Evo i mene

Mislite da možete bolje? Izvrstan ste poznavalac situacije u bh. sportu, ali niko, pa čak ni SportSport.ba ne želi da objavi vaš stav? Ovo je vaša rubrika.
Odgovori
Avatar
EvoMene
Postovi: 708
Pridružen/a: 09 jan 2013, 22:33
Lokacija: Šamac
Kontakt:

Evo i mene

Post Postao/la EvoMene » 01 jun 2013, 20:50

Pošto sam relativno nov član foruma riješih da vam se predstavim svojom kolumnom i da se malo izreklamiram. :D Šalu na stranu, pisanje mi je velika strast, fudbal takodje, tako da ću pokušati da iskombinujem te dvije ljubavi pa ćemo vidjeti šta će ispasti na kraju od svega toga. Ne zamjerite sve ne bude baš tako bajno i krasno, ipak sam početnik u ovim izlivima mudrosti. Takodje, ovaj pdf je pomalo mrtav u zadnje vrijeme pa ću se truditi da ga koliko-toliko oživim. Malo ću se raspisati, ali nemojte da vas mrzi čitati, mislim da se isplati. :) Pa da krenemo:


Bajern Minhen - nova era ili kratkotrajni bljesak?

Svi smo bili svjedoci šetnje bavarske mašine u ovogodišnjem izdanju najprestižnijeg klupskog takmičenja na svijetu. Fudbalska javnost se podijelila na one koji misle da će Barcelona od iduće sezone ponovo da uspostavi dominaciju i vrati stvari na ono kako su izgledale zadnjih 7-8 godina i one koji su oduševljeni predstavom Bavaraca i mišljenja su da razvoju njemačkog fudbala niko ne može stati na put.

slika