Avijacija u Bosni i Hercegovini

Teme koje nemaju veze sa sportom

Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88

Avatar
DamirT
Postovi: 14001
Pridružen/a: 15 maj 2018, 19:20
Lokacija: Tuzla
Kontakt:

Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini

Post Postao/la DamirT » 20 feb 2024, 09:34

Šta se dešava sa Lumiwingsom u Tuzli? Kompanija prodaje letove još samo na letu za Maastricht 20. februara, a nakon toga za svih šest destinacija iz Tuzle (Esbjerg, Hamstad, Istanbul, Maastrcht, Saarbrucken i Stockholm) ne može se kupiti karta.

Na stranici ili piše "sold out" (što nije moguće pogotovo ne za svih mjesec i pola) ili "no flights were found", navodi zamaaero.com.

Plasirala se neslužbena informacija da se radi o tehničkom održavanju stranice i da će proraditi jučer (ponedjeljak, 19. februar), no to se nije desilo. Konačno, Lumiwings i dalje potpuno normalno prodaje karte iz Foggije za sve destinacije u februaru i martu.

Direktor Aerodroma Tuzla Dževad Halilčević je za Zamaaero ekskluzivno rekao da su u stalnom kontaktu sa kompanijom i da se radi o grešci u sistemu prodaje.
@vensankasel misterija rijesena :urnebes:
Puno love sam potrošio na piće, žene i auta. Ostatak sam spiskao.
G.B.

"Bruka i sramota. Dovidjenja" - Igor Kristic

Rona i Leao - Mjauuu 🐈

Devedesetka - 👏👏

Avatar
AshburtonG
Postovi: 6353
Pridružen/a: 15 jan 2016, 14:05
Kontakt:

Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini

Post Postao/la AshburtonG » 20 feb 2024, 09:59

Ovi fkt ako nisu u ugovor ubacili nesto oko povrata subvencije u slucaju otkazivanja linije, onda su stvarno neozbiljni diletanti. Treba nas par otvorit avio liniju, uzet par miliona subvencije i nakon 3 leta zatvorit bazu. :rol:

VensanKasel
Postovi: 1930
Pridružen/a: 28 apr 2023, 17:14
Kontakt:

Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini

Post Postao/la VensanKasel » 20 feb 2024, 13:18

DamirT je napisao/la:
20 feb 2024, 09:34
Šta se dešava sa Lumiwingsom u Tuzli? Kompanija prodaje letove još samo na letu za Maastricht 20. februara, a nakon toga za svih šest destinacija iz Tuzle (Esbjerg, Hamstad, Istanbul, Maastrcht, Saarbrucken i Stockholm) ne može se kupiti karta.

Na stranici ili piše "sold out" (što nije moguće pogotovo ne za svih mjesec i pola) ili "no flights were found", navodi zamaaero.com.

Plasirala se neslužbena informacija da se radi o tehničkom održavanju stranice i da će proraditi jučer (ponedjeljak, 19. februar), no to se nije desilo. Konačno, Lumiwings i dalje potpuno normalno prodaje karte iz Foggije za sve destinacije u februaru i martu.

Direktor Aerodroma Tuzla Dževad Halilčević je za Zamaaero ekskluzivno rekao da su u stalnom kontaktu sa kompanijom i da se radi o grešci u sistemu prodaje.
@vensankasel misterija rijesena :urnebes:
Čitao jutros , taman htio ovdje da ti objavim kada posao navali ...
Ma cirkus živi , evo sad se mogu kupiti karte za sve destinacije do 5 marta , osim Istanbula . Ko je kupio karte za Istanbul stigla mu je obavijest da je let otkazan . Volio bih da je greška u sistemu , ali ako ovako misle nastaviti samo će još gore biti ...
Moja zemlja mala brana velikoj rijeci ludila ...

