Kratko pitanje za elektronski pismenije.
Gdje kupujete laptope?
Da li je stvarno kod nas treći kvalitet?
Od ljudi koji žive u Njemačkoj sam čuo da najčešće kupuju u Mediamarktu, Saturnu ili Amazonu, ali mi djeluje poprilično skupo jer ne trebam za sada neki specijalan laptop.
Ja sam kupovao u Doper-Techu u Kiseljaku. 2-3 laptopa, jedan desktop racunar, nikad ni najmanji problem nisam imao.
Kratko pitanje za elektronski pismenije.
Gdje kupujete laptope?
Da li je stvarno kod nas treći kvalitet?
Od ljudi koji žive u Njemačkoj sam čuo da najčešće kupuju u Mediamarktu, Saturnu ili Amazonu, ali mi djeluje poprilično skupo jer ne trebam za sada neki specijalan laptop.
Obzirom da nećeš uzimati ništa specijalno, nema potrebe da gledaš inostrano tržište.
Većinu potrošačke elektronike uzimam u Plus.ba i prezadovoljan sam. Nerijetko su jeftiniji od konkurencije, a usluga je profesionalna. Nikakvih problema nisam imao, primjera radi laptop mi je zimus ušao u 7. godinu upotrebe.
Ljudi obnovili kompletan vozni park, rekonstruisali pruge, produžili linije, ali je problem što je usluga poskupila.
Pa da, u suštini najbolje je bilo kod zelenih, tramvaji stari 60 godina, cijena vožnje ista, GRAS u minusu 100 miliona, decenijama pred stečajem. E sad kad su ljudi smanjili dug GRAS-a za 55 miliona, kada su sve rekonstruisali i obnovili, kada to preduzeće napokon staje na noge, problem je cijena vožnje.
Bolje bi bilo da je uz sav napredak, cijena vožnje ostala ista a kompanija svake godine u minus. SDA modus operandi.
Da je nekako pronaći model da su cijene iz 1999. godine, da je Drina marka, a da plate rapidno rastu.
ma realno sto se tice tramvaja se poboljsalo idem ujutru istim i tu nemam prob prije god znalo se cesce desiti da stane samo al sad je bolje … cak app koju su izbacili mi je super par puta nigdje upalim je izbaci info kad ce doci i bude .. al ne mozes staviti 2.2 za **** prevoz javni neke pakete napravi pa u zg je lazem oko 0,5 do 0.7 mislim ovo prvo ke 15 min drugo sat ili 0.7 1 euro nisam sig al nije preko .. nesto slicno si trebali staviti marka 15 min / 2 km sat …
Treba vremena da sve to profunkcioniše, kao što rekoh, ne mogu se tri decenije javašluka, kriminala i korupcije ispraviti u svega tri godine.
Mnogo ozbiljnije države od naše su te sisteme gradile decenijama.
Kod nas su i dalje najveći problem zeleni kriminalci od kojih se ne može disati, tu su, ne prestaju sa lažima i podmetanjima. Teško je raditi u takvom okruženju. Oni veoma dobro znaju da ne mogu apsolutno ništa, da nemaju kadrove za portire a kamoli za ozbiljnije funkcije. Knjiga koja je spala na nekog Zahiragića i Diu.
Re: Chat - bez politike i ratnih prica
Postano: 01 jul 2025, 11:10
Postao/la Asteriks
Estoniji je trebalo oko 12 godina da, od ekonomski razorene i institucionalno slabe države postane stabilna, demokratska zemlja koja ispunjava uslove za EU.
BiH je stagnirala decenijama. Da se ozbiljno krene raditi, trebat će minimalno 15 godina do nekog zaokreta.
Kratko pitanje za elektronski pismenije.
Gdje kupujete laptope?
Da li je stvarno kod nas treći kvalitet?
Od ljudi koji žive u Njemačkoj sam čuo da najčešće kupuju u Mediamarktu, Saturnu ili Amazonu, ali mi djeluje poprilično skupo jer ne trebam za sada neki specijalan laptop.
CPU infotech.
Ali najbolje ti je da kazes sta ti otprilike treba, pogledas na YouTubeu recenzije i vidis cijene na vise mjesta.
Ljudi obnovili kompletan vozni park, rekonstruisali pruge, produžili linije, ali je problem što je usluga poskupila.
