Juventus FC - ARHIVA POSTOVA

Moderatori/ce: ribery,Monolog,geronimo,hammers,rio_Ferdy88,Puma

Koga mislite da ćemo dobiti u 1/4 finalu?

Anketa je završila: 15 mar 2019, 07:26.

Barcelona
3
12%
Tottenham
2
8%
Porto
7
28%
Ajax
4
16%
United
5
20%
City
0
Nema glasova.
Liverpool
4
16%
 
Ukupno glasova: 25

Avatar
muxa
Postovi: 12072
Pridružen/a: 01 nov 2011, 10:09
Kontakt:

Re: Juventus FC

Post Postao/la muxa » 17 jan 2017, 08:07

Cuj pionir [emoji2]

Poslano sa mog x600 koristeći Tapatalk
Il Club più titolato al mondo!

Avatar
coelho41
Postovi: 13379
Pridružen/a: 23 jan 2014, 16:48
Kontakt:

Re: Juventus FC

Post Postao/la coelho41 » 17 jan 2017, 08:33

Previse nas je odjednom, padobranaca, na Juvetovoj temi, ali ja moram pitati Feldmarschalla kako ce im grb pomoci da zadrze igrace i osvoje titule/nagrade?
Mislim, grb kao grb, ne igra on, srasce s klubom, za sada je jedino dobro sto svi pricaju o Juvetu.

Avatar
dinoo
Postovi: 5634
Pridružen/a: 31 okt 2011, 15:50
Kontakt:

Re: Juventus FC

Post Postao/la dinoo » 17 jan 2017, 08:36

Hrabra odluka. Ali ne sumnjam da je urađena jbna analiza i odluka donijeta.
Moje mišljenje je da "stari" grb je nešto što se veže za evropske klubove, recimo svi talijanski grbovi su "slični" i navijači se vežu za njih. Ovdje se radi o odluci da se brendira nešto čime se će se krenuti u SAD i Aziju (milioni navijača za zgrabiti) a talijani i mi s ovih prostora koji volimo klub ćemo ga voliti i dalje i to se neće promijeniti kad bi Naingolana stavili na grb. Takav smo klub, takvi navijači.
Zašto je Juventus ovo uradio sada? Zato što može!
Zamislimo samo da sada inter ili milan ovo urade u jeku šprdačina oko prodaje kluba, natpisa GAME OVER ili slično, posjete od 15000, igranja u sredini tabele godinama itd i još se šprdaš sa navijačima, uzmeš im "svetinju" ..
Kod Juventusa je drugačije, šta može još u Italiji? ovo je povezano sa očiglednim i jasnim planom za širenje brenda, idu hoteli, restorani, slovo J kao sinonim itd.

Sam grb/logo je zanimljiv iako vuče na kineski font,ali eto vidjeli smo i logo NY.

Forza Juve

Avatar
Marvin
Postovi: 4171
Pridružen/a: 08 avg 2014, 09:05
Kontakt:

Re: Juventus FC

Post Postao/la Marvin » 17 jan 2017, 08:37

Feldmarschall je napisao/la:Juventus je ovim potezom postao pionir nečega što će kroz pet godina postati trend. Koga briga kako izgleda ako će im pomoći da zadrže najbolje igrače u klubu i na taj način omogućiti borbu za prestižne nagrade.
Greska u koracima. Brand pravis najboljim igracima,zvijezdama,koje ti donose uspjeh. Juventusu nikakav logo ne moze pomoci da ga ucini prepoznatljivim brandom bez temelja. Uspjeh,zvijezde,pa i dopadljiva igra. Pogba bi otisao sa i bez loga,isto ce i Dybala uraditi. Nazalost.

