automotive. Prvo kroz zajedničku saradnju i ulaganja, a onda i preuzimanje.
Potpuno je prirodno da većina proizvodjača medjusobno saradjuje, jer moraju da bi opstali. Drugi par cipela je što se to većini ne svidja. Mislim da samo BMW i možda Honda nemaju neka značajnija partnerstva. Ne računam tehničku saradnju nego razmjenu udjela u vlasničkim strukturama.
Ovaj PSA - FIAT brak mislim da ne vodi ničemu. Prave konkurenciju sami sebi. Ključni razlog je što su se Francuzi upustili u sve to, po mom mišljenju, je takodje proboj na tržište Sjeverne Amerike, sa kojeg su otišli prije više od 30 godina.
Na isti način je ZF preuzeo Wabco I TRW Automotive. Prvo kroz zajedničku saradnju i ulaganja, a onda i preuzimanje.
Potpuno je prirodno da većina proizvodjača medjusobno saradjuje, jer moraju da bi opstali. Drugi par cipela je što se to većini ne svidja. Mislim da samo BMW i možda Honda nemaju neka značajnija partnerstva. Ne računam tehničku saradnju nego razmjenu udjela u vlasničkim strukturama.
Ovaj PSA - FIAT brak mislim da ne vodi ničemu. Prave konkurenciju sami sebi. Ključni razlog je što su se Francuzi upustili u sve to, po mom mišljenju, je takodje proboj na tržište Sjeverne Amerike, sa kojeg su otišli prije više od 30 godina.
05.09.1995 ♥
11-0-0 Rekordmeister
Ratzel Hettner Ritter Meyer Waldseemüller CF Gauss
11-0-0 Rekordmeister
Ratzel Hettner Ritter Meyer Waldseemüller CF Gauss
Re: Automobili, motori...
Gle ovo
Tesko da ce se desiti bilo kakvo preuzimanje, cak i kada pricamo o gigantu poput VW-a.

Pogledaj samo prodaju modela Forda na europskom trzistu zadnje tri - cetiri godine (Fiesta u top 5, Focus top 10). Da ne pominjem americko trziste te legendarni Ford F, kao najprodavaniji.Ford ima fabrike u Rumuniji i Turskoj, a početkom godine najavili su nova ulaganja u pogon u Rumuniji. Ujedno, kod komšija će doći do novog talasa zapošljavanja, pa će u fabrici u Krajovi raditi 5.900 radnika.
Rumunski pogon Forda osim modela EcoSport proizvodiće i najavljenu Pumu. Američka marka nije dala zvanične podatke koliki je kapacitet ove fabrike, ali se pretpostavlja da je u pitanju 300.000 vozila na godišnjem nivou. No, ovde se pored automobila sklapa i Fordov proslavljeni trocilindarski motor EcoBoost. Otkako je otvorena ova proizvodna lokacija 2008. godine, Amerikanci su uložili više od 1,5 milijardi evra u razvoj fabrike u Krajovi.
Tesko da ce se desiti bilo kakvo preuzimanje, cak i kada pricamo o gigantu poput VW-a.
Ovaj PSA - FIAT brak mislim da ne vodi ničemu. Prave konkurenciju sami sebi. Ključni razlog je što su se Francuzi upustili u sve to, po mom mišljenju, je takodje proboj na tržište Sjeverne Amerike, sa kojeg su otišli prije više od 30 godina.

Zadnja izmjena: Asteriks, dana/u 19 jul 2020, 16:25, ukupno mijenjano 2 puta.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.
- Centre forward
- Postovi: 6367
- Pridružen/a: 26 jun 2010, 14:37
- Lokacija: Rudolf Diesel straße
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Pa dobro. Fiesta, Focus/Escort su bili uvijek u vrhu što se tiče prodaje u Evropi, bukvalno od momenta kad su se pojavili na tržištu. Problem Forda je što globalno ima previše modela koji su neisplativi. Medju njima je i Focus, što zvuči nerealno ali je tako. Skoro čitam da samo nekih 20 % game donosi profit. Lider je naravno F 150.
Istina, i sam sam naglasio da je preuzimanje više od 50% Forda preteško, ali ne i nemoguće.
Dešavala su se i veća čuda. Pa ko bi rek'o prije 15-ak godina da će Kinezi kaptirat' Volvo il njemački KUKA Robotics, i pitaj Boga šta su sve kupili ili su u planu.
Skoro su kupili 10 % Daimlera (Mercedesa) s ciljem da to bude 25-30 % u narednih 15-ak godina. Ne znam kako će Švabe da žive s tim.
Istina, i sam sam naglasio da je preuzimanje više od 50% Forda preteško, ali ne i nemoguće.
Dešavala su se i veća čuda. Pa ko bi rek'o prije 15-ak godina da će Kinezi kaptirat' Volvo il njemački KUKA Robotics, i pitaj Boga šta su sve kupili ili su u planu.
Skoro su kupili 10 % Daimlera (Mercedesa) s ciljem da to bude 25-30 % u narednih 15-ak godina. Ne znam kako će Švabe da žive s tim.

