Automobili, motori...
Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88
- Centre forward
- Postovi: 6151
- Pridružen/a: 26 jun 2010, 14:37
- Lokacija: Rudolf Diesel straße
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Koji model, godište, dizel il' benzin ?
Ugl, koji god je u pitanju, više je prednosti nego nedostataka. Vjerovatno najpotcjenjeniji auto u cijeloj VW grupi. Napravljen solidnije i od nekih vozila iz više klase.
Ja ti mogu reć' konkretno za SDI. Takvo što vjerovatno više niko i ne vozi , a Švabo ga više i ne pravi, a sad znam i zašto.
Ugl, koji god je u pitanju, više je prednosti nego nedostataka. Vjerovatno najpotcjenjeniji auto u cijeloj VW grupi. Napravljen solidnije i od nekih vozila iz više klase.
Ja ti mogu reć' konkretno za SDI. Takvo što vjerovatno više niko i ne vozi , a Švabo ga više i ne pravi, a sad znam i zašto.
05.09.1995 ♥
11-0-0 Rekordmeister
Ratzel Hettner Ritter Meyer Waldseemüller
11-0-0 Rekordmeister
Ratzel Hettner Ritter Meyer Waldseemüller
- Sarajlijica1946
- Postovi: 8178
- Pridružen/a: 21 jan 2016, 11:37
- Lokacija: https://www.fksarajevo.ba/bs/
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Do 7000 maraka, to je max 08 godina
- alan_kardec
- Postovi: 14564
- Pridružen/a: 19 jul 2008, 11:19
- Lokacija: Crazy North
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
već neko vrijeme kontam da prodam stila, dodam još 4-5 hiljada i kupim nešto mlađe al sa četvera vrata. Nešto se kontam između fiat bravo (isto 1.9 jtd motor kao i kod stila) ili astru da uzmem, al o njoj neam pojma ništa, osim da mi se sviđa vizuelno. pa kakve su ove astre, kako su se pokazale, cijene dijelova...
Buka dobija nove decibele, bubne opne lete u komadiće, Crvena zvezda vodi sa 1:0!
RIP Adis Selmanović
RIP Adis Selmanović
Re: Automobili, motori...
Juče sjedim u autu, ugasim, ostavim u prvoj brzinic na blagoj nizbrdici kad auto poče da se polako kreće. Znači krene pa kao da preskoči, pa stane , pa opet i sve tako. Koji mu je k?
Re: Automobili, motori...
U slucaju da jos uz to lose pali, onda imas problem sa kompresijom, jer onda drzi karike u polozaju pa na laganom nagibu, kada je ugasen i u prvoj brzini, moze se desiti da mal krene. To ti je teoreski lako svatit, znaci gledas kao cjelinu tj. silu koja se preko motora/mjenjaca prenosi na pogonsku osovinu.
Ima fora za ovu kompresiju... pa kae aj me pogurajte drugovi, kaze ovaj drugi jarane izbaci iz brzine, a cojk ce - ma nema veze svakako je propouho.
Ako je veca nizbrdica moras svakak potegnut rucnu.
Ima fora za ovu kompresiju... pa kae aj me pogurajte drugovi, kaze ovaj drugi jarane izbaci iz brzine, a cojk ce - ma nema veze svakako je propouho.
Ako je veca nizbrdica moras svakak potegnut rucnu.
If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibration. ✍️
Re: Automobili, motori...
Pali najnormalnije, auto je staro 3 godine, praktično novo.
Re: Automobili, motori...
Može li mi neko brzinski objasnit koje sve vrste automatskih mjenjača postoje? Recimo znam za ove automatske sa duplom spojkom popularni DCT/DSG automatici. A šta su CVT automatici? A šta su ZF automatici? A šta su robotizirani automatici? Slab je google u tom pogotovo na našem jeziku. Pa ako ko zna neka napiše.
Re: Automobili, motori...
Ev ti jean test da isprobas. Nadji duzu uzbrdicu i tjeraj sto vecim stepenom prenosa a onda pri samom kraju prebaci u prvu i sa najmanje moguce gasa sto trazi to savladaj. Onda vracaj se nazad i vidi npr. u trecoj da li nizbrdo motor ubrzava sam od sebe.cadillac je napisao/la:Pali najnormalnije, auto je staro 3 godine, praktično novo.
Prati temperaturu a onda ga parkiraj na neku cistu podlogu. Izbaci iz brzine, dobro gasaj i vidi kad pustas gas trese li. Zatim ga ugasis, ostavis i pratis ima li ikakve mrlje ispod motora. Izvadis sipku od ulja i vidi da li je uhvatilo ista bijelo.