Avatar
MortemHz
Interni moderator
Postovi: 54373
Pridružen/a: 13 jan 2015, 03:01
Lokacija: Sarajevo
Kontakt:

Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini

Post Postao/la MortemHz » 20 feb 2024, 15:10

VensanKasel je napisao/la:
18 feb 2024, 14:21
DamirT je napisao/la:
18 feb 2024, 13:58
VensanKasel je napisao/la:
18 feb 2024, 13:25


Šta se dešava buraz u Tuzli ? Ne mogu se karte kupiti preko Lumiwingsa , za sve destinacije piše rasprodano :?
Nemam pojma, sad i ja provjerio. Mozda je fakat rasprodato sve. Jedino ne znam da li ljudi idu bas u tolikoj mjeri u Istanbul.
Ma nemoguće da su sve rasprodali , jer iz dosta izvora sam čuo da je popunjenost na njihovim letovima vrlo loša ... Nemaju ni ljetni red letenja još , a nema rezultata za tender koji su za njih namjestili . Ako ode Lumiwings , Tuzla upada u ogromne probleme jer će ostati na samo 8 sedmičnih letova WizzAir-a , a i to će biti upitno ...
Istina je da je popunjenost u Tuzli vrlo loša, potvrdio je to direktor aerodroma.

"Januar i februar općenito nisu popularni mjeseci za letove, ali Lumiwings nijedan let nije otkazao. Avion je uspješno operirao, a odziv putnika je mogao biti znatno bolji. On nije bio onakav kakvim se očekivalo i kakvim su svi parametri pokazivali od interesovanja putnika. Destinacija ka Stockholmu, koju smo mi imali i ranije u proteklom periodu je imala najlošiji odziv putnika, ali i sve one nove koje smo uveli nisu na zadovoljavajućem nivou", dodao je Halilčević.

Inače, Lumiwings je saradnju sa tuzlanskim aerodromom uspostavio shodno subvenciji od dva i po miliona konvertibilnih maraka. Novac je osiguran iz kantonalnog budžeta, a po prvi put Turistička zajednica TK objavila je još jedan javni poziv.
Yugoslav First League - ⭐️⭐️
Bosnian Premier League - ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Bosnian Cup - ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Avatar
MortemHz
Interni moderator
Postovi: 54373
Pridružen/a: 13 jan 2015, 03:01
Lokacija: Sarajevo
Kontakt:

Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini

Post Postao/la MortemHz » 20 feb 2024, 15:14

Broj putnika, podaci za januar:

Sarajevo - 77.545
Banja Luka - 20.482
Tuzla - 19.171
Mostar - 788
Yugoslav First League - ⭐️⭐️
Bosnian Premier League - ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Bosnian Cup - ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

VensanKasel
Postovi: 1930
Pridružen/a: 28 apr 2023, 17:14
Kontakt:

Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini

Post Postao/la VensanKasel » 20 feb 2024, 20:30

AshburtonG je napisao/la:
20 feb 2024, 09:59
Ovi fkt ako nisu u ugovor ubacili nesto oko povrata subvencije u slucaju otkazivanja linije, onda su stvarno neozbiljni diletanti. Treba nas par otvorit avio liniju, uzet par miliona subvencije i nakon 3 leta zatvorit bazu. :rol:
Kao i obično , izgleda da je neko muljanje bilo . Baš se sjetih kako si napisao da će biti linije pune , a ja ti poslao link onog stručnjaka i dobro on napisa , iako sam i ja govorio da je pretjerao ... Čim nisu uljetjeli na bivše WizzAir linije , znalo se da će biti teško jer naši ljudi kada na nešto naviknu nema zamjene rođo , Viber je Viber , Doljani i samo Doljani . Pa i za cijenu , hoće za 20-30 eura lete stalno . Ja sam ih pohvalio što su odmah reagovali , ali ovdje ispade da nije bolje išta nego ništa... Oni i dalje nade polažu da će se vratiti WizzAir i da opet sve njima daju :facepalm:

Evo pokušaj da SkyAlps dođe kao u Mostaru , Pegasus može 2 puta sedmično bez problema za Istanbul , pa onda može WizzAir sljedeće godine sa 2-3 linije i Ryanair isto ( kao Banja Luka ) , puno je tako bolje nego da sve daju WizzAir-u ...
Moja zemlja mala brana velikoj rijeci ludila ...