05.09.1995 ♥
11-0-0 Rekordmeister
Ratzel Hettner Ritter Meyer Waldseemüller CF Gauss
11-0-0 Rekordmeister
Ratzel Hettner Ritter Meyer Waldseemüller CF Gauss
Re: Automobili, motori...
Strucnjaci, sta mislite o ovakvom audiju?
https://www.autoscout24.de/angebote/aud ... roid-share
Zapeo sam za njega, A3, 110kw, 2015 do 2017, sad da li benzinca ili dizela? Nije velika razlika u potrosnji, naginjem ka dizelu, ali evropa i svabe forsiraju benzince, pa sad... Ako je auto tip top, ne bi bjezao ni od verzije sa 81kw, ako je neko upucen, malo da prokomentarise prednosti i mane.
https://www.autoscout24.de/angebote/aud ... roid-share
Zapeo sam za njega, A3, 110kw, 2015 do 2017, sad da li benzinca ili dizela? Nije velika razlika u potrosnji, naginjem ka dizelu, ali evropa i svabe forsiraju benzince, pa sad... Ako je auto tip top, ne bi bjezao ni od verzije sa 81kw, ako je neko upucen, malo da prokomentarise prednosti i mane.
Ono sto Čelik čeka
nije to tajna neka
opet ćeš biti Šampion
jer pjesma stati neće
doći će dani sreće
do kraja hrabro zajedno!!!
nije to tajna neka
opet ćeš biti Šampion
jer pjesma stati neće
doći će dani sreće
do kraja hrabro zajedno!!!
- StrikeWarzone
- Postovi: 2621
- Pridružen/a: 09 okt 2018, 10:53
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Kolega jedno pitanje.
Renault Megane 1.4rl oznaka motora 55kw benzin.
Pri hladnom motoru,motor normalno radi kad se zagrije dize obrtaje,na plinu.
Na benzinu od paljenja su mu ditnuti obrtaji i cuje se bucno. Dakle pricamo o radu motora u leru.
Kaze majstor ne moze se smanjiti ler gas,te da se on pojacao elektronski sam.Dok drugi tvrdi da moze biti do usisne grane da je puklo neko crijevo pa tu vuce zrak.
Htjeli su da te gase, yeb'o si im mater!
Re: Automobili, motori...
Moguce da je do jedne gumice na spoju klapne i usisne grane pa vuce fals zrak. Moguce da je usisna grana napukla, onda motoric ler gasa itd.
Cak i lambda sonda moze biti dodatni otezavajuci faktor uz navedeno.
Cak i lambda sonda moze biti dodatni otezavajuci faktor uz navedeno.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.
- SlevinKelevra
- Postovi: 10443
- Pridružen/a: 30 okt 2012, 23:40
- Lokacija: NYC, USA
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Kod Focusa prve generacije facelift je odradjen krajem 2001. Ja sam uzeo karavan i razlika od onog karavana prije facelifta je prednji branik i jos mozda caka dvije na instrument tabli.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.
- SlevinKelevra
- Postovi: 10443
- Pridružen/a: 30 okt 2012, 23:40
- Lokacija: NYC, USA
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Razumijes li se u kosilice. Ozbiljno pitam

Nullius in verba
Volim kad su sise vel'ke. A i kad nisu.
Volim kad su sise vel'ke. A i kad nisu.
Re: Automobili, motori...
Malo je onih koji se razumiju u kosilice.
Znam jedino da se diljem nase opcine koriste vecinom strižne kosilice, tj. one za visoku travu, od cca 4.5 KS.
Od odrzavanja, treba redvno ciscenje te podmazivanje pogotov iglicastog lezaja, zglobova, pa zamjena ulja nakon x radnih sati itd.
Sad, tu su i one rotacione nesto slozenijeg mehanizma. Naravno imas i trimer, kao solidno rjesenje.

Znam jedino da se diljem nase opcine koriste vecinom strižne kosilice, tj. one za visoku travu, od cca 4.5 KS.
Od odrzavanja, treba redvno ciscenje te podmazivanje pogotov iglicastog lezaja, zglobova, pa zamjena ulja nakon x radnih sati itd.
Sad, tu su i one rotacione nesto slozenijeg mehanizma. Naravno imas i trimer, kao solidno rjesenje.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.
Online
Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 6 gostiju.