Pa da, u suštini najbolje je bilo kod zelenih, tramvaji stari 60 godina, cijena vožnje ista, GRAS u minusu 100 miliona, decenijama pred stečajem. E sad kad su ljudi smanjili dug GRAS-a za 55 miliona, kada su sve rekonstruisali i obnovili, kada to preduzeće napokon staje na noge, problem je cijena vožnje.
Bolje bi bilo da je uz sav napredak, cijena vožnje ostala ista a kompanija svake godine u minus. SDA modus operandi.
Da je nekako pronaći model da su cijene iz 1999. godine, da je Drina marka, a da plate rapidno rastu.
ma realno sto se tice tramvaja se poboljsalo idem ujutru istim i tu nemam prob prije god znalo se cesce desiti da stane samo al sad je bolje … cak app koju su izbacili mi je super par puta nigdje upalim je izbaci info kad ce doci i bude .. al ne mozes staviti 2.2 za **** prevoz javni neke pakete napravi pa u zg je lazem oko 0,5 do 0.7 mislim ovo prvo ke 15 min drugo sat ili 0.7 1 euro nisam sig al nije preko .. nesto slicno si trebali staviti marka 15 min / 2 km sat …
Treba vremena da sve to profunkcioniše, kao što rekoh, ne mogu se tri decenije javašluka, kriminala i korupcije ispraviti u svega tri godine.
Mnogo ozbiljnije države od naše su te sisteme gradile decenijama.
Kod nas su i dalje najveći problem zeleni kriminalci od kojih se ne može disati, tu su, ne prestaju sa lažima i podmetanjima. Teško je raditi u takvom okruženju. Oni veoma dobro znaju da ne mogu apsolutno ništa, da nemaju kadrove za portire a kamoli za ozbiljnije funkcije. Knjiga koja je spala na nekog Zahiragića i Diu.
Da li ima trodnevna karta za javni prijevoz, ne vozim se javnim prevozom pa ne znam. Znam po evropi da imaju trodnevne karte za sve prevoze. Tipa staviti 5-6 KM da su te karte.
Re: Chat - bez politike i ratnih prica
Postano: 01 jul 2025, 12:28
Postao/la muhamedhulk
Znaci nema dalje. Zivjela Bosna (i Hercegovina)
Re: Chat - bez politike i ratnih prica
Postano: 01 jul 2025, 12:31
Postao/la DamirT
Nakon incidenta sa turistom: U Mostaru postavljena ploča sa upozorenjem zabrane skoka bez dozvole.
ma realno sto se tice tramvaja se poboljsalo idem ujutru istim i tu nemam prob prije god znalo se cesce desiti da stane samo al sad je bolje … cak app koju su izbacili mi je super par puta nigdje upalim je izbaci info kad ce doci i bude .. al ne mozes staviti 2.2 za **** prevoz javni neke pakete napravi pa u zg je lazem oko 0,5 do 0.7 mislim ovo prvo ke 15 min drugo sat ili 0.7 1 euro nisam sig al nije preko .. nesto slicno si trebali staviti marka 15 min / 2 km sat …
Treba vremena da sve to profunkcioniše, kao što rekoh, ne mogu se tri decenije javašluka, kriminala i korupcije ispraviti u svega tri godine.
Mnogo ozbiljnije države od naše su te sisteme gradile decenijama.
Kod nas su i dalje najveći problem zeleni kriminalci od kojih se ne može disati, tu su, ne prestaju sa lažima i podmetanjima. Teško je raditi u takvom okruženju. Oni veoma dobro znaju da ne mogu apsolutno ništa, da nemaju kadrove za portire a kamoli za ozbiljnije funkcije. Knjiga koja je spala na nekog Zahiragića i Diu.
Da li ima trodnevna karta za javni prijevoz, ne vozim se javnim prevozom pa ne znam. Znam po evropi da imaju trodnevne karte za sve prevoze. Tipa staviti 5-6 KM da su te karte.
Dnevna je sad 7,10
Sumnjam iako ima trodnevna da je ispod 20
Re: Chat - bez politike i ratnih prica
Postano: 01 jul 2025, 12:54
Postao/la jasmin10
Ma nemoguce da je dnevna 7 maraka. To je fakat previše za onu uslugu i kvalitet.
Re: Chat - bez politike i ratnih prica
Postano: 01 jul 2025, 13:02
Postao/la JayCatwright
i ja se nadam da je ovo neka zaj3bancija, čuj 7 KM lol
Re: Chat - bez politike i ratnih prica
Postano: 01 jul 2025, 13:05
Postao/la relativizam
Bit će i 10 km dnevna ,samo dok se zaduze u augusta za nova vozila
Ma nemoguce da je dnevna 7 maraka. To je fakat previše za onu uslugu i kvalitet.