Avatar
AshburtonG
Postovi: 6353
Pridružen/a: 15 jan 2016, 14:05
Kontakt:

Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini

Post Postao/la AshburtonG » 20 feb 2024, 20:39

VensanKasel je napisao/la:
20 feb 2024, 20:30
AshburtonG je napisao/la:
20 feb 2024, 09:59
Ovi fkt ako nisu u ugovor ubacili nesto oko povrata subvencije u slucaju otkazivanja linije, onda su stvarno neozbiljni diletanti. Treba nas par otvorit avio liniju, uzet par miliona subvencije i nakon 3 leta zatvorit bazu. :rol:
Kao i obično , izgleda da je neko muljanje bilo . Baš se sjetih kako si napisao da će biti linije pune , a ja ti poslao link onog stručnjaka i dobro on napisa , iako sam i ja govorio da je pretjerao ... Čim nisu uljetjeli na bivše WizzAir linije , znalo se da će biti teško jer naši ljudi kada na nešto naviknu nema zamjene rođo , Viber je Viber , Doljani i samo Doljani . Pa i za cijenu , hoće za 20-30 eura lete stalno . Ja sam ih pohvalio što su odmah reagovali , ali ovdje ispade da nije bolje išta nego ništa... Oni i dalje nade polažu da će se vratiti WizzAir i da opet sve njima daju :facepalm:

Evo pokušaj da SkyAlps dođe kao u Mostaru , Pegasus može 2 puta sedmično bez problema za Istanbul , pa onda može WizzAir sljedeće godine sa 2-3 linije i Ryanair isto ( kao Banja Luka ) , puno je tako bolje nego da sve daju WizzAir-u ...
Normalno da bi bile pune, da se radi o ozbiljnoj kompaniji. TK ima najjacu dijasporu i nikakav problem nije ni duplo veca cijena od Wizzove. Sam pogled na web stranicu ove kvazi-kompanije ti je dovoljan dokaz o cemu se tu radi. Ja sam i tad pisao da se treba osigurat ugovorom bas zbog ovakve situacije. Ako nisu, onda trebaju zatvorit aerodrom jer ovo nije vodjenje granapa, nego multimilionski biznis. Ocigledno je da je ovo bilo samo gasenje pozara i smirivanje javnosti pred propadanje. Wizz Air je na vrijeme shvatio o kakvim se diletantima radi i otisao. Pa ljudi su tek prije par mjeseci ukinuli ono davanje nekakve takse, koju su naplacivali jedno 10 godina bez izdavanja fiskalnog racuna, kao torbe u Centrotransu kad platis. :rol:
Ovi Grci lete za BiH, a nisu imali prvi mjesec uopce bosanski jezik na svojoj stranici. O cemu mi dalje da pricamo. :tokralju:

VensanKasel
Postovi: 1930
Pridružen/a: 28 apr 2023, 17:14
Kontakt:

Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini

Post Postao/la VensanKasel » 20 feb 2024, 21:03

AshburtonG je napisao/la:
20 feb 2024, 20:39
VensanKasel je napisao/la:
20 feb 2024, 20:30
AshburtonG je napisao/la:
20 feb 2024, 09:59
Ovi fkt ako nisu u ugovor ubacili nesto oko povrata subvencije u slucaju otkazivanja linije, onda su stvarno neozbiljni diletanti. Treba nas par otvorit avio liniju, uzet par miliona subvencije i nakon 3 leta zatvorit bazu. :rol:
Kao i obično , izgleda da je neko muljanje bilo . Baš se sjetih kako si napisao da će biti linije pune , a ja ti poslao link onog stručnjaka i dobro on napisa , iako sam i ja govorio da je pretjerao ... Čim nisu uljetjeli na bivše WizzAir linije , znalo se da će biti teško jer naši ljudi kada na nešto naviknu nema zamjene rođo , Viber je Viber , Doljani i samo Doljani . Pa i za cijenu , hoće za 20-30 eura lete stalno . Ja sam ih pohvalio što su odmah reagovali , ali ovdje ispade da nije bolje išta nego ništa... Oni i dalje nade polažu da će se vratiti WizzAir i da opet sve njima daju :facepalm:

Evo pokušaj da SkyAlps dođe kao u Mostaru , Pegasus može 2 puta sedmično bez problema za Istanbul , pa onda može WizzAir sljedeće godine sa 2-3 linije i Ryanair isto ( kao Banja Luka ) , puno je tako bolje nego da sve daju WizzAir-u ...
Normalno da bi bile pune, da se radi o ozbiljnoj kompaniji. TK ima najjacu dijasporu i nikakav problem nije ni duplo veca cijena od Wizzove. Sam pogled na web stranicu ove kvazi-kompanije ti je dovoljan dokaz o cemu se tu radi. Ja sam i tad pisao da se treba osigurat ugovorom bas zbog ovakve situacije. Ako nisu, onda trebaju zatvorit aerodrom jer ovo nije vodjenje granapa, nego multimilionski biznis. Ocigledno je da je ovo bilo samo gasenje pozara i smirivanje javnosti pred propadanje. Wizz Air je na vrijeme shvatio o kakvim se diletantima radi i otisao. Pa ljudi su tek prije par mjeseci ukinuli ono davanje nekakve takse, koju su naplacivali jedno 10 godina bez izdavanja fiskalnog racuna, kao torbe u Centrotransu kad platis. :rol:
Ovi Grci lete za BiH, a nisu imali prvi mjesec uopce bosanski jezik na svojoj stranici. O cemu mi dalje da pricamo. :tokralju:
Ma to je njima bio i plan , da prezime i klepe finu lovu , a kada dođe ljeto fino iznajme oba aviona i laganini ... Tu se slažemo .
Mislim da je ta taksa ( 2 KM ) uvedena kada je korona krenula , ja i dan danas ne znam zašto je uvedena i kome su te pare išle . Ako mislimo na istu . Mada uz sve nevedene mane i nebuloze , opet sam očekivao veću popunjenost na linijama , naravno ne kao WizzAir ali relano između 60 i 70 % , ma smrdi tu nešto pravo i mnoge stvari nemju nikakve logike .
Moja zemlja mala brana velikoj rijeci ludila ...

Avatar
MortemHz
Interni moderator
Postovi: 54373
Pridružen/a: 13 jan 2015, 03:01
Lokacija: Sarajevo
Kontakt:

Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini

Post Postao/la MortemHz » 20 feb 2024, 21:14

Zna li se kakva je popunjenost otprilike, oko 20%?
Yugoslav First League - ⭐️⭐️
Bosnian Premier League - ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Bosnian Cup - ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Avatar
AshburtonG
Postovi: 6353
Pridružen/a: 15 jan 2016, 14:05
Kontakt:

Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini

Post Postao/la AshburtonG » 20 feb 2024, 21:27

VensanKasel je napisao/la:
20 feb 2024, 21:03
AshburtonG je napisao/la:
20 feb 2024, 20:39
VensanKasel je napisao/la:
20 feb 2024, 20:30


Kao i obično , izgleda da je neko muljanje bilo . Baš se sjetih kako si napisao da će biti linije pune , a ja ti poslao link onog stručnjaka i dobro on napisa , iako sam i ja govorio da je pretjerao ... Čim nisu uljetjeli na bivše WizzAir linije , znalo se da će biti teško jer naši ljudi kada na nešto naviknu nema zamjene rođo , Viber je Viber , Doljani i samo Doljani . Pa i za cijenu , hoće za 20-30 eura lete stalno . Ja sam ih pohvalio što su odmah reagovali , ali ovdje ispade da nije bolje išta nego ništa... Oni i dalje nade polažu da će se vratiti WizzAir i da opet sve njima daju :facepalm:

Evo pokušaj da SkyAlps dođe kao u Mostaru , Pegasus može 2 puta sedmično bez problema za Istanbul , pa onda može WizzAir sljedeće godine sa 2-3 linije i Ryanair isto ( kao Banja Luka ) , puno je tako bolje nego da sve daju WizzAir-u ...
Normalno da bi bile pune, da se radi o ozbiljnoj kompaniji. TK ima najjacu dijasporu i nikakav problem nije ni duplo veca cijena od Wizzove. Sam pogled na web stranicu ove kvazi-kompanije ti je dovoljan dokaz o cemu se tu radi. Ja sam i tad pisao da se treba osigurat ugovorom bas zbog ovakve situacije. Ako nisu, onda trebaju zatvorit aerodrom jer ovo nije vodjenje granapa, nego multimilionski biznis. Ocigledno je da je ovo bilo samo gasenje pozara i smirivanje javnosti pred propadanje. Wizz Air je na vrijeme shvatio o kakvim se diletantima radi i otisao. Pa ljudi su tek prije par mjeseci ukinuli ono davanje nekakve takse, koju su naplacivali jedno 10 godina bez izdavanja fiskalnog racuna, kao torbe u Centrotransu kad platis. :rol:
Ovi Grci lete za BiH, a nisu imali prvi mjesec uopce bosanski jezik na svojoj stranici. O cemu mi dalje da pricamo. :tokralju:
Ma to je njima bio i plan , da prezime i klepe finu lovu , a kada dođe ljeto fino iznajme oba aviona i laganini ... Tu se slažemo .
Mislim da je ta taksa ( 2 KM ) uvedena kada je korona krenula , ja i dan danas ne znam zašto je uvedena i kome su te pare išle . Ako mislimo na istu . Mada uz sve nevedene mane i nebuloze , opet sam očekivao veću popunjenost na linijama , naravno ne kao WizzAir ali relano između 60 i 70 % , ma smrdi tu nešto pravo i mnoge stvari nemju nikakve logike .
Ta je taksa bila i prije Corone. Sjecam se da sam tada za Bec letio i mislim da sam je placao. To je period izmedju 2014 i 2020. Samo na tim taksama su uzeli par miliona KM. Tek mozda od prosle godine se dobija fiskalni racun. Prije su i radnici krali, jer si morao kao taj papircic predat na standu onom prije kontrole, a oni ga vrate i prodaju opet nekom. Dakle tipa 200 otkuca, a hiljadu naplati dnevno. :crazy:

VensanKasel
Postovi: 1930
Pridružen/a: 28 apr 2023, 17:14
Kontakt:

Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini

Post Postao/la VensanKasel » 20 feb 2024, 21:29

MortemHz je napisao/la:
20 feb 2024, 21:14
Zna li se kakva je popunjenost otprilike, oko 20%?
Ne zna se , samo se govori da je loša ili užasna . Pa nekim komentarima ljudi što su letjeli oko od 30 do 50 putnika bude po letu ...
Avion sa kojim lete iz Tuzle ima 149 sjedišta .


Vikićka svašta najavljuje , ako 30% bude od toga odosmo u vasione :

Moja zemlja mala brana velikoj rijeci ludila ...

Avatar
Pereira
Postovi: 374
Pridružen/a: 28 apr 2023, 21:42
Kontakt:

Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini

Post Postao/la Pereira » 20 feb 2024, 21:37

1.9.2020 je uvedena taksa, ne sirimo dezinformacije molit cu :yawn:
Stone hands👊

VensanKasel
Postovi: 1930
Pridružen/a: 28 apr 2023, 17:14
Kontakt:

Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini

Post Postao/la VensanKasel » 20 feb 2024, 21:47

Pereira je napisao/la:
20 feb 2024, 21:37
1.9.2020 je uvedena taksa, ne sirimo dezinformacije molit cu :yawn:
Tako je .

https://www.google.com/url?sa=t&****= ... lDmQYu0hCN


Tadašnji direktor Esed Mujačić je pojasnio da je Tuzlanski aerodrom jedan od rijetkih koji do sada nije imao takse, te da je iznenađen da neko negoduje zbog toga što mora da plati dvije marke.


- Nije mi jasno zašto putnici negoduju kada na svakom aerodromu postoji taksa. Mi smo jedan od rijetkih aerodroma koji nije imao nikakvu taksu uvedenu i ne mogu da vjerujem da putniku koji dobije kartu za 30 maraka smeta da da još dvije marke. Donešena je odluka da se uvedu te dvije marke zbog sigurnosti zdravlja putnika i bit će potrošene na materijal i sve ono što je trebalo da bi se primijenile mjere zbog pandemije COVID-19, da bi se moglo ispoštovati sve ono što se od nas traži, u smislu dezinfekcije, mjerenja temperature i svih drugih obaveza. I s obzirom na to da aerodrom radi u smanjenom kapacitetu, 2,5 mjeseca nije radio nikako zbog prisilnog zatvaranja i ta taksa je za te dodatne troškove – pojašnjava Mujačić.

Direktor ističe da će on platiti taksu za putnike koji ne žele da plate ukoliko je to tako veliki problem.
Moja zemlja mala brana velikoj rijeci ludila ...

Avatar
MortemHz
Interni moderator
Postovi: 54373
Pridružen/a: 13 jan 2015, 03:01
Lokacija: Sarajevo
Kontakt:

Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini

Post Postao/la MortemHz » 20 feb 2024, 23:47

VensanKasel je napisao/la:
20 feb 2024, 21:29
MortemHz je napisao/la:
20 feb 2024, 21:14
Zna li se kakva je popunjenost otprilike, oko 20%?
Ne zna se , samo se govori da je loša ili užasna . Pa nekim komentarima ljudi što su letjeli oko od 30 do 50 putnika bude po letu ...
Avion sa kojim lete iz Tuzle ima 149 sjedišta .


