Naspe se gorivo i to je prevencija da zrak bespotrebno tu ne ulazi.
Dok to nisam znao, obavezno mi se taj dan kad sam mijenjao filter gasilo auto pri malom gasu pa onda verglaj i gasaj
Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88
Naspe se gorivo i to je prevencija da zrak bespotrebno tu ne ulazi.
kineticki je bio, sve zajedno 93KM.bavarian_bk je napisao/la: ↑07 feb 2021, 22:24Vjerovatno kinetički zglob. Možda je samo manžetna ako se ne čuje puno. U tom slučaju gledaj da saniraš što prije, to ti je ca 15ak KM, dok je kinetički od 60-90 KM.InatSilanBosanski je napisao/la: ↑07 feb 2021, 22:13kad skrecem tipa na nekih 20-30 kmh cuje mi se neko pucketanje, nesto kao da drobi. da li neko zna sta bi to moglo biti?
Vidi, 1.6 ali od 8 ventila je najpouzdaniji i nisu zabiljezeni veci problemi plus je konstrukcijski jednostavniji. Veliki servis se radi na 90k.StrikeWarzone je napisao/la: ↑11 feb 2021, 12:54@Asteriks,kakva je situacija s GOLF 4 1.6 Sr 77kw 2003g i 2.0 benzin 85kw,generalni neki problemi s motorem ili elektronikom? Sto se tice osnove poznato mi je da su potrosni dijelovi pretezno jeftini.
Ja ja 1.6 je 8v a ovaj 2.0 ima dvije bregaste jel ?Asteriks je napisao/la: ↑11 feb 2021, 16:25Vidi, 1.6 ali od 8 ventila je najpouzdaniji i nisu zabiljezeni veci problemi plus je konstrukcijski jednostavniji. Veliki servis se radi na 90k.StrikeWarzone je napisao/la: ↑11 feb 2021, 12:54@Asteriks,kakva je situacija s GOLF 4 1.6 Sr 77kw 2003g i 2.0 benzin 85kw,generalni neki problemi s motorem ili elektronikom? Sto se tice osnove poznato mi je da su potrosni dijelovi pretezno jeftini.
Ovaj sto te zanima ima dvije bregaste i takodjer isti interval servisa.
Gradske trosi i preko 10l pogotov zimi.
Hvala drug. Negdje sam citao da imaju nekih problema s elektronikom pa zato te pitam. Ostalo odrzavanje kugle krajnice diskovi plocice su jako prihvatljivi,a estetski mi fino izgledaju s nekim profilisanim sjedistima i trokrakim volanom.
 
 
 
 Ma nece drug, to je s posla na posao, Alfe su mi nekakve ne znam.Audi te generacije takođe simpatično izgleda i za razliku od novijij modela realnija im je cijena.Centre forward je napisao/la: ↑11 feb 2021, 17:43Čim ti spominješ profilisana sjedišta i trokraki volan, ganjaj sebi kakve Alfe il' Mazde, "dotužiće" ti taj golf za heftu.
Jedine dvije mahane VW benzinaca (koji de facto nikad nisu pravili kvalitetne OTTO motore) tih godina su mjerač protoka zraka i potrošnja. Žedan je za trojicu. Vidi i Audi A3 tih godina, malčice je skuplji, a u njemu se taj motor pokaz'o još kvalitetnijim. Šteta je što su ostali u sjeni TDI motora.
PS: Nemoj da te neko navrati na 1.4 benzin, od 55 KW. Osjetljiv je baš, a startan je k'o naš Haris Medunjanin.
Šta bi sa @redsom, je li pazario Focusa ?

Bjezi bola, mog'o si naletit na fuka, evo me u tvom kraju, da ti talnem Polaca za 5 milja


 
   
 
 
   
  
 
 Ma sve mozes, samo se dogovori sa nekim u osiguranju.Papastathopoulos je napisao/la: ↑12 feb 2021, 18:18hahahah svoj ti pos'o pajdo

nego zanima me nesto oko kupovine auta pa papirologije koja slijedi...ja koliko se sjecam da sam Pola uzeo u nedjelju i znam da sam taj dan zavrsio i kupoprodajni i sve sto sljeduje...isto tako i jaran prije par godina, s tim sto je on neke papire zavrsio na licu mjesta (nedjelja i to navecer, nista ne radi, covjek koji se time bavi dosao ispred zgrade i zavrsili to ko na sijelu) a neke papire mu je covjek poslao postom....e sad me zanima sto se tice subote i nedjelje, je li fakat toliki problem da se to odradi vikendom ? jer je u pitanju zamjena, treba i kupoprodajni i odjava i mog i njegovog auta, a jedino vikendom mogu otici, radnim danima ne mogu...