Avatar
Sissoko
Postovi: 4423
Pridružen/a: 24 jan 2014, 22:56
Kontakt:

Re: Juventus FC

Post Postao/la Sissoko » 17 jan 2017, 08:56

dinoo je napisao/la:Hrabra odluka. Ali ne sumnjam da je urađena jbna analiza i odluka donijeta.
Moje mišljenje je da "stari" grb je nešto što se veže za evropske klubove, recimo svi talijanski grbovi su "slični" i navijači se vežu za njih. Ovdje se radi o odluci da se brendira nešto čime se će se krenuti u SAD i Aziju (milioni navijača za zgrabiti) a talijani i mi s ovih prostora koji volimo klub ćemo ga voliti i dalje i to se neće promijeniti kad bi Naingolana stavili na grb. Takav smo klub, takvi navijači.
Zašto je Juventus ovo uradio sada? Zato što može!
Zamislimo samo da sada inter ili milan ovo urade u jeku šprdačina oko prodaje kluba, natpisa GAME OVER ili slično, posjete od 15000, igranja u sredini tabele godinama itd i još se šprdaš sa navijačima, uzmeš im "svetinju" ..
Kod Juventusa je drugačije, šta može još u Italiji? ovo je povezano sa očiglednim i jasnim planom za širenje brenda, idu hoteli, restorani, slovo J kao sinonim itd.

Sam grb/logo je zanimljiv iako vuče na kineski font,ali eto vidjeli smo i logo NY.

Forza Juve
Bas tako.Brendiranje je uradjeno u pravom trentuku dok je Juve u vrhu i medju top klubovima Europe.
To se zeli iskoristit kako bi se brend "provukao" do sto veceg broja ljudi a vidim i ogroman broj ljudi koji ne navijaju za Juve pricajju o tome pa makar to bila i sprdancija, sa marketinskog ugla to je dobra stvar i cilj je ispunjen.Pola svijeta prica o tome.

Cak stovise i nije bitno kakav je logo nego cinjenica da se o njemu prica.To je svrha rebrandinga.
35 SCUDETTI VINTI SUL CAMPO

104 Vittorie Juventus - 70 Vittorie inter

"From Berlin to Serie B,from Serie B to Berlin"

LE6END 2012~2013~2014~2015~2016~2017

Avatar
Feldmarschall
Postovi: 1470
Pridružen/a: 18 jul 2016, 14:46
Kontakt:

Re: Juventus FC

Post Postao/la Feldmarschall » 17 jan 2017, 08:56

coelho41 je napisao/la:Previse nas je odjednom, padobranaca, na Juvetovoj temi, ali ja moram pitati Feldmarschalla kako ce im grb pomoci da zadrze igrace i osvoje titule/nagrade?
To će ti neki ekonomista znati bolje objasniti, ali američke franšize odavno vuku ovakve poteze. Fudbal tek ulazi u taj svijet. Prostom računicom, više novca od marketinga = veće plate = bolji igrači u klubu. Sa boljim igračima je lakše dođi to trofeja.
Suptilni logo može proći na majici u nekom kežual izdanju, trenerci, patikama... Sa NY kačketom se i Beckham zna pojaviti, a osim Mitra Mirića nisam nikoga još vidio da je u dresu s klupskim grbom izašao u javnost.
Juventus je već ogromno ime na fudbalskoj mapi. Nije sad da kreću od nule pa ovim potezom nastoje promijeniti paradigmu i uraditi nešto što još niko nije.

Avatar
ramiral
Postovi: 6311
Pridružen/a: 11 avg 2011, 23:48
Kontakt:

Re: Juventus FC

Post Postao/la ramiral » 17 jan 2017, 09:02

Sve stoji, marketing i to, ali ja sam stara garda, tradicionalista koji voli da bije kaišem.
29 ... a do maja 2012 - 30 ...

38 SCUDETTI VINTI SUL CAMPO

Avatar
Adinjo
Postovi: 3486
Pridružen/a: 25 okt 2009, 20:10
Kontakt:

Re: Juventus FC

Post Postao/la Adinjo » 17 jan 2017, 09:12

QUARESMA 18<<< je napisao/la:Ovo je stvarno nigdje veze, totalno amaterski izgleda, u redu da su koristili na trenerkama, majicama,3. dresu i sl. Ali ovo, praktično slovo ´J´ mjenjati za grb, ne znam kome je to moglo pasti na pamet, i još odobriti to da prođe.

Evo ga, vec se jedan odmah upecao.

Sad kad god vidis slovo J bilo gdje bilo kad, asocirat ce te na giganta iz Torina. Jednostavno extra potez i vec im se zamisao realizuje IRL.

Brend, marketing itd. I ovdje Juve pokazao da je daleko ispred svih i Italiji.