Vikićka svašta najavljuje , ako 30% bude od toga odosmo u vasione :

Pregledao sam, ne zvuči loše. Samo da je poklopiti Sjevernu Europu i onda će baš biti top. Tamo ima baš dosta našeg naroda, sigurno bi popunjenost bila odlična. Ja ću prvo ispucati ove letove što je uveo RyanAir pa ćemo onda ostalo. :mrgreen:
Yugoslav First League - ⭐️⭐️
Bosnian Premier League - ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Bosnian Cup - ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Avatar
AshburtonG
Postovi: 6353
Pridružen/a: 15 jan 2016, 14:05
Kontakt:

Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini

Post Postao/la AshburtonG » 21 feb 2024, 09:11

Pereira je napisao/la:
20 feb 2024, 21:37
1.9.2020 je uvedena taksa, ne sirimo dezinformacije molit cu :yawn:
Moguce da sam pomijesao, zato sam i rekao da mislim. Medjutim, poenta ostaje ista. Taksa se integrira svugdje u svijetu u kartu, a ne naplacuje na salteru iskljucivo u kesu bez racuna, kao sto je bilo prvih godina.

Avatar
kraljttbvb
Postovi: 7442
Pridružen/a: 28 dec 2011, 16:32
Kontakt:

Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini

Post Postao/la kraljttbvb » 21 feb 2024, 12:41

Kod nas u svemu javasluk i pokusaj uzimanja love na sve moguce nacine i uglavnom ispod stola, pa onda i od aerodroma naprave pijacu :oops:
Kad rušiš kuću, napisao je svojevremeno pjesnik, možeš da zoveš koga hoćeš, ali kada je podižeš, moraš da zoveš majstore.

VensanKasel
Postovi: 1930
Pridružen/a: 28 apr 2023, 17:14
Kontakt:

Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini

Post Postao/la VensanKasel » 22 feb 2024, 10:07

Razgovarao sam sa gospodinom Dževad Halilčević, CEO Aerodroma Tuzla nekih sat vremena i rekao nam je koji su razlozi odabira postojećih linija Lumiwingsa. Tuzla je pod svaku cijenu htjela zadržati letove za Berlin i Beč, no ova dva aerodroma nisu htjela dati nikakve popuste, a takse su im ekstremno skupe, Berlinu čak 38 EUR po putniku.

Kompanija se odlučila za Maastricht zato što Rotterdam i Eindhoven nisu imali slobodnih slotova i nisu mogli prihvatiti letove iz Tuzle. I tu nisu imali alternative, jedina opcija je bila ne letjeti Nizozemsku.

Tuzla se odlučila za Stockholm Skavstu aerodrom za koji je letio i Wizz Air, no iznenađujuće ova linija ima najslabije punjenje od svih linija Lumiwingsa, iako je po svakoj logici trebalo biti drugačije. Dakle, garancija dobrog punjenja na linijama koje je prije letio Wizz Air ne postoji.

Tuzla se odlučila za Saarbrucken minijaturni aerodrom u Njemačkoj. Zašto? Wizz Air i dalje leti za Memmingen i Dortmund. Dotmund pokriva Cologne, te potencijalni Dusseldorf. Friedrichshafen je preblizu Memmingenu za letove. Tu je jedino pitanje Karlsruhe koji je bliže Stuttgartu, ali njemu je jednako daleko i Memminge. No Saarbrucken je daleko bliže Hahnu (kome je Dortmund prilično daleko), blizu je Karlsruheu, najbliže je Luxemburgu. OK, tu možemo raspravljati o Karlsruheu, no Saarbrucken je bolja opcija ako je jedna od meta bilo Luxemburg od kojeg je na samo 135 km. Ipak to je mali aerodrom sa malom gravitirajućom zonom.

Esbjerg je alternativa Billundu (samo 54 km). Ali zašto se tražila alternativa? Zašto se ne leti Billund. Za razliku od toga Halmstad je odabran kao dobra alternativa za Gothenburg i Malmo za koje je letio Wizz Air. Nije bilo dovoljno novaca i interesa za dvije linije, pa je odabrana destinacija koje je po 140 km udaljena od ova dva grada. Dobra opcija? Pa ako nije bilo opcija za dvije destinacije to je bilo jedino rješenje. Otvaranje samo jedne od dvije prijašnje linije Wizz Aira bi isključilo putnike ostale linije. Ako je cilj bio Copenhagen onda je Malmo bio opcija, no ako se htjela naći opcija za Gothenburg i Malmo, a neka dalja alternativa za Copenhagen onda je Halmstad djelovao logično. Nažalost.