Ak je tu sve ured i ako kvacilo odvaja na zacrtanoj razini, nemas potrebe za panikom, iako bih ja preventivo izmjerio kompresiju.
If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibration. ✍️
Re: Automobili, motori...
Hvala ti prijatelju, najbolje da ipak odem do servisaAsteriks je napisao/la:Ev ti jean test da isprobas. Nadji duzu uzbrdicu i tjeraj sto vecim stepenom prenosa a onda pri samom kraju prebaci u prvu i sa najmanje moguce gasa sto trazi to savladaj. Onda vracaj se nazad i vidi npr. u trecoj da li nizbrdo motor ubrzava sam od sebe.cadillac je napisao/la:Pali najnormalnije, auto je staro 3 godine, praktično novo.
Prati temperaturu a onda ga parkiraj na neku cistu podlogu. Izbaci iz brzine, dobro gasaj i vidi kad pustas gas trese li. Zatim ga ugasis, ostavis i pratis ima li ikakve mrlje ispod motora. Izvadis sipku od ulja i vidi da li je uhvatilo ista bijelo.
Ak je tu sve ured i ako kvacilo odvaja na zacrtanoj razini, nemas potrebe za panikom, iako bih ja preventivo izmjerio kompresiju.
- alan_kardec
- Postovi: 14564
- Pridružen/a: 19 jul 2008, 11:19
- Lokacija: Crazy North
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Derdiyok je napisao/la:alan_kardec je napisao/la:
Kolko kesha i koji je ovo pežo uopšte?
Buka dobija nove decibele, bubne opne lete u komadiće, Crvena zvezda vodi sa 1:0!
RIP Adis Selmanović
RIP Adis Selmanović
Re: Automobili, motori...
7-10, zavisi, mada mislim da ima i jeftinijih ispod navedenog, zavisno od godine, opreme, znaš kako ide već.alan_kardec je napisao/la:
Kolko kesha i koji je ovo pežo uopšte?
Kakva su tvoja mišljenja od 407iciAsteriks je napisao/la:
® GONGASHI POWERHOUSE ®
Re: Automobili, motori...
Francuski dizelasi su generalno dobri, pogotov ovi Pezo 1.6 il 2.0 HDI, ali imaju tu osjetljivost na nase gorivo i nisu robusni te izdrzljivi po pitanju dizni kao npr. VW-ov TDI il Fijatov CDTi, cistokrvni Fordov TDCI itd. Neko ce naci ovu il onu zamjerku, al motor ne moze biti los kad ima tako siroku primjenu npr. u Volvu, Fordu te kada nasi servisi nisu otkrili hronicnu manu (naravno lose gorivo nije njihova krivica).
Ak vec gledas 407-icu, moras znati da se lafete sa cahurama... mijenaju nekih 45 do 50 000 km, dok je interval velikog servisa prilicno visok, sto je dobra stvar.
Na modelima starijim od 2006. treba pregledat servo pumpu.
Kada bih ti licno od Francuza nest preporučio onda bi to bili robusniji motori koji nest vise trose, tacnije benzinci Renaulta 1.6 16 ventila koji su ugradjivani u Clia, Lagunu, Megana, Sceinca... a zabiljezeni su slucajevi od 700k bez veceg zahvata.
Ili sam jednostavno pristrasan glede benzinjara... ko zna.
Ak vec gledas 407-icu, moras znati da se lafete sa cahurama... mijenaju nekih 45 do 50 000 km, dok je interval velikog servisa prilicno visok, sto je dobra stvar.
Na modelima starijim od 2006. treba pregledat servo pumpu.
Kada bih ti licno od Francuza nest preporučio onda bi to bili robusniji motori koji nest vise trose, tacnije benzinci Renaulta 1.6 16 ventila koji su ugradjivani u Clia, Lagunu, Megana, Sceinca... a zabiljezeni su slucajevi od 700k bez veceg zahvata.
Ili sam jednostavno pristrasan glede benzinjara... ko zna.
If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibration. ✍️
Re: Automobili, motori...