Postano kroz Forum SportSport.ba app.
"A True Gentleman Never Leaves His Lady" - Alessandro Del Piero.


★ 30 SCUDETTI VINTI SUL CAMPO ★

Procter
Postovi: 119
Pridružen/a: 05 jan 2017, 18:22
Kontakt:

Re: Juventus FC

Post Postao/la Procter » 17 jan 2017, 09:19

Sad kad sam procitao sto je ovo uradjeno, shvatio sam da je ovo totalno ispravno i jedino moguce... jer za 5 godina ocekuju se profiti od oko pola milijarde zbog ovog (ne prihodi)...

Nije samo grb promijenjen, promijenjen je i statut, koji ce omoguciti Juventusu da gradi i hotele i trzne centre, sa primarnim fokusom na odjecu, kopacke, obucu opcenito... Juventus gradi svoju vlastitu marku koja ce isto biti pustena u promet u skorije vrijeme, i bice konkurencija nike, adidasu i ostalim... jedino ce nike ostati kao sponzor za dresove zbog ugovora... ali bilo bi bas spica da juventus proizvodi svoje dresove... a i to ce vjerojatno biti kad istekne ugovor sa nikeom...

Prvi fudbalski klub koji je ovo uradio... istina ovim statutom je Juventus postao firma sa 1000 djelatnosti, izgubio je identitet kluba, ali bez ovog Juventus ne moze parirati klubovima sa najvecim prihodima, kao ni englezima... ali ovim potezom ubrzo ce juventus prestići sve po prihodima, bas kao 2006 kad je imao najvece prihode (tj kad je izbacen iz Serie A)...

Drago mi je sto je Juventus ovo prvi uradio... i ubrzo treba očekivati da ih svi slijede.... jer poslije ovog niko nece moci parirati Juventusu s obzirom da ce pare kapati na 1000 nacina....

Ja kao tradicionalista nisam bio jedino za mijenjanje grba, ali ne bi se mogao statut promijeniti da je grb ostao isti...
Jbg pare su cudo, bez para se ne moze....

Avatar
Sissoko
Postovi: 4423
Pridružen/a: 24 jan 2014, 22:56
Kontakt:

Re: Juventus FC

Post Postao/la Sissoko » 17 jan 2017, 09:31

Feldmarschall je napisao/la:
coelho41 je napisao/la:Previse nas je odjednom, padobranaca, na Juvetovoj temi, ali ja moram pitati Feldmarschalla kako ce im grb pomoci da zadrze igrace i osvoje titule/nagrade?
To će ti neki ekonomista znati bolje objasniti, ali američke franšize odavno vuku ovakve poteze. Fudbal tek ulazi u taj svijet. Prostom računicom, više novca od marketinga = veće plate = bolji igrači u klubu. Sa boljim igračima je lakše dođi to trofeja.
Suptilni logo može proći na majici u nekom kežual izdanju, trenerci, patikama... Sa NY kačketom se i Beckham zna pojaviti, a osim Mitra Mirića nisam nikoga još vidio da je u dresu s klupskim grbom izašao u javnost.
Juventus je već ogromno ime na fudbalskoj mapi. Nije sad da kreću od nule pa ovim potezom nastoje promijeniti paradigmu i uraditi nešto što još niko nije.
Takav je marketing i uopste brendiranje.
To ti spada u nematerijalna sredstva ako cemo ekonomskim rjecnikom da govorimo.
Cak se i "u knjigama" daje vrijednost brendu koji neka kompanija ima i uskladjuje godisnje vrijednost.
Veoma je tesko odredit vrijednost brenda a da bude 100% precizna.

Brendiranje i razvoj brenda nikada ne donosi direktno novac niti kratkorocno zato je sad tesko precizno odredit koliko ce i sa kojom vjerovatnocom ovaj proces rebrendinga Juventusu donijeti novac.
Ali kreiranje brenda koji ce lako biti prepoznatljiv i kreiranje loga a time i koristenje istog na proizvode i ostale stvari povezane sa marketinskim poslovima Juventusa kao kluba, donosi laksi priastup trzistima i laksu prepoznatljivost sto indirektno dovodi do velike mogucnosti za povecanje prihoda.