Istanbul nema puno rizika. Iskreno ta linija će razvaliti. Samo da krene prodaja više. Letovi bi trebali krenuti za petnaestak dana, a prodaje još nema. To nije dobro.

Ipak punjenje je vrlo loše. Za Novu godinu su krenuli puno prekasno sa prodajom i logično je da je prodaja bila loša. I. i II. mjesecu su uvijek bili vrlo loši. Ni III. neće biti nešto. Stoga se za nadati se da će biti dovoljno novaca da linije prežive do ljeta pa da vidimo jesu li u Tuzli bili u pravu ili ne. Činjenica je da je Lumiwings krenuo u najgore doba godine. Zaključke je prerano stvarati.

Ono što je činjenica je da usprkos jako lošeg load faktora kompanija nije otkazala ni jedan jedini let. I budimo realni, Wizz Air se nije tako ponašao jer je i te kako otkazivao letove na kojima im punjenje nije bilo zadovoljavajuće. Sa te strane respect Lumiwingsu.

Aerodrom je pod svaku cijenu htio zadržati niske cijene, a to je dobio tercijalnim aerodromima. Cijene na Lumiwingsu su istinski jako niske. Za sada to se nije pokazalo kao dobitna kombinacija. Ljudi zaziru od noname kompanija. Puno su se previše put opekli. Stoga treba vremena da se stvori navika letova na nove aerodrome i povjerenje u Lumiwings. Sad je samo pitanje hoće li biti dovoljno novaca, živaca i sreće da linije dovoljno dugo opstanu da se to desi.


@DamirT ništa nije jasno , sapunica se nastavlja :mrgreen:
Moja zemlja mala brana velikoj rijeci ludila ...

Avatar
DamirT
Postovi: 14001
Pridružen/a: 15 maj 2018, 19:20
Lokacija: Tuzla
Kontakt:

Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini

Post Postao/la DamirT » 22 feb 2024, 10:15

VensanKasel je napisao/la:
22 feb 2024, 10:07
Razgovarao sam sa gospodinom Dževad Halilčević, CEO Aerodroma Tuzla nekih sat vremena i rekao nam je koji su razlozi odabira postojećih linija Lumiwingsa. Tuzla je pod svaku cijenu htjela zadržati letove za Berlin i Beč, no ova dva aerodroma nisu htjela dati nikakve popuste, a takse su im ekstremno skupe, Berlinu čak 38 EUR po putniku.

Kompanija se odlučila za Maastricht zato što Rotterdam i Eindhoven nisu imali slobodnih slotova i nisu mogli prihvatiti letove iz Tuzle. I tu nisu imali alternative, jedina opcija je bila ne letjeti Nizozemsku.

Tuzla se odlučila za Stockholm Skavstu aerodrom za koji je letio i Wizz Air, no iznenađujuće ova linija ima najslabije punjenje od svih linija Lumiwingsa, iako je po svakoj logici trebalo biti drugačije. Dakle, garancija dobrog punjenja na linijama koje je prije letio Wizz Air ne postoji.

Tuzla se odlučila za Saarbrucken minijaturni aerodrom u Njemačkoj. Zašto? Wizz Air i dalje leti za Memmingen i Dortmund. Dotmund pokriva Cologne, te potencijalni Dusseldorf. Friedrichshafen je preblizu Memmingenu za letove. Tu je jedino pitanje Karlsruhe koji je bliže Stuttgartu, ali njemu je jednako daleko i Memminge. No Saarbrucken je daleko bliže Hahnu (kome je Dortmund prilično daleko), blizu je Karlsruheu, najbliže je Luxemburgu. OK, tu možemo raspravljati o Karlsruheu, no Saarbrucken je bolja opcija ako je jedna od meta bilo Luxemburg od kojeg je na samo 135 km. Ipak to je mali aerodrom sa malom gravitirajućom zonom.