Hmmm... prica je o francuskim autima, veoma siroka tema... evo recimo moj primjer, kupovao sam auto, iskljucivo dizel, do prije mjesec dana, hajd kontam nekog Skenika, nesto slicno, komotno, dok mi jedan majstor nije rekao, jesi ti normalan, kakav Renault, nije to za naš džep, tj. radnički. Fakat, nesto malo kad skontam, imam kolegu koji je kupio Lagunu, mislim da je onaj model iz 2004, malo produzena verzija, nesto ko karavan, prvo sto to auto troši, znaci kad vidi pumpu, sam daje zmigavac, drugo sto se to auto kvari haos, on je dosad za nekih godinu dana ulozio sigurno negdje oko 2000 u nju, vjerovali ili ne, bez registracije, te nece da upali, te zupcasti preskocio, te ona kartica za paljenje nesto zeza, itd, itd... Eh Peugeot je neka druga priča, imam kolegu koji ima 407, 1.6, 81 ili 83 kw, ne sjecam se tacno, covjek je u principu zadovoljan, medjutim eto prodaje ga ili mjenja uz neku doplatu, ne znam iz kojeg razloga, auto je stvarno komotno, prostrano, onako dugo, nije neki potrosac s obzirom kolika je limuzina, znaci pricam o motoru 1.6. Znam da je Peugeotima mana zadnja torzija, tj. 206, 406, ne znam jel jos kojim modelima, a sto se tice turbina u pežoovim motorima, kazu da to nikada ne crkaje, maltene, pa sad, sta znam, pežoov motor je svakako nadaleko poznat... mislim, nije mi u cilju da te odgovorim od nekog auta ovo ono, uzmi sta zelis, ovo je samo moje iskustvo i vidjenje po tom pitanju, samo da mene pitas, izmedju Renaulta i Peugeota uvjek bih izabrao Peugeota, koji ima odlične modele sada, evo recimo do nekih 6.000 307 moze se naci da je u top stanju, 308 je skuplji, samo auto je perverzija ziva, da ne spominjem novije modele tipa 508 ili 301, to je stvarno nesto ekstra. To sto pricate osjetiljivost na gorivo, hmmm, ja se druzim s ljudima koji vozaju auta stara 15 i vise godine, ne zale se na gorivo, e sad, ako se vi krecete u krugovima gdje ljudi vozaju novija i glanc nova auta, ako su ona osjetljiva na nasa goriva onda stvarno ne znam, volio bi kolega Asteriks da pojasnis to malo, kako su osjetljiva na goriva, sta je to tacno sto im smeta, ja se ne sjecam da mi je iko pricao da mu je crkla boš pumpa od goriva ili nesto slicno... svakako danas, evo recimo Wurth ima u svojoj ponudi aditiv za poboljsanje rada dizel motora, nije nesto skupo, sad koliko je ucinkovito ne znam, cuo sam da za njih to izradjuje Liqui Moly, koliko je tacno ne znam.
Re: Automobili, motori...
Ne znam jarane, ko te navrati na te Fiate, ja sam se naslusao prica od ljudi da se to kvari haos, bas ti modeli Bravo i Brava, hajd ovaj Punto je bas popularan model, za njega ne znam, Stilo ne znam, eto imas ga, reci sam, uglavnom cuo sam da su kvarljiva auta. Imam kolegu mehanicara, koji kaze da mu je komsija kupio Bravo, stvarno je bio redovan jedno vrijeme, sad ne znam. Sto se Astre tiče, dovoljno je reći Made in Germany, heh, mozda zvuci otrcano, samo vjeruj mi da je tako, posebno ne znam kojeg modela trazis, njih ima dosta sa japanskim Isuzu motorom, tacnije mislim da su poslije 1999 godine sve astre sa Isuzu motorom, neke Corse, Merive, itd, malo bubam, samo ne znam koji model Astre te interesuje, iz koje godine, meni su sve Astre top auta.alan_kardec je napisao/la:već neko vrijeme kontam da prodam stila, dodam još 4-5 hiljada i kupim nešto mlađe al sa četvera vrata. Nešto se kontam između fiat bravo (isto 1.9 jtd motor kao i kod stila) ili astru da uzmem, al o njoj neam pojma ništa, osim da mi se sviđa vizuelno. pa kakve su ove astre, kako su se pokazale, cijene dijelova...
Re: Automobili, motori...
Vec sam pisao da ga vozi moj kolega nekih 4-5 godina, covjek se uopste ne zali na auto, na potrosnju, mada kod njega je motor 1.6. Auto je komforno, doduse, meni licno izgleda malo spusten, mada ovaj kolega svakodnevno idu uzbrdno i nizbrdo s njim, mozda se meni cini. Ne znam odakle ti to od 7 do 10, 407 Peugeot na piku se moze naci za pet i nesto milja, doduse model iz 2004.Derdiyok je napisao/la:7-10, zavisi, mada mislim da ima i jeftinijih ispod navedenog, zavisno od godine, opreme, znaš kako ide već.alan_kardec je napisao/la:
Kolko kesha i koji je ovo pežo uopšte?
Kakva su tvoja mišljenja od 407iciAsteriks je napisao/la:
Re: Automobili, motori...