Obicna reklama proizvoda na nekoj televiziji na prvi pogled kompaniji ne donosi nikakvu direktnu finansijsku korist cak naprotiv je trosak medjutim indirektno i dugorocno sve se to vrati finansijski naravno ako je kvalitetno odradjeno i pogodjena ciljana grupa na trzistu.

Zato ljude buni kako jedan obicni logo moze da donese novac.Vjeruj da moze i uspjesnom upotrebom ce i donijeti.Ovo je tek pocetak a naravno sve moze propast ako amateri budu radili na daljoj primjeni.Nadam se da nece.
35 SCUDETTI VINTI SUL CAMPO

104 Vittorie Juventus - 70 Vittorie inter

"From Berlin to Serie B,from Serie B to Berlin"

LE6END 2012~2013~2014~2015~2016~2017

Avatar
Asteriks
Postovi: 11393
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Kontakt:

Re: Juventus FC

Post Postao/la Asteriks » 17 jan 2017, 09:37

Cilj rastuceg brenda jest osvajanja novih trzista te privlacenje unosnijih sponzora i partnera.

Nesto sto United radi vec dugi niz godina, tj. povezuje se sa unosnim firmama, siri spektar poslovanja promovisuci tu i tu marku a za uzvrat dobije podrsku u svim segmentima te prodire u pore drustva gdje obicno nisu bili prisutni kao sportski div.
In the midst of chaos, there is also opportunity.

Avatar
dinoo
Postovi: 5634
Pridružen/a: 31 okt 2011, 15:50
Kontakt:

Re: Juventus FC

Post Postao/la dinoo » 17 jan 2017, 09:43

Ovo o čemu gore pišete se zove Goodwill i ima 100 drugih vrijednosti a da nisu isključivo u knjigama.
A ovo o čemu Ramiral I Marvin govore stoji ,sa druge strane priče..međutim fudbal je odavno postao biznis ,iako nas mnogo ima koji bi voljeli uživati u fudbalu na jedan drugačiji način..al onda se desi Parma, Milan ako si neoprezan po pitanju finansija.

A hajmo realno, sutra kad budeš imao priliku kupiti majicu J i hladno u grad s njom a ne u dresu ko djeca kakva,a nama 40 godina...pa Dybali veća plata, pa neće ispariti ko Verati ili Pogba...
Pa hoćeš sa porodicom u Budimpeštu na dva dana, pa google, a tamo J hotel, J restoran...baš me zanima gdje će destine miliona Juventina ići na pizzu u takvoj situaciji širom svijeta...

Avatar
Sissoko
Postovi: 4423
Pridružen/a: 24 jan 2014, 22:56
Kontakt:

Re: Juventus FC

Post Postao/la Sissoko » 17 jan 2017, 10:10

:kafa:

History. Tradition. Legacy. Heavy words for a heavy burden.

It’s been a while since I last wrote (sorry, life gets pretty busy with nine cats, five dogs, and one husband, plus one day job, one Club DOC, and one trip to Turin coming up), and I had been toying with a piece defending Mister Allegri for weeks now but have yet to find the stamina to finish the argument.

But after last night, that piece will have to stay on the back burner for a little longer.

Because like a welcome diversion, here comes something new to divide Juventini almost as much as – or more, maybe? – the Mister himself.

Two Js against a black background has turned our world upside down.

I woke up this morning to my phone exploding (figuratively speaking – I gave up my Samsung Note 7 months ago) with Whatsapp messages, Facebook notifications, Juventus and Around J app alerts, and apps that I didn’t even know I had leaving icons on the top bar.

Two Js against a black background.

How… underwhelming.

For a club celebrating her 120th birthday this year; a family heritage that spans well over 90 years, and with so many trophies that they can’t all fit in one museum, two Js seem insufficient to encapsulate the history, the tradition, the legacy that is Juventus. Right?

Well, uncanny to fans of all things black-and-white, our opinions are as divided as those two opposing colours we love in tandem. And just like the opposing camps on the Mister, here we are again – two sides of the same coin.

This won’t be a popular opinion, so consider yourselves warned…

But first, let me get this out of the way: Sunday’s defeat, followed immediately by this unveiling yesterday, was unfortunate timing. But that’s all it was – unfortunate. So I’m going to ignore it as a factor in the conversation.