Esbjerg je alternativa Billundu (samo 54 km). Ali zašto se tražila alternativa? Zašto se ne leti Billund. Za razliku od toga Halmstad je odabran kao dobra alternativa za Gothenburg i Malmo za koje je letio Wizz Air. Nije bilo dovoljno novaca i interesa za dvije linije, pa je odabrana destinacija koje je po 140 km udaljena od ova dva grada. Dobra opcija? Pa ako nije bilo opcija za dvije destinacije to je bilo jedino rješenje. Otvaranje samo jedne od dvije prijašnje linije Wizz Aira bi isključilo putnike ostale linije. Ako je cilj bio Copenhagen onda je Malmo bio opcija, no ako se htjela naći opcija za Gothenburg i Malmo, a neka dalja alternativa za Copenhagen onda je Halmstad djelovao logično. Nažalost.

Istanbul nema puno rizika. Iskreno ta linija će razvaliti. Samo da krene prodaja više. Letovi bi trebali krenuti za petnaestak dana, a prodaje još nema. To nije dobro.

Ipak punjenje je vrlo loše. Za Novu godinu su krenuli puno prekasno sa prodajom i logično je da je prodaja bila loša. I. i II. mjesecu su uvijek bili vrlo loši. Ni III. neće biti nešto. Stoga se za nadati se da će biti dovoljno novaca da linije prežive do ljeta pa da vidimo jesu li u Tuzli bili u pravu ili ne. Činjenica je da je Lumiwings krenuo u najgore doba godine. Zaključke je prerano stvarati.

Ono što je činjenica je da usprkos jako lošeg load faktora kompanija nije otkazala ni jedan jedini let. I budimo realni, Wizz Air se nije tako ponašao jer je i te kako otkazivao letove na kojima im punjenje nije bilo zadovoljavajuće. Sa te strane respect Lumiwingsu.

Aerodrom je pod svaku cijenu htio zadržati niske cijene, a to je dobio tercijalnim aerodromima. Cijene na Lumiwingsu su istinski jako niske. Za sada to se nije pokazalo kao dobitna kombinacija. Ljudi zaziru od noname kompanija. Puno su se previše put opekli. Stoga treba vremena da se stvori navika letova na nove aerodrome i povjerenje u Lumiwings. Sad je samo pitanje hoće li biti dovoljno novaca, živaca i sreće da linije dovoljno dugo opstanu da se to desi.


@DamirT ništa nije jasno , sapunica se nastavlja :mrgreen:
Cirkus Kolorado se nastavlja :rol: :rol:
Puno love sam potrošio na piće, žene i auta. Ostatak sam spiskao.
G.B.

"Bruka i sramota. Dovidjenja" - Igor Kristic

Rona i Leao - Mjauuu 🐈

Devedesetka - 👏👏

VensanKasel
Postovi: 1930
Pridružen/a: 28 apr 2023, 17:14
Kontakt:

Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini

Post Postao/la VensanKasel » 23 feb 2024, 10:31

Iako je proteklih dana baš bilo nagađanja te ovako te onako , Lumiwings je smanjio broj sedmičnih letova iz Tuzle .

- Esbjerg do 28.2. leti dva leta, a nakon toga leti samo nedjeljom

- Halmstad do 4.3. leti dva leta, nakon toga samo petkom

- Maastricht do 5.3. leti dva leta, nakon toga samo četvrtkom

- Saarbrucken do 28.2. leti dva leta, nakon toga samo subotom


E sad spektakl , nakon 4 marta ukidaju Štokholm liniju koji je letio i WizzAir .

Nije tu kraj , letovi za Istanbul su otkazani , doduše nisu ni počeli . Trebali su 3 puta sedmično .

Što je još luđe , izgleda da se samo Lumiwings prijavio za ovaj novi poziv za ljeto .

Tako je Tuzla sa 17 destinacija i preko 50 sedmičnih letova spala na 7 destinacija i 12 letova sedmično ...
Moja zemlja mala brana velikoj rijeci ludila ...

Avatar
MortemHz
Interni moderator
Postovi: 54373
Pridružen/a: 13 jan 2015, 03:01
Lokacija: Sarajevo
Kontakt:

Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini

Post Postao/la MortemHz » 23 feb 2024, 13:23

Kako je potvrđeno za Klix.ba, za planiranih okvirno 15 linija dosad je prodato svega 120 karata, zbog čega se trenutno razmišlja o potpunoj suspenziji planiranih letova do 31. marta ove godine.
Yugoslav First League - ⭐️⭐️
Bosnian Premier League - ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Bosnian Cup - ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Odgovori

Natrag na “Diskusije”

Online

Trenutno korisnika/ca: RacioEmocionalan, Rosicky i 23 gosta.