@semcho ovo sto pitas asteriksa za osjetljivost goriva.
Dodji ja cu te odvest u jednu prodavnicu auto dijelova, da vidis koliko ljudi je kupilo bos pumpe sa jednog kraja naselja, gdje zivi otpilike 10-15k ljudi, i gdje je bila jedna benzinska, gdje je vecina sipala jer je svima usput.
Istina to je bilo nesto ranijih godina, i isto tako sad je bolje gorivo. Samo hocu da kazem da je to bila privatna pupma, i nizerazredna, a sada je veoma jak brend u BiH.
Nije ni sada Bog zna sta, ali je koliko toliko zadovoljavajuce gorivo.
Dodji ja cu te odvest u jednu prodavnicu auto dijelova, da vidis koliko ljudi je kupilo bos pumpe sa jednog kraja naselja, gdje zivi otpilike 10-15k ljudi, i gdje je bila jedna benzinska, gdje je vecina sipala jer je svima usput.
Istina to je bilo nesto ranijih godina, i isto tako sad je bolje gorivo. Samo hocu da kazem da je to bila privatna pupma, i nizerazredna, a sada je veoma jak brend u BiH.
Nije ni sada Bog zna sta, ali je koliko toliko zadovoljavajuce gorivo.
Mia San Mia
Re: Automobili, motori...
Moguce svasta, a to bas treba onda da bude nekvalitetno gorivo i prije svega makar sumnjivo, ako mu cijena odudara od ostalih pumpi, pazi, u Lukavici dok se smijelo sipat lož ulje u auta, znas u kakva auta su ljudi sve sipali to, pa opet idu...R32 je napisao/la:@semcho ovo sto pitas asteriksa za osjetljivost goriva.
Dodji ja cu te odvest u jednu prodavnicu auto dijelova, da vidis koliko ljudi je kupilo bos pumpe sa jednog kraja naselja, gdje zivi otpilike 10-15k ljudi, i gdje je bila jedna benzinska, gdje je vecina sipala jer je svima usput.
Istina to je bilo nesto ranijih godina, i isto tako sad je bolje gorivo. Samo hocu da kazem da je to bila privatna pupma, i nizerazredna, a sada je veoma jak brend u BiH.
Nije ni sada Bog zna sta, ali je koliko toliko zadovoljavajuce gorivo.
Re: Automobili, motori...
Ne znam jarane, ko te navrati na te Fiate, ja sam se naslusao prica od ljudi da se to kvari haos,
Sto se Astre tiče, dovoljno je reći Made in Germany, heh, mozda zvuci otrcano, samo vjeruj mi da je tako, posebno ne znam kojeg modela trazis, njih ima dosta sa japanskim Isuzu motorom, tacnije mislim da su poslije 1999 godine sve astre sa Isuzu motorom, neke Corse, Merive, itd, malo bubam, samo ne znam koji model Astre te interesuje, iz koje godine, meni su sve Astre top auta.
Znas li, legendo da Opel Astra H koristi Fijatove motore. Znaci 1.9 CDTI ti je Fijatov 1.9 JTD, koji je uzgred receno prvi dizelas sa common rail ubrizagavnjem. Znaci Fijat je razvio tu tehnologiju koju sada koriste svi dizeli. Dalje, Astra 1.3 CTDI ti je Fijatov 1.3 multijet, koji se koristi i u super pouzdanoj Opel Corsi, samo sto ga Opel koristi pod nazivom CDTI.
Ti motori nemaju hronicnih problema, jedino ces u kod ovih JTD nakon duzeg intervala zamjeniti semering bregaste.
Sve probleme elektro prirode su rijesili opozivima tamo do 2002. Nije to onaj stari Fijat, raga od auta. Naravno, ovjes jest osjetljiviji kod nekih modela, al sve se da prekontrolisati i zavisi sta kupis za koji teren. Neces voziti Punta po makadamu.
Jednostavno dizne Peugeota su osjetljivije na lose gorivo od nekih drugih modela. To ce ti reci svaki veci profesionalac.volio bi kolega Asteriks da pojasnis to malo, kako su osjetljiva na goriva, sta je to tacno sto im smeta
If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibration. ✍️
Re: Automobili, motori...
Cuj made in germany, zar opela nisu kupili francuzi
SM to the R.
🔴 Zvijezda Gradačac
🔴 Manchester United
🟢 SS.ba liga | Joint FC
🔴 Zvijezda Gradačac
🔴 Manchester United
🟢 SS.ba liga | Joint FC
Online
Trenutno korisnika/ca: napoleon72 i 20 gostiju.