Evo danas npr. udes kod BBi i čitav dan tramvaji ne rade, što ti samo pokazuje o kakvom se nepouzdanom prevoznom sredstvu radi i ti treba da plaćaš kartu po tim cijenama kojih se ne bi postidio ni Beč npr.
Re: Chat - bez politike i ratnih prica
Postano: 01 jul 2025, 13:17
Postao/la Asteriks
U Minchenu, dnevna karta za zonu M, tj. centar košta 9,7 eura.
Za M-1 zonu oko 11 eura, pa sve do npr. M-5 zone koja pokriva aerodrom i košta cca 16 eura. Znači područje od preko 40 km.
Naravno mjesečna zakon, 58 eura po cijeloj Švabiji, a na raspolaganju U-Bahn, S-Bahn, regio, bus itd.
BiH mora ulagati u željeznice. Nemoguće da je vrhunac javnog prevoza onih 10ak km tramvajske pruge u Sarajevu, te ljetna linija Sarajevo - Ploče.
Kad poprave i prošire uslugu nek dižu cijene. Do tada, država mora intervenisati.
Ma nemoguce da je dnevna 7 maraka. To je fakat previše za onu uslugu i kvalitet.
Evo danas npr. udes kod BBi i čitav dan tramvaji ne rade, što ti samo pokazuje o kakvom se nepouzdanom prevoznom sredstvu radi i ti treba da plaćaš kartu po tim cijenama kojih se ne bi postidio ni Beč npr.
Pa Beč ima najbolji javni prevoz na svijetu, a dnevna karta je mislim 8 eura (tramvaj, metro, bus).
Znaci platiš kartu i opet ne znaš da li će raditi tramvaj.
Mislio sam da nema gluplje sorte od SDA članova i SDA borova, ali izgleda da sam se prevario.
U Minchenu, dnevna karta za zonu M, tj. centar košta 9,7 eura.
Za M-1 zonu oko 11 eura, pa sve do npr. M-5 zone koja pokriva aerodrom i košta cca 16 eura. Znači područje od preko 40 km.
Naravno mjesečna zakon, 58 eura po cijeloj Švabiji, a na raspolaganju U-Bahn, S-Bahn, regio, bus itd.
BiH mora ulagati u željeznice. Nemoguće da je vrhunac javnog prevoza onih 10ak km tramvajske pruge u Sarajevu, te ljetna linija Sarajevo - Ploče.
Kad poprave i prošire uslugu nek dižu cijene. Do tada, država mora intervenisati.
Jedno 100 puta se reklo da su zeljeznice i putnicki transport finansijski nemoguce kod nas
Prema EU propisima, potrebno je blizu 30 % cestovnog prometa prebaciti na željeznički i vodeni.
Tu se naravno misli i na teretne vozove.
Potrebna je modernizacija postojeće linije Sarajevo - Ploče te remont i
elektrifikacije pruge Doboj-Tuzla-Zvornik.
Ogromna sredstva preko različitih fondova su na raspolaganju.
BiH mora donijeti dugoročnu strategiju razvoja željezničke infrastrukture, sa jasno definisanim prioritetima i glavnim pravcima.
Nakon toga se izrađuju tehničke studije, uključujući studije izvodljivosti i glavne projekte koji detaljno prikazuju opravdanost ulaganja, tehničke specifikacije i sl.
S pripremljenom dokumentacijom, država podnosi aplikacije međunarodnim fondovima i institucijama, poput WBIF-a itd.
Kada su projekti kvalitetno pripremljeni i usklađeni s evropskim prioritetima, sredstva se odobravaju te započinje konkretna realizacija.
Sve je moguće.
Re: Chat - bez politike i ratnih prica
Postano: 01 jul 2025, 13:57
Postao/la RollingPaper
Nek naprave koji autoput, yebena 2025 godina nema normalnog autoputa u Federaciji, Dodik je tata za njih sto se tice autoputeva. DaBogda ih stigla kazna, za svaku marku koju su pokrali, svim politicarima u Fedraciji. Go.vna usmrdjela, a jos veca su ovi sto ih zaokruzuju na izborima.
Re: Chat - bez politike i ratnih prica
Postano: 01 jul 2025, 14:42
Postao/la Varijantas8
Gdje se u Sarajevu ima kupiti grcki jogurt, znace ne grcki TIP jogurta, nego pravi!?