bob je napisao/la: ↑01 jul 2025, 07:06
Virtu4l je napisao/la: ↑30 jun 2025, 22:06
Ljudi obnovili kompletan vozni park, rekonstruisali pruge, produžili linije, ali je problem što je usluga poskupila.
Pa da, u suštini najbolje je bilo kod zelenih, tramvaji stari 60 godina, cijena vožnje ista, GRAS u minusu 100 miliona, decenijama pred stečajem. E sad kad su ljudi smanjili dug GRAS-a za 55 miliona, kada su sve rekonstruisali i obnovili, kada to preduzeće napokon staje na noge, problem je cijena vožnje.
Bolje bi bilo da je uz sav napredak, cijena vožnje ostala ista a kompanija svake godine u minus. SDA
modus operandi.
Da je nekako pronaći model da su cijene iz 1999. godine, da je Drina marka, a da plate rapidno rastu.
ma realno sto se tice tramvaja se poboljsalo idem ujutru istim i tu nemam prob prije god znalo se cesce desiti da stane samo al sad je bolje … cak app koju su izbacili mi je super par puta nigdje upalim je izbaci info kad ce doci i bude .. al ne mozes staviti 2.2 za **** prevoz javni neke pakete napravi pa u zg je lazem oko 0,5 do 0.7 mislim ovo prvo ke 15 min drugo sat ili 0.7 1 euro nisam sig al nije preko .. nesto slicno si trebali staviti marka 15 min / 2 km sat …
Treba vremena da sve to profunkcioniše, kao što rekoh, ne mogu se tri decenije javašluka, kriminala i korupcije ispraviti u svega tri godine.
Mnogo ozbiljnije države od naše su te sisteme gradile decenijama.
Kod nas su i dalje najveći problem zeleni kriminalci od kojih se ne može disati, tu su, ne prestaju sa lažima i podmetanjima. Teško je raditi u takvom okruženju. Oni veoma dobro znaju da ne mogu apsolutno ništa, da nemaju kadrove za portire a kamoli za ozbiljnije funkcije. Knjiga koja je spala na nekog Zahiragića i Diu.