I love the new logo. I think it’s stylish, it’s forward-thinking, it’s dynamic – and most of all, it’s brave.

But I also realise that it’s shocking. Even subtle change, like the one back in 2005, was difficult for many to bear – much less something as dramatic as this. And in the age of social media and memes, it seems naïve to think that any good will come out of it. (Yes, I’ve seen the phallic-shaped mockery.)

Yet for a club that is struggling for voice in a world packed with teams that get significantly more airtime by virtue of slick marketing; while playing in a league that struggles to position itself attractively to neutrals and new generations, being innovative is not an option – it’s a necessity.

Lest we forget: A big part of the history, tradition, and legacy of Juventus is she has always been at the forefront of innovation. Most recently, we’ve seen how the club has transformed her revenue generation capabilities with the triple threat of the J Stadium, the J-Museum, and soon, the J Village.

However, while stadium ownership and creating exuberant fan experiences (remember this article…) were brand-new concepts in Italy, they had long been employed in better-marketed leagues such as England and Spain. http://www.juventus.com/en/news/special ... tadium.php

Which brings me to the best part about this logo.

Give it another year, and all the big boys in Europe will be doing the same thing – because Juventus has done it first.

I spent 15 years of my adult life working in advertising, in big agencies with the visual identity of many global brands in their hands. Advertising is an industry packed to the brim with experts – brand strategists, art directors, writers, and people who do nothing but research the competitive landscape. On numerous instances, while clients love the theory of “innovation”, they cripple when it comes to implementation and end up back in the same cesspool of what they – and by the same token, their competitors – have always done before.

Only when one brand takes the big bold leap, will others begin to follow… but we of all people know that second is not first – and first never follows.

Sure, we’re all attached to the bull, the crown, the stripes. There was plenty packed into that single crest in terms of symbolism.

But apart from the stripes as the key visual cue, did people even realise that the bull was in reference to the animal of Torino – and that it wasn’t a stylised Ferrari horse? (I’ve heard people call it a zebra too, but that’s a whole other beast altogether…)

And when was the last time we spoke of the crown mural and what it meant to us?

I get that, just as a bare visual, the two Js are hard to swallow. But it’s not just about the bare visual.

The two Js against the black background is the logo in its simplest possible form. The full form is in the full word, “JUVENTUS” – think about “facebook” in full versus just as the “f”. Google does the exact same thing; so why not a forward-thinking football club?

All of the messages yesterday from Andrea Agnelli, to Pavel Nedved, to Gigi Buffon spoke vividly of the history of Juventus.

The history, tradition, and legacy of Juventus did not vanish into the night because there is no Torino bull, no crown mural, and no bianconero stripes on our crest. The history, tradition, and legacy of Juventus is in our hearts, and in our memories of the teams we’ve loved over generations and will continue to love for generations to come. It’s in the J Stadium, where we sing ourselves hoarse; and the J-Museum, where we tear a little bit every time we step into the trophy room and run our fingers down the glass panel encasing the 1996 Champions League trophy.

And without us having thought much about it before, the history, tradition, and legacy of Juventus is in the letter “J”. Gianni Agnelli taught us that a long time ago.

So love it or hate it, J here to stay. And even though, right now, our views on the logo may be as opposing as black and white, those two colours are best when they go together. So let’s all focus on what we have in common, and enjoy this wonderful ride into the future together.
Farah Bagharib-Kaltz
Juventus Club DOC Singapore
35 SCUDETTI VINTI SUL CAMPO

104 Vittorie Juventus - 70 Vittorie inter

"From Berlin to Serie B,from Serie B to Berlin"

LE6END 2012~2013~2014~2015~2016~2017

Procter
Postovi: 119
Pridružen/a: 05 jan 2017, 18:22
Kontakt:

Re: Juventus FC

Post Postao/la Procter » 17 jan 2017, 10:28

Juventus ce graditi hotele u Aziji, Evropi, S. Americi, Australiji, J. Americi (mada su oni sirotinja u globalu, ali Juventus sigurno ima gore dosta navijača zbog dosta juznoamerikanaca u svom sastavu)... prvi klub koji ce to raditi... otvarati svoje restorane sirom svijeta... trzne centre od kojih ce sigurno jedan biti na ex yu prostoru...
Imati svoju vlastitu robnu marku... sto nema nijedan klub...
I plus hiljade novih sponzora, sto u kontekstu fudbala koje vec ima, a posebno u ovim objektima koje ce otvarati... milioni i milioni ce samo kapati... pa onda roba koja se proda u juventusovim trznim centrima (znaci lanac prodaje Juventus), odjeca svih brendova a posebno odjeca i obuca juventusove marke (prvi klub sa vlastitom markom odjece i obuce), hrana koja se pojede u restoranima, pica itd....
Vjerojatno agnelli kao ozbiljan biznismen ce osnovati i juve banku ili nešto slično gdje ce i tu vrtiti pare... mozda i gradjevinske firme da sami sebi grade hotele i to da ih ne klepaju po usima...

Ovim ce sigurno biti privuceno jos barem 50miliona navijaca sirom svijeta... broj zaposlenih u porodici juventus ce porasti za desetine hiljada....tako da je ovo potez itekako hvale vrijedan... pogotovo jer ce svi kopirati juventus nakon ovoga.... jer mu niko nece moci parirati za nekoliko godina...

Agnelli je majstor za finansije i ne sumnjam da će ostvariti sve sto je zamislio... a hvala Bogu ima odakle to i finansirati...

musla
Postovi: 622
Pridružen/a: 01 avg 2013, 17:29
Kontakt:

Re: Juventus FC

Post Postao/la musla » 17 jan 2017, 10:43

Ziggs je napisao/la: Jel ovo Ratjakowski :hmmmmm:
Jest

Avatar
Mig_Mig
Postovi: 13299
Pridružen/a: 03 okt 2008, 12:29
Kontakt:

Re: Juventus FC

Post Postao/la Mig_Mig » 17 jan 2017, 10:49

coelho41 je napisao/la:Previse nas je odjednom, padobranaca, na Juvetovoj temi, ali ja moram pitati Feldmarschalla kako ce im grb pomoci da zadrze igrace i osvoje titule/nagrade?
Mislim, grb kao grb, ne igra on, srasce s klubom, za sada je jedino dobro sto svi pricaju o Juvetu.
Znaci da je postignut cilj. Pola svijeta jutros prica o Juve grbu :) Kao sto rece Proctet, nadam se da cu u skorije vrijeme ja, a i vecina ljudi kupovati odjecu sa znakom J :)
Max Allegri

Avatar
Burberry46
Postovi: 4913
Pridružen/a: 20 okt 2011, 18:39
Lokacija: Sarajevo
Kontakt:

Re: Juventus FC

Post Postao/la Burberry46 » 17 jan 2017, 10:56

Sve to stoji ali meni ce dugo trebati da se naviknem na ovaj logo
1946

38 SCUDETTI VINTI SUL CAMPO

Avatar
Marvin
Postovi: 4171
Pridružen/a: 08 avg 2014, 09:05
Kontakt:

Re: Juventus FC

Post Postao/la Marvin » 17 jan 2017, 11:20

Ako nismo,a ocito nismo vise biankoneri,to je sinoc baceno u vodu,sta smo? :hmmmmm:

Avatar
Sissoko
Postovi: 4423
Pridružen/a: 24 jan 2014, 22:56
Kontakt:

Re: Juventus FC

Post Postao/la Sissoko » 17 jan 2017, 11:20

Vec su krenuli

slika
35 SCUDETTI VINTI SUL CAMPO

104 Vittorie Juventus - 70 Vittorie inter

"From Berlin to Serie B,from Serie B to Berlin"

LE6END 2012~2013~2014~2015~2016~2017

Avatar
Feldmarschall
Postovi: 1470
Pridružen/a: 18 jul 2016, 14:46
Kontakt:

Re: Juventus FC

Post Postao/la Feldmarschall » 17 jan 2017, 11:23

Marvin je napisao/la:Ako nismo,a ocito nismo vise biankoneri,to je sinoc baceno u vodu,sta smo? :hmmmmm:
Korporacija. Gori ste od RB Leipziga. #againstmodernjuve :mrgreen:

Zaključano

Natrag na “Juventus FC”

Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 6 gostiju.